Ja, was die katelijn niet dikker? Die had echt ook van die kwabben op haar rug. Deze kandidaat niet.quote:
Katelijn woog iets van... rond de 160? En deze 198.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:56 schreef hexje het volgende:
[..]
Ja, was die katelijn niet dikker? Die had echt ook van die kwabben op haar rug. Deze kandidaat niet.
Volgens mij niet. We hebben deze nooit zo 'naakt' gezien als Katelijn.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:56 schreef hexje het volgende:
[..]
Ja, was die katelijn niet dikker? Die had echt ook van die kwabben op haar rug. Deze kandidaat niet.
Jawel in onderbroek en bh. Maar Katelijn vond ik dikker ogen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:57 schreef HiZ het volgende:
[..]
Volgens mij niet. We hebben deze nooit zo 'naakt' gezien als Katelijn.
Nee, ik heb even gekeken op de site van RTL en daar staat bij Katelijn een BMI van 51,5 en gewicht van 161.4 en bij Natascha een BMI van 63.1 bij een gewicht van 198.5.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:56 schreef hexje het volgende:
[..]
Ze is een beetje zoals een tol.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:57 schreef appelsap het volgende:
Ik denk dat het vet gewoon heel anders verdeeld is. Bij haar hals is ze al best slank! Gewoon een heel ander figuur.
Veel solisten zijn 'vol'. Goede klankkastquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:01 schreef Arnold_fan het volgende:
Kunnen slanke mensen evengoed zingen of heeft vet een positief effect op zangkunsten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |