quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:13 schreef Aventura het volgende:
Ze heeft een knap koppie en mooi haar. Wat zonde eigenlijk.
Zo zie je maar weer op elk potje past wel een dekseltjequote:
Dat doe je wel. Je weet het alleen nog niet.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:15 schreef Guanabana het volgende:
Ben ik de enige die Radmilo niet aanbid?
Nee hoor...ik vind um ook gruwel.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:15 schreef Guanabana het volgende:
zijn lichaam??quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:16 schreef Guanabana het volgende:
Ik weet niet wat er leuk is aan Radmilo
Ik rij NU naar je toe zodat ik je aanraken, Sunnyquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Goed, de wereld is weer eens klein! Dit is dus de vrouw van de broer van een oud klasgenoot van me (even voor de volledigheid: ik woon pas sinds een paar jaar aan deze kant van het land, heb in het westen op school gezeten en zo) De naam kwam me zo bekend voor..
Denk dat er een hele mooie vrouw onderzit.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Goed, de wereld is weer eens klein! Dit is dus de vrouw van de broer van een oud klasgenoot van me (even voor de volledigheid: ik woon pas sinds een paar jaar aan deze kant van het land, heb in het westen op school gezeten en zo) De naam kwam me zo bekend voor..
quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik rij NU naar je toe zodat ik je aanraken, Sunny
Nee, maar ik lurk alleen tot ik uit de kast durf te komenquote:
Dat zal ook wel gebeuren hoor, ook de intensiteitquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:19 schreef blanket het volgende:
Vraag me toch af of dat niet giga gevaarlijk is om vanuit het niets ineens 2 uur te gaan sporten. Moet je dat niet opbouwen ofzo?
Pure angst?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:15 schreef Guanabana het volgende:
Om jou nu een man te noemen gaat me wat ver iddquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nu is TAV de enige man in dit topic
Op zich wel, daar zit ook water van de vetcellen en overtallig huid bij.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:19 schreef computergirl het volgende:
86 kilo zonder vet? Dat is toch nog steeds geen nirmaal gewicht voor een vrouw
quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:18 schreef zapato61 het volgende:
dat denk ik ook, mooie vrouw zit er onder al dat vet
Is maar voor de shotjes, 't is niet dat ze een marathon gaat rennen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:20 schreef zapato61 het volgende:
je MAG officieel niet eens rennen met dat gewicht, is funest voor knieen, enkels enz enz
Nah, ik vind 'm niet knap of lekker, zijn eventuele goede lichaam doet me helemaal niks, hij moet beter Nederland leren, en iemand die anderen afbeult... niet mijn type mens.quote:
Dit is om ze te geestelijk te breken. En voor mooie tv.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:20 schreef zapato61 het volgende:
je MAG officieel niet eens rennen met dat gewicht, is funest voor knieen, enkels enz enz
Ja dat denk ik dan toch ook maar is.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:20 schreef zapato61 het volgende:
*raakt aan*quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik weet nu dus lekker ook al hoe ze er uit ziet op dit moment![]()
Juist niet, om een beetje een beul te lijken werkt zo'n accentje prima.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nah, ik vind 'm niet knap of lekker, zijn eventuele goede lichaam doet me helemaal niks, hij moet beter Nederland leren, en iemand die anderen afbeult, nah.
Ze zal wel behoorlijk gespierd zijn van dat meetorsen van 120kilo vet de hele dag?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:19 schreef computergirl het volgende:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:22 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ze zal wel behoorlijk gespierd zijn van dat meetorsen van 120kilo vet de hele dag?
Huid, misschien ook meer bloed, al dat vet moet ook bloed hebben.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:19 schreef computergirl het volgende:
Jup, lees het vorige topic maar eens door. Ik vind het wel jammer dat dit in de tv uitzendingen niet wat meer naar voren komt. Mensen die zelf niet verder denken dan de tv uitzending lang isquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:22 schreef Axia het volgende:
Ik had ergens gelezen over de eerste kandidaat, dat ze juist heel goed worden begeleidt, meer dan wat wij zien. Ook met een psycholoog en zo.
Je hebt heel wat spieren nodig om haar voort te bewegen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:19 schreef computergirl het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |