Snap best dat jeje heel vernederd voelt als je zo in badpak ligt voor een camera ploeg en die creep van een Romarioquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:24 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Je hebt heel wat spieren nodig om haar voort te bewegen.
Wel vervelend dat die vrouwen constant zitten te huilen. Volgende keer meer mannen.
Het afvallen moet ook nog wel gezond blijven hè.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:19 schreef computergirl het volgende:
86 kilo zonder vet? Dat is toch nog steeds geen nirmaal gewicht voor een vrouw
Tja, je weet toch als je meedoet met een programma als dit dat je gebruikt wordt voor "leuke" tv, logisch dat het eerst wat ze doen de mensen zo dik laten zien als ze zijn zodat iedereen denkt van, ooooooh, wat is ze dik!!!! dus die zwembadscene blijft erin natuurlijk...quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:25 schreef blanket het volgende:
[..]
Snap best dat jeje heel vernederd voelt als je zo in badpak ligt voor een camera ploeg en die creep van een Romario
Maar ga dan 2x zo hard werken, en niet janken.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:25 schreef blanket het volgende:
[..]
Snap best dat jeje heel vernederd voelt als je zo in badpak ligt voor een camera ploeg en die creep van een Romario
Makkelijk, gewoon veel gaan eten en niets meer doen qua beweging, ik meld je alvast wel aanquote:
Mee eens...maar nog blijft dat wel moeilijk natuurlijk.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:27 schreef Samson het volgende:
[..]
Tja, je weet toch als je meedoet met een programma als dit dat je gebruikt wordt voor "leuke" tv, logisch dat het eerst wat ze doen de mensen zo dik laten zien als ze zijn zodat iedereen denkt van, ooooooh, wat is ze dik!!!! dus die zwembadscene blijft erin natuurlijk...
Ik ben al halverwegequote:Op zondag 30 oktober 2011 20:28 schreef Samson het volgende:
[..]
Makkelijk, gewoon veel gaan eten en niets meer doen qua beweging, ik meld je alvast wel aan
dat wel iddquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:28 schreef blanket het volgende:
[..]
Mee eens...maar nog blijft dat wel moeilijk natuurlijk.
ik spreek je over 50 kilo!! tot dan!quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:28 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik ben al halverwegeBen gestopt met roken en ben nu aan het "trainen" voor Obese.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |