hebben brandwondenslachtoffers weer wat aan, win winquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:29 schreef zapato61 het volgende:
ze gaat wel heeeeeel veeeeel vel overhouden
Jep, want ik heb een paar seconden vertraging, dus kon even oplettenquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Zei ie nou: 'Hoe graag wil je een baby?'
Hij kan koken.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nah, ik vind 'm niet knap of lekker, zijn eventuele goede lichaam doet me helemaal niks, hij moet beter Nederland leren, en iemand die anderen afbeult... niet mijn type mens.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:30 schreef Samson het volgende:
[..]
hebben brandwondenslachtoffers weer wat aan, win win
Volgens mij is Radmilo een beest in bedquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Zei ie nou: 'Hoe graag wil je een baby?'
Mijn vader dronk dat...met peper geloof ik...staat me iets van bij iig.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:30 schreef Guanabana het volgende:
Tomatensap is superlekker![]()
![]()
maar ik ken verder niemand die dat drinkt.
Oh het ideequote:Op zondag 30 oktober 2011 20:31 schreef Axia het volgende:
[..]
Volgens mij is Radmilo een beest in bed
Ik krijg al een hernia als ik er naar kijk.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:32 schreef Aventura het volgende:
De kandidaten moeten wel steeds zoveel tillen. Nu ook weer die trap op. Dat lijkt me heel slecht voor de knieen.
hahahahhahhahahquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:32 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik krijg al een hernia als ik er naar kijk.
Dat denk ik nou ook steeds.quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:31 schreef Stereotomy het volgende:
Zit er een zadel op die hometrainer?
quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:31 schreef Axia het volgende:
[..]
Volgens mij is Radmilo een beest in bed
Lijkt mij ookquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:32 schreef Aventura het volgende:
De kandidaten moeten wel steeds zoveel tillen. Nu ook weer die trap op. Dat lijkt me heel slecht voor de knieen.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:34 schreef Axia het volgende:
Die jas van Wendyalsof het een dood dier is
Ik ben visueel ingesteldquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:34 schreef Aventura het volgende:
Al neukend van achter: goezzomeidjekanetjekanet *pets
Alsof je acuut gonartrose krijgt van een beetje trainenquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:32 schreef Aventura het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |