SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tja, natuurlijk schets ik een bijna utopie. Maar je hoeft je cultuur niet per sé te verliezen. En over dat ze nooit een NL club kopen, tja..als je geld zat hebt en je wilt een club zou je relatief goedkoop bijv Ajax kunnen kopen en dan ben je verzekerd van CL elk jaar en als je goede aankopen doet, de goede spelers behoudt ben je elk jaar verzekerd van overwintering ook. Dus wie weet is er een sheikh die zo redeneertAnyway, ik begrijp natuurlijk volledig dat veel mensen het niets vinden
Maar ik ben zielig
Het doet te veel pijn om Ajax zo te zien
Maarja, als Cruyff bij je organisatie zit, waarom dan zelf de aankopen doen ^^.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:57 schreef Afhaalchinees het volgende:
sjeiks sowieso, 0,0 verstand van voetbal. Hier op fok gaat het om de grootste penis, bij sjeiks om de meeste uitgaven
Halelujah!quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:08 schreef Smoofie het volgende:
Heb zin in sjek en zijn Ajax gefap. En zijn gelach om Feyenoord
En na een Europese wedstrijd, hoe verzin je het.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:22 schreef Wessiej het volgende:
Utrecht uit,....12:30....ik zie het niet zonnig in.
Gaat wel lukken dit keerquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:22 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
En na een Europese wedstrijd, hoe verzin je het.
Dit, laatste 2 jaar daar kansloos verlorenquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:22 schreef Wessiej het volgende:
Utrecht uit,....12:30....ik zie het niet zonnig in.
Zou inderdaad een stuk minder moetenquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:25 schreef Smoofie het volgende:
AJax speelt het meest 12:30. Waarom laat Ajax dat toe? Ajax is de grootste club, ajax moet gewoon weigeren, wat wil de KNVB doen?
Utrecht gaat ook zo hard de laaste tijdquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:23 schreef S0nic het volgende:
[..]
Dit, laatste 2 jaar daar kansloos verloren![]()
En met een supergemotiveerd Utrecht dat al zijn energie gebruikt zie ik het ook niet zonnig in..
Blom op ons afsturen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:25 schreef Smoofie het volgende:
AJax speelt het meest 12:30. Waarom laat Ajax dat toe? Ajax is de grootste club, ajax moet gewoon weigeren, wat wil de KNVB doen?
10 di 20/12 Ajax AZ KNVB-beker vbquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:41 schreef Afhaalchinees het volgende:
Enig idee wanneer bekend is wanneer de bekerwedstrijd tegen AZ gespeeld wordt?
Ja klopt, ik heb het van vi.nl dus ik neem aan dat het goed isquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:57 schreef Afhaalchinees het volgende:
Dinsdag? Maar we spelen die zondag tegen '070'
lijkt me dat de wedstrijddagen dan nog worden toegewezen. Ik zie op knvb.nl alle 8 wedstrijden op dinsdag 0:00 staan.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja klopt, ik heb het van vi.nl dus ik neem aan dat het goed is
http://www.vi.nl/Teams/Aj(...)343&typeofpage=84139
OKquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:07 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
lijkt me dat de wedstrijddagen dan nog worden toegewezen. Ik zie op knvb.nl alle 8 wedstrijden op dinsdag 0:00 staan.
quote:Roda-fans gooien stenen tegen auto's Ajacieden
NIEUWS DOOR: REDACTIE OP 30 OKT 2011
Rond de twee wedstrijden van Ajax tegen Roda JC zijn auto's van Ajaxsupporters bekogeld met stenen. Dit gebeurde onder meer vanuit de bosjes bij het verlaten van het 'beveiligde parkeerterrein' naast het stadion. De politie stond zo'n tien meter voor de bossages en greep niet in. En dat terwijl voor Ajacieden allerlei beperkingen gelden.
Kerkrade
Bij bijna elk vooroverleg wordt Ajacieden opgelegd via een verplichte combiregeling af te reizen naar de betreffende speelstad. Dat is voor onze veiligheid, want daar waar Ajaxfans al jaren goed gedrag vertonen, zijn het de supporters van de thuisclub die 'gevaarlijk' zijn.
Juist doordat er een verplichting zit aan de vervoerwijze zijn de supporters een gemakkelijker doelwit. Met die wetenschap is het dan ook verwonderlijk dat de lokale autoriteiten hier niet beter op inzetten. Na afloop van het bekerduel werden al auto's bekogeld en zaterdag gebeurde dat opnieuw. Meerdere keren zelfs.
Ajacieden worden na het laatste fluitsignaal altijd enige tijd opgehouden in het uitvak en ook op dit moment gooiden Roda-fans, die wel al buiten waren, met stenen naar geparkeerde auto's.
Op basis van eigen waarneming kan worden geconcludeerd dat de politie hier erg traag op reageerde. De Supportersvereniging Ajax vindt het onbegrijpelijk dat de politie hier na de ervaringen van woensdag rond de bekerwedstrijd niet beter op heeft ingezet.
De getroffen Ajacieden is geadviseerd aangifte te doen van vernieling, hoewel de aanwezige agenten in Kerkrade direct toevoegden dat hun zaak waarschijnlijk weinig kans heeft.
Het zou goed zijn onzinnige verplichtingen rond wedstrijdbezoek eens kritisch te bekijken om vervolgens dadergericht te werk te gaan in plaats van groepen supporters lastig te vallen en met onnodige verplichtingen op te zadelen.
Achterlijk pvv-klapvolk waarschijnlijk. Ze haalden daar 25% van de stemmen of zo, zal wel dat uitschot zijn. Het is niet dat heel Kerkrade achter de auto's aanzaten.quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:16 schreef msnk het volgende:
[..]
Achterlijk pvv-klapvolk waarschijnlijk. Ze haalden daar 25% van de stemmen of zo, zal wel dat uitschot zijn. Het is niet dat heel Kerkrade achter de auto's aanzaten.
Als het buitenlanders waren geweest. Als dat niet zo is maakt het niet uit.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:19 schreef Smoofie het volgende:
Wilders zou zeggen: "Doe toch is ff normaal man"
De spellingsvaardigheid van Wilders ligt hopelijk wel iets hoger.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:19 schreef Smoofie het volgende:
Wilders zou zeggen: "Doe toch is ff normaal man"
quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:45 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
De spellingsvaardigheid van Wilders ligt hopelijk wel iets hoger.
Geen slecht weekend voor Ajax. Hopen dat de boel is wakkergeschud.
Wilders zei toch echt "ff" en niet "even" hoorquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:45 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
De spellingsvaardigheid van Wilders ligt hopelijk wel iets hoger.
Geen slecht weekend voor Ajax. Hopen dat de boel is wakkergeschud.
Hij zei echter wel "eens" ipv "is".quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:58 schreef msnk het volgende:
Hoeveel wordt het tegen Zagreb? 8-0? 10-0? Of houden we het bescheiden en wordt het 4-0?
[..]
Wilders zei toch echt "ff" en niet "even" hoorHij typt het gewoon uit zoals het gezegd werd.
Daar zou je gelijk in kunnen hebben, dat weet ik niet meerquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:44 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Hij zei echter wel "eens" ipv "is".
Affijn, goed weekend en nu doorpakken.
Wie?quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:01 schreef de_boswachter het volgende:
Koen van de Rabobank was ook Ajaxfan
(had shirtje van Ajax in z'n Twingo )
Niet de Vries aan het kijken ?quote:
Bevestigd DAM zijn gelijk weer.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:01 schreef de_boswachter het volgende:
Koen van de Rabobank was ook Ajaxfan
(had shirtje van Ajax in z'n Twingo )
Ajax trekt de meeste kijkers. Als je hun alleen laat spelen (dus om 12:30) krijg je een mooiere spreiding over de andere wedstrijden.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:25 schreef Smoofie het volgende:
Daar geloof ik geen hol van. Ik denk niet dat al die mensen die Ajax via EL zien ook daadwerkelijk gaan kijken als ze het zelf zouden gaan regelen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:21 schreef Smoofie het volgende:
Daarom moet Ajax gewoon uit EL stappen en zelf exploiteren. Ze verdienen meer en bepalen zelf de tijden. Fuck de rest.
Want? Het kan via Ajax TV maar je kunt het ook verkopen aan Eurosport, sport 1, RTL, SBS dunno, gewoon wat het meeste oplevert.quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:51 schreef Komakie het volgende:
[..]
Daar geloof ik geen hol van. Ik denk niet dat al die mensen die Ajax via EL zien ook daadwerkelijk gaan kijken als ze het zelf zouden gaan regelen.
Het enige probleem is dat je ook de tegenstanders nodig hebt, ik ben wel met je eens dat het meer geld op zou leveren maar ik vind het wel goed dat tv geld eerlijk verdeeld wordt over de clubsquote:Op maandag 31 oktober 2011 00:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Want? Het kan via Ajax TV maar je kunt het ook verkopen aan Eurosport, sport 1, RTL, SBS dunno, gewoon wat het meeste oplevert.
Ach ja, opzich was het wel een beetje overdreven dat rood, maar met beroepsrat Toivoinen in je team mag je echt nooit klagen over de scheidsquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:11 schreef mash_ het volgende:
Dat gehuil van rutte na de wedstrijd twente - psv![]()
Beetje zielig idd. Dan had hij de scheids ook geen handje moeten geven bij de keren dat het in het voordeel van PSV onterecht beslist werd.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, opzich was het wel een beetje overdreven dat rood, maar met beroepsrat Toivoinen in je team mag je echt nooit klagen over de scheids.
ja, daar doel ik ook op iddquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een rat is het ook he, een beetje goed gaan spelende smeerlap
Ik vond het geen rood nee. Maar vind het gehuil wel leuk. Frank ging ook niet zo hard huilen toen de grens faalde tegen twente.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, opzich was het wel een beetje overdreven dat rood, maar met beroepsrat Toivoinen in je team mag je echt nooit klagen over de scheids.
It isquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Overigens, is dit het Twente - PSV topic?
http://www.at5.nl/artikel(...)n-ajax-dinamo-zagrebquote:De gemeente gaat extra veiligheidsmaatregelen nemen rond de voetbalwedstrijd tussen Ajax en Dinamo Zagreb, aanstaande woensdag 2 november in de ArenA.
Burgemeester Van der Laan heeft vóór, tijdens en na de een veiligheidsrisicogebied afgekondigd. Dit betreft de binnenstad, de naar de ArenA en het gebied rondom het stadion. De politie krijgt de
mogelijkheid om iedereen in dit gebied preventief te fouilleren. Er zal een forse
politie-inzet zijn.
De wedstrijden tussen de twee ploegen liepen in 2007 en 2009 uit op grote ongereldheden.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:11 schreef Tarado het volgende:
Extra voorzorgsmaatregelen Ajax-Dinamo Zagreb
[..]
http://www.at5.nl/artikel(...)n-ajax-dinamo-zagreb
mooiquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:19 schreef Tarado het volgende:
De KNVB heeft het speelschema voor de achtste finales van het bekertoernooi klaar. Ajax en AZ treffen elkaar op woensdag 21 december in de Amsterdam Arena om 20.45 uur
Gelukkig is je verhaal hier korter dan in het Feyenoord topicquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:07 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Twee keer Roda: 8 voor, 2 tegen; 6 punten. En dan weet je nog niks.
Na Zinamo Dagreb weet nog steeds vrij weinig. Eens kijken, what's next:
Utrecht, NAC, N.E.C. Als je daar 9 punten haalt (en dat móét), dan weet je nog steeds niet alles.
Excelsior, RKC, ADO. Appeltje eitje. Winterstop.
22 januari: AZ-Ajax. Heeft iemand misschien een tijdmachine?
Kwestie van prioriteiten...quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gelukkig is je verhaal hier korter dan in het Feyenoord topic![]()
Liever nietquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:26 schreef J2T het volgende:
Beschouw het al een wedstrijdje tussen Ajax-VVV.
Zagreb komt niet voor het voetbalquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:31 schreef msnk het volgende:
[..]
Liever niet
Maar zelfs die supporters van Zagreb hebben er geen vertrouwen in dat ze een kans hebben tegen Ajax
750 man komt er uit kroatiequote:Op maandag 31 oktober 2011 18:43 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zagreb komt niet voor het voetbal
Ja echt kut man, maar sowieso ben ik er vroeg hahaquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Las het inderdaad.. 750 lieve jongetjes. 75000 politie.
Wallen zeker en 12 uur?quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja echt kut man, maar sowieso ben ik er vroeg haha
'laatst', zo'n 3 dagen geleden was dat bericht.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:29 schreef J2T het volgende:
Is er trouwens al wat meer bekend over de blessure van Boilesen? Las laatst dat hij een terugval had, maar het duurt nu wel erg lang. En Miralem er gewoon weer bij zondag?
Ja old town ouwequote:
Lekker hippies bossen op Beursplein, beetje tenten slopen enzoquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja old town ouwe
En omdat ik er zin in heb
Als de kroaten niet willen dan maar de hippies iddquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:49 schreef Splutje het volgende:
[..]
Lekker hippies bossen op Beursplein, beetje tenten slopen enzo
Staan daar altijd die ouwe lui voor de deur? Nog nooit op matchday geweest.. Kijk wel waar ik belandquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja old town ouwe
En omdat ik er zin in heb
Nee man dat valt meequote:Op maandag 31 oktober 2011 20:05 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Staan daar altijd die ouwe lui voor de deur? Nog nooit op matchday geweest.. Kijk wel waar ik beland
Kroaten hebben niks te willen.
Als hij zijn dag heeft, kan hij zo veel. Zo te zien heeft dat keertje er naast staan zijn uitwerking gehad. Tenminste, dat hoop ikquote:
Als dat voor iedereen geldt heb je 22 man nodigquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:55 schreef Komakie het volgende:
[..]
Als hij zijn dag heeft, kan hij zo veel. Zo te zien heeft dat keertje er naast staan zijn uitwerking gehad. Tenminste, dat hoop ik
Zozo jij bent er snel bij als het een keer over dat prutsclubje van je gaat.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een rat is het ook he, een beetje goed gaan spelende smeerlap
Overigens, is dit het Twente - PSV topic?
Jammer genoeg wel, maar hopelijk als 1 schaap over de brug is dat de rest mee gaat...quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:07 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Als dat voor iedereen geldt heb je 22 man nodig
Dat hakjequote:
Ik vind die bal op Lukoki die er voor zit eigenlijk nog mooier. Zo kort dat je het bijna niet ziet, maar hij raakt hem precies zo dat de bal in de looprichting van Lukoki mee stuit.quote:
Ik krijg vast enorm veel negatieve reacties hier, maar ik vind de speelstijl van Eriksen steeds meer op die van Iniesta lijken.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:26 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik vind die bal op Lukoki die er voor zit eigenlijk nog mooier. Zo kort dat je het bijna niet ziet, maar hij raakt hem precies zo dat de bal in de looprichting van Lukoki mee stuit.
En dan te bedenken dat hij pas 19 is
Ja, maar nu nog graag 10 wedstrijden achter elkaar.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik krijg vast enorm veel negatieve reacties hier, maar ik vind de speelstijl van Eriksen steeds meer op die van Iniesta lijken.
Iniesta was op zijn 19e ook lang niet zo goed als nuquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:51 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, maar nu nog graag 10 wedstrijden achter elkaar.
Nog 2 jaar van genieten.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:55 schreef j0rdiiii het volgende:
1 goal en 2 assists zaterdag, goeie wedstrijd gewoon. Geweldige speler.
Hij komt over als een verstandige jongen. Hij is nog lang niet klaar voor het grote werk, en dat weet hij zelf ook wel.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:56 schreef Afhaalchinees het volgende:
Laten we hopen dat deze jongen heel lang bij ons blijft
Hij kon lekker ballen omdat hij in een vrijere rol speelde, hij mist nog de kracht om mee te verdedigen en dan ook aanvallend goed te zijnquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij komt over als een verstandige jongen. Hij is nog lang niet klaar voor het grote werk, en dat weet hij zelf ook wel.
Iniesta was ook op zijn 19de nog niet wekelijks uitblinker bij Barcaquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik krijg vast enorm veel negatieve reacties hier, maar ik vind de speelstijl van Eriksen steeds meer op die van Iniesta lijken.
tr gemachtquote:
Bek houwequote:Op dinsdag 1 november 2011 00:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
tr gemacht
oprotten vieze dikke trollende homo
wegwezen gewoonquote:
Niet om te trollen en dat weet je zelf ook welquote:
kut utreg met je nepfans en je nepgeld denken dat wij bang voor jullie zijn hè nou oprotten dan maar want jullie doen ons nietsquote:
Laat ik het subtiel brengen... Paul zou je alsjeblieft naar bed willen gaan, je hebt morgen een lange dag Fok!ken voor de boeg en het lijkt me echt verstandig die extra uren slaap te pakken.quote:
Nou wat een relpraat zeg. Zullen ze in Utrecht erg van onder de indruk zijn.quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:42 schreef TJV het volgende:
[..]
kut utreg met je nepfans en je nepgeld denken dat wij bang voor jullie zijn hè nou oprotten dan maar want jullie doen ons niets
Ik kan mij 2jaar terug herinneren, toen kwamen we per ongeluk door een afgesloten hek heen met 30 man omdat we chagrijnig waren over het resultaat, de hele tijd zaten die gasten stoer te doen maar ussain bolt was er niks bij hoe hard die gasten gingen rennen toenquote:Op dinsdag 1 november 2011 01:21 schreef kurk_droog het volgende:
Utrecht, altijd genieten met al die baby's daar op de tribune
Ging je links of rechts doorheen? Dat was volgens mij de wedstrijd dat mijn bus niet aankwamquote:Op dinsdag 1 november 2011 01:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kan mij 2jaar terug herinneren, toen kwamen we per ongeluk door een afgesloten hek heen met 30 man omdat we chagrijnig waren over het resultaat, de hele tijd zaten die gasten stoer te doen maar ussain bolt was er niks bij hoe hard die gasten gingen rennen toen
jaquote:Op dinsdag 1 november 2011 01:26 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ging je links of rechts doorheen? Dat was volgens mij de wedstrijd dat mijn bus niet aankwam
Links staan ze ook altijd groot te doen.. En ook heel erg daar rechts onderin bij dat vak van ze staan ook ware heldenquote:Op dinsdag 1 november 2011 01:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja![]()
De bus die werd terug gestuurd omdat de buschaffeur bedreigd zou zijn ofzo
Gingen links overigens
Zo zat ik ooit in een trein richting feyenoord-ajax om vervolgens opgesloten te worden met 400man voor het stadion en geen drinken te krijgen niks.quote:Op dinsdag 1 november 2011 01:32 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Links staan ze ook altijd groot te doen.. En ook heel erg daar rechts onderin bij dat vak van ze staan ook ware helden
Nja was op dek wat gebeurd. Mag je de bus in..na tering lang wachten eindelijk als laatsten weg.. Nee komt er bij de eerste beste afslag overal ME omheen met geslepen stokken en hop teruggieren
Was wel mooi weer..quote:Op dinsdag 1 november 2011 01:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zo zat ik ooit in een trein richting feyenoord-ajax om vervolgens opgesloten te worden met 400man voor het stadion en geen drinken te krijgen niks.
Constant stenen ontwijken, prachtig af en toe
Ja het was mooi weer idd maar ik ben Iers dus verbrand nogal snel zonder shit enzoquote:Op dinsdag 1 november 2011 01:37 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Was wel mooi weer..en een heerlijke wedstrijd..
Ik stond toen ook in dat vak, prachtig was dat. Vooral omdat het halve stadion al wegging en net voor ons vak langs liep toen Maduro de 2-3 erin knaldequote:Op dinsdag 1 november 2011 01:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zo zat ik ooit in een trein richting feyenoord-ajax om vervolgens opgesloten te worden met 400man voor het stadion en geen drinken te krijgen niks.
Constant stenen ontwijken, prachtig af en toe
Ik heb nog fucking 5uur op een bus moeten wachten manquote:Op dinsdag 1 november 2011 01:40 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik stond toen ook in dat vak, prachtig was dat. Vooral omdat het halve stadion al wegging en net voor ons vak langs liep toen Maduro de 2-3 erin knalde
Heen met de trein, terug met de bus. Waar we toen wel allemaal onze seizoenskaarten moesten inleveren trouwens. Die kreeg ik twee weken later met de post retour. Mooi weekend.
Ik niet, was als eerste de trein uit dus stond ook helemaal vooraan toen we tegen gehouden werden daar bij die tunnel. Had toen een van de eerste bussen gelukkig. Maar had er met liefde nog een paar uur gestaan. Toch wel een van de leukste uitwedstrijden waar ik bij ben geweest in al die jaren, terwijl we het stadion toen niet eens van binnen gezien hebben.quote:Op dinsdag 1 november 2011 01:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb nog fucking 5uur op een bus moeten wachten man
Het was iig 1 van de beste sfeertjes in een uitvak ooitquote:Op dinsdag 1 november 2011 01:45 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik niet, was als eerste de trein uit dus stond ook helemaal vooraan toen we tegen gehouden werden daar bij die tunnel. Had toen een van de eerste bussen gelukkig. Maar had er met liefde nog een paar uur gestaan. Toch wel een van de leukste uitwedstrijden waar ik bij ben geweest in al die jaren, terwijl we het stadion toen niet eens van binnen gezien hebben.
Altijd leuk wanneer je een smsje krijgt van 1 van je ouders dat je scheldend voorbij kwamquote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 01:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Altijd leuk wanneer je een smsje krijgt van 1 van je ouders dat je scheldend voorbij kwam
Beter dan toen ik vol in beeld was jankend na de 3-2 nederlaag in de laatste minuut bij milan uit door een goal eigelijk van inzaghi maar die smerige kutkakkerlak tommason tikte hem nogquote:
Hét absolute dieptepunt sinds dat ik voetbal volg, ben nog nooit zo kapot geweest als toen. Nog erger dan de WK-finale vorig jaarquote:Op dinsdag 1 november 2011 01:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Beter dan toen ik vol in beeld was jankend na de 3-2 nederlaag in de laatste minuut bij milan uit door een goal eigelijk van inzaghi maar die smerige kutkakkerlak tommason tikte hem nog
toen kreeg ik ook meteen een smsje
Ja maar het sfeertje na afloop was super want er was wel iets gepresteerdquote:Op dinsdag 1 november 2011 01:58 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hét absolute dieptepunt sinds dat ik voetbal volg, ben nog nooit zo kapot geweest als toen. Nog erger dan de WK-finale vorig jaar
In 2003 hadden we de CL kunnen winnen. Dan zouden we in de halve finale tegen Inter moeten spelen, waar we in de poulefase twee keer beter tegen waren, maar wel twee keer verloren, dus hadden we wat recht te zetten. En dan hadden we Juventus op Old Trafford gepakt...
Wat een selectie hadden we toen, Van der Vaart, Galasek, Litmanen, Trabelsi, Ibrahimovic, Pienaar, Chivu, Maxwell... niet normaal.
Maar het was zo'n jong team dat die hele prestatie opzich al gruwelijk wasquote:Op dinsdag 1 november 2011 02:03 schreef kurk_droog het volgende:
Zo dichtbij waren we toen. Het was dat jaar gewoon mogelijk om hem weer te winnen...
Van Vi.nlquote:Rik van den Boog krijgt ruim zeven ton van Ajax
31/10/2011 21:50
Rik van den Boog heeft een enorme afkoopsom opgestreken bij Ajax. De per 1 juni vertrokken algemeen directeur ging vorig seizoen aan de haal met 708 duizend euro.
Behalve zijn toch al niet misselijke jaarsalaris van 336 duizend euro toucheerde Van den Boog ook nog een vertrekpremie van 331 duizend euro. Alsof dat nog niet genoeg was, incasseerde hij ook nog een bonus van ruim dertig mille. Zodoende kwam Van den Boog uit op dik zeven ton.
Volgens het afgelopen weekend gepubliceerde jaarverslag van Ajax is de ruim drie ton extra uitgekeerd als een vergoeding in het kader van zijn vertrek. Opmerkelijk, aangezien de Amsterdammer eerder nog bekend maakte zelf te zijn opgestapt. In april zei Van den Boog dat hij zijn functie door de plannen van Johan Cruijff niet goed kon uitoefenen. ‘Wij respecteren zijn beslissing’, zei voorzitter Uri Coronel destijds.
Nu Ajax inmiddels het volledige jaarverslag heeft gepubliceerd, blijkt dat het uitgavenpatroon onder Van den Boog dermate uit de hand gelopen is dat de club zonder een grote transfer of inkomsten uit de Champions League direct met enorme verliezen zal kampen.
In de ruim twee jaar dat Van den Boog de baas was van Ajax heeft hij dik 1,2 miljoen opgestreken. Onder zijn leiding hadden de Amsterdammers de duurste clubleiding van heel het land. Commercieel directeur Henri van der Aat ging aan de haal met liefst 423 duizend euro. Alleen zijn bonus bedroeg al meer dan een ton. De financiële man Jeroen Slop moest het doen met slechts 313 duizend euro.
Tering tyfus.quote:Boilesen tot winterstop uitgeschakeld
Nicolai Boilesen komt voor de winterstop niet meer in actie voor Ajax. De linksback heeft weer last van zijn hamstring gekregen en moet opnieuw 4 tot 6 weken rust houden.
Boilesen scheurde zijn hamstring op 18 september tijdens een uitwedstrijd bij PSV. De verwachting was dat hij 6 weken aan de kant zou staan. De Deen revalideerde met toestemming van Ajax bij zijn eigen fysiotherapeut. Tijdens een oefening kreeg hij opnieuw last van zijn blessure. Een MRI-scan heeft uitgewezen dat de hamstring van Boilesen weer beschadigd is. Hij is daardoor terug bij af en moet opnieuw beginnen met revalideren.
quote:De kaartverkoop voor de wedstrijd tegen Ajax raakt goed op stoom. Na de businesstribune is inmiddels ook de Bunnikside aanstaande zondag volledig uitverkocht. De wedstrijd begint zondag om 12.30 uur.
Voor de kraker tegen Ajax zijn nog kaarten beschikbaar. De afgelopen seizoenen was het stadion stijf uitverkocht. Iedereen met een FC Utrecht clubkaart kan nu nog een toegangskaart kopen. De clubkaart is gratis verkrijgbaar via de website van FC Utrecht en de kaartverkoop voor de wedstrijd tegen Ajax verloopt via de FC Utrecht Fanshops, internet en de vestigingen van Ticketbox. Het elftal van Jan Wouters hoopt op zo veel mogelijk steun aanstaande zondag vanaf 12.30 uur.
Gebeurt dat ook nog eens een keerquote:Op dinsdag 1 november 2011 10:21 schreef Paul het volgende:
Met een gelukkie is de galg uitverkocht
[..]
Ik vind Anita de laatste tijd als CVM ook niet echt best.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Tering tyfus.![]()
Anita LB en Enoh CDM tot aan de winterstop dus, of hij moet Koppers alles laten spelen en dan kan Anita CDM.
Als ze één of meer punten weten te snoepen van ons, hebben die mensen ook weer de mooiste dag van hun leven gehadquote:
Laten we dat dit keer maar niet toestaan het is hoog tijd om een behoorlijke serie neer te zetten ongeacht de tegenstanderquote:Op dinsdag 1 november 2011 10:27 schreef msnk het volgende:
[..]
Als ze één of meer punten weten te snoepen van ons, hebben die mensen ook weer de mooiste dag van hun leven gehadDat is een tientje wel waard natuurlijk.
3 punten tegen NAC zijn niets waard, 3 punten van Ajax, die zijn echt 10083746 punten waard!!!!!11111quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:27 schreef msnk het volgende:
[..]
Als ze één of meer punten weten te snoepen van ons, hebben die mensen ook weer de mooiste dag van hun leven gehadDat is een tientje wel waard natuurlijk.
Houdt je scherpquote:Op dinsdag 1 november 2011 10:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
3 punten tegen NAC zijn niets waard, 3 punten van Ajax, die zijn echt 10083746 punten waard!!!!!11111
Schijtclubs.
`quote:
Sja, dat zou je denkenquote:
Daarom is bij een kampioenschap voor Ajax deze ook 2x verdiendquote:Op dinsdag 1 november 2011 11:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, dat zou je denken.
Maar ik vind het oprecht erg knullig, het gaat bij Ajax om 1 ding, de positie op de ranglijst na 34 wedstrijden, natuurlijk is fnoord de rivaal, die wil je winnen, maar das ook 100% wederzijds.
Die kleine kutclubs zouden eens hun hoofd uit hun reet moeten halen en inzien dat 2 weken per jaar 10000 % geven en de rest 60% gewoon geen ene moer oplevert. Als die ploegen gewoon elke week dezelfde energie (of 80% ervan) zouden geven als tegen Ajax zouden ze meedoen om de titel. maar daar zijn ze echt te kortzichtig voor.
Dat is ook zo. Op de 1 of andere manier doet die wedstrijd iets met clubs en spelers.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, dat zou je denken.
Maar ik vind het oprecht erg knullig, het gaat bij Ajax om 1 ding, de positie op de ranglijst na 34 wedstrijden, natuurlijk is fnoord de rivaal, die wil je winnen, maar das ook 100% wederzijds.
Die kleine kutclubs zouden eens hun hoofd uit hun reet moeten halen en inzien dat 2 weken per jaar 10000 % geven en de rest 60% gewoon geen ene moer oplevert. Als die ploegen gewoon elke week dezelfde energie (of 80% ervan) zouden geven als tegen Ajax zouden ze meedoen om de titel. maar daar zijn ze echt te kortzichtig voor.
Er zijn inderdaad vrij veel clubs die zich als rivaal Ajax hebben 'uitgekozen'. Utrecht en Den Haag zijn de 2 bekendste daarvan. Maar doen alsof elke club in Nederland tegen Ajax nog veel meer gas geeft dan elke andere club valt ook wel weer mee. Die hebben dezelfde mentaliteit tegen andere topclubs, kijk naar VVV, RKC en Excelsior.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, dat zou je denken.
En het feit dat winnen van feyenoord de laatste jaren een vanzelfsprekendheid wasquote:Op dinsdag 1 november 2011 11:48 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Op de 1 of andere manier doet die wedstrijd iets met clubs en spelers.
Bij Feyenoord is het trouwens toch anders. Bij feyenoorders leeft het nog meer dan bij Ajax. Als die winnen van Ajax worden ze helemaal gek. Bij Ajax is het belangrijk en geeft het extra druk, maar het is niet zo buiten proporties als bij Feyenoord.
Dat kon je ook goed zien in de laatste editie toen de spelers van Feyenoord helemaal los gingen toen ze scoorden en bij Ajax waren ze veel rustiger.
Ok het zal ook wat te maken hebben gehad met het wedstrijdbeeld, maar dan nog.
En had eindelijk eens wat Nederlands talent de kans gehad daar.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:22 schreef J2T het volgende:
Stel je toch eens voor als de gemeente van Eindhoven nooit was bijgesprongen. Dan had PSV nu een ploeg die niet eens mee zou doen voor plek 4, 5 en 6. Toch jammer.
En dan nu nog 15,5 miljoen verlies lijden....quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:22 schreef J2T het volgende:
Stel je toch eens voor als de gemeente van Eindhoven nooit was bijgesprongen. Dan had PSV nu een ploeg die niet eens mee zou doen voor plek 4, 5 en 6. Toch jammer.
Dat krijgt het, maar het is wel aangekocht talent + die Tamata door het wegvallen van Pieters en Labydad al valt die eerste niet echt serieus te nemen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:27 schreef Adames het volgende:
[..]
En had eindelijk eens wat Nederlands talent de kans gehad daar.
Is niet in de cijfers verwerkt, tot zover mijn PSV verdedigingquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dan nu nog 15,5 miljoen verlies lijden....
Maar het was GEEN subsidie!
Want -15,5+50 miljoen is zo moeilijk?quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat krijgt het, maar het is wel aangekocht talent + die Tamata door het wegvallen van Pieters en Labydad al valt die eerste niet echt serieus te nemen.
[..]
Is niet in de cijfers verwerkt, tot zover mijn PSV verdediging
Zolang het maar niet een dam te ver is.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:16 schreef Komakie het volgende:
[..]
Jammer genoeg wel, maar hopelijk als 1 schaap over de brug is dat de rest mee gaat...
Daarnaast is Feyenoord een van de grootste clubs van Nederland, maar gedragen ze zich nog steeds als een stel Calimero's als ze tegen Ajax spelen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:59 schreef msnk het volgende:
[..]
En het feit dat winnen van feyenoord de laatste jaren een vanzelfsprekendheid was
En presteren tegen Ajax betekent in beeld komen bij topclubs uit alle competities. En met reden.
Dat verhaal van de gemeente en het kopen van de grond wordt pas in de cijfers van volgend jaar meegerekend. Dus dat was ingecalculeerd.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dan nu nog 15,5 miljoen verlies lijden....
Maar het was GEEN subsidie!
Idd, en dan maar blijven volhouden dat het voor de gemeente ook zo gunstig isquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:50 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat verhaal van de gemeente en het kopen van de grond wordt pas in de cijfers van volgend jaar meegerekend. Dus dat was ingecalculeerd.
Wil niet zeggen dat het een belachelijke situatie is. Club zit in de financiele problemen, de gemeente springt even bij en de club kan een sloot goede spelers kopen zodat ze mee doen om het kampioenschap. Gelukkig hebben ze Rutten als trainer
Hoe speelde Eriksen tegen Roda?quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, en dan maar blijven volhouden dat het voor de gemeente ook zo gunstig is.
Ik had het prima begrepen als het nodig was om de club niet te laten omvallen, maar nu komt het, hoe ze het ook goedlullen, gewoon over als kampioenschap kopen met gemeentegeld.
Oh well, het is altijd al een neppe kutclub geweest, speeltje van Philips..
geen idee, ik heb de wedstrijd niet gezienquote:Op dinsdag 1 november 2011 13:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoe speelde Eriksen tegen Roda?
Echte Ajacied dus.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
geen idee, ik heb de wedstrijd niet gezien.
Ja, als je een keer een wedstrijd mist ben je ME-TEEN geen echte fanquote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, als je een keer een wedstrijd mist ben je ME-TEEN geen echte fan.
Zaterdagavond, ik moest neuken, sorry.
Het was dan ook wel een kut tijdquote:Op dinsdag 1 november 2011 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
had gekund ja, maar ik vind het idd een schijttijd, voetbal, zondag 14:30, klaar...quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:45 schreef mash_ het volgende:
[..]
Het was dan ook wel een kut tijdAL kan dat neuken best na de wedstrijd.
Hij speelde niet eens goed, hij kan VEEEUUUL beter.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:47 schreef msnk het volgende:
Speelt Eriksen 's een keertje goed .... Moet HW per se neuken
Als dat de maatstaf was zou hij elke week de sterren van de hemel moeten spelenquote:Op dinsdag 1 november 2011 13:47 schreef msnk het volgende:
Speelt Eriksen 's een keertje goed .... Moet HW per se neuken
Nee joh, zaterdagavond wedstrijden zijn de bom. Smiddags al de stad in zuipen, 's avonds naar het stadion en daarna weer de stad in.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
had gekund ja, maar ik vind het idd een schijttijd, voetbal, zondag 14:30, klaar...
Wordt er in huize Heatwave om kwart voor 7 al geneukt? Dan staat mijn vrouwke nog in de keuken hoor. Te koken welteverstaan, terwijl ik voetbal kijk.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We moeten een oplossing voor je vinden, een echte Ajacied mag/kan geen wedstrijden missen!quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:58 schreef HeatWave het volgende:
Zullen we het weer over Ajax hebben?.
Maak je niet druk, ik heb sowieso al vele malen meer wedstrijden gezien dan jijquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
We moeten een oplossing voor je vinden, een echte Ajacied mag/kan geen wedstrijden missen!
Als je alle zaterdag-avond wedstrijden mist, nee. En ik heb nog genoeg tijd om al die wedstrijden nog in te halen. Dus ik mag me toch een beetje zorgen om je.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maak je niet druk, ik heb sowieso al vele malen meer wedstrijden gezien dan jij.
Ik mis niet alle Zaterdagwedstrijden, alleen deze toevalligquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als je alle zaterdag-avond wedstrijden mist, nee. En ik heb nog genoeg tijd om al die wedstrijden nog in te halen. Dus ik mag me toch een beetje zorgen om je.
Je stelt voor het neukwerk op zaterdag van hem over te nemen zodat hij naar Ajax kan kijken?quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als je alle zaterdag-avond wedstrijden mist, nee. En ik heb nog genoeg tijd om al die wedstrijden nog in te halen. Dus ik mag me toch een beetje zorgen om je.
Ze waren wel echt heel slecht, je zou bijna zeggen zet het 3-4-3 experiment ook in deze wedstrijd voort.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:03 schreef Saekerhett het volgende:
Wat denken jullie dat de opstelling gaat worden?
Van der Wiel in de basis? Of toch Ooijer?
quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je stelt voor het neukwerk op zaterdag van hem over te nemen zodat hij naar Ajax kan kijken?
Tegen Zagreb?quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:03 schreef Saekerhett het volgende:
Wat denken jullie dat de opstelling gaat worden?
Van der Wiel in de basis? Of toch Ooijer?
Dus:quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:03 schreef msnk het volgende:
[..]
Tegen Zagreb?
Lijkt mij duidelijk dat Greg gewoon speelt dan. Al was het maar omdat hij marktwaarde vertegenwoordigt.
Maar eerste Barcelona - lkasjdlsa!quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:03 schreef mash_ het volgende:
Ik heb wel zin in morgenDit keer zorg ik maar eens dat ik op tijd ben
Wel in de lijn der verwachting ja, tenzij Sulejmani toch nog niet helemaal herstelt is.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:07 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dus:
Vermeer
Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Anita
Eriksen, Enoh, Janssen
Sulejmani, De Jong, Boerrigter
Zoiets?
Alleen hoop ik dat Enoh eens leert om zijn spelsnelheid te verhogen en de bal naar voren te spelen als de ruimte er ligt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:08 schreef ajacied4lf het volgende:
Gewoon net als Zagreb - Ajax denk ik.
Anders Özbiliz op zijn plek, zou ik zeggenquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel in de lijn der verwachting ja, tenzij Sulejmani toch nog niet helemaal herstelt is.
Idd. Ik wil Boilesen terug, en Anita CVMquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:09 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Alleen hoop ik dat Enoh eens leert om zijn spelsnelheid te verhogen en de bal naar voren te spelen als de ruimte er ligt.
ja maar daar ga ik niet heenquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maar eerste Barcelona - lkasjdlsa!
Zo zullen tot zeker de winterstop wel gaan spelen, Boilesen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:07 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dus:
Vermeer
Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Anita
Eriksen, Enoh, Janssen
Sulejmani, De Jong, Boerrigter
Zoiets?
Sowieso.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, en dan maar blijven volhouden dat het voor de gemeente ook zo gunstig is.
Ik had het prima begrepen als het nodig was om de club niet te laten omvallen, maar nu komt het, hoe ze het ook goedlullen, gewoon over als kampioenschap kopen met gemeentegeld.
Oh well, het is altijd al een neppe kutclub geweest, speeltje van Philips..
Jij moet gewoon standaard gaan neuken tijdens de wedstrijden. Winnen we alles met gemak. Maar dan wel alle wedstrijden he. Competitie, beker en CLquote:Op dinsdag 1 november 2011 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe dan de jeugdwedstrijden ook maar anders toch wat weinigquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:24 schreef Komakie het volgende:
[..]
Jij moet gewoon standaard gaan neuken tijdens de wedstrijden. Winnen we alles met gemak. Maar dan wel alle wedstrijden he. Competitie, beker en CL
same herequote:Op dinsdag 1 november 2011 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik mis niet alle Zaterdagwedstrijden, alleen deze toevallig.
Anyway, genoeg.
Boeit me verder weinig wat anderen doen maar hoe beter de tegenstanders hoe beter wij moeten zijn, dus ieder nadeel heeft een voordeelquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:20 schreef Komakie het volgende:
[..]
Sowieso.
Die spelers hebben ze gekocht met het geld van de transfers die ze gedaan hebben, maar ondertussen is er meer uitgegeven dan binnen gekomen dus die vlieger gaat ook al niet meer op.
Het is gewoon belachelijk dat een club niet een normaal beleid kan vormen en dan ook nog steun krijgt van de gemeente en zo weer mee doet om het kampioenschap.
Eigenlijk opvallend dat een club ontstaan uit een bedrijf niet een goed beleid kan vormen. Terwijl een groot bedrijf als Philips dat toch zou moeten kunnen regelen. Terwijl bijvoorbeeld een club als Twente het schoolvoorbeeld is van een club met goed beleid. Ok een zakenman staat aan het hoofd, maar dan nog.
En 41,5 miljoen euro aan uitstaande leningen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:20 schreef Komakie het volgende:
Terwijl bijvoorbeeld een club als Twente het schoolvoorbeeld is van een club met goed beleid.
Dat heeft ieder bedrijf, die betalen niet alles gelijk maar in termijnenquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En 41,5 miljoen euro aan uitstaande leningen.
Heeft twente dat?quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En 41,5 miljoen euro aan uitstaande leningen.
Dat heeft iedere club zowatquote:
voor de gemeente is het ook een goede deal; die verdienen er ook nog op. tenzij psv helemaal naar de kloten gaat en de lening niet terug kan betalen..quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:20 schreef Komakie het volgende:
[..]
Sowieso.
Die spelers hebben ze gekocht met het geld van de transfers die ze gedaan hebben, maar ondertussen is er meer uitgegeven dan binnen gekomen dus die vlieger gaat ook al niet meer op.
Het is gewoon belachelijk dat een club niet een normaal beleid kan vormen en dan ook nog steun krijgt van de gemeente en zo weer mee doet om het kampioenschap.
Eigenlijk opvallend dat een club ontstaan uit een bedrijf niet een goed beleid kan vormen. Terwijl een groot bedrijf als Philips dat toch zou moeten kunnen regelen. Terwijl bijvoorbeeld een club als Twente het schoolvoorbeeld is van een club met goed beleid. Ok een zakenman staat aan het hoofd, maar dan nog.
Het is vrij simpel, als het echt een goede deal was geweest dan waren er wel andere investeerders gevonden dan de gemeente, het is gewoon een risicovolle lening die PSV veel meer had gekost als ze het zelf zouden doen, de gemeente betaalt minder rente maar het bedrag wat erop verdiend wordt is een schijntje tov het risico. Maar goed hoort in een ander topic denk ik.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:05 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
voor de gemeente is het ook een goede deal; die verdienen er ook nog op. tenzij psv helemaal naar de kloten gaat en de lening niet terug kan betalen..
Ben ik ook al een tijd naar op zoek.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:24 schreef NeuNeu het volgende:
Hey hoi,
Als impulsief persoon dat ik ben heb ik zojuist besloten een retro TDK-Ajax shirt te kopen. Hulde ende b'vo zullen jullie natuurlijk zeggen, maar het lijkt wel of ze niet meer voor een normale prijs te koop zijn! Een eurootje of 80 is toch wel de norm voor een gebruikt Umbro exemplaar in de maat L op marktplaats...
Dat is mij toch wel iets te gortig. Het liefst zou ik ook gewoon een één of ander retro/replica shirt van een webshop willen kopen, het lukt me echter niet dit te vindenHeeft iemand van jullie toevallig een goed 'adresje'?
Dank!
Vraag me ook al tijden af waarom Lodeiro geen kans krijgt. Toch iemand met veel inzicht en beheerst het om mensen voor het doel te zettenquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:34 schreef Willewa het volgende:
Ik snap De Boer trouwens niet zo goed wat betreft Aissati. Die speelt toch echt heel goed in jong Ajax. Lodeiro mag zich wat mij betreft ook gauw standaard bij et 1e voegen en kansen krijgen, als ik em zie bij het 2e. En dan heb je uiteraard ook nog Serero. Lastig lastig.
De Jong wat mij betreft vaker op de bank. Maar dan heb je ook nog Eriksen en Janssen die je daar ook graag laat staan.
Maar toch zie ik de anderen ook eens vaker kansen krijgen want daar zit zoveel kwaliteit.
En waarom die Boere niet een keer erbij halen voor de spitspositie. Gewoon eens kijken, right? De jong en bulykin overtuigen ook niet heel erg en Siggy is gone.
Loderio is niet goed genoegquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Vraag me ook al tijden af waarom Lodeiro geen kans krijgt. Toch iemand met veel inzicht en beheerst het om mensen voor het doel te zetten
Overigens voor de mensen die zeggen dat Lodeiro genoeg kansen heeft gehad, in de bijna twee seizoenen die hij er nu is (waarvan hij er +/- 1 geblesseerd is geweest) heeft hij 256 minuten gespeeld in 13 wedstrijden (waarvan 90 minuten tegen Noordwijk.quote:
De Jong minder vinden dan Lodeiroquote:Op woensdag 2 november 2011 00:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Overigens voor de mensen die zeggen dat Lodeiro genoeg kansen heeft gehad, in de bijna twee seizoenen die hij er nu is (waarvan hij er +/- 1 geblesseerd is geweest) heeft hij 256 minuten gespeeld in 13 wedstrijden (waarvan 90 minuten tegen Noordwijk.
Dat is een gemiddelde van 19,7 min per duel. Haal je Noordwijk eraf (wat je als oefenpotje kunt beschouwen), heeft hij zelfs maar 166 minuten gespeeld, wat een gemiddelde geeft van 13,8 min per duel.
In twee jaar tijd heeft hij qua speeltijd dus nog niet eens drie volledige wedstrijden gespeeld, terwijl non-voetballers als De Jong, Enoh, Blind, Ebecilio kans op kans krijgen....
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum11/3621-90.php#post369571
Jij bent fan van de Jong?quote:Op woensdag 2 november 2011 00:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
De Jong minder vinden dan Lodeiro
Helemaal met je eens behalve dat over De Jong.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Overigens voor de mensen die zeggen dat Lodeiro genoeg kansen heeft gehad, in de bijna twee seizoenen die hij er nu is (waarvan hij er +/- 1 geblesseerd is geweest) heeft hij 256 minuten gespeeld in 13 wedstrijden (waarvan 90 minuten tegen Noordwijk.
Dat is een gemiddelde van 19,7 min per duel. Haal je Noordwijk eraf (wat je als oefenpotje kunt beschouwen), heeft hij zelfs maar 166 minuten gespeeld, wat een gemiddelde geeft van 13,8 min per duel.
In twee jaar tijd heeft hij qua speeltijd dus nog niet eens drie volledige wedstrijden gespeeld, terwijl non-voetballers als De Jong, Enoh, Blind, Ebecilio kans op kans krijgen....
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum11/3621-90.php#post369571
Het is niet mijn post maar een post van een user van Ajax netwerk! Overigens vind ik de Jong een redelijke voetballer maar niet meer dan dat. Niet de eerste speler die eruit moet maar wel 1 die verre van het gewenste niveau van Ajax benadert of in zich heeft.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:22 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Helemaal met je eens behalve dat over De Jong.
Prima voetballer en een goeie mentaliteit, wel vind ik dat Frank hem iets te heilig heeft gemaakt want ik vind dat deze jongen best wat vaker op de bank mag beginnen.
Hij was een van de elf en aangezien hij betaald krijgt om te scoren is het ook niet meer dan logisch dat hij dat af en toe doet. Wilt niet zeggen dat er veel betere zijn en dat De Jong niet echt Ajax waardig is, over het algemeen in zijn kwaliteiten en al helemaal niet in de kwaliteiten die nodig zijn om bij Ajax te voetballen.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:20 schreef stevenmac26 het volgende:
En wel juichen toen hij Ajax kampioen maakte zeker tegen Twente
ja hoor.quote:
Korte nachten heb jijquote:Op woensdag 2 november 2011 00:26 schreef Wessiej het volgende:
Ik droomde vannacht dat het 1-1 gaat worden
Ik droomde laatst dat ze de Champions League gingen winnen en dat ze in de finale AC Milan versloegen met 3-0.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:26 schreef Wessiej het volgende:
Ik droomde vannacht dat het 1-1 gaat worden
VERZIEK HET ENIGE LOGO NIETquote:
Mag ik dat niet vinden?quote:Op woensdag 2 november 2011 00:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
De Jong minder vinden dan Lodeiro
Nee maar geen enkele speler bij ajax is datquote:
De keren dat ik bij Jong-Ajax was speelde hij oke, maar dat vind ik van zoveel spelers in Jong Ajaxquote:Op woensdag 2 november 2011 00:29 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
VERZIEK HET ENIGE LOGO NIET![]()
Mja zou kunnen. Ik heb hem nog te weinig gezien en weet niet wat hij op trainingen of bij jong ajax doet. Weet wel vorig jaar toen hij een keer inviel ik kenmerken zag van een echte voetballer die goed is in de bal spelen. Alleen zonder balbezit erg lui. Maar zie hem graag wat meer kansen krijgen wanneer het kan. Bij een goede voorsprong wisselen voor Christian of Janssen bijvoorbeeld..
Zonder balbezit erg lui? In de omschakeling heeft hij moeite. Dat valt zeker aan te leren. Maar lui zonder balbezit is absoluut niet waar. Hij loopt continu vrij en zichzelf aan te bieden. Ja, ook in de weinige tijd die hij heeft mogen voetballen bij Ajax zag je dat al.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:29 schreef kurk_droog het volgende:
Mja zou kunnen. Ik heb hem nog te weinig gezien en weet niet wat hij op trainingen of bij jong ajax doet. Weet wel vorig jaar toen hij een keer inviel ik kenmerken zag van een echte voetballer die goed is in de bal spelen. Alleen zonder balbezit erg lui. Maar zie hem graag wat meer kansen krijgen wanneer het kan. Bij een goede voorsprong wisselen voor Christian of Janssen bijvoorbeeld..
Dat mag jij vinden, maar ik denk zelf dat jij nog op je woorden gaat terug moeten komen. ( als hij van De Boer eindelijk eens een serieuze en échte kans gaat krijgen )quote:Op woensdag 2 november 2011 00:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
De keren dat ik bij Jong-Ajax was speelde hij oke, maar dat vind ik van zoveel spelers in Jong Ajax
Ik vind hem gewoon niet goed genoeg voor Ajax
Omschakeling bedoel ik inderdaad.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:32 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Zonder balbezit erg lui? In de omschakeling heeft hij moeite. Dat valt zeker aan te leren. Maar lui zonder balbezit is absoluut niet waar. Hij loopt continu vrij en zichzelf aan te bieden. Ja, ook in de weinige tijd die hij heeft mogen voetballen bij Ajax zag je dat al.
Hij beweegt ook door, niet onbelangrijk.
Ah ok, dan ben ik het met je eens. Toch vind ik dat er ook ( of eigenlijk juist ) moet uitgegaan worden van eigen kracht en dat bij balverlies een Lodeiro goed gewezen wordt op hetgeen hij moet doen. Dan kan het denk ik wel met Lodeiro.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Omschakeling bedoel ik inderdaad.
Je hebt er kijk op en dit meen ik serieus.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:34 schreef Willewa het volgende:
Ik snap De Boer trouwens niet zo goed wat betreft Aissati. Die speelt toch echt heel goed in jong Ajax. Lodeiro mag zich wat mij betreft ook gauw standaard bij et 1e voegen en kansen krijgen, als ik em zie bij het 2e. En dan heb je uiteraard ook nog Serero. Lastig lastig.
De Jong wat mij betreft vaker op de bank. Maar dan heb je ook nog Eriksen en Janssen die je daar ook graag laat staan.
Maar toch zie ik de anderen ook eens vaker kansen krijgen want daar zit zoveel kwaliteit.
En waarom die Boere niet een keer erbij halen voor de spitspositie. Gewoon eens kijken, right? De jong en bulykin overtuigen ook niet heel erg en Siggy is gone.
je hebt hem nog niet eens zien spelen.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:31 schreef gniffie het volgende:
Boere_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dit, ik wil atijd Jong Ajax kijken maar dat kan niet. Ik weiger principieel te betalen omdat ik al een vermogen betaal aan wedstrijdkaarten.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:28 schreef Burrito het volgende:
Ik vind dat exclusive gedoe op ajax.nl zo triest heProberen geld te verdienen aan een paar kutfilmpjes
Ben ik niet met je eens, het blijft prof voetbal, die filmpjes vind ik wel onzin dat je daar voor moet betalenquote:Op woensdag 2 november 2011 10:33 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Dit, ik wil atijd Jong Ajax kijken maar dat kan niet. Ik weiger principieel te betalen omdat ik al een vermogen betaal aan wedstrijdkaarten.
Helemaal jammer omdat een vriend van me tegen Ajax keepte bij jong Ado, die had ik wel even willen zien
Heeft niets met niveau te maken, ze worden betaald dus is het prof voetbalquote:Op woensdag 2 november 2011 10:38 schreef Ferdii het volgende:
jong ajax is geen prof voetbal![]()
Dat is gewoon een elftal met talentjes waar de fans zich kunnen verlekkeren over het talent wat over een paar jaar mogelijk in het eerste elftal de sterren van de hemel speelt
Verder heeft het niks te maken met het grote geld enz.
Dat is ook direct de enige reden waarom je het prof voetbal kan noemen. Ik zie prof voetbal meer als combinatie van goed spel, bekendheid door heel nederland, bekendheid van de competitie waarin zij spelen, tv momenten etcquote:Op woensdag 2 november 2011 10:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heeft niets met niveau te maken, ze worden betaald dus is het prof voetbal
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nooit meer ga, nu spelen er al zoveel jonkies in het eerstequote:Op woensdag 2 november 2011 10:40 schreef Catch22- het volgende:
Ik vind het altijd wel goed om te zien hoe die jonkies het doen, of hoe de terugkomende spelers het doen.
A1 vind ik ook leuk om te zien, zie je wel hoe goed Fischer en Klaassen zijn.
betaald voetbal is profvoetbal, wat jij er dan aan toe wil voegen is jouw zaakquote:Op woensdag 2 november 2011 10:41 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Dat is ook direct de enige reden waarom je het prof voetbal kan noemen. Ik zie prof voetbal meer als combinatie van goed spel, bekendheid door heel nederland, bekendheid van de competitie waarin zij spelen, tv momenten etc
Hier ben ik het wel mee eensquote:Op woensdag 2 november 2011 10:42 schreef Ferdii het volgende:
Ik ga toch wel van de overwinning uit, hoop alleen dat real madrid lyon van de grasmat veegt
Ajax thuis, en gezien de vorige wedstrijd..quote:Op woensdag 2 november 2011 10:47 schreef Scorpie het volgende:
Bij unibet zijn we favoriet, als Zagred wint krijg je 7 keer je inleg
hoeveel krijg je als ajax wint?quote:Op woensdag 2 november 2011 10:47 schreef Scorpie het volgende:
Bij unibet zijn we favoriet, als Zagred wint krijg je 7 keer je inleg
Ik vond hem een beetje aangekomen, geen goed teken voor een speler die zich terug moet vechtenquote:Op woensdag 2 november 2011 10:54 schreef Ranja_Ranja het volgende:
verder vond ik ebecilio tegen roda een keertje goed invallen en pakte ook gelijk een goaltje mee. hij verraste me positief.
Lastig te zeggen, de site heeft weer kuren.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:53 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
hoeveel krijg je als ajax wint?
Ik vond het zwaar tegenvallen, met dat doelpunt had hij pure mazzel dat de keeper hem niet had, dit had eigenlijk wel gemoeten, bal kwam recht op hem af. De kans dat hij hem ging scoren was dus ook vrij klein. Een betere optie was afspelen geweest, helaas zag hij dit zelf niet en kwam egocilio weer naar boven drijvenquote:Op woensdag 2 november 2011 10:54 schreef Ranja_Ranja het volgende:
verder vond ik ebecilio tegen roda een keertje goed invallen en pakte ook gelijk een goaltje mee. hij verraste me positief.
1,48 keerquote:Op woensdag 2 november 2011 10:53 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
hoeveel krijg je als ajax wint?
even op een 2e scherm die wedstrijd volgen inderdaad en hopen op veel goals. volgende week gelijkspel tegen lyon en dan op doelsaldo doorquote:Op woensdag 2 november 2011 10:42 schreef Ferdii het volgende:
Ik ga toch wel van de overwinning uit, hoop alleen dat real madrid lyon van de grasmat veegt
Waar ga je heen?quote:
En gewoon een keer een lekkere score europees te zetten met veel doelpuntenquote:Op woensdag 2 november 2011 11:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Heb er zin inNu maar hopen dat de kansen beter worden afgemaakt dan uit want dat was niet goed voor mijn bloeddruk.
Zie je daar danquote:Op woensdag 2 november 2011 12:06 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wallen..sailors of iets daar in de buurt
Zou ik wel zijn als ik voor Ajax was, ze spelen altijd ruk na CL wedstrijden.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:02 schreef Paul het volgende:
Zijn jullie ook zo zenuwachtig voor zondag?
Niet echt. Voor Utrecht is dat de wedstrijd van het jar, maar voor Ajax is het een van de vele.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:02 schreef Paul het volgende:
Met uitzondering van AZ spelen alle NL clubs ruk na een midweeks duelquote:Op woensdag 2 november 2011 13:03 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Zou ik wel zijn als ik voor Ajax was, ze spelen altijd ruk na CL wedstrijden.
quote:Op woensdag 2 november 2011 13:11 schreef Paul het volgende:
Komt er nog een Ajacied met een tegenprestatie?
Ik vind de Jong ook veel beter dan Lodeiro.quote:
Dat dus.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:20 schreef stevenmac26 het volgende:
En wel juichen toen hij Ajax kampioen maakte zeker tegen Twente
Wij denken nog helemaal niet aan zondag. Vanavond telt nu alleen.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:02 schreef Paul het volgende:
Doelsaldo is alleen van toepassing als Lyon - Ajax 0-0 wordt.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:38 schreef Adames het volgende:
[..]
even op een 2e scherm die wedstrijd volgen inderdaad en hopen op veel goals. volgende week gelijkspel tegen lyon en dan op doelsaldo door
Heel goed juist voor die jongen dat hij scoort. Toen hij begin dit seizoen in viel was hij veel te hard bezig zich te bewijzen. Dit zorgt hopelijk voor rust.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:05 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Ik vond het zwaar tegenvallen, met dat doelpunt had hij pure mazzel dat de keeper hem niet had, dit had eigenlijk wel gemoeten, bal kwam recht op hem af. De kans dat hij hem ging scoren was dus ook vrij klein. Een betere optie was afspelen geweest, helaas zag hij dit zelf niet en kwam egocilio weer naar boven drijven
och jaquote:Op woensdag 2 november 2011 13:22 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Doelsaldo is alleen van toepassing als Lyon - Ajax 0-0 wordt.
Absoluut anders kunnen alle mooie theorieën de prullebak inquote:Op woensdag 2 november 2011 13:36 schreef Cara het volgende:
Voor ajax te hopen dat Lyon verliest vanavond.
gaat ook gebeuren. Real Madrid gaat zich gewoon veilig spelen.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:36 schreef Cara het volgende:
Voor ajax te hopen dat Lyon verliest vanavond.
vorige keer dat ze tegen ons speelden. verloren ze daarna met 5-0 van Barçaquote:Op woensdag 2 november 2011 14:09 schreef ajacied4lf het volgende:
Klinkt onmogelijk, is het misschien ook wel. Maar misschien kan Ajax wel een puntje pakken tegen RealZe hebben paar dagen na deze wedstrijd een wedstrijd tegen Barça.
Maarja, eerst maar minimaal 1 punt tegen Lyon. en 3 tegen Zagreb
Gaat nooit lukken. Die spelen waarschijnlijk net zoals tegen Villareal: even in 20 minuten 30 schoten op doel en met 3-0 voorstaan om daarna rustig de wedstrijd uit te spelen.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:09 schreef ajacied4lf het volgende:
Klinkt onmogelijk, is het misschien ook wel. Maar misschien kan Ajax wel een puntje pakken tegen RealZe hebben paar dagen na deze wedstrijd een wedstrijd tegen Barça.
Maarja, eerst maar minimaal 1 punt tegen Lyon. en 3 tegen Zagreb
huh? Je bent het oneens met wat precies?quote:Op woensdag 2 november 2011 10:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens, het blijft prof voetbal, die filmpjes vind ik wel onzin dat je daar voor moet betalen
onderling resultaat is dan gelijkquote:Op woensdag 2 november 2011 14:20 schreef duo-penotti het volgende:
Als Ajax wint van Zagreb, gelijk speelt tegen Lyon, verliest van Real (daar ga ik wel vanuit). En Lyon wint de laatste wedstrijd van Zagreb.
Naar wat wordt er dan gekeken ? Doelsaldo ? Onderlinge resultaten ?
Onderlinge resultaten, doelsaldo van de betreffende clubs (incl uitgoals die zwaarder tellen), algeheel doelsaldo, meeste doelpunten, aantal rode/gele kaarten en dan tossen.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:20 schreef duo-penotti het volgende:
Als Ajax wint van Zagreb, gelijk speelt tegen Lyon, verliest van Real (daar ga ik wel vanuit). En Lyon wint de laatste wedstrijd van Zagreb.
Onderling resultaat, als dat gelijk is, het doelsaldo in onderling resultaat, daarna uitdoelpunten in onderlinge wedstrijden, en daarna doelsaldo.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:20 schreef duo-penotti het volgende:
lyon gewoon gelijk ja.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:27 schreef duo-penotti het volgende:
Lyon-uit gaat wel lastig worden vrees ik.
Maar het is niet onmogelijk.
Het blijft jammer dat we thuis niet hadden gewonnen. De mogelijkheden waren er zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |