SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tja, natuurlijk schets ik een bijna utopie. Maar je hoeft je cultuur niet per sé te verliezen. En over dat ze nooit een NL club kopen, tja..als je geld zat hebt en je wilt een club zou je relatief goedkoop bijv Ajax kunnen kopen en dan ben je verzekerd van CL elk jaar en als je goede aankopen doet, de goede spelers behoudt ben je elk jaar verzekerd van overwintering ook. Dus wie weet is er een sheikh die zo redeneertAnyway, ik begrijp natuurlijk volledig dat veel mensen het niets vinden
Maar ik ben zielig
Het doet te veel pijn om Ajax zo te zien
Maarja, als Cruyff bij je organisatie zit, waarom dan zelf de aankopen doen ^^.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:57 schreef Afhaalchinees het volgende:
sjeiks sowieso, 0,0 verstand van voetbal. Hier op fok gaat het om de grootste penis, bij sjeiks om de meeste uitgaven
Halelujah!quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:08 schreef Smoofie het volgende:
Heb zin in sjek en zijn Ajax gefap. En zijn gelach om Feyenoord
En na een Europese wedstrijd, hoe verzin je het.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:22 schreef Wessiej het volgende:
Utrecht uit,....12:30....ik zie het niet zonnig in.
Gaat wel lukken dit keerquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:22 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
En na een Europese wedstrijd, hoe verzin je het.
Dit, laatste 2 jaar daar kansloos verlorenquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:22 schreef Wessiej het volgende:
Utrecht uit,....12:30....ik zie het niet zonnig in.
Zou inderdaad een stuk minder moetenquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:25 schreef Smoofie het volgende:
AJax speelt het meest 12:30. Waarom laat Ajax dat toe? Ajax is de grootste club, ajax moet gewoon weigeren, wat wil de KNVB doen?
Utrecht gaat ook zo hard de laaste tijdquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:23 schreef S0nic het volgende:
[..]
Dit, laatste 2 jaar daar kansloos verloren![]()
En met een supergemotiveerd Utrecht dat al zijn energie gebruikt zie ik het ook niet zonnig in..
Blom op ons afsturen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:25 schreef Smoofie het volgende:
AJax speelt het meest 12:30. Waarom laat Ajax dat toe? Ajax is de grootste club, ajax moet gewoon weigeren, wat wil de KNVB doen?
10 di 20/12 Ajax AZ KNVB-beker vbquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:41 schreef Afhaalchinees het volgende:
Enig idee wanneer bekend is wanneer de bekerwedstrijd tegen AZ gespeeld wordt?
Ja klopt, ik heb het van vi.nl dus ik neem aan dat het goed isquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:57 schreef Afhaalchinees het volgende:
Dinsdag? Maar we spelen die zondag tegen '070'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |