Dat zou wel een motivatie voor de ander zijn om even harder te lopen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:23 schreef ICND het volgende:
Als je nou enge geluiden of bewegingen erbij gaat maken (ok hijgen is vrij raar in deze context)
Afhankelijk van hoe kruidkoekje (of wyccie for that matter) eruit ziet off cousequote:Op zondag 30 oktober 2011 21:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat zou wel een motivatie voor de ander zijn om even harder te lopen.
oeeeh....not nice.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:25 schreef Clayton1 het volgende:
bij mijn vertek van les dertien gisteren kom ik iemand tegen die ik ken en ook hardloopt en die zijn hand niet omdraait voor 15 km. Hoi - hoi,
na de les uitwandelend richting huis kom ik hem weer tegen. Roept ie , nu al terug.
Knap dat je nu dit bereikt heb dan!quote:
Zoals ik al zij ik kijk niet bewust als ik hardloop ik zie het als ik iets anders doe (fietsen bijv.)quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heel vies.![]()
Ik draai nooit om, heb het veel te moeilijk met mezelf, met ademen en zo.
Ja goed he!quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik vind het wel verfrissend. Een vrouw die dat én gewoon doet én gewoon toegeeft.
Als ik aan het hard lopen ben hijg ik sowiesoquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:23 schreef ICND het volgende:
Is toch ook niks mis mee!
Als je nou enge geluiden of bewegingen erbij gaat maken (ok hijgen is vrij raar in deze context)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is toch niet erg. Normaal wordt de man bestempeld als iemand die andere nakijktquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik vind het wel verfrissend. Een vrouw die dat én gewoon doet én gewoon toegeeft.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:25 schreef Clayton1 het volgende:
bij mijn vertek van les dertien gisteren kom ik iemand tegen die ik ken en ook hardloopt en die zijn hand niet omdraait voor 15 km. Hoi - hoi,
na de les uitwandelend richting huis kom ik hem weer tegen. Roept ie , nu al terug.
En ik had nog wel een extra stuk hardgelopen omdat ik nog te ver van huis was.
Wat is er nou een mooie motivatie dan dat? Gewoon denken: Over een jaartje lopen we samen, watch me!quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:26 schreef ICND het volgende:
[..]
oeeeh....not nice.
Mijn ouwe was vandaag ook goed op dreef: je haalt de hoek nog niet eens!, nu al terug? word je daar moe van?
Ook hij draait zijn hand niet om voor 15km
quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:27 schreef kruidkoekje het volgende:
wat ik mij af vraag, wie sport er zomers wel eens in alleen zon sportbh ? Wat je op internet wel eens ziet?!Nog nooit tegengekomen? Van mij mogen de vrouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moeten wij zeker ook zonder shit gaan lopen
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer genoeg niet zo heel veel dames.
#35.
Het werkt zowel niet de-motiverend als motiverend voor mij, heb altijd al lak aan hem gehad haha.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:27 schreef YUR het volgende:
[..]
[..]
Wat is er nou een mooie motivatie dan dat? Gewoon denken: Over een jaartje lopen we samen, watch me!
quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:27 schreef kruidkoekje het volgende:
Als ik aan het hard lopen ben hijg ik sowieso
wat ik mij af vraag, wie sport er zomers wel eens in alleen zon sportbh ? Wat je op internet wel eens ziet?!Vind het wel heel sexy, je moet er alleen wel al een goed figuur voor hebben lijkt meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind dan niet zozeer de sportbh an sich sexy, maar als je er heel goed uitziet in zo'n outfit heb je wel een puik figuur.
Ik vind het namelijk echt mooi. :-$ Maar goed ik wil niet de stempel als een hoer/slet in bh over straat lopen. Maar dit kan toch gewoon?! :-$quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:28 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Nog nooit tegengekomen? Van mij mogen de vrouwenMoeten wij zeker ook zonder shit gaan lopen
quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:28 schreef Clayton1 het volgende:
wat ik mij af vraag, wie sport er zomers wel eens in alleen zon sportbh ? Wat je op internet wel eens ziet?!Ik zou het mss wel doen als ik het lijf had van die vrouw op dat plaatje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer genoeg niet zo heel veel dames.
Graag!quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:30 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ik vind het namelijk echt mooi. :-$ Maar goed ik wil niet de stempel als een hoer/slet in bh over straat lopen. Maar dit kan toch gewoon?! :-$
Ah oke. Ik denk namelijk wel dat dit mij leuk zal staan!quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:30 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Vind het wel heel sexy, je moet er alleen wel al een goed figuur voor hebben lijkt meVind dan niet zozeer de sportbh an sich sexy, maar als je er heel goed uitziet in zo'n outfit heb je wel een puik figuur.
Ik heb dat wel is gezien maar dat waren vrouwen met een six-pack....pretty intimidating en sterker nog helemaal niet zo mooi. Beetje eng.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:30 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ik vind het namelijk echt mooi. :-$ Maar goed ik wil niet de stempel als een hoer/slet in bh over straat lopen. Maar dit kan toch gewoon?! :-$
Welterusten!quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:31 schreef YUR het volgende:
Bedtijd
Half 6 gaat dat klereding weer loeien...
Sportieve vrouwenquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:32 schreef slacker_nl het volgende:
Laat het aan vrouwen over om zich druk te maken over hoe ze eruit zien terwijl ze sporten.. Dames, een kleine tip: je ziet er hoe dan ook niet uit als je sport. Als je uitgaat maak je dan mooi op, maar als je gaat sporten moet je je daar echt niet druk over maken.
sixpack heb ik niet, en ik heb nog wel een klein buikje maar goed daar wil ik van de zomer dus wel van af zijnquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:32 schreef ICND het volgende:
[..]
Ik heb dat wel is gezien maar dat waren vrouwen met een six-pack....pretty intimidating en sterker nog helemaal niet zo mooi. Beetje eng.
Ja eh... nou willen we wel foto's zienquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:32 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ah oke. Ik denk namelijk wel dat dit mij leuk zal staan!Maar goed, je ziet het nooit en het is toch eigenlijk alleen een bh natuurlijk en weet niet of dat té overdreven is zeg maar / te bloot.
Klopt maar goed ik vind het ook altijd mooi en in de zomer is het wel lekker verkoelendquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:32 schreef slacker_nl het volgende:
Laat het aan vrouwen over om zich druk te maken over hoe ze eruit zien terwijl ze sporten.. Dames, een kleine tip: je ziet er hoe dan ook niet uit als je sport. Als je uitgaat maak je dan mooi op, maar als je gaat sporten moet je je daar echt niet druk over maken.
Ja nee nu is het doel toch nog niet bereiktquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja eh... nou willen we wel foto's zien
Ik ga vanaf morgen pas weer beginnen met hardlopen, dus ik moet eerst weer eens sportief aan de slag gaanquote:
In de zomer pics?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:34 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ja nee nu is het doel toch nog niet bereikt
Om dat buikje kijken we wel heen....quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:34 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ja nee nu is het doel toch nog niet bereikt
quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Om dat buikje kijken we wel heen....
Denk dat het wel prima kan, maar dat niet veel dames zich er aan wagen omdat het wel een outfit is wat alle lijnen accentueert en je dan wel erg zelfverzekerd moet zijn (of dus goed getraind) om je in die outfit te hijsen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:34 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Klopt maar goed ik vind het ook altijd mooi en in de zomer is het wel lekker verkoelendmaar ik zie er niemand in lopen, vandaar de vraag of het wel kán..
Ik vind juist dat kleding meer je lijf accentueert.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:37 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Denk dat het wel prima kan, maar dat niet veel dames zich er aan wagen omdat het wel een outfit is wat alle lijnen accentueert en je dan wel erg zelfverzekerd moet zijn (of dus goed getraind) om je in die outfit te hijsen.
Een beetje hetzelfde als mannen die wellicht in een strakke tanktop willen lopen terwijl ze dikke armen en een buik hebben. Zo'n shirt kan wel maar zolang je de boel nog niet helemaal op orde heb hijs je jezelf er niet zo snel in.
Ik denk dat dat niet voor niks is. Het is immers maar een beha. De enige vrouwen die ik met een blote buik zie rennen zijn de Lornah Kiplagats etc. En zelfs dan is het geen beha, maar sporttop.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:34 schreef kruidkoekje het volgende:
maar ik zie er niemand in lopen, vandaar de vraag of het wel kán..
Een leuke hartslagmeter?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:38 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Hahaha wat gaan jullie snel!!
Ik heb me vandaag voorgenomen dat wanneer ik de 5 km bereikt heb met de evylessen, ik een kadootje voor mezelf mag kopen. Ik weet alleen nog niet wat..
Nou... veel strakker dan nu ga ik niet meer voor de kar komen zo op m'n 41stequote:Op zondag 30 oktober 2011 21:38 schreef slacker_nl het volgende:
Nu de foto's maken en dan in de zomer de before and after pics posten
Hmm, ik neem me ieder jaar voor om een zomerlijf te hebben maar tot nu toe faal ik steeds.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:38 schreef slacker_nl het volgende:
Nu de foto's maken en dan in de zomer de before and after pics posten
Nieuwe hardloop schoenen?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:38 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik heb me vandaag voorgenomen dat wanneer ik de 5 km bereikt heb met de evylessen, ik een kadootje voor mezelf mag kopen. Ik weet alleen nog niet wat..
Ja maar die ging ik sowieso al later aanmeten bij de 5 km. Dus het moet iets zijn waar ik echt naar uit kan kijken, wat me door de zware stukken kan trekkenquote:
Een nieuwe MP3?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:40 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja maar die ging ik sowieso al later aanmeten bij de 5 km. Dus het moet iets zijn waar ik echt naar uit kan kijken, wat me door de zware stukken kan trekken
Dure schoenen, een etentje in een 4 sterren toko, een weekendje weg met je partner in een 5 sterren hotel of gewoon een heerlijk ijsjequote:Op zondag 30 oktober 2011 21:38 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Alles is mogelijk! https://www.facebook.com/(...)30433&type=1&theater check dat maar eensquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou... veel strakker dan nu ga ik niet meer voor de kar komen zo op m'n 41ste.
En dan je net mooigevormde lichaam weer verkloten?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:41 schreef slacker_nl het volgende:
Dure schoenen, een etentje in een 4 sterren toko, een weekendje weg met je partner in een 5 sterren hotel of gewoon een heerlijk ijsje
Als je geen partner hebt gaan we uit eten! en anders mag je gratis eten/drinken op de Fok-Hardlopen voor beginners - Zomer meeting!quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:40 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja maar die ging ik sowieso al later aanmeten bij de 5 km. Dus het moet iets zijn waar ik echt naar uit kan kijken, wat me door de zware stukken kan trekken
Hee, daar is niet tegen op te boksen!quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
Mijn grootste probleem is dat ik, al hoewel ik mij zelf ondertussen als een gevorderde loper zie, ik me nog steeds een hobbezak voel als ik bij mijn buurvrouw langs moet lopen...
Dit omdat zij 4 jaar geleden Nieuw Zeeland heeft vertegenwoordigd op de middenlange afstand tijdens de Common Wealth Games...
Je verkloot je lichaam niet in een weekend... Ik zit nu zelf in een rustperiode waar ik alles waar ik me dit jaar aan gehouden heb even buiten de deur houdt. Dus geen (alsnog 3x per week) sport, geen dieet, maar gewoon even leven zonder de spreekwoordelijke rem erop. Mijn beloning voor een jaar lang discipline. Als je dat niet kan doen is het einde zoek.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:42 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
En dan je net mooigevormde lichaam weer verkloten?
Check ditquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:41 schreef slacker_nl het volgende:
Alles is mogelijk! https://www.facebook.com/(...)30433&type=1&theater check dat maar eens
Ik heb wel een partner, maar we kunnen alsnog uit eten! Of in ieder geval een meet houden! Dan trainen we allemaal extra hard om er goed uit te zienquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:43 schreef ICND het volgende:
[..]
Als je geen partner hebt gaan we uit eten! en anders mag je gratis eten/drinken op de Fok-Hardlopen voor beginners - Zomer meeting!
quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Check dit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt... het wordt niet meer beter
Een feestje met je mede hardlopers van hier.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:40 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Afgesproken, de Fok-HardloopMeet - Waar we met zijn alleen een rondje van 7.5Km maken!quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:45 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik heb wel een partner, maar we kunnen alsnog uit eten! Of in ieder geval een meet houden! Dan trainen we allemaal extra hard om er goed uit te zien
Holy crap dude. Die before zo ken ik je, die after.. wow. respect grote tijd!quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Check dit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wacht wat,.. Ben jij dat?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Check dit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fuck, 3x sporten per week is voor mij veel.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:44 schreef slacker_nl het volgende:
Dus geen (alsnog 3x per week) sport,
Ja... beidequote:
Ja sort of. En fietsen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:49 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Wow! Met gezond eten en hardlopen bereikt?
Ja maar sommige sporttops zijn net zo kort als een sportbh ? Dus wat is dan het verschil?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet voor niks is. Het is immers maar een beha. De enige vrouwen die ik met een blote buik zie rennen zijn de Lornah Kiplagats etc. En zelfs dan is het geen beha, maar sporttop.
Wowquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja... beideZit een maand of 10 tussen.
Netjes!quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja... beideZit een maand of 10 tussen.
[..]
Ja sort of. En fietsen.
Het "Ik heb geen verzadigings- maar godzijdank ook geen hongergevoel" dieet.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:54 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Netjes!
Wat voor dieet heb je gevolgd?
Het ene is een beha, het andere een topje.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:50 schreef kruidkoekje het volgende:
Ja maar sommige sporttops zijn net zo kort als een sportbh ? Dus wat is dan het verschil?
Ah een crashdieetquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het "Ik heb geen verzadigings- maar godzijdank ook geen hongergevoel" dieet.
1000Kcal gedurende een maand of 8. En dan met name 1000 gezonde Kcals.
Ik zou daar toch niet in gaan rennen... Ondanks dat ik een redelijk strakke buik heb.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het ene is een beha, het andere een topje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
sommige sporttoppen lijken zowat exact het zelfde op zon sport bh. Hier zie je wel duidelijk verschil in. Die bovenste foto is dat nou een broekje of kort ondergoed.. ?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het ene is een beha, het andere een topje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ergens tussen de 1250 en 2000 nu. Meestal rond de 1750. Dus nog steeds laag. Langzaam metabolisme weer een beetje op gang krijgen. Maar ik heb sowieso aan weinig genoeg... helaas.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ah een crashdieeteet je ondertussen weer normaal (in de zin van kcal) of zit je nog steeds op de 1000?
Die bovenste is gewoon een geil wijf. Maakt niet uit waarin die sport.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:58 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
sommige sporttoppen lijken zowat exact het zelfde op zon sport bh. Hier zie je wel duidelijk verschil in. Die bovenste foto is dat nou een broekje of kort ondergoed.. ?
ik vroeg wat voor broekje het wasquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die bovenste is gewoon een geil wijf. Maakt niet uit waarin die sport.
Dat klinkt als erg weinig, helemaal voor een man. Volgens mij zou ik dan echt omvallen.. maar ik heb dan ook redelijk intensief werk en moet 5 km naar mijn werk fietsen )is niet veel maar heb dan het idee dat mijn ontbijt al volledig verbrand is'quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ergens tussen de 1250 en 2000 nu. Meestal rond de 1750. Dus nog steeds laag. Langzaam metabolisme weer een beetje op gang krijgen. Maar ik heb sowieso aan weinig genoeg... helaas.
Hoe weet jij of ze geil is?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die bovenste is gewoon een geil wijf. Maakt niet uit waarin die sport.
Dat zie je toch aan dat lachjequote:
kijk maar naar haar ogenquote:
Maar zijn dat niet meer sporttopjes voor aerobics en zo?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:58 schreef kruidkoekje het volgende:
sommige sporttoppen lijken zowat exact het zelfde op zon sport bh. Hier zie je wel duidelijk verschil in. Die bovenste foto is dat nou een broekje of kort ondergoed.. ?
Ah geen idee. Weet er niet veel van afquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar zijn dat niet meer sporttopjes voor aerobics en zo?
En het is ondergoed.
Als ik meer eet kom ik aan. Overigens fiets ik dus regelmatig meer dan 20KM op alleen een cracotte met smeerkaasquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:02 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dat klinkt als erg weinig, helemaal voor een man. Volgens mij zou ik dan echt omvallen.. maar ik heb dan ook redelijk intensief werk en moet 5 km naar mijn werk fietsen )is niet veel maar heb dan het idee dat mijn ontbijt al volledig verbrand is'
Heb je ook niet meer nodig nu je minder vetmassa en meer spiermassa hebt? Of kom je dan meteen weer aan?
Dat je dat volhoudt.. Maar goed je metabolisme zal idd heel traag zijn, maar waarschijnlijk kun je m wel wat boosten met al die sportactiviteitenquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als ik meer eet kom ik aan. Overigens fiets ik dus regelmatig meer dan 20KM op alleen een cracotte met smeerkaas
Staatje van mij calorieverbruik afgelopen maand
[ afbeelding ]
Diabetes is een aardige motivator. Ik ben nu medicijn vrij. Dat wil ik zo houden.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:09 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dat je dat volhoudt.. Maar goed je metabolisme zal idd heel traag zijn, maar waarschijnlijk kun je m wel wat boosten met al die sportactiviteiten
Nice! Knap dat je alles zo hebt kunnen omgooien!quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Diabetes is een aardige motivator. Ik ben nu medicijn vrij. Dat wil ik zo houden.
Is gewoon gezond?! Het kan zijn dat ze het als ongezond bestempelen als je de krokante variant pakt (die is samengeplakt met suiker nml). Dus als je de losse, niet gezoete musli pakt ben je verantwoord bezig. Zelf eet ik een combo van ongezoet, gezoet en gebroken lijnzaad met melk. Perfect voor de spijsverteringquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:19 schreef Vincent17 het volgende:
Misschien dat jij/jullie me dan tips kunnen geven. Mijn ontbijt/lunch zit ik altijd in de knoop mee. Krijg s'morgens geen boterhammen weg, en ontbijt nu dus met musli en yoghurt, maar heb me laten vertellen dat dit niet zo gezond is. Wat wel?
ik ook niet echt, wel gezond maar ik weeg niet alles wat ik eet op een goudschaaltje af...ik heb maar een stelregel en dat is " je kunt alles maar dan ook alles eten als het maar met mate is"quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:21 schreef kruidkoekje het volgende:
Brinta? Beschuit? Cracker? ik doe niet aan ubergezond.
Nee ik ook niet. Dan kan ik blijven schrappen en doen, wil ook nog genieten.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik ook niet echt, wel gezond maar ik weeg niet alles wat ik eet op een goudschaaltje af...ik heb maar een stelregel en dat is " je kunt alles maar dan ook alles eten als het maar met mate is"
Hello.quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:19 schreef ICND het volgende:
Ik heb weer is een beetje last van insomnia verschijnselen, zijn er nog hardlopers wakker?!
Of is iedereen hard aan het uitrusten voor de volgende trainingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |