Ja eh... nou willen we wel foto's zienquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:32 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ah oke. Ik denk namelijk wel dat dit mij leuk zal staan!Maar goed, je ziet het nooit en het is toch eigenlijk alleen een bh natuurlijk en weet niet of dat té overdreven is zeg maar / te bloot.
Klopt maar goed ik vind het ook altijd mooi en in de zomer is het wel lekker verkoelendquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:32 schreef slacker_nl het volgende:
Laat het aan vrouwen over om zich druk te maken over hoe ze eruit zien terwijl ze sporten.. Dames, een kleine tip: je ziet er hoe dan ook niet uit als je sport. Als je uitgaat maak je dan mooi op, maar als je gaat sporten moet je je daar echt niet druk over maken.
Ja nee nu is het doel toch nog niet bereiktquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja eh... nou willen we wel foto's zien
Ik ga vanaf morgen pas weer beginnen met hardlopen, dus ik moet eerst weer eens sportief aan de slag gaanquote:
In de zomer pics?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:34 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ja nee nu is het doel toch nog niet bereikt
Om dat buikje kijken we wel heen....quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:34 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ja nee nu is het doel toch nog niet bereikt
quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Om dat buikje kijken we wel heen....
Denk dat het wel prima kan, maar dat niet veel dames zich er aan wagen omdat het wel een outfit is wat alle lijnen accentueert en je dan wel erg zelfverzekerd moet zijn (of dus goed getraind) om je in die outfit te hijsen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:34 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Klopt maar goed ik vind het ook altijd mooi en in de zomer is het wel lekker verkoelendmaar ik zie er niemand in lopen, vandaar de vraag of het wel kán..
Ik vind juist dat kleding meer je lijf accentueert.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:37 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Denk dat het wel prima kan, maar dat niet veel dames zich er aan wagen omdat het wel een outfit is wat alle lijnen accentueert en je dan wel erg zelfverzekerd moet zijn (of dus goed getraind) om je in die outfit te hijsen.
Een beetje hetzelfde als mannen die wellicht in een strakke tanktop willen lopen terwijl ze dikke armen en een buik hebben. Zo'n shirt kan wel maar zolang je de boel nog niet helemaal op orde heb hijs je jezelf er niet zo snel in.
Ik denk dat dat niet voor niks is. Het is immers maar een beha. De enige vrouwen die ik met een blote buik zie rennen zijn de Lornah Kiplagats etc. En zelfs dan is het geen beha, maar sporttop.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:34 schreef kruidkoekje het volgende:
maar ik zie er niemand in lopen, vandaar de vraag of het wel kán..
Een leuke hartslagmeter?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:38 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Hahaha wat gaan jullie snel!!
Ik heb me vandaag voorgenomen dat wanneer ik de 5 km bereikt heb met de evylessen, ik een kadootje voor mezelf mag kopen. Ik weet alleen nog niet wat..
Nou... veel strakker dan nu ga ik niet meer voor de kar komen zo op m'n 41stequote:Op zondag 30 oktober 2011 21:38 schreef slacker_nl het volgende:
Nu de foto's maken en dan in de zomer de before and after pics posten
Hmm, ik neem me ieder jaar voor om een zomerlijf te hebben maar tot nu toe faal ik steeds.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:38 schreef slacker_nl het volgende:
Nu de foto's maken en dan in de zomer de before and after pics posten
Nieuwe hardloop schoenen?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:38 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik heb me vandaag voorgenomen dat wanneer ik de 5 km bereikt heb met de evylessen, ik een kadootje voor mezelf mag kopen. Ik weet alleen nog niet wat..
Ja maar die ging ik sowieso al later aanmeten bij de 5 km. Dus het moet iets zijn waar ik echt naar uit kan kijken, wat me door de zware stukken kan trekkenquote:
Een nieuwe MP3?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:40 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja maar die ging ik sowieso al later aanmeten bij de 5 km. Dus het moet iets zijn waar ik echt naar uit kan kijken, wat me door de zware stukken kan trekken
Dure schoenen, een etentje in een 4 sterren toko, een weekendje weg met je partner in een 5 sterren hotel of gewoon een heerlijk ijsjequote:Op zondag 30 oktober 2011 21:38 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Alles is mogelijk! https://www.facebook.com/(...)30433&type=1&theater check dat maar eensquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou... veel strakker dan nu ga ik niet meer voor de kar komen zo op m'n 41ste.
En dan je net mooigevormde lichaam weer verkloten?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:41 schreef slacker_nl het volgende:
Dure schoenen, een etentje in een 4 sterren toko, een weekendje weg met je partner in een 5 sterren hotel of gewoon een heerlijk ijsje
Als je geen partner hebt gaan we uit eten! en anders mag je gratis eten/drinken op de Fok-Hardlopen voor beginners - Zomer meeting!quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:40 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja maar die ging ik sowieso al later aanmeten bij de 5 km. Dus het moet iets zijn waar ik echt naar uit kan kijken, wat me door de zware stukken kan trekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |