quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:24 schreef Tegan het volgende:
Ik kreeg vandaag op het werk een glassplinter in mijn hand. Van een raam dat gisteren was gesneuveld. Open en dichtdoen heeft denk ik weer een aantal splinters achtergelaten. Maar au
. Nu jeukt het allemaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Lachen is goed voor je, zelfs als je gewond bent.quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lachen is goed voor je, zelfs als je gewond bent.
Wil je dan ook nog eenquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:28 schreef Tegan het volgende:
Ik moest wel lachen!
En het is meer een gaatje.
Mensen met een gekneusde rib denken daar veelal anders over.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lachen is goed voor je, zelfs als je gewond bent.
Bljikbaar kneuzen vooral zuurpruimen hun ribben dan.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:30 schreef KomtTijd... het volgende:
Mensen met een gekneusde rib denken daar veelal anders over.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wil je dan ook nog eenop je kleine gaatje?
I'll take that as a yes.quote:
* met ogen knippertquote:
* op zit pootjes geeftquote:
Smerige beesten die trucjes doen zodat ze maar te eten krijgen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:05 schreef Tegan het volgende:
.
Dat is altijd zo tof als honden dat doen.
Let´s agree to disagree.quote:
Katten zijn altijd een stuk subtieler jaquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Smerige beesten die trucjes doen zodat ze maar te eten krijgen.
Katten ook niet, mits opgevoed.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:44 schreef Tegan het volgende:
Honden komen tenminste niet op het aanrecht als je niet thuis bent.
Bakmeel strooien op het aanrecht en na een dag weg te zijn geweest, kijken of er afdrukken van kattenpootjes instaan.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:52 schreef Tegan het volgende:
En dat weet jij hoe? Honden kunnen er tenminste niet eens komen.
Dat doe je dagelijks voor je gaat werken?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bakmeel strooien op het aanrecht en na een dag weg te zijn geweest, kijken of er afdrukken van kattenpootjes instaan.
Ein-de-lijk. Al is het momentum nu wel een beetje voorbij.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:54 schreef Tegan het volgende:
Owja, gisteren keek ik iets op Youtube en na een paar keer doorklikken bij related kwam ik bij een filmpje van Sex And The City waarin Samantha haar booty call belde met ''Wanna wrestle?'' en nu snapte ik het.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:54 schreef Tegan het volgende:
Dat doe je dagelijks voor je gaat werken?
Nee, ik bedoelde doorquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ein-de-lijk. Al is het momentum nu wel een beetje voorbij.
Het was eigenlijk gewoon een verwijzing naar wat ik met je wilde doen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:55 schreef Tegan het volgende:
Nee, ik bedoelde doorjou
snapte ik dat die zin een verwijzing was naar B&B
.
Snap ikquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het was eigenlijk gewoon een verwijzing naar wat ik met je wilde doen.
Of ik ken gewoon veel mensen dat ik mijn boodschap ook zo kan doorgeven.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:58 schreef Tegan het volgende:
Snap ik. Maar voor de SATC-schrijvers niet.
Dat was allemaal voorsorteren op de dag van gister. En op het moment suprême snapte jij er geen reet van. Dag moment!quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:03 schreef Tegan het volgende:
Wie wilde je dan x jaar geleden daarmee bereiken?
Dat vroeg ik me nou ook al af. Waarschijnlijk omdat de wetenschap dat je moet gaan werken je een stuk minder motiveert om uit je bed te komen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:13 schreef CherryLips het volgende:
Waarom ben ik in het weekend om 7 uur wakker en kom ik doordeweeks m'n nest niet uit, na tig uur slaap?
Nou ja, zo druk is het nu niet meer dus ik kan vandaag nog wel blijven liggen denk ikquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me nou ook al af. Waarschijnlijk omdat de wetenschap dat je moet gaan werken je een stuk minder motiveert om uit je bed te komen.
Ze zijn vast gewoon verlegenquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:14 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij zijn de caafs hun nachthuisje amper uit geweest vannachtDe blaadjes witlof zijn op, maar het hooi en het voer hebben ze niet aangeraakt
Ze haten me nu al
Oh, dan heb je het verdiend!quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog geen vakantie gehad! Niet echt, in ieder geval.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet ze nog even aanleren dat geritsel = witlof.
Lekker manquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik zou er mijn hok niet voor uitkomen, witlof
Ik ook niet. Huu.quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik zou er mijn hok niet voor uitkomen, witlof
quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:29 schreef CherryLips het volgende:
Kuukske is wel een leuke naam voor een caaf...
Ik zou me enorm vereerd voelenquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:29 schreef CherryLips het volgende:
Kuukske is wel een leuke naam voor een caaf...
Knofjequote:Op maandag 31 oktober 2011 09:31 schreef CherryLips het volgende:
Eentje heet Knofje, de ander is nog soort van naamloos. Ik dacht aan Kiwi of Framboosje of iets anders vruchtachtigs.
Ik heb dat boek echt verslonden toen ik klein wasquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
KnofjeDat keken kleine man en ik altijd vroeger.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:32 schreef CherryLips het volgende:
Of mevrouw zuurtje en mevrouw pruimpje
Cavia's bab, let nou opquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:34 schreef stbabylon het volgende:
hamsternamen.. dit moet ik niet missen!
quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:38 schreef CherryLips het volgende:
O sorry, had ik eenkind
moeten nemen?
Daar had je in ieder geval meer plezier van in de voorbereidingquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:38 schreef CherryLips het volgende:
O sorry, had ik eenkind
moeten nemen?
Dat is op zich niet zo heel moeilijk hoor.quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:39 schreef KomtTijd... het volgende:
Ze hebben wel een persoonlijkheid, hoe konden ze anders CL haten?
Vraag maar aan haar zwagerquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is op zich niet zo heel moeilijk hoor.
Leugens!quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Daar had je in ieder geval meer plezier van in de voorbereiding.
Geef hem gewoon pikstrafquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, jij vond er niks aan?Ik zo m'n best doen
Dat was het blijkbaar alquote:
Is wel meer lol als je die door een hakselaar gooit.quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:38 schreef CherryLips het volgende:
O sorry, had ik eenkind
moeten nemen?
quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is wel meer lol als je die door een hakselaar gooit.
Dat is me echt te veel moeite. Beetje 72 uur bevallen om het resultaat in de chipper te gooien.quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is wel meer lol als je die door een hakselaar gooit.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is me echt te veel moeite. Beetje 72 uur bevallen om het resultaat in de chipper te gooien.
Je krijgt een herkansing.quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, jij vond er niks aan?Ik zo m'n best doen
Ja ok, maar dat kost niks. Een zak cavia's daarintegen lijkt me vrij prijzig.quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is me echt te veel moeite. Beetje 72 uur bevallen om het resultaat in de chipper te gooien.
quote:
Ja, hij zat in mijn nachtmerrie een tijdje geleden. Ik kan z'n kop nog steeds niet zien.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:08 schreef Kuukske het volgende:
Oh! Ik heb afgelopen nacht over Dan Karaty gedroomd. Een droom die ik nooit meer zal vergeten trouwens. Whehe.
Nee! Door die reclame is ie zo gedaald in mijn achting.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:12 schreef Kuukske het volgende:
Ik kan 'm niet vaak genoeg zien. Net als die reclame van Xbox. Zó schattig..
Wie??quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:08 schreef Kuukske het volgende:
Oh! Ik heb afgelopen nacht over Dan Karaty gedroomd. Een droom die ik nooit meer zal vergeten trouwens. Whehe.
Doet hij een dansje...snap niet dat hij anderen moet beoordelen op dansen, vond hem best slecht.quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Doet hij een dansje...snap niet dat hij anderen moet beoordelen op dansen, vond hem best slecht.
Dat dansje lijkt zo slecht omdat ze op dat spelletje zo'n dom dansje hebbenquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:28 schreef Bengeltje het volgende:
Hoet hij een dansje...snap niet dat hij anderen moet beoordelen op dansen, vond hem best slecht.
Ik dacht dat hij Nederlands praattequote:Op maandag 31 oktober 2011 10:31 schreef Cue_ het volgende:
Al ben ik er nog steeds niet uit of het spelletje nu de hele tijd "PERFECT" roept of Dan die Nederlands probeert te praten
Mijn gevoel is dat dat het spelletje is. Maar ik dacht het eerst ookquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht dat hij Nederlands praatte
quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:35 schreef Kuukske het volgende:
Ik vond Dan twee weken terug bij Life en Cooking zó sexy toen 'ie aan het dansen was met Irene Moors.
Maar waarom zou ie tegen zichzelf de hele tijd "perfect" zeggenquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:35 schreef Kuukske het volgende:
Oh en het is Dan die een poging doet om Nederlands te praten.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar waarom zou ie tegen zichzelf de hele tijd "perfect" zeggen
Dat die spelletjes dat doen.. dat is logisch..
Carlo en Irene.. vind ik wel waard om te missenquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:36 schreef Bengeltje het volgende:
Je mist nogal wat.
Ik ook niet trouwens, maar dat is niet vreemd, de hele naam zei me niets.
Geen idee. Ik weet alleen dat ik een Xbox Kinect met DC2 én Dan wil.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar waarom zou ie tegen zichzelf de hele tijd "perfect" zeggen
Dat die spelletjes dat doen.. dat is logisch..
quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:38 schreef Kuukske het volgende:
Geen idee. Ik weet alleen dat ik een Xbox Kinect met DC2 én Dan wil.
Arme JD.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De marketing is geslaagdquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja die vindt het niet zo leukquote:
Jepquote:
Drie uur gestaan op zondagavondquote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Drie uur gestaan op zondagavondGeen treinen die verder reden, geen info, geen communicatie, geen bussen
Mensen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:49 schreef CherryLips het volgende:
Leuk smal perron waar je je langs mensen met koffers probeert te worstelen die net voor de deuropening van de Kiosk blijven kleppen, en dan doen ze net een stap opzij als jij erlangs wilt, net als de ICE langs raast
Gotta love OV.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Drie uur gestaan op zondagavondGeen treinen die verder reden, geen info, geen communicatie, geen bussen
Ik ga ook eens met de trein omdat een Kruidvatkaartje goedkoper was dan alleen al in Utrecht parkerenquote:
Je had hem bij mij voor de deur kunnen neerzettenquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga ook eens met de trein omdat een Kruidvatkaartje goedkoper was dan alleen al in Utrecht parkeren
Dan moet je alsnog met de trein naar het centrumquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je had hem bij mij voor de deur kunnen neerzettenOf bij Q!
Dat sowieso. Echt, met verbazing gekeken hoe mensen reageren op elkaar met zoiets. Ik heb lol gehad met wat dronken gasten, iemand geholpen omdat haar mobiel gejat was en niemand even haar wilde helpen door klantenservice te bellen om de zooi te blokkeren. Echt WTF?quote:
Maar ja, waar moet je anders mee batsen hequote:
Dan krijg ik gratis panoramadak en open ramenquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je had hem bij mij voor de deur kunnen neerzettenOf bij Q!
Ja, okéquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:52 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dan moet je alsnog met de trein naar het centrum
In de grote stad betekent zo'n hulpvraag 9 van de 10 keer dat je gerold of opgelicht gaat worenquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat sowieso. Echt, met verbazing gekeken hoe mensen reageren op elkaar met zoiets. Ik heb lol gehad met wat dronken gasten, iemand geholpen omdat haar mobiel gejat was en niemand even haar wilde helpen door klantenservice te bellen om de zooi te blokkeren. Echt WTF?
Spreek me er niet vanquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:56 schreef Pheno het volgende:
Glasvezel aangevraagd. Nou ja, gratis aanleggen, daarna kijk ik wel of er een provider nuttiger is dan UPC
Een jankende meid lijkt me niet echt heel gevaarlijk. En ik heb alles nogquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In de grote stad betekent zo'n hulpvraag 9 van de 10 keer dat je gerold of opgelicht gaat woren
Nou hier was het zo'n gekut dat ik het verder niet heb genomen. Prutsers.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:56 schreef Pheno het volgende:
Glasvezel aangevraagd. Nou ja, gratis aanleggen, daarna kijk ik wel of er een provider nuttiger is dan UPC
En toch doen he: want?quote:
Ja ik heb het ook wel liggen, alleen verder niet met ze in zee gegaan.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:06 schreef KomtTijd... het volgende:
Overigens hebben mijn ouders ook zo'n gratis glasvezel in huis liggen waar ze niets mee doen. Na een paar jaar ofzo moet de exploitatie van zo'n kabel toch vrijgegeven worden, en dan kan je 'm maar beter in je huis hebben liggen. Heb je in ieder geval de mogelijkheid 'm te gebruiken.
Dat is mijn idee nu ook, als het toch niets is op dit moment.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:06 schreef KomtTijd... het volgende:
Overigens hebben mijn ouders ook zo'n gratis glasvezel in huis liggen waar ze niets mee doen. Na een paar jaar ofzo moet de exploitatie van zo'n kabel toch vrijgegeven worden, en dan kan je 'm maar beter in je huis hebben liggen. Heb je in ieder geval de mogelijkheid 'm te gebruiken.
Zo zie je maar hoe overtuigend iemand kan overkomen als ze weten dat ze 's avonds worden afgeranseld als ze het niet goed doen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:59 schreef Pheno het volgende:
Een jankende meid lijkt me niet echt heel gevaarlijk. En ik heb alles nog
Aparte reacties allemaal, ook bij het station, maar goed, ik heb geholpen. Als iedereen gaat denken dat alles en iedereen een potentieel gevaar is dan snap ik waarom de maatschappij flink achteruit gaat.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo zie je maar hoe overtuigend iemand kan overkomen als ze weten dat ze 's avonds worden afgeranseld als ze het niet goed doen.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:24 schreef MissMSX het volgende:
Owh, en gefeliciteerd met mij
Wie opent er een topic?
Ik ken vier mensen die die specifieke reis pas hebben gemaakt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:59 schreef CherryLips het volgende:
http://shoestring.nl/azie(...)u-en-sint-petersburg
Kerst in Rusland vieren
Alleen oud & nieuw in NL...
GEFELICITEERD!quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:24 schreef MissMSX het volgende:
Wie opent er een topic?
Gefeliciteeeerdquote:Op maandag 31 oktober 2011 11:24 schreef MissMSX het volgende:
Wie opent er een topic?
Vonden ze het wat?quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ken vier mensen die die specifieke reis pas hebben gemaakt.
Tienquote:Op maandag 31 oktober 2011 11:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Gefeliciteeeerd! Hoe jong ben je geworden?
Jeuj en zulks!quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:24 schreef MissMSX het volgende:
Wie opent er een topic?
Proficiat.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:24 schreef MissMSX het volgende:
Wie opent er een topic?
Lijkt me wel heel erg mooi.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vonden ze het wat?
Het is daar dan wel fucking koud natuurlijk
Ze vonden het tof maar de winter is volgens mij niet de beste periode om daar naar toe te gaan.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vonden ze het wat?
Het is daar dan wel fucking koud natuurlijk
dan hoef ik nergens naartoe, hoewel ik wel meer moet gaan treinen, nog maar paar maandjes om mijn OV te misgebruikenquote:
Congratulations! Ik zal niet zingen, dat is beter voor de omgeving!quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:24 schreef MissMSX het volgende:
Wie opent er een topic?
Van CL! Toch?quote:
Dat staat in de TT, Knofje is de advocaaf!quote:
Knofje is een caaf, die zijn per definitie cuter dan hamsters.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:09 schreef rhubarbje het volgende:
is knofje zo cute als deze?
[ afbeelding ]
Daar heb ik Kees al voorquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:09 schreef rhubarbje het volgende:
is knofje zo cute als deze?
[ afbeelding ]
Nee ok, de rest van de bevolking moet wel gewoon blijven werkenquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:57 schreef KomtTijd... het volgende:
Behalve alle nadelen die maar te bedenken zijn in een kapitalistische maatschappij, heeft het alleen maar voordelen ja.
Je voelt je een stuk nuttiger als je wel werk hebt, zelfs al zit je de hele dag te FOK!ken. Geloof me.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:49 schreef Tegan het volgende:
Behalve financieel gezien zie ik alleen voordelen.
Het is pas leuk als er niemand werkt, anders wordt het zo saai.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee ok, de rest van de bevolking moet wel gewoon blijven werken. Anders is het idd nadelig.
dat inderdaadquote:Op dinsdag 1 november 2011 07:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Je voelt je een stuk nuttiger als je wel werk hebt, zelfs al zit je de hele dag te FOK!ken. Geloof me.
"Misschien rond 14:00 een uurtje, eerst nog even verder slapen."quote:Op dinsdag 1 november 2011 08:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat inderdaad
maar ik zou er toch ook wel voor tekenen als het meer op basis was van 'zal ik vandaag gaan?'
Preciesquote:Op dinsdag 1 november 2011 08:41 schreef Q. het volgende:
[..]
"Misschien rond 14:00 een uurtje, eerst nog even verder slapen."
Die hangt zeker nog rond op dat voetbalforum?quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:21 schreef Godtje het volgende:
Nu Plaatje nog terug en we zijn weer compleet
Daar is hij eigenaar van tegenwoordigquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die hangt zeker nog rond op dat voetbalforum?
Waarom is je collega er trouwens van overtuigd dat Rocksmith in 2012 naar europa komt?quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die hangt zeker nog rond op dat voetbalforum?
Wij zijn niet goed genoeg meerquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar is hij eigenaar van tegenwoordig
Google?quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:48 schreef CherryLips het volgende:
Zeg, wie studeert/studeerde hier aan Tilburg University en kan me een routebeschrijving geven?
wat ga je doen?quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:48 schreef CherryLips het volgende:
Zeg, wie studeert/studeerde hier aan Tilburg University en kan me een routebeschrijving geven?
Nee, met de treinquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat ga je doen?
Je komt dan bijna langs mijn huis denk ik
Volgens mij staat het goed aangegeven met borden ook hoor CL (niet op de snelweg maar op de provinciale weg wel geloof ik)
je komt met de auto vanaf utrecht?
oh zoquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, met de treinAls het goed is moet ik uitstappen op Tilburg University en dan is het nog een paar minuten lopen.
Natuurlijk wel: je bent een vrouw.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja smartass, maar dan ken je mijn kaartlees-capaciteiten niet.
Er is een rechtszaak die pas in februari gaat plaatsvinden. Het gaat alleen om de naam van het spel, dat gelijk is aan een of andere niets betekende band uit de UK. Ubisoft gaat ervan uit dat het allemaal goedkomt en het spel in 2012 in Europa gaat komen. maar iig na februariquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom is je collega er trouwens van overtuigd dat Rocksmith in 2012 naar europa komt?
Heb ik iets gemist van een bevestiging?
prima tijd voor frietquote:
Auto-update uitzetten. Dan heb je iig 20 minuten!quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:36 schreef rhubarbje het volgende:
Ik word echt gek
Morgen tentamen (ik heb nog niet gehuild! yay) dus ik probeer te leren
alle stof staat natuurlijk online
Omdat mijn computer een faalcomputer is en de hele tijd oververhit raakt valt ie elke 20 minuten of zo uit
En dan gaat ie allerlei updates installeren als ik hem weer aan zet en dat duurt dan ook weer 18 minuten
Heb ik telkens nog 2 minuten over... precies genoeg om in te loggen op de site van school en dan valt ie weer uit
Cool!quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er is een rechtszaak die pas in februari gaat plaatsvinden. Het gaat alleen om de naam van het spel, dat gelijk is aan een of andere niets betekende band uit de UK. Ubisoft gaat ervan uit dat het allemaal goedkomt en het spel in 2012 in Europa gaat komen. maar iig na februariOf onder een andere naam
Ik post dit net in het topic. Mag dat eigenlijk?quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er is een rechtszaak die pas in februari gaat plaatsvinden. Het gaat alleen om de naam van het spel, dat gelijk is aan een of andere niets betekende band uit de UK. Ubisoft gaat ervan uit dat het allemaal goedkomt en het spel in 2012 in Europa gaat komen. maar iig na februariOf onder een andere naam
Van mij mag je. Ik heb er twee weken geleden een nieuwtje aan gewijd.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik post dit net in het topic. Mag dat eigenlijk?
En niet in het topic posten!quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Van mij mag je. Ik heb er twee weken geleden een nieuwtje aan gewijd.
http://fok.nl/468379
Totaal vergetenquote:
Ik wou dat ik het geld had...quote:
Eigenlijk niet. Kijk anders of je nog garantie hebt. Een laptop die zo werkt na twee jaar is niet normaal en je zou mogen verwachten dat de levensduur wat langer dan dat is.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:46 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb deze laptop ook pas 2 misschien net richting de 3 jaar of zo
is het normaal dat ze dan al zo falen?
Die van mij begint na amper anderhalf jaar ook al te klotenquote:Op dinsdag 1 november 2011 11:46 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb deze laptop ook pas 2 misschien net richting de 3 jaar of zo
is het normaal dat ze dan al zo falen?
Geen garantie meer geloof ikquote:Op dinsdag 1 november 2011 11:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Kijk anders of je nog garantie hebt. Een laptop die zo werkt na twee jaar is niet normaal en je zou mogen verwachten dat de levensduur wat langer dan dat is.
Gewoon wat organen verkopen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Geen garantie meer geloof ik
vriendje had dat al eens bekeken omdat die ook een beetje moe word van het feit dat als ik wil leren ik op zijn laptop moet
Aargh net nu he
Ik moet ook echt nodig mijn rijbewijs halen en ik moet naar de fysio en dat blijkt ook niet in mijn pakket te zittenowja en ik moet een f-ing bril
ook weer 100 euro
Dat word dus echt geen nieuwe laptop *snif*
oeh echt?quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:59 schreef Pheno het volgende:
Gewoon terug gaan? @CL: Een laptop die na anderhalf jaar kloot valt gewoon onder de wettelijke twee jaar?
@Rhu En in Nederland is het zelfs meer, want dan gaat het om de deugdelijkheid van een product. Een laptop die na twee jaar dus gaat kloten met vanzelf uitschakelen vind ik toch erg onder ondeugdelijk vallen
http://www.consuwijzer.nl(...)n_deugdelijk_productquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oeh echt?
dan ga ik daar maar eens achter aan
Vroegah heette dat gewoon Tilburg West en die benaming klopte al voor geen meter (eerder Tilburg Net buiten het Centrum) maar dat ze het University genoemd hebben vind ik ook een faal. Het is echt niet zo dat je op de campus stopt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, met de treinAls het goed is moet ik uitstappen op Tilburg University en dan is het nog een paar minuten lopen.
ik wist niet eens dat het geen west meer wasquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vroegah heette dat gewoon Tilburg West en die benaming klopte al voor geen meter (eerder Tilburg Net buiten het Centrum) maar dat ze het University genoemd hebben vind ik ook een faal. Het is echt niet zo dat je op de campus stopt.
Zie dat Google maps er 11 minuten voor geeft om het te lopen, ik zou zeker als je niet weet waar je precies moet zijn gewoon een half uur pakken
pas mn 2e!!quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En Rhu heeft weer een laptop gesloopt!
Laptops
Ben morgen waarschijnlijk bekaf na mijn werk en andere verplichtingen, dan ben ik heul niet gezelligquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik wist niet eens dat het geen west meer was
maar frietjes met CL anders morgen?
zo vaak komt de liefde van je leven niet hier hoor!quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ben morgen waarschijnlijk bekaf na mijn werk en andere verplichtingen, dan ben ik heul niet gezellig
doe gvd even je best manquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ben morgen waarschijnlijk bekaf na mijn werk en andere verplichtingen, dan ben ik heul niet gezellig
Nou ja, het zijn vijf lessen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zo vaak komt de liefde van je leven niet hier hoor!
ow volgende week dan?quote:
daarom, dan heb je hongerquote:
ik heb tot 8 uurquote:
ja okequote:Op dinsdag 1 november 2011 16:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Om 7 uur is de frietboetiek wel al lang dicht trouwens Rhu!
Oja, ik begon dan soms om 9 uurquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb tot 8 uur
maar ik begin ook pas 's middags
en er is een eet pauze
maar het eten daar is zo smerig (maar ik eet wel wat hoor, anders red je het niet tot 8 uur)
Wat is dat nou weer voor waardeloze vreetschuurquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Om 7 uur is de frietboetiek wel al lang dicht trouwens Rhu!
het is heel erg exclusiefquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor waardeloze vreetschuur
Eentje die in de winkelstraat zit en altijd sluit als de winkels dat ook doen. Eeuwig zonde eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor waardeloze vreetschuur
Ja die is lekker! en ik eet geen sushi!quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eentje die in de winkelstraat zit en altijd sluit als de winkels dat ook doen. Eeuwig zonde eigenlijk.
Op een steenworp afstand zit wel een toffe sushi-vreetschuur waar je ook als niet sushi-liefhebbber goed kan eten
Bedenk me net dat jij daar als vega volgens mij niet echt uit de voeten kan, of wel?quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja die is lekker! en ik eet geen sushi!
vind ik ook goed hoor
maar dan moeten jullie wel ff zeggen wanneer
Jawel hoor! ik ga daar graag heenquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bedenk me net dat jij daar als vega volgens mij niet echt uit de voeten kan, of wel?
We hebben het toch wel over dezelfde he? De "Koi"? Ik zie het wel zittenquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jawel hoor! ik ga daar graag heen
ze hebben noodles en gefrituurde zooi
Ik moet al helemaal geen vis maar ik kan er ook helemaal los gaanquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik hou ook niet zo van vis hoor maar als Rhu er los kan gaan, lukt het mij ook wel
ja koiquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We hebben het toch wel over dezelfde he? De "Koi"? Ik zie het wel zitten
ik had al hongerquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Menukaart: http://www.sushi-koi.nl/gfx/menukaart_eng.pdf
ik ookquote:
Tapas en Indonesisch ben ik niet van. Is het in Havanna ook goed eten? Nog nooit geweest (om te eten dan).quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja koi
maar als CL ook niet van vis houdt kunnen we ook ergens anders heen?
havanna? langeboom? gember en sereh (Indonesisch)? tapas?
waar houden jullie van?
en dan morgen of volgende week?
of niet?
Hell yeah, ik kan het al bijna proeven.quote:
Ik kan echt alleen morgen of volgende week woensdagquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tapas en Indonesisch ben ik niet van. Is het in Havanna ook goed eten? Nog nooit geweest (om te eten dan).
Ik ben voornamelijk van de niet al te exotische zooi en veel vlees![]()
En als we het over data gaan hebben zou 23 nov mij heel goed uitkomen. Morgen wordt 'm niet iig.
Dan hebben we dus alleen nog volgende week woensdagquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik kan echt alleen morgen of volgende week woensdag
anders heb ik namelijk college
of jullie moeten wachten tot na 8 uur om te eten maar dat is ook zoiets
havanna vind ik lekker maar ik ben dan juist wel van de exotisch en weinig vlees haha
http://www.havana-tilburg.nl/paginas/hoofdgerechten.htm
Wat vinden de dames van Langenboom als we toch aan het spammen zijn: http://www.langeboom.nl/ ?quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:30 schreef rhubarbje het volgende:
kies jij dan anders maar Grrrrrrr? jij klinkt als de meest kieskeurige eter
prima hoor! bediening is wel sloom maar dat is overal tegenwoordigquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat vinden de dames van Langenboom als we toch aan het spammen zijn: http://www.langeboom.nl/ ?
Zie ik eigenlijk ook wel zitten
Nou, prima voor ons dan dus.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
prima hoor! bediening is wel sloom maar dat is overal tegenwoordig
lekkere burgers
veel te groot voor een normaal mens wel
noem je me weer eens dik? foeiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |