quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:24 schreef Tegan het volgende:
Ik kreeg vandaag op het werk een glassplinter in mijn hand. Van een raam dat gisteren was gesneuveld. Open en dichtdoen heeft denk ik weer een aantal splinters achtergelaten. Maar au
. Nu jeukt het allemaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Lachen is goed voor je, zelfs als je gewond bent.quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lachen is goed voor je, zelfs als je gewond bent.
Wil je dan ook nog eenquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:28 schreef Tegan het volgende:
Ik moest wel lachen!
En het is meer een gaatje.
Mensen met een gekneusde rib denken daar veelal anders over.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lachen is goed voor je, zelfs als je gewond bent.
Bljikbaar kneuzen vooral zuurpruimen hun ribben dan.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:30 schreef KomtTijd... het volgende:
Mensen met een gekneusde rib denken daar veelal anders over.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wil je dan ook nog eenop je kleine gaatje?
I'll take that as a yes.quote:
* met ogen knippertquote:
* op zit pootjes geeftquote:
Smerige beesten die trucjes doen zodat ze maar te eten krijgen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:05 schreef Tegan het volgende:
.
Dat is altijd zo tof als honden dat doen.
Let´s agree to disagree.quote:
Katten zijn altijd een stuk subtieler jaquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Smerige beesten die trucjes doen zodat ze maar te eten krijgen.
Katten ook niet, mits opgevoed.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:44 schreef Tegan het volgende:
Honden komen tenminste niet op het aanrecht als je niet thuis bent.
Bakmeel strooien op het aanrecht en na een dag weg te zijn geweest, kijken of er afdrukken van kattenpootjes instaan.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:52 schreef Tegan het volgende:
En dat weet jij hoe? Honden kunnen er tenminste niet eens komen.
Dat doe je dagelijks voor je gaat werken?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bakmeel strooien op het aanrecht en na een dag weg te zijn geweest, kijken of er afdrukken van kattenpootjes instaan.
Ein-de-lijk. Al is het momentum nu wel een beetje voorbij.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:54 schreef Tegan het volgende:
Owja, gisteren keek ik iets op Youtube en na een paar keer doorklikken bij related kwam ik bij een filmpje van Sex And The City waarin Samantha haar booty call belde met ''Wanna wrestle?'' en nu snapte ik het.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:54 schreef Tegan het volgende:
Dat doe je dagelijks voor je gaat werken?
Nee, ik bedoelde doorquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ein-de-lijk. Al is het momentum nu wel een beetje voorbij.
Het was eigenlijk gewoon een verwijzing naar wat ik met je wilde doen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:55 schreef Tegan het volgende:
Nee, ik bedoelde doorjou
snapte ik dat die zin een verwijzing was naar B&B
.
Snap ikquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het was eigenlijk gewoon een verwijzing naar wat ik met je wilde doen.
Of ik ken gewoon veel mensen dat ik mijn boodschap ook zo kan doorgeven.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:58 schreef Tegan het volgende:
Snap ik. Maar voor de SATC-schrijvers niet.
Dat was allemaal voorsorteren op de dag van gister. En op het moment suprême snapte jij er geen reet van. Dag moment!quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:03 schreef Tegan het volgende:
Wie wilde je dan x jaar geleden daarmee bereiken?
Dat vroeg ik me nou ook al af. Waarschijnlijk omdat de wetenschap dat je moet gaan werken je een stuk minder motiveert om uit je bed te komen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:13 schreef CherryLips het volgende:
Waarom ben ik in het weekend om 7 uur wakker en kom ik doordeweeks m'n nest niet uit, na tig uur slaap?
Nou ja, zo druk is het nu niet meer dus ik kan vandaag nog wel blijven liggen denk ikquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me nou ook al af. Waarschijnlijk omdat de wetenschap dat je moet gaan werken je een stuk minder motiveert om uit je bed te komen.
Ze zijn vast gewoon verlegenquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:14 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij zijn de caafs hun nachthuisje amper uit geweest vannachtDe blaadjes witlof zijn op, maar het hooi en het voer hebben ze niet aangeraakt
Ze haten me nu al
Oh, dan heb je het verdiend!quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog geen vakantie gehad! Niet echt, in ieder geval.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet ze nog even aanleren dat geritsel = witlof.
Lekker manquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik zou er mijn hok niet voor uitkomen, witlof
Ik ook niet. Huu.quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik zou er mijn hok niet voor uitkomen, witlof
quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:29 schreef CherryLips het volgende:
Kuukske is wel een leuke naam voor een caaf...
Ik zou me enorm vereerd voelenquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:29 schreef CherryLips het volgende:
Kuukske is wel een leuke naam voor een caaf...
Knofjequote:Op maandag 31 oktober 2011 09:31 schreef CherryLips het volgende:
Eentje heet Knofje, de ander is nog soort van naamloos. Ik dacht aan Kiwi of Framboosje of iets anders vruchtachtigs.
Ik heb dat boek echt verslonden toen ik klein wasquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
KnofjeDat keken kleine man en ik altijd vroeger.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:32 schreef CherryLips het volgende:
Of mevrouw zuurtje en mevrouw pruimpje
Cavia's bab, let nou opquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:34 schreef stbabylon het volgende:
hamsternamen.. dit moet ik niet missen!
quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:38 schreef CherryLips het volgende:
O sorry, had ik eenkind
moeten nemen?
Daar had je in ieder geval meer plezier van in de voorbereidingquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:38 schreef CherryLips het volgende:
O sorry, had ik eenkind
moeten nemen?
Dat is op zich niet zo heel moeilijk hoor.quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:39 schreef KomtTijd... het volgende:
Ze hebben wel een persoonlijkheid, hoe konden ze anders CL haten?
Vraag maar aan haar zwagerquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is op zich niet zo heel moeilijk hoor.
Leugens!quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Daar had je in ieder geval meer plezier van in de voorbereiding.
Geef hem gewoon pikstrafquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, jij vond er niks aan?Ik zo m'n best doen
Dat was het blijkbaar alquote:
Is wel meer lol als je die door een hakselaar gooit.quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:38 schreef CherryLips het volgende:
O sorry, had ik eenkind
moeten nemen?
quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is wel meer lol als je die door een hakselaar gooit.
Dat is me echt te veel moeite. Beetje 72 uur bevallen om het resultaat in de chipper te gooien.quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is wel meer lol als je die door een hakselaar gooit.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is me echt te veel moeite. Beetje 72 uur bevallen om het resultaat in de chipper te gooien.
Je krijgt een herkansing.quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, jij vond er niks aan?Ik zo m'n best doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |