Lekkerquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmm naast de wijn wat vers brood even opgepept in de oven en 2 olietjes + zoutkorrels als dippertjeserg lekker!!
Vind je dat echt lekker? Als ik ze zie liggen ziet het er altijd heel lekker uit, maar als ik ze dan eet zijn ze heel droog..quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:43 schreef MissHobje het volgende:
lekker dat broodik ben zo donuts bakken
Hmmm ook lekker jaquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Lekker
Hier ook vers brood, maar dan met wat camembertook uit de oven
Ik vind van die flink "versierde" donuts op zijn tijd wel erg lekker.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:44 schreef LieLie het volgende:
[..]
Vind je dat echt lekker? Als ik ze zie liggen ziet het er altijd heel lekker uit, maar als ik ze dan eet zijn ze heel droog..
Klinkt heerlijkquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmm naast de wijn wat vers brood even opgepept in de oven en 2 olietjes + zoutkorrels als dippertjeserg lekker!!
Hoe heb je de saus gemaakt? En wat komt er op?quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Klinkt heerlijk
binnekort toch ook maar eens proberen om brood te maken
Maar vandaag pizza
De saus smaakt in ieder geval al goed
Dan moet de versiering voor de smeuigheid zorgen zeker..quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vind van die flink "versierde" donuts op zijn tijd wel erg lekker.
Dit was zelf gekocht broodquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Klinkt heerlijk
binnekort toch ook maar eens proberen om brood te maken
Dat helpt wel jaquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:48 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dan moet de versiering voor de smeuigheid zorgen zeker..
ik heb choclate chip cookies gemaakt. En straks stoofpot met aardappelpuree.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:43 schreef MissHobje het volgende:
lekker dat broodik ben zo donuts bakken
mijn moeder zit zo'n 30 km. bij jullie weg denk ik, en die zei dat de zon scheen vandaag, daar!quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Hier is het nog wel licht maar ook de hele dag bewolkt helaas,,
Misschien veel vroeger op de dag dan? Ik heb hem iig niet gezienquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:56 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
mijn moeder zit zo'n 30 km. bij jullie weg denk ik, en die zei dat de zon scheen vandaag, daar!
Ik ook nietquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Misschien veel vroeger op de dag dan? Ik heb hem iig niet gezien
ik sprak een uur geleden met haar, en toen zei ze dat het zulk mooi herfstweer was, met een zonnetje en een vrijwel blauwe lucht!quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Misschien veel vroeger op de dag dan? Ik heb hem iig niet gezien
quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:58 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik sprak een uur geleden met haar, en toen zei ze dat het zulk mooi herfstweer was, met een zonnetje en een vrijwel blauwe lucht!
eet jij een ham in een keer op?quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:14 schreef z80 het volgende:
hier over het weer ook niet echt te klagen. licht bewolkt met een (achter glas) warm zonnetje.
net klaar in de keuken. wat een werk om een rode kool klaar te maken. en er komt altijd meer vanaf dan er eigenlijk in de pan past. het hammetje is mooi gelukt, mooi roze, zacht en niet droog. de appelmoes staat af te koelen. de braadappels heb ik reeds voor de helft op.
morgen de zooi maar eens opruimen. nu geen zin meer in.
Ik wist het nog.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:20 schreef Anthraxx het volgende:
Er zit meestal een gaatje in de DVD drive. Daar kan je met een paperclip in en met een beetje friemelen en drukken, druk je het laadje open.
Wel doen als de PC uit staat ivm kortsluiting
http://brokensecrets.com/(...)ve-with-a-paperclip/
Kan het ook met een sate-prikker? Want ik denk niet dat we paperclips in huis hebbenquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:20 schreef Anthraxx het volgende:
Er zit meestal een gaatje in de DVD drive. Daar kan je met een paperclip in en met een beetje friemelen en drukken, druk je het laadje open.
Wel doen als de PC uit staat ivm kortsluiting
http://brokensecrets.com/(...)ve-with-a-paperclip/
wat Anthraxx zegt. en niet te voorzichtig zijn met de paperclip er in drukken.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:19 schreef Leintjeuh het volgende:
Hallo
Z, heb je advies voor me? Er zit een dvd in het cd-laatje in Kaas' computer, maar nu wil het laatje niet meer open. Hoe krijg ik die dvd eruit?
Gelukkig!quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:25 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb op het linkje geklikt en nu is het laatje open
ben er wel toe in staat. maar doe het toch niet.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
eet jij een ham in een keer op?
quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:13 schreef Sarabi het volgende:
Fijn nog meer slecht nieuws...
Maar eens met studieadviseur gaan praten, zie niet hoe ik de komende weken iets gedaan krijg
Wil je er over praten?quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:13 schreef Sarabi het volgende:
Maar eens met studieadviseur gaan praten, zie niet hoe ik de komende weken iets gedaan krijg
Klinkt interessant zeg! Gaat Bluezz dat ook doen?quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:15 schreef golfer het volgende:
Zo.
We zijn weer thuis van een middagje vol mooie verhalen aanhoren in de mooie omgeving van Huis te Zaanen in Haarlem.
Paar bekenden gezien.
Dieuwertje Blok was er ook om te luisteren naar het verhaal dat haar vriend Peter de Bie over de val het het communisme in de Oost-Europese landen te vertellen had en de Algemeen Directeur van Stormvogels-Telstar, Pieter de Waard had ook een erg mooi en humoristich verhaal te vertellen en verder ook een persoonlijk verhaal over slokdarmkanker door Keimpe de Jong (die theatertour met John Buijsman doet).
Volgende bijeenkomst is 11 december a.s. en de organisator heeft Bluezz gevraagd om dan haar verhaal over zoon Q. in Australië te gaan vertellen.
Moet zeggen, echt bijzonder waren ze nietquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:44 schreef LieLie het volgende:
[..]
Vind je dat echt lekker? Als ik ze zie liggen ziet het er altijd heel lekker uit, maar als ik ze dan eet zijn ze heel droog..
Ojee, hoop dat het alsnog gaat lukkenquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:13 schreef Sarabi het volgende:
Ja, dat denk ik welquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:18 schreef TAV74 het volgende:
Klinkt interessant zeg! Gaat Bluezz dat ook doen?
Dapperquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik welMoet er nog wel even over nadenken in welk vorm.
Sommigen doen hun verhaal uit het blote hoofd en sommigen met behulp van steekwoorden op een papier en anderen lezen het helemaal voor.
Van te voren wordt het voorbereid samen met de organisators.
Ertussen door wordt er ook altijd een passend (pop-) nr. gespeeld door Coen. Goeie zanger/gitarist.
Dus ik durf wel nu
Klinkt superquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik welMoet er nog wel even over nadenken in welk vorm.
Sommigen doen hun verhaal uit het blote hoofd en sommigen met behulp van steekwoorden op een papier en anderen lezen het helemaal voor.
Van te voren wordt het voorbereid samen met de organisators.
Ertussen door wordt er ook altijd een passend (pop-) nr. gespeeld door Coen. Goeie zanger/gitarist.
Dus ik durf wel nu
quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:13 schreef Sarabi het volgende:
89e minuut ook, ze vertonen trekje van een aanstaand kampioen...quote:
Nu we 2X zijn geweest durf ik ook wel. Het is altijd fijn om het weer even over hem te kunnen hebben, en in deze setting voel ik me veilig genoeg om dat te doen.quote:
Liever AZ dan PSV.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:30 schreef TAV74 het volgende:
[..]
89e minuut ook, ze vertonen trekje van een aanstaand kampioen...
Jep, ik dacht dat het al 0-0 ging worden. Heb je die goal van Maher gezien? Ik ben fan van Martens, maar als Maher zo doorgaat mag Martens van mij op de bankquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:30 schreef TAV74 het volgende:
[..]
89e minuut ook, ze vertonen trekje van een aanstaand kampioen...
Ok. Studieadviseurs zijn er om te helpen en ik heb er die paar keer wel wat aan gehad. Sterktequote:Op zondag 30 oktober 2011 18:47 schreef Sarabi het volgende:
dankjewel
inbox is weer iets leger als het goed is
@borisz helaas gaat het niet over de studie, dat zou nog niet zo erg zijn
maar allemaal nare dingen in mijn naaste familie en alles in 1 week
Ja ging het maar om je studie.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:47 schreef Sarabi het volgende:
dankjewel
inbox is weer iets leger als het goed is
@borisz helaas gaat het niet over de studie, dat zou nog niet zo erg zijn
maar allemaal nare dingen in mijn naaste familie en alles in 1 week
Is dat niet gewoon het zoveelste afslank-programma?quote:
Eet smakelijk!quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:36 schreef Isabeau het volgende:
Ross is weer thuisBen net de borden aan het opmaken: herstsalade met paddestoelen/sjalotjes/worstjes quiche a la Sunny. Hij is even aan het douchen en dan gaan we eten.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:36 schreef Isabeau het volgende:
Ross is weer thuisBen net de borden aan het opmaken: herstsalade met paddestoelen/sjalotjes/worstjes quiche a la Sunny. Hij is even aan het douchen en dan gaan we eten.
Maarten van Rossem.quote:"Kritiek krijgen in de Telegraaf betekent dat je iets heel goeds hebt gedaan"
quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:17 schreef Stereotomy het volgende:
Welcome back Ross
Hoop dat afscheid goed was...
Welcome back Ross
Welcome back Ross
Ha jij ook al!!quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:53 schreef Stereotomy het volgende:
Morgen weer lekker trainen, geïnspireerd door Obese
Nog 2 maanden voor een Kerstsixpackquote:
Voor een kerel erg netjes hoorquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nog 2 maanden voor een Kerstsixpack
Gaan we trouwens niet helemaal halen geloof ik, maar wel closeZit nu op 16-17% bodyfat, eerste stop is 13-14%
lekker! de quiche klonk goed!quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:36 schreef Isabeau het volgende:
Ja maar jij hebt helemaal geen buikvetquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:00 schreef LieLie het volgende:
Dat ga ik zeker niet redden![]()
Met zes mensen tien pizza's gegeten, m'n schoonmoeder had twee mona puddingtoetjes en m'n schoonzusje had arretjescake gemaakt.. Plus een souvernirtje van schoonouders: een halve kilo bonbons uit Brugge.
Kansloos
leuk en lekker tochquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:00 schreef LieLie het volgende:
Dat ga ik zeker niet redden![]()
Met zes mensen tien pizza's gegeten, m'n schoonmoeder had twee mona puddingtoetjes en m'n schoonzusje had arretjescake gemaakt.. Plus een souvernirtje van schoonouders: een halve kilo bonbons uit Brugge.
Kansloos
Nja, het hoeft ook niet met blokjes hoor, maar gewoon strak en plat en zichtbaar dat er spier zit.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:00 schreef Stereotomy het volgende:
Vrouwen hebben rondingen nodig![]()
![]()
Vrouwen met sixpacks vind ik ook een beetje eng, is beetje als mannen met tieten
Haha, niet veel nee. Maar na al dit eten kan ik wel een zwangere buik nadoenquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt helemaal geen buikvetdus hoppa! Sixpack showen
Ja, dat heb ik nu dus ookquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:02 schreef FutureFairytale het volgende:
mijn bovenste buikspieren zijn zichtbaar, de onderste niet..
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:04 schreef Bluezz het volgende:
Nou bij mij hangt er nog een flinke vetrol voor.
Zowel de bovenste als de onderste buik![]()
wat doen we verkeerd Sunquote:
maar ze zijn er welquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:04 schreef Bluezz het volgende:
Nou bij mij hangt er nog een flinke vetrol voor.
Zowel de bovenste als de onderste buik![]()
ja eigenlijk wel. sommige dingen veranderen nou eenmaal niet aan je lichaam. of ik dans en tennis alleen met mn bovenlijfquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou ehm.. ik ben al blij dat er daar überhaupt iets zichtbaar is eigenlijk
Meldt.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:00 schreef Stereotomy het volgende:
Vrouwen hebben rondingen nodig![]()
![]()
is beetje als mannen met tieten
Wandelen? Fietsen? In de auto stappen en Krak bezoeken? Op je kop gaan staan midden op straat?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:58 schreef FutureFairytale het volgende:
morgen wil ik eens eruit want heb het idee dat de muren op me af komen. heeft iemand leuk idee wat ik eventueel kan gaan doen?
tip 1 & 2; hou ik niet zo van.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wandelen? Fietsen? In de auto stappen en Krak bezoeken? Op je kop gaan staan midden op straat?
wat voor werk doe je?quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:06 schreef Dribbel_ het volgende:
Of je gaat in plaats van mij werken en dan ga ik de hele dag wel niks doen
Pm-gate? Heb ik weer wat gemist vandaag?quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
tip 1 & 2; hou ik niet zo van.
tip 3; als Krak er behoefte aan heeft, volgens mij nu nog niet (PM-gate).
tip 4; hou ik niet zo lang vol
denk dat ik naar Amsterdam ga
nee gate tussen mij en Krakquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Pm-gate? Heb ik weer wat gemist vandaag?
oh laten we dat maar niet doen. dan mag je niet meer terugkomen!quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Snowboardjes verkopen en wat van die ongein erbij. Als bijbaantje dan
Nee dat was precies dus mijn plan. Jij gaat daar werken voor me en ik kom niet meer terugquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh laten we dat maar niet doen. dan mag je niet meer terugkomen!
haha ik heb er zo geen verstand van... je baas neemt je dat niet in dank afquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee dat was precies dus mijn plan. Jij gaat daar werken voor me en ik kom niet meer terug
Ik ben ook nog niet gereset hoor, vroeg wakker, vroeg moequote:Op zondag 30 oktober 2011 23:50 schreef FutureFairytale het volgende:
ok dan is het goed. ik voel ook nog wel een beetje de zomertijd trouwens, begin al moe te worden
lekker Boriszquote:
ik doe meequote:Op zondag 30 oktober 2011 23:52 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja ik ookLekker optijd slapen vandaag
ja dat snel donker vind ik niet zo leuk.. ben echt een 'lichtmens'. het werd om half 7 al donker, nu al om half 6 pff. geef mij maar zomertijd met lekker lang licht buiten, dat uur inleveren vind ik dan niet erg.quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben ook nog niet gereset hoor, vroeg wakker, vroeg moe
En wat is het snel donker
Ik ook niet, k ga met de auto, dus handjes aan het stuur en maar hopen dat er geen hoge vrachtwagens voor de tunnel staanquote:
ik zal uitzending gemist eens checken. trustenquote:Op maandag 31 oktober 2011 00:15 schreef Bluezz het volgende:
Oh voor FFT : kijk maar eens de Rekenkamer terug van afgelopen week.
Dat ging over de zomertijd.
Ai, jammer!quote:Op maandag 31 oktober 2011 06:11 schreef FutureFairytale het volgende:
och och wat een slechte nacht. 3 uur viel ik in slaap, tot 4u.. toen tot 5u en nu weer 20 min wakker
lekker dankjewel, goedemorgen Krak. ik zie wit hahaquote:
Het is ook niet zo raar dat ik wakker ben, gister de hele dag met een kruik in bed gelegen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 06:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lekker dankjewel, goedemorgen Krak. ik zie wit haha
Ja, dat is om 11.45.quote:Op maandag 31 oktober 2011 07:34 schreef Bluezz het volgende:
Rond 1 uur in slaap gevallen, kwart voor 5 wakker. 4 uur aan 1 stuken toen nog ff tot de wekker ging, valt me niet tegen.
Fijne dag en/of sterkte all
We beginnen de dag in ieder geval met goed nieuws!
http://www.nu.nl/binnenland/2655112/olifant-radza-greppel.html
Sterkte bij het verwijderen vd hechtingen krak!
dat was toch vandaag?
nu echt weg
geen ski-bindingen? Pivot XXL voor weinig?quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Snowboardjes verkopen en wat van die ongein erbij. Als bijbaantje dan
Best leuk, die typeringen. Toen we ze bij EY deden, klopten ze heel aardig moet ik zeggen. Ook mijn eigen typering.quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:43 schreef TAV74 het volgende:
Hmm, ben weer eens in de weer met MBTI, het is toch een instrument waar je best veel verklaringen in kunt vinden als het gaat om de teams waarin je werkt.
En het gaat er toch op lijken dat ik een INFP ben ipv een INFJ.
Kloppen hier ook feilloos bij de meesten, zeker op de gehele groep wordt wel een en ander erg duidelijk. Vooral ook waarom ik een ietwat bijzondere positie inneemquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Best leuk, die typeringen. Toen we ze bij EY deden, klopten ze heel aardig moet ik zeggen. Ook mijn eigen typering.
Laat Steer het niet horen, zijn er zo weer 20 pagina's volquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Best leuk, die typeringen. Toen we ze bij EY deden, klopten ze heel aardig moet ik zeggen. Ook mijn eigen typering.
ik heb er net ruim 40 pagina's over gelezen, dan kan ik die 20 van Steer er ook nog wel bij hebbenquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:37 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Laat Steer het niet horen, zijn er zo weer 20 pagina's vol
Mooi zo @ quichequote:Op maandag 31 oktober 2011 10:04 schreef Isabeau het volgende:
Sunny, je quiche was volledig goedgekeurdSmaakte bijzonder herfsterig, super.
Ross zei dat hij het heel erg moeilijk had met het verdriet van zijn grootmoeder, kan me daar wel wat bij voorstellen. Je bent toch je levenspartner kwijt en blijft alleen achter
Overloperquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:43 schreef TAV74 het volgende:
En het gaat er toch op lijken dat ik een INFP ben ipv een INFJ.
Tja, die J was altijd al een twijfelgeval, bij methodisch en planmatig werken gaat er bij mij iets misquote:
Is ook bij mij een twijfelpunt hoor, ik heb er wel voorkeur voor, maar het lukt nooit zo goedquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:57 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Tja, die J was altijd al een twijfelgeval, bij methodisch en planmatig werken gaat er bij mij iets mis
Daarom is het ook zo'n twijfelgeval bij mij, ik heb beide kanten wel in me, maar wat nu mijn echte voorkeursstijl is blijft lastig vast te stellen, ik zit altijd op de rand op deze.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:03 schreef Stereotomy het volgende:
Verschil tussen INFJ's en INFP's vind ik doorgaans dat INFJ's min of meer altijd controle over situaties willen houden en gestressed raken als ze dat niet zijn.INFP's zijn meer lovey-dovey dromers die het allemaal makkelijker op hun beloop laten.
Johquote:Op maandag 31 oktober 2011 11:07 schreef Stereotomy het volgende:
Nouja, bij mij is het wel duidelijk.
Misschien mag je zelf de nietjes doenquote:Op maandag 31 oktober 2011 11:08 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ga weer naar de dokter, tot later!
Succesquote:Op maandag 31 oktober 2011 11:08 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ga weer naar de dokter, tot later!
Privé ben je een absolute J volgens mijquote:Op maandag 31 oktober 2011 11:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Daarom is het ook zo'n twijfelgeval bij mij, ik heb beide kanten wel in me, maar wat nu mijn echte voorkeursstijl is blijft lastig vast te stellen, ik zit altijd op de rand op deze.
ESTPquote:Op maandag 31 oktober 2011 11:07 schreef Stereotomy het volgende:
Nouja, bij mij is het wel duidelijk.
Ook daar twijfel ik geen moment aan, zowel op de sterke punten als de blinde vlekkenquote:
Als het gaat om controle willen hebben wel jaquote:Op maandag 31 oktober 2011 11:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Privé ben je een absolute J volgens mij
quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ook daar twijfel ik geen moment aan, zowel op de sterke punten als de blinde vlekken
quote:
Neuh, maar misschien wel de manier waarop je er mee om gaat.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of mijn studie mijn letters kunnen veranderen..
quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:57 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Tja, die J was altijd al een twijfelgeval, bij methodisch en planmatig werken gaat er bij mij iets mis
Dat dusquote:Op maandag 31 oktober 2011 11:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Neuh, maar misschien wel de manier waarop je er mee om gaat.
ik vergeet dat ook elke keer. Ik was hetzelfde als aure, dat weet ik nog.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:56 schreef golfer het volgende:
Ik ben alweer kwijt wat ik voor lettertjes was./ben.
Je bent nog bezig een persoonlijkheid te ontwikkelen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:13 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb net ff n test gedaan kom nu uit op istj
blijkbaarquote:Op maandag 31 oktober 2011 12:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent nog bezig een persoonlijkheid te ontwikkelen.
ja dat schoot me ook te binnenquote:Op maandag 31 oktober 2011 12:22 schreef Stereotomy het volgende:
zei ik toch al een keer dat ik je meer ISTJ vond dan ISFJ
Ik ookquote:Op maandag 31 oktober 2011 11:56 schreef golfer het volgende:
Ik ben alweer kwijt wat ik voor lettertjes was./ben.
Ik herken er wel iets in G.quote:
Ik ook en helemaal hierom moest ik lachen (maar soms heel herkenbaar):quote:
Boterletter, chocoladeletter!quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:42 schreef FutureFairytale het volgende:
letters; geen idee maar wat maakt het uit
Nou, vaak ben ik het daar helemaal niet mee eens andersquote:Op maandag 31 oktober 2011 13:11 schreef golfer het volgende:
Zo 'klopt' er ook altijd wel wat als je een horoscoop leest.
Klinkt goed.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Vanmorgen achtelijk vroeg opgestaan en met de bus naar Split gegaan, waren om half Zes op de vismarkt. Waren er eerder dan de meeste vissers. Vissen gezien die ik of zusverdriet beiden niet kenden.
Met zonsopgang door split gelopen, voordat er iemand was, prachtig. Vanavond spartelverse rode mul, vanmorgen oesters gegeten.
op dit moment ben ik niet zo spekkerig, er moet wat bijquote:Op maandag 31 oktober 2011 12:55 schreef Den_Haag het volgende:
Spekje
Honger dus nog maar een maaltijdsalade gehaald
Gisteren nog buiten kunnen zitten hier op een terrasje. En het blijft voorlopig nog wel mooi.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:45 schreef golfer het volgende:
Het is zulk lekker weer dat ik even een rondje op de brommert ga rijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 52% gewijzigd door borisz op 31-10-2011 14:17:34 (Nu met spoiler) ]winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:22 schreef krakkemieke het volgende:
Zo, hechtingen zijn eruit, uitslag bloed en urine krijg ik donderdag en over een maand terugkomen. Litteken zag er goed uit.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:22 schreef krakkemieke het volgende:
Zo, hechtingen zijn eruit, uitslag bloed en urine krijg ik donderdag en over een maand terugkomen. Litteken zag er goed uit.
Kipstoofpot uit de vriezer. Met daarin spek, aardappels en champignons.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]tof Krak! wat eten jullie vnv? Ik blijf bij mn plan van vannacht en ga (verse) spaghetti carbonara maken
Goed zo!quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:22 schreef krakkemieke het volgende:
Ik maak Yam Nua Yang met daarbij wat eiermie.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:30 schreef FutureFairytale het volgende:
wat eten jullie vnv? Ik blijf bij mn plan van vannacht en ga (verse) spaghetti carbonara maken
alleen de saus. heb geen pastamachine en de (vierkant) spaghetti uit de koeling van de AH vind ik heerlijkquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:44 schreef golfer het volgende:
Ga jij je pasta ook zelf vers maken of alleen de carbonarasaus?
Klopt, die is prima te doen, die verse van de Appie.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:11 schreef FutureFairytale het volgende:
alleen de saus. heb geen pastamachine en de (vierkant) spaghetti uit de koeling van de AH vind ik heerlijk
Deegroller en een mes werkt ook prima,quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
alleen de saus. heb geen pastamachine en de (vierkant) spaghetti uit de koeling van de AH vind ik heerlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:35 schreef FutureFairytale het volgende:
net gebeld; volgende week maandagmiddag heb ik een gesprek!
w000ttquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:35 schreef FutureFairytale het volgende:
Jippie!quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:35 schreef FutureFairytale het volgende:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:35 schreef FutureFairytale het volgende:
Goed bezig!quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:22 schreef krakkemieke het volgende:
idd zenuwachtig gedoe daar. best knap als je een recept kunt onthouden wat ze maken in hele korte tijd. weet je al wat je gaat maken?quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:43 schreef AnneX het volgende:
Goede berichten hier.
Voor FFT![]()
En Piet op vakantie![]()
En de nietjes van Krakke in de prullemand![]()
Voor mijn eigen avondmaaltijd zorgen vanavond.
Even inspiratie opdoen bij het nerveuse gedoe van Ainsley op net 5.
Super!quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:35 schreef FutureFairytale het volgende:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:55 schreef Bluezz het volgende:
Thuisveel gedaan en in het licht van mijn nieuwe 2e carrière ga ik ook wel weer een keer het lettertestje doen. Wie weet moet ik wel ineens een ander sjaaltje
Dat ja!quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:19 schreef Isabeau het volgende:
voor assertief nee kunnen zeggen, Bluezz
Het roodborstje heeft echt een adhd-liedje.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:39 schreef Bluezz het volgende:
Ja ik hoorde ook zo'n leuke vogel toen ik buiten liep
En Ross, mist hij zijn familie eigenlijk erg? (als er geen overlijden is dan)
Niet echt; hij vond het fijn ze weer te zien, dat wel.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:39 schreef Bluezz het volgende:
Ja ik hoorde ook zo'n leuke vogel toen ik buiten liep
En Ross, mist hij zijn familie eigenlijk erg? (als er geen overlijden is dan)
quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet echt; hij vond het fijn ze weer te zien, dat wel.
En ze hebben hem mee genomen om kleren te kopenDus hij kwam met een heel wat vollere tas terug
quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:46 schreef Isabeau het volgende:
Ze vonden hem echt aardig aangekomen, dus qua eten zorg ik nog wel voor hem
Het was een grapje!quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:46 schreef Isabeau het volgende:
Feeder.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:46 schreef Isabeau het volgende:
quote:
En full-English breakfasts. Althans die heeft hier een keer voor ons gemaakt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:57 schreef krakkemieke het volgende:
![]()
Wederzijds dan. Ross is goed in rice-crispie cakejes.
Ik mocht niet blijven slapen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:00 schreef golfer het volgende:
[..]
En full-English breakfasts. Althans die heeft hier een keer voor ons gemaakt.
Isa en Ross sliepen dan ook bij ons toen.quote:
Jij bent ik!quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:09 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben een ISFP (meestal sloeg ie door naar J maar het was een meer overtuigende P nu)
Prototypequote:
De recensies zijn ook niet echt je van hetquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:45 schreef TAV74 het volgende:
Hmm, zit eens even wat van die samenwerking Lou Reed & Metallica te luisteren, maar het klinkt op het eerste gehoor inderdaad als een oude man die door de muziek van een anonieme metalband praat.
Nee, lees ook vrijwel alleen maar vernietigende commentaren, vooral van mensen die een Metallica album verwachten. Gelukkig verwacht ik dat al jaren niet meer, zeker niet van dit projectquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De recensies zijn ook niet echt je van het
quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:49 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nee, lees ook vrijwel alleen maar vernietigende commentaren, vooral van mensen die een Metallica album verwachten. Gelukkig verwacht ik dat al jaren niet meer, zeker niet van dit project
ja, maar itt tot een aantal andere bands mislukken alle experimentenquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik moet wel toegeven: die gasten durven te experimenteren
Ach, als ze maar lol hebbenquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:55 schreef TAV74 het volgende:
[..]
ja, maar itt tot een aantal andere bands mislukken alle experimenten
Ik vind het allemaal prima, ze zijn nog leuk als live greatest hits spektakelband, goed en toonaangevend nieuw werk gaat er niet meer komen denk ik.quote:
Ik ken experimentelere bandsquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik moet wel toegeven: die gasten durven te experimenteren
Ik vond je altijd al zo'n tof iemandquote:
De eerste gemist want ik zit met één oog naar De Dijk te kijken en met het andere te wf'en. Jasses.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:10 schreef golfer het volgende:
Topavond TV weer. Spoorloos en leedvermaak bij het Familiediner.
Ik kan je helaas niet helpen, Anne. Geen Mac hier. Heb je overigens al in iTunes gekeken of daar nog iets staat?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:45 schreef AnneX het volgende:
[..]
De eerste gemist want ik zit met één oog naar De Dijk te kijken en met het andere te wf'en. Jasses.
Dat boek van borisz heb ik binnengehaald.
Lie naast je stage perikelen, ik heb een vraagje in dig?
of Anthrax of P. ?
iPad deel #25 of staat het int verkeerde topic?
Ik zag het Anne, maar ik heb geen idee! Misschien wat P zegt?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:45 schreef AnneX het volgende:
[..]
De eerste gemist want ik zit met één oog naar De Dijk te kijken en met het andere te wf'en. Jasses.
Dat boek van borisz heb ik binnengehaald.
Lie naast je stage perikelen, ik heb een vraagje in dig?
of Anthrax of P. ?
iPad deel #25 of staat het int verkeerde topic?
Dus ik heb er nog een schoonzus bijquote:
quote:
Love is in the air.quote:
En jij hebt je handen vol aan één zo'n exemplaar hoorquote:
De leukste.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus ik heb er nog een schoonzus bij![]()
Hey broer, samen etenquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:20 schreef TAV74 het volgende:
De Dijk opgenomen, kijken we later deze week wel een keerNu het walgelijke familiediner, waar ik dan toch stiekem steeds weer naar zit te kijken
Opnames ....quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Leuke 'les' gehad vanaaf: communicatie in de beroepscontext. Nu nog redelijk theoretisch met al wat oefeningetjes, maar het is de bedoeling dat we ook opnames gaan maken en zo. Vond vooral de docente erg goed
Leuk! Enne commenikaatie is zo lastig. Maak het dagelijks meequote:Op maandag 31 oktober 2011 22:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Leuke 'les' gehad vanaaf: communicatie in de beroepscontext. Nu nog redelijk theoretisch met al wat oefeningetjes, maar het is de bedoeling dat we ook opnames gaan maken en zo. Vond vooral de docente erg goed
Ik heb het altijd al eens met een tweeling willen doen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:18 schreef Isabeau het volgende:
En jij hebt je handen vol aan één zo'n exemplaar hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |