Lekkerquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmm naast de wijn wat vers brood even opgepept in de oven en 2 olietjes + zoutkorrels als dippertjeserg lekker!!
Vind je dat echt lekker? Als ik ze zie liggen ziet het er altijd heel lekker uit, maar als ik ze dan eet zijn ze heel droog..quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:43 schreef MissHobje het volgende:
lekker dat broodik ben zo donuts bakken
Hmmm ook lekker jaquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Lekker
Hier ook vers brood, maar dan met wat camembertook uit de oven
Ik vind van die flink "versierde" donuts op zijn tijd wel erg lekker.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:44 schreef LieLie het volgende:
[..]
Vind je dat echt lekker? Als ik ze zie liggen ziet het er altijd heel lekker uit, maar als ik ze dan eet zijn ze heel droog..
Klinkt heerlijkquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmm naast de wijn wat vers brood even opgepept in de oven en 2 olietjes + zoutkorrels als dippertjeserg lekker!!
Hoe heb je de saus gemaakt? En wat komt er op?quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Klinkt heerlijk
binnekort toch ook maar eens proberen om brood te maken
Maar vandaag pizza
De saus smaakt in ieder geval al goed
Dan moet de versiering voor de smeuigheid zorgen zeker..quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vind van die flink "versierde" donuts op zijn tijd wel erg lekker.
Dit was zelf gekocht broodquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Klinkt heerlijk
binnekort toch ook maar eens proberen om brood te maken
Dat helpt wel jaquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:48 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dan moet de versiering voor de smeuigheid zorgen zeker..
ik heb choclate chip cookies gemaakt. En straks stoofpot met aardappelpuree.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:43 schreef MissHobje het volgende:
lekker dat broodik ben zo donuts bakken
mijn moeder zit zo'n 30 km. bij jullie weg denk ik, en die zei dat de zon scheen vandaag, daar!quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Hier is het nog wel licht maar ook de hele dag bewolkt helaas,,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |