Lekkerquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmm naast de wijn wat vers brood even opgepept in de oven en 2 olietjes + zoutkorrels als dippertjeserg lekker!!
Vind je dat echt lekker? Als ik ze zie liggen ziet het er altijd heel lekker uit, maar als ik ze dan eet zijn ze heel droog..quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:43 schreef MissHobje het volgende:
lekker dat broodik ben zo donuts bakken
Hmmm ook lekker jaquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Lekker
Hier ook vers brood, maar dan met wat camembertook uit de oven
Ik vind van die flink "versierde" donuts op zijn tijd wel erg lekker.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:44 schreef LieLie het volgende:
[..]
Vind je dat echt lekker? Als ik ze zie liggen ziet het er altijd heel lekker uit, maar als ik ze dan eet zijn ze heel droog..
Klinkt heerlijkquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmm naast de wijn wat vers brood even opgepept in de oven en 2 olietjes + zoutkorrels als dippertjeserg lekker!!
Hoe heb je de saus gemaakt? En wat komt er op?quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Klinkt heerlijk
binnekort toch ook maar eens proberen om brood te maken
Maar vandaag pizza
De saus smaakt in ieder geval al goed
Dan moet de versiering voor de smeuigheid zorgen zeker..quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vind van die flink "versierde" donuts op zijn tijd wel erg lekker.
Dit was zelf gekocht broodquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Klinkt heerlijk
binnekort toch ook maar eens proberen om brood te maken
Dat helpt wel jaquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:48 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dan moet de versiering voor de smeuigheid zorgen zeker..
ik heb choclate chip cookies gemaakt. En straks stoofpot met aardappelpuree.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:43 schreef MissHobje het volgende:
lekker dat broodik ben zo donuts bakken
mijn moeder zit zo'n 30 km. bij jullie weg denk ik, en die zei dat de zon scheen vandaag, daar!quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Hier is het nog wel licht maar ook de hele dag bewolkt helaas,,
Misschien veel vroeger op de dag dan? Ik heb hem iig niet gezienquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:56 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
mijn moeder zit zo'n 30 km. bij jullie weg denk ik, en die zei dat de zon scheen vandaag, daar!
Ik ook nietquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Misschien veel vroeger op de dag dan? Ik heb hem iig niet gezien
ik sprak een uur geleden met haar, en toen zei ze dat het zulk mooi herfstweer was, met een zonnetje en een vrijwel blauwe lucht!quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Misschien veel vroeger op de dag dan? Ik heb hem iig niet gezien
quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:58 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik sprak een uur geleden met haar, en toen zei ze dat het zulk mooi herfstweer was, met een zonnetje en een vrijwel blauwe lucht!
eet jij een ham in een keer op?quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:14 schreef z80 het volgende:
hier over het weer ook niet echt te klagen. licht bewolkt met een (achter glas) warm zonnetje.
net klaar in de keuken. wat een werk om een rode kool klaar te maken. en er komt altijd meer vanaf dan er eigenlijk in de pan past. het hammetje is mooi gelukt, mooi roze, zacht en niet droog. de appelmoes staat af te koelen. de braadappels heb ik reeds voor de helft op.
morgen de zooi maar eens opruimen. nu geen zin meer in.
Ik wist het nog.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:20 schreef Anthraxx het volgende:
Er zit meestal een gaatje in de DVD drive. Daar kan je met een paperclip in en met een beetje friemelen en drukken, druk je het laadje open.
Wel doen als de PC uit staat ivm kortsluiting
http://brokensecrets.com/(...)ve-with-a-paperclip/
Kan het ook met een sate-prikker? Want ik denk niet dat we paperclips in huis hebbenquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:20 schreef Anthraxx het volgende:
Er zit meestal een gaatje in de DVD drive. Daar kan je met een paperclip in en met een beetje friemelen en drukken, druk je het laadje open.
Wel doen als de PC uit staat ivm kortsluiting
http://brokensecrets.com/(...)ve-with-a-paperclip/
wat Anthraxx zegt. en niet te voorzichtig zijn met de paperclip er in drukken.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:19 schreef Leintjeuh het volgende:
Hallo
Z, heb je advies voor me? Er zit een dvd in het cd-laatje in Kaas' computer, maar nu wil het laatje niet meer open. Hoe krijg ik die dvd eruit?
Gelukkig!quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:25 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb op het linkje geklikt en nu is het laatje open
ben er wel toe in staat. maar doe het toch niet.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
eet jij een ham in een keer op?
quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:13 schreef Sarabi het volgende:
Fijn nog meer slecht nieuws...
Maar eens met studieadviseur gaan praten, zie niet hoe ik de komende weken iets gedaan krijg
Wil je er over praten?quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:13 schreef Sarabi het volgende:
Maar eens met studieadviseur gaan praten, zie niet hoe ik de komende weken iets gedaan krijg
Klinkt interessant zeg! Gaat Bluezz dat ook doen?quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:15 schreef golfer het volgende:
Zo.
We zijn weer thuis van een middagje vol mooie verhalen aanhoren in de mooie omgeving van Huis te Zaanen in Haarlem.
Paar bekenden gezien.
Dieuwertje Blok was er ook om te luisteren naar het verhaal dat haar vriend Peter de Bie over de val het het communisme in de Oost-Europese landen te vertellen had en de Algemeen Directeur van Stormvogels-Telstar, Pieter de Waard had ook een erg mooi en humoristich verhaal te vertellen en verder ook een persoonlijk verhaal over slokdarmkanker door Keimpe de Jong (die theatertour met John Buijsman doet).
Volgende bijeenkomst is 11 december a.s. en de organisator heeft Bluezz gevraagd om dan haar verhaal over zoon Q. in Australië te gaan vertellen.
Moet zeggen, echt bijzonder waren ze nietquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:44 schreef LieLie het volgende:
[..]
Vind je dat echt lekker? Als ik ze zie liggen ziet het er altijd heel lekker uit, maar als ik ze dan eet zijn ze heel droog..
Ojee, hoop dat het alsnog gaat lukkenquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:13 schreef Sarabi het volgende:
Ja, dat denk ik welquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:18 schreef TAV74 het volgende:
Klinkt interessant zeg! Gaat Bluezz dat ook doen?
Dapperquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik welMoet er nog wel even over nadenken in welk vorm.
Sommigen doen hun verhaal uit het blote hoofd en sommigen met behulp van steekwoorden op een papier en anderen lezen het helemaal voor.
Van te voren wordt het voorbereid samen met de organisators.
Ertussen door wordt er ook altijd een passend (pop-) nr. gespeeld door Coen. Goeie zanger/gitarist.
Dus ik durf wel nu
Klinkt superquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik welMoet er nog wel even over nadenken in welk vorm.
Sommigen doen hun verhaal uit het blote hoofd en sommigen met behulp van steekwoorden op een papier en anderen lezen het helemaal voor.
Van te voren wordt het voorbereid samen met de organisators.
Ertussen door wordt er ook altijd een passend (pop-) nr. gespeeld door Coen. Goeie zanger/gitarist.
Dus ik durf wel nu
quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:13 schreef Sarabi het volgende:
89e minuut ook, ze vertonen trekje van een aanstaand kampioen...quote:
Nu we 2X zijn geweest durf ik ook wel. Het is altijd fijn om het weer even over hem te kunnen hebben, en in deze setting voel ik me veilig genoeg om dat te doen.quote:
Liever AZ dan PSV.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:30 schreef TAV74 het volgende:
[..]
89e minuut ook, ze vertonen trekje van een aanstaand kampioen...
Jep, ik dacht dat het al 0-0 ging worden. Heb je die goal van Maher gezien? Ik ben fan van Martens, maar als Maher zo doorgaat mag Martens van mij op de bankquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:30 schreef TAV74 het volgende:
[..]
89e minuut ook, ze vertonen trekje van een aanstaand kampioen...
Ok. Studieadviseurs zijn er om te helpen en ik heb er die paar keer wel wat aan gehad. Sterktequote:Op zondag 30 oktober 2011 18:47 schreef Sarabi het volgende:
dankjewel
inbox is weer iets leger als het goed is
@borisz helaas gaat het niet over de studie, dat zou nog niet zo erg zijn
maar allemaal nare dingen in mijn naaste familie en alles in 1 week
Ja ging het maar om je studie.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:47 schreef Sarabi het volgende:
dankjewel
inbox is weer iets leger als het goed is
@borisz helaas gaat het niet over de studie, dat zou nog niet zo erg zijn
maar allemaal nare dingen in mijn naaste familie en alles in 1 week
Is dat niet gewoon het zoveelste afslank-programma?quote:
Eet smakelijk!quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:36 schreef Isabeau het volgende:
Ross is weer thuisBen net de borden aan het opmaken: herstsalade met paddestoelen/sjalotjes/worstjes quiche a la Sunny. Hij is even aan het douchen en dan gaan we eten.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:36 schreef Isabeau het volgende:
Ross is weer thuisBen net de borden aan het opmaken: herstsalade met paddestoelen/sjalotjes/worstjes quiche a la Sunny. Hij is even aan het douchen en dan gaan we eten.
Maarten van Rossem.quote:"Kritiek krijgen in de Telegraaf betekent dat je iets heel goeds hebt gedaan"
quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:17 schreef Stereotomy het volgende:
Welcome back Ross
Hoop dat afscheid goed was...
Welcome back Ross
Welcome back Ross
Ha jij ook al!!quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:53 schreef Stereotomy het volgende:
Morgen weer lekker trainen, geïnspireerd door Obese
Nog 2 maanden voor een Kerstsixpackquote:
Voor een kerel erg netjes hoorquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nog 2 maanden voor een Kerstsixpack
Gaan we trouwens niet helemaal halen geloof ik, maar wel closeZit nu op 16-17% bodyfat, eerste stop is 13-14%
lekker! de quiche klonk goed!quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:36 schreef Isabeau het volgende:
Ja maar jij hebt helemaal geen buikvetquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:00 schreef LieLie het volgende:
Dat ga ik zeker niet redden![]()
Met zes mensen tien pizza's gegeten, m'n schoonmoeder had twee mona puddingtoetjes en m'n schoonzusje had arretjescake gemaakt.. Plus een souvernirtje van schoonouders: een halve kilo bonbons uit Brugge.
Kansloos
leuk en lekker tochquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:00 schreef LieLie het volgende:
Dat ga ik zeker niet redden![]()
Met zes mensen tien pizza's gegeten, m'n schoonmoeder had twee mona puddingtoetjes en m'n schoonzusje had arretjescake gemaakt.. Plus een souvernirtje van schoonouders: een halve kilo bonbons uit Brugge.
Kansloos
Nja, het hoeft ook niet met blokjes hoor, maar gewoon strak en plat en zichtbaar dat er spier zit.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:00 schreef Stereotomy het volgende:
Vrouwen hebben rondingen nodig![]()
![]()
Vrouwen met sixpacks vind ik ook een beetje eng, is beetje als mannen met tieten
Haha, niet veel nee. Maar na al dit eten kan ik wel een zwangere buik nadoenquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt helemaal geen buikvetdus hoppa! Sixpack showen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |