Nog een goede reden om of niet naar de tv te kijken of naar De Reuniequote:Op zondag 30 oktober 2011 14:12 schreef borisz het volgende:
TV TIP: Profiel over Maarten van Rossem. 20.15 NL2.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
best vermakelijk als deskundige tijdens de eerste Golf oorlog, maar ondertussen word ik vooral erg moe van die man.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:12 schreef borisz het volgende:
TV TIP: Profiel over Maarten van Rossem. 20.15 NL2.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:20 schreef borisz het volgende:
Ik ga naar zijn oudejaarsconference van hem in De La Mar.
zijn zusquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:04 schreef tong80 het volgende:
Ik blijf van hem genieten. Laatst samen met zijn broer in DWDD. Die broer had precies dezelfde stem als Maarten en dezelfde droge humor.
Was idd geweldig.quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zijn zusdie drie moeten een programma krijgen
Lieve man leek me dat.quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:45 schreef wickie het volgende:
Alle mooie lieve kindjes in dit topic![]()
![]()
Even tijd voor een vrolijk berichtje mij, na alle misere van de afgelopen tijd.
We waren een paar daagjes bijkomen en verzorgd worden bij mijn ouders. Eindelijk weer eens tijd om foto's te maken van m'n moppies![]()
Wiesje
Mette werd 2 jaar, ze heeft samen met oma bellen geblazen en pakte samen met oom Rubbereend cadeautjes uit.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:50 schreef Againzender het volgende:
Overlopende afdeling ondertussen vandaag.Hadden we voorheen ruimtete over, nu is het een beetje een kippenhok. Maar wel heel veel mensen met kennis van systemen nu op de afdeling, en dat werkt toch wel heel goed.
Axel en Marc bij mijn ouders tijdens werkoverleg in de tuin:
[ afbeelding ]
moet je ze eens van dichtbij meemaken. Axel donkere bruine ogen, Marc blauwe ogen. Axel altijd wat afwachtend, eerst de situatie beoordelen, Marc duikt ergens in, desnoods met geweld. Twee heel verschillend jochiesquote:
Komt bekend voor. Ik en mijn broertje zijn echt elkaars tegenpolen. Ik heb de hersens, mijn broertje is zeer praktisch en zo zijn er nog meer tegenstellingen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
moet je ze eens van dichtbij meemaken. Axel donkere bruine ogen, Marc blauwe ogen. Axel altijd wat afwachtend, eerst de situatie beoordelen, Marc duikt ergens in, desnoods met geweld. Twee heel verschillend jochies
Lees het nu pasquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:18 schreef tong80 het volgende:
Jojoortje en de rest :
[TV-TIP] Marco van Basten. The best players ever. RTL-7 Vanavond
Dat is het betere werkquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:09 schreef borisz het volgende:
NAS is binnen. En de NAS is al vriendjes met Sonos
. Ofwel we kunnen fatsoenlijk in huis muziek luisteren zonder moeilijk te doen.
Hopen dat je er goed op staat.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:44 schreef Ole het volgende:
Fysio is niet helemaal tevreden. Snel foto's laten maken in het ziekenhuis.
Maar het beste van hopen!
Thanks Rubbertjequote:Op dinsdag 1 november 2011 17:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/xl/#/u/bdc729a8-e948-31c7-abc2-5d29d380d940/
Gebrekquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:19 schreef Jojoortje het volgende:
Ik doe trouwens met mijn groep 5 een soort van Annie M.G. Schmidt musical.
Mijn ouders verklaarden mij voor gek dat ik deze liedjes niet kende:
En zo'n lied van schipbreukeling en zulks....
Zie je wel, ik ben gewoon te jong. Of is het een gebrek aan algemene kennis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Gebrek aan goede opvoedingquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:19 schreef Jojoortje het volgende:
Ik doe trouwens met mijn groep 5 een soort van Annie M.G. Schmidt musical.
Mijn ouders verklaarden mij voor gek dat ik deze liedjes niet kende:
En zo'n lied van schipbreukeling en zulks....
Zie je wel, ik ben gewoon te jong. Of is het een gebrek aan algemene kennis?
quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:09 schreef borisz het volgende:
NAS is binnen. En de NAS is al vriendjes met Sonos
. Ofwel we kunnen fatsoenlijk in huis muziek luisteren zonder moeilijk te doen.
quote:
nou leg het uit danquote:
Heb ik ook!quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:30 schreef borisz het volgende:
Sonos zie www.sonos.com.
NAS = is een opslag voor je netwerk
Bah Ole.quote:Op woensdag 2 november 2011 07:14 schreef Ole het volgende:
Hele nacht niet geslapen van de pijn. Mede dankzij de nepbom (moest vanwege omleiding met pendelbus, toen knakte er iets)
Echt wel dat ze foto's gaan maken vandaagSpeel het wel via huisarts, en anders ga ik wel naar de eerste hulp of zo
quote:Op woensdag 2 november 2011 09:46 schreef Ole het volgende:
Ze hebben me niet gehouden in het ziekenhuis. Ws verstuikt. Doet bij mij nog extra pijn omdat ik nog niet helemaal hersteld ben. Morgen nog even huisarts bellen voor definitieve uitslag.
quote:Op woensdag 2 november 2011 09:46 schreef Ole het volgende:
Ze hebben me niet gehouden in het ziekenhuis. Ws verstuikt. Doet bij mij nog extra pijn omdat ik nog niet helemaal hersteld ben. Morgen nog even huisarts bellen voor definitieve uitslag.
quote:
NAS = opslag dat in je netwerk hangtquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:30 schreef borisz het volgende:
Sonos zie www.sonos.com.
NAS = is een opslag voor je netwerk
tis geen wedstrijdquote:
Ik heb deze http://nl-nl.forum.ibood.(...)t_2_tb_harde_schijf/ Van Ibood geplukt. Doet het prima, ook voor de niet nerds onder onsquote:Op woensdag 2 november 2011 23:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
NAS = opslag dat in je netwerk hangtmoet ik thuis ook nog even wat voor regelen, ben er nog niet uit, heb je tips?
Dit weekeinde aan de slag met het SAN van het werk. Grootste taak ligt bij systeembeheer, maar aangezien er een database cluster een SAN migratie krijgt moet ik mij als DBA daar ook mee bezighouden.
O ja: 4-0
dat wijf is dronken! Ja, ik herken dat....quote:Op woensdag 2 november 2011 23:59 schreef rubbereend het volgende:
weer typisch dit kabinet
http://nos.nl/video/30961(...)rzitter-de-mond.html
Zo mee eens.quote:FC Barcelona, de natte droom van Jack van Gelder
Geplaatst op woensdag 2 november 2011
Het is maar goed dat Jack van Gelder al een zoon heeft die de 30 reeds is gepasseerd. Was dit niet het geval geweest, dan vrees ik dat de sportverslaggever met de zongebruinde vleespet vandaag nog twee tickets naar Barcelona had gekocht om aldaar zijn vrouw te bezwangeren. Boven op de Montserrat, terwijl hij denkt aan het positiespel van Xavi. En stel je voor dat het Jack gelukt zou zijn. De nieuw telg zou ongetwijfeld de naam ‘Leo’ hebben gekregen.
Na de geboorte koopt Jack direct een rood-blauwe pyjama voor de kleine, schildert hij de babykamer in diezelfde clubkeuren en verstuurt hij geboortekaartjes voorzien van de tekst “más de un hijo – meer dan een zoon”. Daarna slingert hij zijn computer aan en gaat hij op zoek naar de beste kinderwagen. Uiteraard voorzien van een plastic zeiltje tegen de regen, want Leo moet te allen tijde beschermd worden tegen de kwaadaardige elementen die zijn tere huidje kunnen schaden. Op kinderfeestjes, verjaardagen en partijen onderbreekt Jack de gasten die in huize Van Gelder iets te vertellen denken te hebben. “Ja. Maar nu weer even over Leo. Hoe hij zojuist van links naar rechts rolde in zijn kribbe, dat is fenomenaal. Daar zijn we het mee eens toch? Zeg het maar, jongens.”
Jack zou een nieuwgeboren zoon vandaag de dag behandelen alsof hij het beste is dat de wereld ooit is overkomen, daar ben ik van overtuigd. De man die ooit beroemd en berucht was omwille van zijn gele colbertjes ten tijde van ‘Te Land, Ter Zee & In de Lucht’ is dat vandaag de dag namelijk vanwege zijn blinde liefde voor FC Barcelona. De objectiviteit van wat ooit Nederland’s leukste radiocommentator was is tegenwoordig moeilijker te vinden dan het graf van wijlen Karel de Grote. Jammer, want het stoot veel voetbalkijkers tegen het zere been. Hoewel de liefhebber zal erkennen dat Barcelona inderdaad over een bijzonder goede ploeg beschikt, is het jammer dat dit leidt tot het slechts belichten van de positieve kanten van de club. Het maakt niet uit wat de Blaugrana doet, Van Gelder geeft het sowieso het stempel ‘geweldig geniaal’ mee. Als zijn zoontje Leo nog niet zindelijk blijkt en midden op het gloednieuwe tapijt een dampende drol heeft gedraaid, dan rept Jack van hoe gelukkig hij zich prijst dat hij de uitwerpselen van het wonderkind heeft mogen aanschouwen.
Gisteren heeft de NOS ervoor gekozen om de wedstrijd van FC Barcelona tegen een voor velen onbekende Champions League-debutant uit te zenden. Men had er voor kunnen kiezen een duel waar veel op het spel stond de voorkeur te geven, zoals Valencia versus Bayern Leverkussen, of misschien zelfs KRC Genk tegen Chelsea. Uit een e-mail die wij van de NOS-redactie mochten ontvangen bleek echter dat de voetbalshow uit Catalonië iets is wat we allemaal wel willen zien. Obscure en nietszeggende tegenstander of niet. Het is dus niet alleen Jack die dweept met het rood en blauw, ook zijn werkgever is te beroerd er voor uit te komen dat het louter commerciele belangen zijn die gelden. De journalisten van de publieke omroep hossen daarom vrolijk mee met de polonaise, ingezet op Els Segadors.
Een afkeer jegens FC Barcelona heb ik nooit gehad, noch voel ik mij in het bijzonder verbonden met de club. Wel is het jammer om te zien dat velen om mij heen de club nu juist verachten of liefhebben, ten gevolge van de eenzijdige berichtgeving die ons iedere dag ten deel valt. Een neutrale kijk op zaken zou de nu zo grote kloof tussen fans en vijanden een stuk verkleinen. Helaas lijkt dit vooralsnog een utopie. Jack heeft inmiddels namelijk wel al kleinkinderen gekregen en zal hen maar wat graag vertellen over de messias die Lionel Messi heet en het walhalla dat Camp Nou is. De hoop op objectief verslag vanuit de NOS heb ik dinsdagavond laten varen. Want Barcelona speelt het beste voetbal van de wereld. En wie wil dat nou niet zien? Zelfs tegen Plzen..
quote:Op donderdag 3 november 2011 14:04 schreef popolon het volgende:
Da's een beste kopbal goal, van voor middenstip.
quote:Op donderdag 3 november 2011 14:04 schreef popolon het volgende:
Da's een beste kopbal goal, van voor middenstip.
Mooiquote:Op donderdag 3 november 2011 01:02 schreef borisz het volgende:
Voor tong Banmeldtopic voor de Donkere Dagen
Ik mis nog een paar delen. Heb er al veel kunnen nabestellen.quote:Op donderdag 3 november 2011 15:49 schreef Bos81 het volgende:
Best wel cool, Bij de Action verkopen ze nu Hard Gras edities uit 2009-2010-2011 voor maar 50 ct. per uitgave
Heb er al 9 ingeslagen![]()
![]()
Vennegoor of Hesselink keert terug bij PSV per direct. Hij zat zonder contract dus mag het.quote:
Ja, maar eigenlijk best wel vermakelijk. Er gebeurde een hoopquote:Op donderdag 3 november 2011 22:20 schreef Memento-Mori het volgende:
Ohzeg bos, wat n rare wedstrijd zeg
Mwa niet echt vergelijkbaar. Vennegoor speelde nog redelijk wat, is niet echt mislukt in het buitenland. Mandy wel.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:22 schreef borisz het volgende:
Moet een beetje denken aan Andy vd Meyde....
heb me ook wel vermaakt, jammer dat t geen winst werdquote:Op donderdag 3 november 2011 22:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar eigenlijk best wel vermakelijk. Er gebeurde een hoop
Ja dat wel.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heb me ook wel vermaakt, jammer dat t geen winst werd
Okee, ik zoals gewoonlijk op west. Alleen nu niet vak K maar het andere vak in Midden-West J. Waar ik ook nog tegen Boekarest zal zittenquote:
we hebben nog naar jou zitten zwaaienquote:Op donderdag 3 november 2011 22:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ik zoals gewoonlijk op west. Alleen nu niet vak K maar het andere vak in Midden-West J. Waar ik ook nog tegen Boekarest zal zitten
in de tweede helft?quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
we hebben nog naar jou zitten zwaaien
Ja als jij als enige zit tussen al die mensen die staan, zie ik je natuurlijk nietquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
we hebben nog naar jou zitten zwaaien
voor de wedstrijd zaten we gewoon hoorquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja als jij als enige zit tussen al die mensen die staan, zie ik je natuurlijk niet
O ja tuurlijkquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voor de wedstrijd zaten we gewoon hoor
tis natuurlijk ook niet te zienquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
O ja tuurlijk. Maar dan nog niet gezien. Ik zie sowieso slecht in de verte.
Dat ook jaquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tis natuurlijk ook niet te zien
het is verdorrie BBQ weer! Liep tijdens de lunch een rondje via Leidseplein en onze stamkroeg: volle terrassen!quote:
quote:
Ja een beetje tegenstrijdig op de warmste 4 November ooit volgens De Bilt....quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
het is verdorrie BBQ weer! Liep tijdens de lunch een rondje via Leidseplein en onze stamkroeg: volle terrassen!
Ik kan het ook misschien even aan mijn broer vragen. Het is wel niet helemaal zijn vakgebied, maar hij is wel Bioloog (doctor zelfs).quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:53 schreef Bos81 het volgende:
Ja het klimaat staat op zijn kop. Jij hebt er volgens mij meer verstand van AZ, maar is de natuur niet een beetje van slag. Bijv de vogels die normaal vanwege het koude weer naar het zuiden trekken.. Dieren die niet hun wintervacht hoeven aan te nemen..
Zittend plassen doe ik alleen in de ochtendquote:Op zaterdag 5 november 2011 03:42 schreef tong80 het volgende:
Wat kan het leven soms mooi zijn.
Zittend plassen en ondertussen om je heen kijken genietend van de natuur op zo'n mooie lente nacht.
Ik heel de dag door.quote:Op zaterdag 5 november 2011 03:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zittend plassen doe ik alleen in de ochtend
mwah.. Ole is vroeg wakker gewoonquote:Op zaterdag 5 november 2011 04:26 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat weer legge.
Ole neemt de wacht over.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 03:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zittend plassen doe ik alleen in de ochtend
Met de Tong smilie op de coverquote:Op zaterdag 5 november 2011 11:54 schreef rubbereend het volgende:
een groot artikel over FOK! in de Volkskrant van vandaag
[..]herkenbaar
Ach, het kan niet altijd feest zijnquote:Op zaterdag 5 november 2011 14:39 schreef Bos81 het volgende:
Alleen maar de Smiley, Jammer dat er over de bekendste user niks gezegd wordt.
Ik ben bescheiden, en neem met een usericoontje geoegenquote:
diequote:Op zondag 6 november 2011 19:21 schreef borisz het volgende:
PSV krijgt alles weer gecompenseerd van die rode kaart.
Tuurlijk dat hoort bij het spel. We hebben vandaag wat geluk gehad bij sommige momenten. Nu een keer op cruciale momenten. Maar er werden ook beslissingen gemaakt waar ik van had nou nou..quote:Op zondag 6 november 2011 19:38 schreef borisz het volgende:
Nu 2x een buitenspel goal en een onterechte strafschop in het voordeel van PSV. Soms zit het mee en soms zit het tegen.
Ooijer die de enkels van Sneijder wil breken. Fernandez die zijn tegenstander KO slaat. Feyenoord dat verliest door een speler die 2 meter buitenspel staat.quote:Op zondag 6 november 2011 19:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tuurlijk dat hoort bij het spel. We hebben vandaag wat geluk gehad bij sommige momenten. Nu een keer op cruciale momenten. Maar er werden ook beslissingen gemaakt waar ik van had nou nou..
Dat hoort gewoon bij het spel. Dus voor mij GEEN hulpmiddelen.
Een gele kaar voor Merens was terecht geweest. Anders de Oscar voor beste acteur.quote:Op zondag 6 november 2011 19:44 schreef Bos81 het volgende:
En daarnaast was het gewoon een strafschop. Okee Mertens maakte een duik. Maar voor die duik werd weldegelijk een overtreding gemaakt.
Tja dan misschien wel. Maar ik denk niet dat het spel er aantrekkelijker op wordt. Dan eerder een regel instellen dat een gele kaart na afloop herzien kan worden adhv video-beelden zoals al gebeurt bij rode kaarten, dan tijdens de wedstrijd.quote:Op zondag 6 november 2011 19:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ooijer die de enkels van Sneijder wil breken. Fernandez die zijn tegenstander KO slaat. Feyenoord dat verliest door een speler die 2 meter buitenspel staat.
Het hoort niet bij het spel. De FIFA is nog conservatiever dan de paus.
Ja hij maakt een Schwalbe nadat er een overtreding was begaan. Dus had Mertens inderdaad ook geel kunnen krijgen.quote:Op zondag 6 november 2011 19:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een gele kaar voor Merens was terecht geweest. Anders de Oscar voor beste acteur.
Maar had de scheidsrechter nog niet gefloten.quote:Op zondag 6 november 2011 20:03 schreef Bos81 het volgende:
Je hoeft dus niet meteen te gaan liggen als er een overtreding is gemaakt. Kijk naar het duwen en het vasthouden..
Mertens had dus absoluut niet die fopduik moeten maken, maar toen was de overtreding al begaan.
Tja dan verschillen we in visie. Over de penalty kun je blijven discusieren dus doen we dat niet.quote:Op zondag 6 november 2011 20:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar had de scheidsrechter nog niet gefloten.
Spel één minuut stil zetten en naar de videobeelden kijken. Duurt korten dan het protesteren.
Preciesquote:Op zondag 6 november 2011 20:14 schreef borisz het volgende:
Tennis, Cricket, rugby, hockey allemaal sporten waar het spel soms even wordt stilgezet. Je hebt snel duidelijkheid en het levert geen gezeur op.
Als je het nog ff in een notendop wil zien kan je altijd nog de samenvatting van Oop ff bekijkenquote:Op zondag 6 november 2011 14:34 schreef Bos81 het volgende:
6-4 eindstand.
Ik hoop het vanavond nog te kunnen zien. 19.00 uur thuis moet ik kunnen halen. Al zullen ze waarschijnlijk niet met Utrecht-Ajax beginnen.
quote:Op zondag 6 november 2011 23:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als je het nog ff in een notendop wil zien kan je altijd nog de samenvatting van Oop ff bekijken
Nepvierder. Carnaval hoort te starten op 11-11quote:Op zondag 6 november 2011 22:13 schreef rubbereend het volgende:
Het carnavalsjaar is hier weer geopend
Leuk. Freddy Cavallie, Danny Lademacher, Herman Deinum, Of Carlson die komt uit het zuiden namelijk.quote:Op maandag 7 november 2011 08:49 schreef Bos81 het volgende:
Hey Tong, Hoor ik zojuist van een collega dat zijn broer jarenlang in Wild Romance van Herman Brood heeft gespeeld
Naam staat er niet tussen. Maar ik DM je de naam wel even. Zet liever niet de achternaam van mijn collega hier.quote:Op maandag 7 november 2011 11:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuk. Freddy Cavallie, Danny Lademacher, Herman Deinum, Of Carlson die komt uit het zuiden namelijk.
Goeiemorgen.
Bedankt. Niet de onbekendste. Was een grootheid in zijn tijd. Kwam er niet op omdat het instrument niet gelijk met rock 'b' roll wordt ge"dentificeerd.quote:Op maandag 7 november 2011 12:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Naam staat er niet tussen. Maar ik DM je de naam wel even. Zet liever niet de achternaam van mijn collega hier.
Okee. Ja maar hij heeft toch nog goed aan de weggetimmerd hetzij wat op de achtergrond..quote:Op maandag 7 november 2011 12:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bedankt. Niet de onbekendste. Was een grootheid in zijn tijd. Kwam er niet op omdat het instrument niet gelijk met rock 'b' roll wordt ge"dentificeerd.
Wat een helden waren dat destijds. Ik post net toevallig in zijn overlijdenstopic.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:25 schreef rubbereend het volgende:
http://sport.fok.nl/speci(...)vs-mohammed-ali.html
Tof!!quote:Op woensdag 9 november 2011 21:45 schreef rubbereend het volgende:
oi
vanavond naar de lingostudio geweestbekenden deden mee
Op de foto geweest met JP?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:45 schreef rubbereend het volgende:
oi
vanavond naar de lingostudio geweestbekenden deden mee
Nee Lucille was meteen weer weg, ze was wat ziekjes schijnt.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tof!!
Ben je nog met Lucille op de foto geweest?
Nee, gelukkig nietquote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 21:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ben je nog met Lucille op de foto geweest?
quote:
quote:
oh nee he....quote:Op zondag 6 november 2011 22:13 schreef rubbereend het volgende:
Het carnavalsjaar is hier weer geopend
Ze loopt nog manker dan ik al dacht en is nog lelijker dan op tvquote:Op woensdag 9 november 2011 22:24 schreef Jojoortje het volgende:
Ik kan Lucille niet zo goed uitstaan
Zoiets dacht ik al. Ik vind haar ook altijd zo uber overdrevenquote:Op woensdag 9 november 2011 23:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ze loopt nog manker dan ik al dacht en is nog lelijker dan op tv
ja, tis maar lingoquote:Op woensdag 9 november 2011 23:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik al. Ik vind haar ook altijd zo uber overdreven
Ik vind het altijd zo erg als die kandidaten worden voorgesteld. Moeten ze verplicht leuk gaan doen inclusief ingestudeerd dansje. Oh noquote:
Ik heb nu gezien hoe dat opgenomen wordtquote:Op woensdag 9 november 2011 23:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo erg als die kandidaten worden voorgesteld. Moeten ze verplicht leuk gaan doen inclusief ingestudeerd dansje. Oh no
Ik vond die Franswoah Boelansjeeh wel tof trouwens.
Ooooh wat lijkt me dat tenenkrommend iddquote:Op woensdag 9 november 2011 23:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik heb nu gezien hoe dat opgenomen wordtmijn vrienden voelden zich ernstig ongemakkelijk
SMS?quote:Op woensdag 9 november 2011 23:12 schreef borisz het volgende:
Ik heb 2x een opname van Claudia de Breij meegemaakt en 1x van DWDD + PenW. Gelukkig hoefde je daar niet zo klapvee te spelen. Bij de show's van SMS wordt het publiek op de vingers getikt als men niet enthousiast applaudisseerde.
Ooit bij een opname van De Schreeuw Van De Leeuw geweest, 1990 denk ik. Opkomst van Paul ging niet helemaal lekker, muziek ging niet goed. Dus hij kapt het af en roept: "Goed, ik ga nu terug, en dan doen we het helemaal opnieuw, en dan ziet het er geweldig uit en klapt iedereen: leve het fascisme!"quote:Op woensdag 9 november 2011 23:12 schreef borisz het volgende:
Ik heb 2x een opname van Claudia de Breij meegemaakt en 1x van DWDD + PenW. Gelukkig hoefde je daar niet zo klapvee te spelen. Bij de show's van SMS wordt het publiek op de vingers getikt als men niet enthousiast applaudisseerde.
Paul nog met haar toenquote:Op woensdag 9 november 2011 23:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ooit bij een opname van De Schreeuw Van De Leeuw geweest, 1990 denk ik. Opkomst van Paul ging niet helemaal lekker, muziek ging niet goed. Dus hij kapt het af en roept: "Goed, ik ga nu terug, en dan doen we het helemaal opnieuw, en dan ziet het er geweldig uit en klapt iedereen: leve het fascisme!"
Daarna ging het wel goed
Paul was toen sowiesoquote:
sterktequote:Op woensdag 9 november 2011 23:29 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben ook pitten.
Morgen schaatsen met mijn groep 5.
Slaap lekker
quote:Op woensdag 9 november 2011 22:24 schreef Jojoortje het volgende:
Ik kan Lucille niet zo goed uitstaan
Moet je maar eens luisteren naar Klapvee van de Heideroosjesquote:Op woensdag 9 november 2011 23:12 schreef borisz het volgende:
het was hier in Amsterdam tot 14:00 uur heerlijk zonnig weer, was gewoon lekker warm inde zon! Daarna werd het opeens grijs en kilquote:
Mitt, ouwe heldquote:
nergens voor nodigquote:Op donderdag 10 november 2011 17:17 schreef tong80 het volgende:
Ik heb medelijden met Rubbereend de mod van Memory lane.
ik heb anders in een half jaar wel een keer een ban aangevraagd en dan alleen voor sho!quote:
Het was lief bedoeld Rubbereendquote:
blijkbaar nietquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:27 schreef Againzender het volgende:
Zo, klaar met werk. Was dit niet mijn roostervrije dag?
ALV. De lokale dingen terugkoppeling op de begroting en beschouwingen. En planning voor GR2014.quote:
Ja Thea zeg eens.quote:
het is nu natuurlijk vrijdag ondertussen, dan werk ik gewoonquote:
spuit 11quote:
Het is vandaag rubbers naamdag, dus kan het..quote:
11-11-11 zelfsquote:
Die ken ik niet!quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:49 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Sinte Maarten Mik Mak je moeder is een dikzak je vader is een dunnetje geef me een pepermunnetje.
Net chocola gekocht.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:18 schreef Ole het volgende:
[..]
Die ken ik niet!
maar ja, ik kom ook van boven de rivieren
Tong van Tussen de rivieren.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:18 schreef Ole het volgende:
[..]
Die ken ik niet!
maar ja, ik kom ook van boven de rivieren
Land van Maas en Waalquote:
hoezo?quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:58 schreef borisz het volgende:
Ole krijgt een stil Mercatorplein komende zomer.
O dat bedoel jequote:Op vrijdag 11 november 2011 21:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Gaat niet goed met Guus en Turkije in de EKplayoffs.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:48 schreef borisz het volgende:
Huh?
[ afbeelding ]
Oh wachtLol, wat bezielt dat beest om daar te liggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noot noot.
Zij duikt overal onder en inquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Lol, wat bezielt dat beest om daar te liggen
Bed opmaken is favoriet bij mijn katten! Er zaten dan altijd twee van die rare bobbels onder het lakenquote:
Tardelli.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:08 schreef Bos81 het volgende:
Suggestie voor volgende TT;
Deel 1982: Toen er nog echt gejuicht werd
(referend aan een van de mooiste manieren van juichen tijdens de WK finale in 82)
Dus toch Tardelli. Die naam spookte al door mijn hoofd, maar twijfelde enorm.quote:
Nee hoor, dat is waarschijnlijk plat Amsterdams ofzo. Het is gejuicht en ook niet met een D, want 't fok!sCHaap.,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |