Nog een goede reden om of niet naar de tv te kijken of naar De Reuniequote:Op zondag 30 oktober 2011 14:12 schreef borisz het volgende:
TV TIP: Profiel over Maarten van Rossem. 20.15 NL2.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
best vermakelijk als deskundige tijdens de eerste Golf oorlog, maar ondertussen word ik vooral erg moe van die man.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:12 schreef borisz het volgende:
TV TIP: Profiel over Maarten van Rossem. 20.15 NL2.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:20 schreef borisz het volgende:
Ik ga naar zijn oudejaarsconference van hem in De La Mar.
zijn zusquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:04 schreef tong80 het volgende:
Ik blijf van hem genieten. Laatst samen met zijn broer in DWDD. Die broer had precies dezelfde stem als Maarten en dezelfde droge humor.
Was idd geweldig.quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zijn zusdie drie moeten een programma krijgen
Lieve man leek me dat.quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:45 schreef wickie het volgende:
Alle mooie lieve kindjes in dit topic![]()
![]()
Even tijd voor een vrolijk berichtje mij, na alle misere van de afgelopen tijd.
We waren een paar daagjes bijkomen en verzorgd worden bij mijn ouders. Eindelijk weer eens tijd om foto's te maken van m'n moppies![]()
Wiesje
Mette werd 2 jaar, ze heeft samen met oma bellen geblazen en pakte samen met oom Rubbereend cadeautjes uit.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:50 schreef Againzender het volgende:
Overlopende afdeling ondertussen vandaag.Hadden we voorheen ruimtete over, nu is het een beetje een kippenhok. Maar wel heel veel mensen met kennis van systemen nu op de afdeling, en dat werkt toch wel heel goed.
Axel en Marc bij mijn ouders tijdens werkoverleg in de tuin:
[ afbeelding ]
moet je ze eens van dichtbij meemaken. Axel donkere bruine ogen, Marc blauwe ogen. Axel altijd wat afwachtend, eerst de situatie beoordelen, Marc duikt ergens in, desnoods met geweld. Twee heel verschillend jochiesquote:
Komt bekend voor. Ik en mijn broertje zijn echt elkaars tegenpolen. Ik heb de hersens, mijn broertje is zeer praktisch en zo zijn er nog meer tegenstellingen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
moet je ze eens van dichtbij meemaken. Axel donkere bruine ogen, Marc blauwe ogen. Axel altijd wat afwachtend, eerst de situatie beoordelen, Marc duikt ergens in, desnoods met geweld. Twee heel verschillend jochies
Lees het nu pasquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:18 schreef tong80 het volgende:
Jojoortje en de rest :
[TV-TIP] Marco van Basten. The best players ever. RTL-7 Vanavond
Dat is het betere werkquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:09 schreef borisz het volgende:
NAS is binnen. En de NAS is al vriendjes met Sonos
. Ofwel we kunnen fatsoenlijk in huis muziek luisteren zonder moeilijk te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |