Angst voor Kramer is de Vries fataal geworden. Ja vastquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:59 schreef Strani het volgende:
De angst voor Kramer is De Vries fataal geworden.
Het zal zeker niet de enige reden zijn maar hij zal er ongetwijfeld te veel mee bezig zijn geweest. Er lag toch wel veel druk op hem om dan weer te presteren, nu mét Kramer.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Angst voor Kramer is de Vries fataal geworden. Ja vast
Je zal Bob de Jong bedoelen, niet Bob de Vries.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Het zal zeker niet de enige reden zijn maar hij zal er ongetwijfeld te veel mee bezig zijn geweest. Er lag toch wel veel druk op hem om dan weer te presteren, nu mét Kramer.
Nee, Bob de Vries, tot over een minuutje de regerend kampioen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:05 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je zal Bob de Jong bedoelen, niet Bob de Vries.
Ja en? Net of De Vries druk voelde met de terugkeer van Kramer. Dat kan je veel eerder van De Jong zeggen. Die won alles vorig jaar en daar werd in de media veel meer druk op gelegd nu Kramer terug is dan De Vries, waar eigenlijk heel weinig aandacht voor was.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, Bob de Vries, tot over een minuutje de regerend kampioen.
Oh ik heb ook wel interviewtjes gezien met De Vries. Die jongen zit een heel jaar met de gedachte 'wat als Kramer er vorig jaar ook bij was geweest'. Dus ja, ik gok dat hij ook met druk te maken had. Al is het maar voor zichzelf. Bob de Jong is een heel ander verhaal en niet relevant.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ja en? Net of De Vries druk voelde met de terugkeer van Kramer. Dat kan je veel eerder van De Jong zeggen. Die won alles vorig jaar en daar werd in de media veel meer druk op gelegd nu Kramer terug is dan De Vries, waar eigenlijk heel weinig aandacht voor was.
Hij is gewoon wat grillig en onhandig (dat hele verhaal over WOH ook daarnet, terwijl ie gewoon bedoelde 'hij reed z'n 2e rondje langzamer dan ik gedacht had'), maar dat vind ik wel sympathiek.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:25 schreef Montov het volgende:
Zozo, De Jong toch even positief over Kramer. Even media-training gekregen denk ik.
Gelukkig maar dat De Jong geen kampioen is geworden, jammer dat hij nog boven Sven is geëindigd.. maar Sven komt er wel!quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:23 schreef Montov het volgende:
Mooi, De Jong geen kampioen.
Een erg hoog niveau in dit veld.
Ik denk dat Kramer vooral gericht is op 2014, maar zou me niet verbazen als ie bij het WK Afstanden en/of Allround er gewoon weer helemaal staat.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat De Jong geen kampioen is geworden, jammer dat hij nog boven Sven is geëindigd.. maar Sven komt er wel!
Die is zeker gebrand op revanche, hoop voor Sven dat zijn missie daar zeker mag slagen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik denk dat Kramer vooral gericht is op 2014, maar zou me niet verbazen als ie bij het WK Afstanden en/of Allround er gewoon weer helemaal staat.
De NOS heb je niks aan.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:05 schreef TheArt het volgende:
Ze gaan beginnen en bij de NOS-stream is de toegang geweigerd
Kunnen ze dan niets goeds daar.
Ook niet, eerst nog herhalingen uitzendenquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:07 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
De NOS heb je niks aan.
Gewoon alles uitzenden op nederland1
Hoe moeilijk is het om een fatsoenlijk werkende stream op de site te krijgenquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:07 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
De NOS heb je niks aan.
Gewoon alles uitzenden op nederland1
Nu is de melding veranderd in dat ik hem niet vanaf deze locatie mag bekijken...quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het om een fatsoenlijk werkende stream op de site te krijgen
Die werkt hier wel nu.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:11 schreef TheArt het volgende:
Wat me enorm irriteert, is dat ook de live-timing op schaatsen.nl het totaal weer eens niet doen
Prutsers!quote:Door een technisch probleem laten de beelden nog even op zich wachten. Onze excuses voor het ongemak.
Wel knap hoe ze dat zo voor elkaar krijgen: Gisteren reed zij al tegen Bo van der Werff en reden ze allebei een nieuw PR van precies 40.24. Vandaag allebei in een andere rit weer precies hetzelfde nieuwe PR 40.11.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:21 schreef TheArt het volgende:
Toch weer een PR voor de 16-jarige Antoinette de Jong met 40,11. Ze komt nu heel dicht bij een 39'er
Ik ben stiekem fan van haar.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:20 schreef Guppyfriend het volgende:
Knap van Anice Das, die loopt ook al heel lang mee
En dan nog een blokje bij het uitwaaieren hè. Ik begrijp de blokjesregel op zich wel, maar dit zou natuurlijk nergens op slaanquote:
Jep en als Tuitert of Otterspeer langzamer is dan De Vries, dan plaatst naast Nuis ook De Vries zich voor de wereldbeker.quote:
Zo! kan ik ook kijken.twitter:NOScommunicatie twitterde op zaterdag 05-11-2011 om 15:30:01Er wordt weer geschaatst bij de 'nationale schaatszender': vanaf 16 uur op #ned1 een verslag van dag 2 van het KPN NK Afstanden #nos reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |