Nee.quote:
Da's waar.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:05 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de foto's nog
true, truequote:Op zondag 30 oktober 2011 22:05 schreef WokkelKardinaal het volgende:
met een beetje mooie chick deel je ook gewoon je niet alleen je slaapzakje maar ook je thermoondergoed
Zijn idd mooie foto's maar blijkbaar zijn ze nogal van het dwingen! Jij in je slaapzak ik met dat shirtquote:
Ja.quote:
heerlijke dingen. Gaan nu standaard aan onder mn blommenpak.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:07 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat is er mis met de long-johns, van hare majesteit verstrekt?
Voor de klim die Sloggi gaat doen is de m90 gewoon te zwaar en te lompquote:
Dat is alweer een tijdje geleden!quote:
Fleece dekentje voldoen aan eisen? Is licht, en compactquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:12 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Voor de klim die Sloggi gaat doen is de m90 gewoon te zwaar en te lomp
Zie boven. Zonder drager, dus ik wil niet meer dan 10 kilo meenemen (slaapzak plus kleding).quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:12 schreef samthegreat5 het volgende:
Sloggi, wat ga je dan eigenlijk doen?
Hoi Sine![]()
Hoog Sammie, kijk omhoog Sammiequote:Op zondag 30 oktober 2011 22:16 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Een berg beklimmen?
Welke berg?
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoog Sammie, kijk omhoog Sammie
Faalquote:Nepal, Everest Base Camp en Gokyo Ri.
Nog een vrouw erbij??quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:17 schreef Sine_Pari het volgende:
Zie net dat we ook een nieuwe DF bezoekster hebben (docY)
M90 is een kilo of 5, dus kun je nog 5 kilo onderbroeken meenemen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:14 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Zie boven. Zonder drager, dus ik wil niet meer dan 10 kilo meenemen (slaapzak plus kleding).
Ja een officier... Ergo, vond het de moeite van het vermelden niet waard.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:17 schreef Sine_Pari het volgende:
Zie net dat we ook een nieuwe DF bezoekster hebben (docY)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |