Ik ben trots op je.quote:
Ik vind het einde juist heerlijk macaberquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:48 schreef samthegreat5 het volgende:
Jow Nibb-it.
Wat een belachelijk poepeinde heeft The Mist ook.. komt uit het niets en is supergeforceerd.
Maarja, ik ga pitten. Ltr.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 08:35 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik vind het einde juist heerlijk macaber
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 09:02 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had hem in de bios gezien dan is ie net een stukje enger.
Is dat die Stephen King verhaal film? Waarom de fok word die op de PO uitgezonden?quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:27 schreef samthegreat5 het volgende:
Oh ok.
Ziet er naar uit dat wij de enige overgeblevenen zijn.
Toevallig The Mist gezien? Was net op nederland 1, 2 of 3.
Waarom niet?quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:08 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Is dat die Stephen King verhaal film? Waarom de fok word die op de PO uitgezonden?
Ja, en als je het boek gelezen hebt is die film gewoon ruk. Maar dat geldt voor bijna alle King verfilmingen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:08 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Is dat die Stephen King verhaal film? Waarom de fok word die op de PO uitgezonden?
Zelfde geldt voor de Da Vinci Code. Boek is stukken beter dan de film.quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, en als je het boek gelezen hebt is die film gewoon ruk. Maar dat geldt voor bijna alle King verfilmingen.
Vond ik ook matig, IT, Salems Lot en the Shining met Jack Nicholson vond ik goed.quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:50 schreef ErwinRommel het volgende:
Thinner is wel een leuke verfilming van Stephan King.
Salems Lotquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vond ik ook matig, IT, Salems Lot en the Shining met Jack Nicholson vond ik goed.
Het boek is helemaal briljant idd.quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Salems Lot![]()
Het boek althans, de film heb ik nooit gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |