Ik word nooit uitgenodigd door geefbare buurmeisjes.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:04 schreef debeterebob het volgende:
Ik ga het n.a.v. dit topic maar dicht bij huis houden
Buurmeisje wil seks?
Kies maar een film. Mij herken je wel.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:03 schreef Capstan het volgende:
[..]
De meeste mensen zetten daar ook een tijd bij![]()
En ik weet niet waaraan ik je herken
Goed, organiseer jij de volgende meet. Wanneer is die?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:11 schreef Sinji het volgende:
[..]
Eerst film
En dan ergens zitten loungen![]()
Ik ga wel mee.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:06 schreef Sinji het volgende:
Waarom niet een Bioscoop-meet met z'n allen hier? Gewoon voor de lol? Vraag me af hoe jullie in het echt zijn.
Zodra 'Drive' in de bios draait ga ik sowieso
Nog nooit een date gehad en nou moet ik meteen alles regelen...wat doe je me aan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kies maar een film. Mij herken je wel.
Ik zien het ook.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:15 schreef heloef het volgende:
Oh nee wat zien ik.
Een vrouw met een kort pittig kapsel op RTL 4.[ afbeelding ]
Ik ben maar naar BBC1 geschakeld.quote:
So simple, verras haar.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:16 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nog nooit een date gehad en nou moet ik meteen alles regelen...wat doe je me aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb altijd het gevoel ik ben 1 groot drama verwijderd van dat.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:17 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hmmm doet me er aan herinneren dat 'Obese' kijken ebst lachen is
Ik had niet eens door wat er op de achtergrond aan stond totdat jij het zei.quote:
Ik was ook niet van plan hem mee te slepen naar zoiets hoor.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:18 schreef Sinji het volgende:
[..]
Moneyzz, jij gaat sowieso mee. Je vriend mag je thuislaten
Die ene gast zag er op zijn 20e ook uit als een soort Jersey Shore figuurquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb altijd het gevoel ik ben 1 groot drama verwijderd van dat.
Beetje kroelen tijdens de filmquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik was ook niet van plan hem mee te slepen naar zoiets hoor.
Ik zeg altijd "Ik ga me ook inschrijven" tegen mijn moeder en dan zegt ze "Goed plan, ja"quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb altijd het gevoel ik ben 1 groot drama verwijderd van dat.
Daarom.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:20 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die ene gast zag er op zijn 20e ook uit als een soort Jersey Shore figuur
Ik ben makkelijk want ik weet niets van films.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:16 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nog nooit een date gehad en nou moet ik meteen alles regelen...wat doe je me aan?
Ik beloof niets.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:21 schreef Sinji het volgende:
[..]
Als je maar niet voor me gaat zitten in de bios, phuuhh
Als ze die mijter af doet is dat geen probleemquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:21 schreef Sinji het volgende:
[..]
Als je maar niet voor me gaat zitten in de bios, phuuhh
Oeh, ik zit naast Myra.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |