SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierDo what you love, love what you do!
Nee, jij verstuurd ze toch. Zo'n bericht na een hoge beoordeling van een foto, dat heet een oneliner. En zo'n meisje krijgt dan die 3 opties.quote:
Nee ik stuurde niks, kreeg gewoon die reactie van dat iemand mijn foto leuk vond.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, jij verstuurd ze toch. Zo'n bericht na een hoge beoordeling van een foto, dat heet een oneliner. En zo'n meisje krijgt dan die 3 opties.
Zo beroerd is je spelling niet andersquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:38 schreef Sinji het volgende:
Vanwege tt en je spelling soms. For the record, ik ben zelf wel allochtoon
En welk soort allochtoon?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:38 schreef Sinji het volgende:
Haha ja ben niet zo sterk daarin.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:38 schreef Sinji het volgende:
Ja hey doe eens niet zo chago ik kan het ook niet helpen dat je zo weinig geslapen hebtquote:
Zo lang je maar mijn zusje met respect behandeld als je haar date heb ik geen problemen met jequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:40 schreef Sinji het volgende:
Ik ben een Marokkaan. Problemen mee tijn?
Ben je ook Moslim dan, of zo'n geintegreerde make-updoosquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:41 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
He, jij bent een aziaat. ( ahh ik hap zie ik )
Praat je zo slecht Nederlands danquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:41 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben een hollander maar heel vaak denken ze dat ik pools ben of wat nergens op slaat
Nee , schijn een pools uiterlijk te hebben whatever dat ook in mag houdenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Praat je zo slecht Nederlands dan
valt mee tochquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:44 schreef Myraela het volgende:
Ik ben een kaaskop, maar mensen denken soms dat ik turks ofzo ben.
Ik ben het met ze eensquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:43 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee , schijn een pools uiterlijk te hebben whatever dat ook in mag houden
En dan heb je nu ook nog de mijter op van een Turkse Bisschopquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik snap wel wat ze bedoelen, donker haar, donkere ogen en wonend in Rotterdam.
Eruit zien als iemand die uit Polen komtquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:47 schreef formerjellybean het volgende:
Wat houd in godsnaam een pools uiterlijk dan in ???
Ben geboren en getogen in Zwedenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ben je ook Moslim dan, of zo'n geintegreerde make-updoos
Nevermind.... Kan ik een keer bot doen, slaat het nergens op
Ben je blond?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:49 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Ben geboren en getogen in ZwedenSoms vragen mensen of ik uit Polen of Rusland kom
Zwedenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:49 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Ben geboren en getogen in ZwedenSoms vragen mensen of ik uit Polen of Rusland kom
De gezicht dat heeft iets oost Europees(Pools)quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:49 schreef formerjellybean het volgende:
Laat ik zo zeggen wat is dan specifiek herkenbaar voor een poolse vrouw want daar word ik dus vaak voor aangezien
Lang onverzorgd donkeberblond haar, roken, klein beetje dik, niet al te groot, lichte huid, hoofd dat grof gebouwd isquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:52 schreef formerjellybean het volgende:
Ik kan me dus echt geen voorstelling van maken wat dat inhoud.
Ik vind het wel mooi hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik snap wel wat ze bedoelen, donker haar, donkere ogen en wonend in Rotterdam.
Vooral een heel grof hoofd, meestal geen lang hoofd, maar wel met scherpe hoeken. Kleine ogen. Mannen blond, vrouwen vaak geverfd haar met veel uitgroei.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Lang onverzorgd donkeberblond haar, roken, klein beetje dik, niet al te groot, lichte huid, hoofd dat grof gebouwd isZo iets?
Uitgroei zie ik vaak bij van die Marrokaanse types met zwart haar die het dan blonderen...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vooral een heel grof hoofd, meestal geen lang hoofd, maar wel met scherpe hoeken. Kleine ogen. Mannen blond, vrouwen vaak geverfd haar met veel uitgroei.
Oh shiiiieeeetquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Lang onverzorgd donkeberblond haar, roken, klein beetje dik, niet al te groot, lichte huid, hoofd dat grof gebouwd isZo iets?
Kort pittig kapsel?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:57 schreef formerjellybean het volgende:
Haar is is niet lang donker, maar kort roodachtig , dik absoluut niet heb nog maatje 36 einige is een lichte huid erg blauwe ogen en nogal rond
Ik vind haar verven altijd zo zonde. Ofja, ik heb er nu een spoeling in zitten, maar dat vervaagd en groeit niet uit. Als ik mijn haar roze verf dan moet ik dat echt belachelijk goed bijhouden anders is het echt lelijk. Maar roze mag, want roze is tof. Verder zou ik het niet verven.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Uitgroei zie ik vaak bij van die Marrokaanse types met zwart haar die het dan blonderen...
Maar scherpe hoeken inderdaad en mannen gemilimeterd haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |