Ja, alleen heb ik een schurfthekel aan het oplossen van printerproblemen!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:44 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
ah dat is ook wel weer leuk even prutsen.
Dat klinkt heel serieusquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, alleen heb ik een schurfthekel aan het oplossen van printerproblemen!
Maar ik kan haar toch echt niet in de steek laten nu.
O god, 1 keer belde ze op "M'n computer doet ut niet!!". Dus ik op de fiets race daar heen.
Kom ik daar aan...zat de stekker van de monitor er niet in![]()
Ach, moedertje toch
Ik heb (gelukkig!) wel goed contact met m'n ouders. Alleen wel jammer dat m'n vader zo ver weg woontquote:
De UvA! Heb ik ook ooit op gezetenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:51 schreef mrk.n het volgende:
Jullie zijn ook iedere dag vrij dus jullie hebben alle tijd van de wereld. Je kan slapen wanneer je wil, doen wat je wil want je hebt geen enkele verplichting qua werk/studie enzovoort.
Ik ga straks mijn vriendin ophalen, om half 2 is ze vrij en dan zijn we vanaf vandaag t/m dinsdag in een hotel in AmsterdamIk heb trouwens de beslissing genomen dat ik in Februari met een andere studie ga beginnen aan de uva. Heb d'r zin in ook nog.
Ja klopt maar daar houd ik me nog een beetje beschaafd bij omdat ik zelf heel erg zonde vind om de hele dag in mijn bed te rotten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:51 schreef mrk.n het volgende:
Jullie zijn ook iedere dag vrij dus jullie hebben alle tijd van de wereld. Je kan slapen wanneer je wil, doen wat je wil want je hebt geen enkele verplichting qua werk/studie enzovoort.
Ik ga straks mijn vriendin ophalen, om half 2 is ze vrij en dan zijn we vanaf vandaag t/m dinsdag in een hotel in AmsterdamIk heb trouwens de beslissing genomen dat ik in Februari met een andere studie ga beginnen aan de uva. Heb d'r zin in ook nog.
Om eerlijk te zijn zie ik mezelf als huisvrouw nu , en dat vind ikook een aardige taak hoor van alles regelenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ja, genoeg klagers die denken dat als je in de Wajong zit, je -dus- misbruikt maakt en -dus- de hele dag thuis bent en lekker niets doet.
Ik heb 't niet zo op klagers, ik zoek voor mezelf wat volwassener volk uit om mee om te gaan en de rest kan 't lekker heen en weer krijgen
Wat doe je dan allemaal overdag?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ja, genoeg klagers die denken dat als je in de Wajong zit, je -dus- misbruikt maakt en -dus- de hele dag thuis bent en lekker niets doet.
Ik heb 't niet zo op klagers, ik zoek voor mezelf wat volwassener volk uit om mee om te gaan en de rest kan 't lekker heen en weer krijgen
Lang verhaal, maar in ';t kort doe ik wat jullie op jullie vrije dagen doen, + wat meerquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat doe je dan allemaal overdag?
Ik doe nu mijn studie die toch echt wel 40 uur per week kost en zorg dat het thuis een beetje aanvaardbaar netjes blijft en 10 uur per week werk, maar als dat dan afgelopen is en ik ook wel weer klaar ben met hobby's en vrienden en dergelijke verveel ik me echt te pletter.
Ik heb eigenlijk geen idee wat ik doe op vrije dagen, dan lig ik maar een beetje op bed ofzo of ik zit te internetten. Mijn hobby's zijn niet genoeg om me de hele dag bezig te houden en mijn vrienden hebben meestal geen tijd of ze zijn te ver wegquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lang verhaal, maar in ';t kort doe ik wat jullie op jullie vrije dagen doen, + wat meer
Ik denk dat ik win kwa 'druk' zijnquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:51 schreef mrk.n het volgende:
(wetend dat Catbert vader is) You aint seen nottin yetquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:22 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik denk dat ik win kwa 'druk' zijn
Zeker nu met je kindje, ja!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:22 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik denk dat ik win kwa 'druk' zijn
Ik vind dat je jezelf tekort doet door te zeggen dat je jezelf lui vindt. Zo te horen heb je het druk genoeg en ben je prima bezig!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:25 schreef Cassandra87 het volgende:
welke studie ga je volgen mpj?
Ik werk in ieder geval 36 uur, doe nu de voorbereidingscursus dus komt een beetje huiswerk bij (gaat vooral om het leren leren) en eigen huishouden + vent die eten en aandacht wiltMaar tussendoor heb ik t idee dat ik ontzettend lui ben haha
Heh, dat geloof ik op zich best, maar dan heb je wel het voordeel van ervaring. Ongelovelijk hoeveel je eigenlijk leert in een paar dagen. Alleen al het vullen van een kruik is iets waar je handig in moet worden, de eerste keer verbrand je gegarandeerd je klauwenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
(wetend dat Catbert vader is) You aint seen nottin yet
Wacht maar tot #2 er is...muhahahaha!!!1
Echt super, het is een schatje. Ze huilt alleen als ze echt flinke honger heeft en als je d'r dan eten geeft is ze ook in no time tevreden. Ze heeft wel een goed stel longen overigensquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:22 schreef Lokasenna het volgende:
Zeker nu met je kindje, ja!
Hoe gaat het met haar?
Kleine kindjes zijn echt liefquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:35 schreef Catbert het volgende:
[..]
Heh, dat geloof ik op zich best, maar dan heb je wel het voordeel van ervaring. Ongelovelijk hoeveel je eigenlijk leert in een paar dagen. Alleen al het vullen van een kruik is iets waar je handig in moet worden, de eerste keer verbrand je gegarandeerd je klauwen
[..]
Echt super, het is een schatje. Ze huilt alleen als ze echt flinke honger heeft en als je d'r dan eten geeft is ze ook in no time tevreden. Ze heeft wel een goed stel longen overigensEn ze heeft prachtige grote ogen
/trotse vader
Heul nie!quote:
Kom maar eens met een goed argument waarom kinderen nietquote:
Waarom vind je kinderen om te kotsen dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kom maar eens met een goed argument waarom kinderen nietzijn. En heel misschien wil ik je dan gaan geloven.
Gevondenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kleine kindjes zijn echt lief
Ik ben alleen altijd een beetje bang voor alles wat er eventueel fout zou kunnen gaan als er een in de buurt is
Tevens zoek ik vandaag Newbie, in plaats van hij mij
Omdat het je eigen kinderen zijn, niet die van iemand anders.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kom maar eens met een goed argument waarom kinderen nietzijn. En heel misschien wil ik je dan gaan geloven.
Ze zijn irritant, janken, krijsen, etc. Als ze dat niet doen en niet aan je kop zeuren maar lief spelen zijn ze wel leuk af en toe.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom vind je kinderen om te kotsen dan?
Ik kan niet met ze omgaan trouwens, maar ik vind ze wel lief
Ik hoop zelf en heel veel mensen met mij dat ik mijzelf nooit voortplantquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat het je eigen kinderen zijn, niet die van iemand anders.
Kinderen hebben nog onschuld en ervaren de wereld op een mooiere manier.
Ik was een heel zoet kind.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze zijn irritant, janken, krijsen, etc. Als ze dat niet doen en niet aan je kop zeuren maar lief spelen zijn ze wel leuk af en toe.
Dit ja.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat het je eigen kinderen zijn, niet die van iemand anders.
Kinderen hebben nog onschuld en ervaren de wereld op een mooiere manier.
En dat lekker bijdehand heb je nu nog steeds?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik was een heel zoet kind.Lekker bijdehand. Nooit zeuren, janken en krijsen eigenlijk. Behalve als baby dan.
Ik was een huilbabyquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik was een heel zoet kind.Lekker bijdehand. Nooit zeuren, janken en krijsen eigenlijk. Behalve als baby dan.
Mijn ouders waagden nog een keer een poging om een baby te krijgen die wel rustig was en veel sliepquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:09 schreef tijnbrein het volgende:
Ik was heel rustig als baby en sliep veel. Zeker in de eerste maanden na mijn operatie. Het was een openbaring toen mijn zusje geboren werd dat het ook anders kon
Mijn ouders zijn zo verkniptquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn ouders waagden nog een keer een poging om een baby te krijgen die wel rustig was en veel sliep
Met mijn zusje hadden ze meer geluk wat dat betreft, als baby sliep ik ook al verschrikkelijk slecht.
Ik vind het sowieso dapper hoor, een tweede kind nemen terwijl je eerste alleen slaapt als je haar in de auto zet en een rondje door het bos gaat rijden, en dan weer thuis komt en zodra de je dan de motor uit zet wordt het vervelende kind weer wakkerquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn zo verkniptmet name mijn moeder dat ze tegen mijn jongste zusje hebben gezegd dat als zij als eerste was geboren zij nooit broertjes of zusjes zou hebben gehad.
Ze was huilde als baby erg veel en vroeg enorm veel om aandacht
Ik wil niet veel zeggen maar om kinderen te willen moet je sowieso een beetje gek zijn.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso dapper hoor, een tweede kind nemen terwijl je eerste alleen slaapt als je haar in de auto zet en een rondje door het bos gaat rijden, en dan weer thuis komt en zodra de je dan de motor uit zet wordt het vervelende kind weer wakker
Als ik mijn ouders was geweest was ik er echt gek van geworden denk ik
Ik vind het wel gezellig hoor zo'n groot gezinquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen maar om kinderen te willen moet je sowieso een beetje gek zijn.![]()
Mijn ouders zijn zo gek geweest om 4 kinderen te krijgen
Als kind in een groot gezin lijkt me ook wel gezellig jaquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:27 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Ik vind het wel gezellig hoor zo'n groot gezin
Het kan gezellig zijnquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:27 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Ik vind het wel gezellig hoor zo'n groot gezin
Heb je drie zussen ?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het kan gezellig zijnHelaas was dat bij mij niet altijd zo.
Wat is er leuk aan kinderen dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:31 schreef mrk.n het volgende:
Ik kan nietquoten op mijn tel. Irritant.
Maar hoezo gek zijn om kinderen te nemen. Ik wil sowieso kinderen (over 10 jaar zoiets)
2 zussen en 1 broer. Allemaal jonger in ben de oudste.quote:
Natuurlijk ontstaan er spanningen, dat is altijd zo.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het kan gezellig zijnHelaas was dat bij mij niet altijd zo.
Komend uit een groot gezin (4 kinderen), het is vaak te druk. Zeker omdat we alle 4 ongelooflijk druk en gestoord kunnen doen, en dit ook altijd door minimaal 1 wordt gedaan tijdens het eten of op enig moment van de dag. Tijdens het eten is het vervelendst omdat je dan niet even je muziek wat harder kan zetten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als kind in een groot gezin lijkt me ook wel gezellig ja
Wel een beetje druk af en toe denk ik, maar wel altijd wat te doen en er wordt niet zoveel op je gelet als wanneer je maar met zijn tweeën bent.
Ik heb eigenlijk met zowel mijn broertje als zusjes niet echt een band. Als ik ze 1 maand niet spreek is dat heel normaal.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Natuurlijk ontstaan er spanningen, dat is altijd zo.
Maar als je met iemand ruzie hebt, kun je altijd naar een ander gaan
Als ik ruzie heb met mijn zusje heb, heb ik niemand meer om mee te praten
Jullie wonen allemaal nog thuis ?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk met zowel mijn broertje als zusjes niet echt een band. Als ik ze 1 maand niet spreek is dat heel normaal.
Alleen mijn broertje nog en mijn jongste zusje in het weekend. Ik en mijn andere zusje zijn al een paar jaar uit huisquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:53 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Jullie wonen allemaal nog thuis ?
Jammergenoeg is dat er door onzekerheden een beetje uit.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat lekker bijdehand heb je nu nog steeds?
Dan is de overgrote meerderheid van de mensen gek?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen maar om kinderen te willen moet je sowieso een beetje gek zijn.![]()
Mijn ouders zijn zo gek geweest om 4 kinderen te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |