abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103703450
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:44 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

ah dat is ook wel weer leuk even prutsen.
Ja, alleen heb ik een schurfthekel aan het oplossen van printerproblemen! :P

Maar ik kan haar toch echt niet in de steek laten nu.

O god, 1 keer belde ze op "M'n computer doet ut niet!!". Dus ik op de fiets race daar heen.
Kom ik daar aan...zat de stekker van de monitor er niet in 8)7
Ach, moedertje toch O+
pi_103703518
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:46 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ja, alleen heb ik een schurfthekel aan het oplossen van printerproblemen! :P

Maar ik kan haar toch echt niet in de steek laten nu.

O god, 1 keer belde ze op "M'n computer doet ut niet!!". Dus ik op de fiets race daar heen.
Kom ik daar aan...zat de stekker van de monitor er niet in 8)7
Ach, moedertje toch O+
Dat klinkt heel serieus :Y
pi_103703616
Jullie zijn ook iedere dag vrij dus jullie hebben alle tijd van de wereld. Je kan slapen wanneer je wil, doen wat je wil want je hebt geen enkele verplichting qua werk/studie enzovoort.

Ik ga straks mijn vriendin ophalen, om half 2 is ze vrij en dan zijn we vanaf vandaag t/m dinsdag in een hotel in Amsterdam :) Ik heb trouwens de beslissing genomen dat ik in Februari met een andere studie ga beginnen aan de uva. Heb d'r zin in ook nog. :o
pi_103703624
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:48 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat klinkt heel serieus :Y
Ik heb (gelukkig!) wel goed contact met m'n ouders. Alleen wel jammer dat m'n vader zo ver weg woont
pi_103703647
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:51 schreef mrk.n het volgende:
Jullie zijn ook iedere dag vrij dus jullie hebben alle tijd van de wereld. Je kan slapen wanneer je wil, doen wat je wil want je hebt geen enkele verplichting qua werk/studie enzovoort.

Ik ga straks mijn vriendin ophalen, om half 2 is ze vrij en dan zijn we vanaf vandaag t/m dinsdag in een hotel in Amsterdam :) Ik heb trouwens de beslissing genomen dat ik in Februari met een andere studie ga beginnen aan de uva. Heb d'r zin in ook nog. :o
De UvA! Heb ik ook ooit op gezeten :)
Was alleen niet bepaald een succes MAAR heb 't wel geprobeerd!

heb trouwens nog steeds de contributie van m'n studievereniging niet betaald hehe 8)7
pi_103703818
quote:

Ja klopt maar daar houd ik me nog een beetje beschaafd bij omdat ik zelf heel erg zonde vind om de hele dag in mijn bed te rotten.

Wel spannend een nieuwe studie
pi_103703867
Ja, genoeg klagers die denken dat als je in de Wajong zit, je -dus- misbruikt maakt en -dus- de hele dag thuis bent en lekker niets doet.
Ik heb 't niet zo op klagers, ik zoek voor mezelf wat volwassener volk uit om mee om te gaan en de rest kan 't lekker heen en weer krijgen :)
pi_103703914
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 13:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ja, genoeg klagers die denken dat als je in de Wajong zit, je -dus- misbruikt maakt en -dus- de hele dag thuis bent en lekker niets doet.
Ik heb 't niet zo op klagers, ik zoek voor mezelf wat volwassener volk uit om mee om te gaan en de rest kan 't lekker heen en weer krijgen :)
Om eerlijk te zijn zie ik mezelf als huisvrouw nu , en dat vind ikook een aardige taak hoor van alles regelen
pi_103703979
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 13:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wat doe je dan allemaal overdag?
Ik doe nu mijn studie die toch echt wel 40 uur per week kost en zorg dat het thuis een beetje aanvaardbaar netjes blijft en 10 uur per week werk, maar als dat dan afgelopen is en ik ook wel weer klaar ben met hobby's en vrienden en dergelijke verveel ik me echt te pletter.
pi_103704054
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 13:05 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Wat doe je dan allemaal overdag?
Ik doe nu mijn studie die toch echt wel 40 uur per week kost en zorg dat het thuis een beetje aanvaardbaar netjes blijft en 10 uur per week werk, maar als dat dan afgelopen is en ik ook wel weer klaar ben met hobby's en vrienden en dergelijke verveel ik me echt te pletter.
Lang verhaal, maar in ';t kort doe ik wat jullie op jullie vrije dagen doen, + wat meer
pi_103704394
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 13:08 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Lang verhaal, maar in ';t kort doe ik wat jullie op jullie vrije dagen doen, + wat meer
Ik heb eigenlijk geen idee wat ik doe op vrije dagen, dan lig ik maar een beetje op bed ofzo of ik zit te internetten. Mijn hobby's zijn niet genoeg om me de hele dag bezig te houden en mijn vrienden hebben meestal geen tijd of ze zijn te ver weg ;(
Gelukkig is zondag mijn enige vrije dag :P
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 13:22:02 #162
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103704403
quote:
Ik denk dat ik win kwa 'druk' zijn :P
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_103704421
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 13:22 schreef Catbert het volgende:

[..]

(wetend dat Catbert vader is) You aint seen nottin yet :P
Wacht maar tot #2 er is...muhahahaha!!!1
pi_103704437
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 13:22 schreef Catbert het volgende:

[..]

Zeker nu met je kindje, ja!
Hoe gaat het met haar?
pi_103704526
welke studie ga je volgen mpj?

Ik werk in ieder geval 36 uur, doe nu de voorbereidingscursus dus komt een beetje huiswerk bij (gaat vooral om het leren leren) en eigen huishouden + vent die eten en aandacht wilt :') Maar tussendoor heb ik t idee dat ik ontzettend lui ben haha
pi_103704615
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 13:25 schreef Cassandra87 het volgende:
welke studie ga je volgen mpj?

Ik werk in ieder geval 36 uur, doe nu de voorbereidingscursus dus komt een beetje huiswerk bij (gaat vooral om het leren leren) en eigen huishouden + vent die eten en aandacht wilt :') Maar tussendoor heb ik t idee dat ik ontzettend lui ben haha
Ik vind dat je jezelf tekort doet door te zeggen dat je jezelf lui vindt. Zo te horen heb je het druk genoeg en ben je prima bezig! ^O^
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 13:35:15 #167
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103704786
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 13:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
(wetend dat Catbert vader is) You aint seen nottin yet :P
Wacht maar tot #2 er is...muhahahaha!!!1
Heh, dat geloof ik op zich best, maar dan heb je wel het voordeel van ervaring. Ongelovelijk hoeveel je eigenlijk leert in een paar dagen. Alleen al het vullen van een kruik is iets waar je handig in moet worden, de eerste keer verbrand je gegarandeerd je klauwen :D

quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 13:22 schreef Lokasenna het volgende:
Zeker nu met je kindje, ja!
Hoe gaat het met haar?
Echt super, het is een schatje. Ze huilt alleen als ze echt flinke honger heeft en als je d'r dan eten geeft is ze ook in no time tevreden. Ze heeft wel een goed stel longen overigens :) En ze heeft prachtige grote ogen :)

/trotse vader :)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_103707122
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 13:35 schreef Catbert het volgende:

[..]

Heh, dat geloof ik op zich best, maar dan heb je wel het voordeel van ervaring. Ongelovelijk hoeveel je eigenlijk leert in een paar dagen. Alleen al het vullen van een kruik is iets waar je handig in moet worden, de eerste keer verbrand je gegarandeerd je klauwen :D

[..]

Echt super, het is een schatje. Ze huilt alleen als ze echt flinke honger heeft en als je d'r dan eten geeft is ze ook in no time tevreden. Ze heeft wel een goed stel longen overigens :) En ze heeft prachtige grote ogen :)

/trotse vader :)
Kleine kindjes zijn echt lief O+
Ik ben alleen altijd een beetje bang voor alles wat er eventueel fout zou kunnen gaan als er een in de buurt is :P

Tevens zoek ik vandaag Newbie, in plaats van hij mij ;(
pi_103708923
Kinderen :r zo :P

He shit ik moet nog een gedicht schrijven voor die match op Paiq. Maar ik heb helemaal geen inspiratie :o Wat heb ik gezegd :')
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 15:51:20 #170
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103709001
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 15:49 schreef tijnbrein het volgende:
Kinderen :r zo :P
Heul nie! :P
pi_103709030
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 15:51 schreef Catbert het volgende:

[..]

Heul nie! :P
Kom maar eens met een goed argument waarom kinderen niet :r zijn. En heel misschien wil ik je dan gaan geloven.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_103709318
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 15:52 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Kom maar eens met een goed argument waarom kinderen niet :r zijn. En heel misschien wil ik je dan gaan geloven.
Waarom vind je kinderen om te kotsen dan?
Ik kan niet met ze omgaan trouwens, maar ik vind ze wel lief O+
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 16:02:28 #173
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_103709350
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 14:55 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Kleine kindjes zijn echt lief O+
Ik ben alleen altijd een beetje bang voor alles wat er eventueel fout zou kunnen gaan als er een in de buurt is :P

Tevens zoek ik vandaag Newbie, in plaats van hij mij ;(
Gevonden :D

Ik was naar de bazaar...
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_103709368
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 15:52 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Omdat het je eigen kinderen zijn, niet die van iemand anders.

Kinderen hebben nog onschuld en ervaren de wereld op een mooiere manier. O+
pi_103709385
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 16:01 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Waarom vind je kinderen om te kotsen dan?
Ik kan niet met ze omgaan trouwens, maar ik vind ze wel lief O+
Ze zijn irritant, janken, krijsen, etc. Als ze dat niet doen en niet aan je kop zeuren maar lief spelen zijn ze wel leuk af en toe.
14 SHADES OF GREY
pi_103709406
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 16:03 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik hoop zelf en heel veel mensen met mij dat ik mijzelf nooit voortplant :')
14 SHADES OF GREY
pi_103709413
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 16:03 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ze zijn irritant, janken, krijsen, etc. Als ze dat niet doen en niet aan je kop zeuren maar lief spelen zijn ze wel leuk af en toe.
Ik was een heel zoet kind. O+ Lekker bijdehand. Nooit zeuren, janken en krijsen eigenlijk. Behalve als baby dan.
pi_103709441
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 16:03 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dit ja.
Ze zijn nog niet zo bedorven door de maatschappij en kunnen alles nog mooi en bijzonder vinden, het is soms heel vertederend hoe kinderen over de wereld kunnen praten.
pi_103709451
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 16:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik was een heel zoet kind. O+ Lekker bijdehand. Nooit zeuren, janken en krijsen eigenlijk. Behalve als baby dan.
En dat lekker bijdehand heb je nu nog steeds?
14 SHADES OF GREY
pi_103709482
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 16:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik was een huilbaby :')
En ik heb mijn ouders tot wanhoop gedreven met mijn geobsedeerde en asociale gedrag toen ik wat ouder was.
Maar toch houden ze nog steeds van me O+
pi_103709575
Ik was heel rustig als baby en sliep veel. Zeker in de eerste maanden na mijn operatie. Het was een openbaring toen mijn zusje geboren werd dat het ook anders kon :')
14 SHADES OF GREY
pi_103709657
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 16:09 schreef tijnbrein het volgende:
Ik was heel rustig als baby en sliep veel. Zeker in de eerste maanden na mijn operatie. Het was een openbaring toen mijn zusje geboren werd dat het ook anders kon :')
Mijn ouders waagden nog een keer een poging om een baby te krijgen die wel rustig was en veel sliep :P
Met mijn zusje hadden ze meer geluk wat dat betreft, als baby sliep ik ook al verschrikkelijk slecht.
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 16:12:20 #183
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_103709660
Ik huilde blijkbaar echt bijna non-stop als baby. Van mijn kleuter/peutertijd staat mij niets/weinig nog bij en vertellen mijn ouders niets over.
pi_103709750
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 16:12 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Mijn ouders waagden nog een keer een poging om een baby te krijgen die wel rustig was en veel sliep :P
Met mijn zusje hadden ze meer geluk wat dat betreft, als baby sliep ik ook al verschrikkelijk slecht.
Mijn ouders zijn zo verknipt :') met name mijn moeder dat ze tegen mijn jongste zusje hebben gezegd dat als zij als eerste was geboren zij nooit broertjes of zusjes zou hebben gehad.
Ze was huilde als baby erg veel en vroeg enorm veel om aandacht
14 SHADES OF GREY
pi_103709836
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 16:15 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Mijn ouders zijn zo verknipt :') met name mijn moeder dat ze tegen mijn jongste zusje hebben gezegd dat als zij als eerste was geboren zij nooit broertjes of zusjes zou hebben gehad.
Ze was huilde als baby erg veel en vroeg enorm veel om aandacht
Ik vind het sowieso dapper hoor, een tweede kind nemen terwijl je eerste alleen slaapt als je haar in de auto zet en een rondje door het bos gaat rijden, en dan weer thuis komt en zodra de je dan de motor uit zet wordt het vervelende kind weer wakker :(
Als ik mijn ouders was geweest was ik er echt gek van geworden denk ik :')
pi_103710012
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 16:17 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik vind het sowieso dapper hoor, een tweede kind nemen terwijl je eerste alleen slaapt als je haar in de auto zet en een rondje door het bos gaat rijden, en dan weer thuis komt en zodra de je dan de motor uit zet wordt het vervelende kind weer wakker :(
Als ik mijn ouders was geweest was ik er echt gek van geworden denk ik :')
Ik wil niet veel zeggen maar om kinderen te willen moet je sowieso een beetje gek zijn. :P

Mijn ouders zijn zo gek geweest om 4 kinderen te krijgen :o
14 SHADES OF GREY
pi_103710162
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 16:23 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik wil niet veel zeggen maar om kinderen te willen moet je sowieso een beetje gek zijn. :P

Ik vind het wel gezellig hoor zo'n groot gezin :P
pi_103710253
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 16:27 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Als kind in een groot gezin lijkt me ook wel gezellig ja :)
Wel een beetje druk af en toe denk ik, maar wel altijd wat te doen en er wordt niet zoveel op je gelet als wanneer je maar met zijn tweeën bent.
pi_103710260
Ik kan nietquoten op mijn tel. Irritant.

Maar hoezo gek zijn om kinderen te nemen. Ik wil sowieso kinderen (over 10 jaar zoiets)
pi_103710297
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 16:27 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Het kan gezellig zijn :) Helaas was dat bij mij niet altijd zo.
14 SHADES OF GREY
pi_103710344
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 16:32 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Heb je drie zussen ?
pi_103710353
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 16:31 schreef mrk.n het volgende:
Ik kan nietquoten op mijn tel. Irritant.

Maar hoezo gek zijn om kinderen te nemen. Ik wil sowieso kinderen (over 10 jaar zoiets)
Wat is er leuk aan kinderen dan?
14 SHADES OF GREY
pi_103710367
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 16:33 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Heb je drie zussen ?
2 zussen en 1 broer. Allemaal jonger in ben de oudste.
14 SHADES OF GREY
pi_103710399
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 16:32 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Natuurlijk ontstaan er spanningen, dat is altijd zo.
Maar als je met iemand ruzie hebt, kun je altijd naar een ander gaan :P
Als ik ruzie heb met mijn zusje heb, heb ik niemand meer om mee te praten :')
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 16:36:36 #195
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_103710422
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 16:30 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Als kind in een groot gezin lijkt me ook wel gezellig ja :)
Wel een beetje druk af en toe denk ik, maar wel altijd wat te doen en er wordt niet zoveel op je gelet als wanneer je maar met zijn tweeën bent.
Komend uit een groot gezin (4 kinderen), het is vaak te druk. Zeker omdat we alle 4 ongelooflijk druk en gestoord kunnen doen, en dit ook altijd door minimaal 1 wordt gedaan tijdens het eten of op enig moment van de dag. Tijdens het eten is het vervelendst omdat je dan niet even je muziek wat harder kan zetten.
pi_103710516
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 16:35 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Natuurlijk ontstaan er spanningen, dat is altijd zo.
Maar als je met iemand ruzie hebt, kun je altijd naar een ander gaan :P
Als ik ruzie heb met mijn zusje heb, heb ik niemand meer om mee te praten :')
Ik heb eigenlijk met zowel mijn broertje als zusjes niet echt een band. Als ik ze 1 maand niet spreek is dat heel normaal.
14 SHADES OF GREY
pi_103710903
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 16:39 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk met zowel mijn broertje als zusjes niet echt een band. Als ik ze 1 maand niet spreek is dat heel normaal.
Jullie wonen allemaal nog thuis ?
pi_103710943
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 16:53 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Jullie wonen allemaal nog thuis ?
Alleen mijn broertje nog en mijn jongste zusje in het weekend. Ik en mijn andere zusje zijn al een paar jaar uit huis
14 SHADES OF GREY
pi_103710986
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 16:05 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

En dat lekker bijdehand heb je nu nog steeds?
Jammergenoeg is dat er door onzekerheden een beetje uit.
pi_103711012
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 16:23 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dan is de overgrote meerderheid van de mensen gek? :P

Misschien ben je dan eerder gek als je het niet wilt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')