Hey, quote me dan wel goed ah!!1quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Toen ging je te ver.
De enige goede en leuke eigenschap aan mij de grond in trappen.
Het ging alleen om dat zinnetje.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hey, quote me dan wel goed ah!!1
Ik twijfelde echt ja.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:01 schreef Myraela het volgende:
Maar Heloef, twijfelde je echt? Want die foto die we lieten zien zou ik zelfs bijna over zeggen dat het "schattig" was.
De meeste mensen zetten daar ook een tijd bijquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Schrijf het maar in je agenda dan.
En dan van mij zeggen dat ik geen humor heb.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat ging? Wees dan duidelijk man!!1
Hoeft niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:03 schreef Capstan het volgende:
[..]
De meeste mensen zetten daar ook een tijd bij![]()
En ik weet niet waaraan ik je herken
Precies. En een echte vent gaat natuurlijk de hele dag zitten wachtenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoeft niet.
Zie je een vrouw met zwart haar die boven je uittorent heb je haar gevonden.
Dat soort vrouwen zie ik doorlopendquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoeft niet.
Zie je een vrouw met zwart haar die boven je uittorent heb je haar gevonden.
Oh ja.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:05 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat soort vrouwen zie ik doorlopend
hmmm ik geloof dat Axel hier de mensen in het algemeen op de meet al had beschreven, zonder namen te noemen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:06 schreef Sinji het volgende:
Waarom niet een Bioscoop-meet met z'n allen hier? Gewoon voor de lol? Vraag me af hoe jullie in het echt zijn.
Zodra 'Drive' in de bios draait ga ik sowieso
We hebben volgende week al een meet, kom dan daar heenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:06 schreef Sinji het volgende:
Waarom niet een Bioscoop-meet met z'n allen hier? Gewoon voor de lol? Vraag me af hoe jullie in het echt zijn.
Eerst filmquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
We hebben volgende week al een meet, kom dan daar heen
Ik word nooit uitgenodigd door geefbare buurmeisjes.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:04 schreef debeterebob het volgende:
Ik ga het n.a.v. dit topic maar dicht bij huis houden
Buurmeisje wil seks?
Kies maar een film. Mij herken je wel.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:03 schreef Capstan het volgende:
[..]
De meeste mensen zetten daar ook een tijd bij![]()
En ik weet niet waaraan ik je herken
Goed, organiseer jij de volgende meet. Wanneer is die?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:11 schreef Sinji het volgende:
[..]
Eerst film
En dan ergens zitten loungen![]()
Ik ga wel mee.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:06 schreef Sinji het volgende:
Nog nooit een date gehad en nou moet ik meteen alles regelen...wat doe je me aan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kies maar een film. Mij herken je wel.
Ik zien het ook.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:15 schreef heloef het volgende:
Oh nee wat zien ik.
Een vrouw met een kort pittig kapsel op RTL 4.[ afbeelding ]
Ik ben maar naar BBC1 geschakeld.quote:
So simple, verras haar.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:16 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nog nooit een date gehad en nou moet ik meteen alles regelen...wat doe je me aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb altijd het gevoel ik ben 1 groot drama verwijderd van dat.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:17 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hmmm doet me er aan herinneren dat 'Obese' kijken ebst lachen is
Ik had niet eens door wat er op de achtergrond aan stond totdat jij het zei.quote:
Ik was ook niet van plan hem mee te slepen naar zoiets hoor.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:18 schreef Sinji het volgende:
[..]
Moneyzz, jij gaat sowieso mee. Je vriend mag je thuislaten
Die ene gast zag er op zijn 20e ook uit als een soort Jersey Shore figuurquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb altijd het gevoel ik ben 1 groot drama verwijderd van dat.
Beetje kroelen tijdens de filmquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik was ook niet van plan hem mee te slepen naar zoiets hoor.
Ik zeg altijd "Ik ga me ook inschrijven" tegen mijn moeder en dan zegt ze "Goed plan, ja"quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb altijd het gevoel ik ben 1 groot drama verwijderd van dat.
Daarom.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:20 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die ene gast zag er op zijn 20e ook uit als een soort Jersey Shore figuur
Ik ben makkelijk want ik weet niets van films.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:16 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nog nooit een date gehad en nou moet ik meteen alles regelen...wat doe je me aan?
Ik beloof niets.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:21 schreef Sinji het volgende:
[..]
Als je maar niet voor me gaat zitten in de bios, phuuhh
Als ze die mijter af doet is dat geen probleemquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:21 schreef Sinji het volgende:
[..]
Als je maar niet voor me gaat zitten in de bios, phuuhh
Oeh, ik zit naast Myra.quote:
Beetje jammer van je moeder; dit soort opmerkingen zijn toch wel funest voor je zelfvertrouwen...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zeg altijd "Ik ga me ook inschrijven" tegen mijn moeder en dan zegt ze "Goed plan, ja"
Nou ja zeg, hoe durft ze.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zeg altijd "Ik ga me ook inschrijven" tegen mijn moeder en dan zegt ze "Goed plan, ja"
Beter dan Jack Danielsquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom.
Dood van mijn moeder, vriendin die me dumpt.
Ik vrees er voor dat mijn beste vriend dan een bak Cruesli word.
Cruesli is niet zo heel slecht.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom.
Dood van mijn moeder, vriendin die me dumpt.
Ik vrees er voor dat mijn beste vriend dan een bak Cruesli word.
Wel als het Chocola is en je het naar binnenwerkt alsof het water is.quote:
Ik weet ook helemaal niet wat er draait, dus daar kom ik nog op terugquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben makkelijk want ik weet niets van films.
kleren?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:24 schreef moneyfornothing het volgende:
Ik ga zo uit, maar ik weet nog niet wat ik aan doe.
Meid, wat een drama.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:24 schreef moneyfornothing het volgende:
Vast nog steeds niet zo slecht als een zak chips. Of de brownie koekjes die ze bij ons op school hebben. 400kcal in 1 koekje. bweh.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Wel als het Chocola is en je het naar binnenwerkt alsof het water is.
Is goed.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:24 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik weet ook helemaal niet wat er draait, dus daar kom ik nog op terug
Strakke cocktaildress?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:24 schreef moneyfornothing het volgende:
Arretjescake of Stamppot andijvie met een kilo kaasquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vast nog steeds niet zo slecht als een zak chips. Of de brownie koekjes die ze bij ons op school hebben. 400kcal in 1 koekje. bweh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |