Ik heb toch gedaan?quote:
Nee, maar dat lijkt me ook wel. Zelf zou ik 1 dag helemaal brak zijn na zo'n nachtquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:45 schreef formerjellybean het volgende:
ha magnetron , ik ga niet uit ben bekaf denk dat 2 dagen achter elkaar even iets te veel zou zijn
Myra op de foto in haar fobo is 1.73 denk ikquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik dacht dat Myra korter was lol....en heloef langer
Ik ben best wel lang en groot.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waar woon je ergens?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:48 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nou nog even het waar en wanneer, dan zitten we goed
Dat heb ik ook lange tijd gedacht.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat was vorige week, dan zou ik wel erg snel gegroeid zijn.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Myra op de foto in haar fobo is 1.73 denk ik
Zoiets jaquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:34 schreef Myraela het volgende:
Uiteten.filmpje pakken.
neerploffen op de loungebanken bij de bios. Besluiten dat die banken beter zijn dan de film.
(komt denk ik door je huidskleur en gezicht...)quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat was vorige week, dan zou ik wel erg snel gegroeid zijn.
Dat valt nog wel mee.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:50 schreef Capstan het volgende:
[..]
Tilburg. Da's tenminste geen Groningen, hè?
Huidskleur zegt iets over iemands lengte?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
(komt denk ik door je huidskleur en gezicht...)
Als je met de trein komt kan het niet makkelijkerquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee.Hebben ze een bios in Tilburg die een beetje makkelijk te bereiken is, want ik verdwaal zodra ik uit mijn bed stap.
Ik voel me klein, daar gaat mijn mannelijkheidquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben 1,83 zij is waarschijnlijk rond de 1,86.
Waarom ziet niemand mijn grapje?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat heb ik ook lange tijd gedacht.
Nou meiden met die huidskleur zijn inderdaad vaak kleinerquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Huidskleur zegt iets over iemands lengte?
Hoe klein ben je werkelijk?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:55 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik voel me klein, daar gaat mijn mannelijkheid
Ik had gisteren even het gevoel dat ik een kleine leuter had.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:55 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik voel me klein, daar gaat mijn mannelijkheid
Sorry, we zullen nooit meer giechelen om pinkeltjes.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat heb ik ook lange tijd gedacht.
Okay, opgelost.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:54 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als je met de trein komt kan het niet makkelijker
Ik had het niet over mijn leuter die twee keer groot is als mijn pink, goedenavond.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sorry, we zullen nooit meer giechelen om pinkeltjes.
Wat doe je komende vrijdag?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:58 schreef Capstan het volgende:
[..]
Niks opgelost, ik weet nog niet wanneer
Toen ging je te ver.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geen humor.
Schrijf het maar in je agenda dan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:00 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dan ben ik toevallig de hele dag vrij
Hey, quote me dan wel goed ah!!1quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Toen ging je te ver.
De enige goede en leuke eigenschap aan mij de grond in trappen.
Het ging alleen om dat zinnetje.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hey, quote me dan wel goed ah!!1
Ik twijfelde echt ja.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:01 schreef Myraela het volgende:
Maar Heloef, twijfelde je echt? Want die foto die we lieten zien zou ik zelfs bijna over zeggen dat het "schattig" was.
De meeste mensen zetten daar ook een tijd bijquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Schrijf het maar in je agenda dan.
En dan van mij zeggen dat ik geen humor heb.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat ging? Wees dan duidelijk man!!1
Hoeft niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:03 schreef Capstan het volgende:
[..]
De meeste mensen zetten daar ook een tijd bij![]()
En ik weet niet waaraan ik je herken
Precies. En een echte vent gaat natuurlijk de hele dag zitten wachtenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoeft niet.
Zie je een vrouw met zwart haar die boven je uittorent heb je haar gevonden.
Dat soort vrouwen zie ik doorlopendquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoeft niet.
Zie je een vrouw met zwart haar die boven je uittorent heb je haar gevonden.
Oh ja.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:05 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat soort vrouwen zie ik doorlopend
hmmm ik geloof dat Axel hier de mensen in het algemeen op de meet al had beschreven, zonder namen te noemen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:06 schreef Sinji het volgende:
Waarom niet een Bioscoop-meet met z'n allen hier? Gewoon voor de lol? Vraag me af hoe jullie in het echt zijn.
Zodra 'Drive' in de bios draait ga ik sowieso
We hebben volgende week al een meet, kom dan daar heenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:06 schreef Sinji het volgende:
Waarom niet een Bioscoop-meet met z'n allen hier? Gewoon voor de lol? Vraag me af hoe jullie in het echt zijn.
Zodra 'Drive' in de bios draait ga ik sowieso
Eerst filmquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
We hebben volgende week al een meet, kom dan daar heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |