Ben jij zo klein dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:40 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ze is drie koppen groter dan ik. Dat zou hoe dan ook niet werken
Een vrouw die word afgewezen door een fokker, de humor.quote:
Ik heb verdorie de hele treinrit zitten uitkijken naar dat moment.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je moest eens weten.
Heloef wilde vrijdag ook al bijna wegglippen zonder een knuffel te geven.
Mwah is aan de kleine kant ja maar geen ramp.quote:
Ik kan nu de standaardgrap over heloef gaan maken, maar doe dat maar nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Mwah is aan de kleine kant ja maar geen ramp.
Toch is het dan gek dat ik op Paiq veel vaker reuzinnen tegenkomequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
valt mee toch... meer dan helft van de vrouwen is kleiner.
Hoe lang is Myra eigenlijk?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Mwah is aan de kleine kant ja maar geen ramp.
He wat?quote:
En wat zijn reuzinnen dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:44 schreef Capstan het volgende:
[..]
Toch is het dan gek dat ik op Paiq veel vaker reuzinnen tegenkome
Ik ben 1,83 zij is waarschijnlijk rond de 1,86.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe lang is Myra eigenlijk?
Mager en dik sowieso...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:44 schreef Myraela het volgende:
1,73 valt wel mee, als je niet te mager bent. Mager en klein lijkt meteen nog kleiner om een of andere reden. Maar ook niet te dik, want dan wil ik je duwen om te kijken of je rolt.
Ik ben 17 kilo afgevallen, weet je nog...maar nog steeds niet dun, dus toch maar naar de film?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:44 schreef Myraela het volgende:
1,73 valt wel mee, als je niet te mager bent. Mager en klein lijkt meteen nog kleiner om een of andere reden. Maar ook niet te dik, want dan wil ik je duwen om te kijken of je rolt.
Mijn trein ging, ik had een twijfelmomentje verdorie.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nou dat je verheugd op een knuffel en dan ineens weg bent
Ok.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:45 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ben 17 kilo afgevallen, weet je nog...maar nog steeds niet dun, dus toch maar naar de film?
Tsssk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn trein ging, ik had een twijfelmomentje verdorie.
Ach boeiend ook. Niet te druk over maken. Moet je anders eens naar mijn gedrag kijkenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn trein ging, ik had een twijfelmomentje verdorie.
Ik dacht dat Myra korter was lol....en heloef langerquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben 1,83 zij is waarschijnlijk rond de 1,86.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |