Wat doe je komende vrijdag?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:58 schreef Capstan het volgende:
[..]
Niks opgelost, ik weet nog niet wanneer
Toen ging je te ver.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geen humor.
Schrijf het maar in je agenda dan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:00 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dan ben ik toevallig de hele dag vrij
Hey, quote me dan wel goed ah!!1quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Toen ging je te ver.
De enige goede en leuke eigenschap aan mij de grond in trappen.
Het ging alleen om dat zinnetje.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hey, quote me dan wel goed ah!!1
Ik twijfelde echt ja.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:01 schreef Myraela het volgende:
Maar Heloef, twijfelde je echt? Want die foto die we lieten zien zou ik zelfs bijna over zeggen dat het "schattig" was.
De meeste mensen zetten daar ook een tijd bijquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Schrijf het maar in je agenda dan.
En dan van mij zeggen dat ik geen humor heb.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat ging? Wees dan duidelijk man!!1
Hoeft niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:03 schreef Capstan het volgende:
[..]
De meeste mensen zetten daar ook een tijd bij![]()
En ik weet niet waaraan ik je herken
Precies. En een echte vent gaat natuurlijk de hele dag zitten wachtenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoeft niet.
Zie je een vrouw met zwart haar die boven je uittorent heb je haar gevonden.
Dat soort vrouwen zie ik doorlopendquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoeft niet.
Zie je een vrouw met zwart haar die boven je uittorent heb je haar gevonden.
Oh ja.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:05 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat soort vrouwen zie ik doorlopend
hmmm ik geloof dat Axel hier de mensen in het algemeen op de meet al had beschreven, zonder namen te noemen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:06 schreef Sinji het volgende:
Waarom niet een Bioscoop-meet met z'n allen hier? Gewoon voor de lol? Vraag me af hoe jullie in het echt zijn.
Zodra 'Drive' in de bios draait ga ik sowieso
We hebben volgende week al een meet, kom dan daar heenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:06 schreef Sinji het volgende:
Waarom niet een Bioscoop-meet met z'n allen hier? Gewoon voor de lol? Vraag me af hoe jullie in het echt zijn.
Zodra 'Drive' in de bios draait ga ik sowieso
Eerst filmquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
We hebben volgende week al een meet, kom dan daar heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |