Even vergeten dat Ajacied422 er is.quote:Je kunt geen nieuw topic in deze reeks openen omdat er nog een ander topic open is.
Joaquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit topic blijft dus open voor de vele Heerenveen - Ado, en Excelsior - RKC fans?
Zou Dost zich dan toch ontwikkelen tot topspits?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:31 schreef Aguero het volgende:
Daar is dan de derde van Dost en de vierde van Heerenveen op aangeven van Narsingh.
Een hattrick in ongeveer 10 minuten.
Er zaten wel twee penalty's bij maar als hij zich niet meer zo opwindt op het veld is hij gewoon een uitstekende kopspits die goed voor z'n man kan komen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:39 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zou Dost zich dan toch ontwikkelen tot topspits?
2 penals.. Poeh poeh.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:31 schreef Aguero het volgende:
Daar is dan de derde van Dost en de vierde van Heerenveen op aangeven van Narsingh.
Een hattrick in ongeveer 10 minuten.
Tegen Harkema vorige week ook al 1.quote:
heel veel mensen zijn heel betrokken bij FC Utrecht in dit topic...quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:59 schreef Paul het volgende:
Hoi Fans, ik ben er zo weer bij om mee te praten over NEC - FC Utrecht
Mooi zoquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:59 schreef vincerusso het volgende:
[..]
heel veel mensen zijn heel betrokken bij FC Utrecht in dit topic...
quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:59 schreef Geo3kant het volgende:
In het uit publiek (vitesse dus) zat die dude van Voetbal Fans![]()
Ze kunnen beter dat zwart aan doen want het wordt een zwarte dag voor ze.. 3-1 voor Heraclesquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:01 schreef Dagoduck het volgende:
AZ speelt vanmiddag in een nieuw blauw shirt!
8 punten als het 0-1 blijftquote:
Omdat bony punten voor manager.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heb jij liever Vitesse boven jullie?
Haha ja, zag ik ook alquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:59 schreef Geo3kant het volgende:
In het uit publiek (vitesse dus) zat die dude van Voetbal Fans![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Flinke winst voor Groningen vandaag denk ik. Als uitblinker Tadic
Bekkie, we rollen NEC en al helemaal Ajax op!quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Winst zit er helaas vandaag niet in, Volgende week ook niet. Kom over twee weken maar terug.
*Gniffel*quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:32 schreef Paul het volgende:
[..]
Bekkie, we rollen NEC en al helemaal Ajax op!!!
Mwoah Utrecht is bagger maar NEC is nog een stuk baggerder.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Winst zit er helaas vandaag niet in, Volgende week ook niet. Kom over twee weken maar terug.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:32 schreef Paul het volgende:
[..]
Bekkie, we rollen NEC en al helemaal Ajax op!!!
2 minuten gespeeldquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:33 schreef Saekerhett het volgende:
Tot zover het Feyenoord boven Ajax in het seizoen 2011-2012.
Goed van 3 minuten baseren.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:33 schreef napoleonfour het volgende:
jezus fernadez, koeman gelijk wisselen die nurd.
Koeman?quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:33 schreef napoleonfour het volgende:
jezus fernadez, koeman gelijk wisselen die nurd.
nee, 90 minuten + deze 3 minuten. Vorige wedstrijd tegen go ahead vergeten?quote:
nee.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nee, 90 minuten + deze 3 minuten. Vorige wedstrijd tegen go ahead vergeten?
die gast had niet eens mogen starten.quote:
Blijkbaar deed Guyon het goed op de trainingquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
die gast had niet eens mogen starten.
Leuk Paul, Nu lekker naar bed toe.quote:
Nouhouquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:44 schreef CaptainCookie het volgende:
Godverdomme Utrecht kan je dan helemaal niks? Nec hoort niet te winnen.
En dan zeggen dat iedereen tegen Ajax isquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Voor hoeveel clubs ben je eigenlijk? Ajax, Vitesse, Groningen?
Man, De rivaal verliest. Altijd fijn, En Ajax kan eroverheen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee Paul.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:48 schreef Paul het volgende:
Groningen en NEC Hebben zeker afgesproken dezelfde scoreverloop aan te houden
eerste ban is nu dus voor jou.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:48 schreef Wilskracht het volgende:
Idee het woord kanker gebruiker is een ban?
Feyenoord deed het boven verwachting en zakken dadelijk af naar plek 10 waar ze thuis horen.quote:
Hij doet jouw naquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Graafschap een rivaal van Ajax? Denk het niet.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Man, De rivaal verliest. Altijd fijn, En Ajax kan eroverheen.
Als Ajax aan het einde maar weer 1 staat is het goedquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:49 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Feyenoord deed het boven verwachting en zakken dadelijk af naar plek 10 waar ze thuis horen.
Ajax kruipt terug naar 3, waar ze thuis horen.
En dan was het leuk trollen de eerste maanden maar in de winter staat het weer zoals het ongeveer hoort.
Ik vind het ook echt een brasser van een keeper..quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:48 schreef napoleonfour het volgende:
Mulder.De tering zeg, zelf de plaatselijke keeper hier houdt die ballen.
omdat bony voor managerquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Graafschap een rivaal van Ajax? Denk het niet.
En Ajax kon ook over Vitesse maar toen stond je te juichen voor Vitesse
Bony had al een goal gemaakt. Wat maakt de overwinning dan uit? Als ajacied zie je liever nog die 1-1 volgens mij.quote:
Tja, die wedstrijden kun je die energie op brengen ..quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:50 schreef Vjenne12345 het volgende:
Pauper clubje dat Feyenoord, kan alleen leuk spelen tegen Ajax in een wedstrijd waar Ajax bedroevend slecht is.
gemengde gevoelensquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bony had al een goal gemaakt. Wat maakt de overwinning dan uit? Als ajacied zie je liever nog die 1-1 volgens mij.
Arme Koemannenquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Het Koemaneffect is uitgewerkt. het werkte ook maar voor een maandje of 1/2. Op naar de volgende trainer
gelukkig deden de feyenoorders dat nooitquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:51 schreef Hamilcar het volgende:
Fijn dat de Ajacieden tegenwoordig hun geluk bij Feyenoord vandaan moeten halen ipv hun eigen team
En de Feyenoorders hebben weer iets nodig om hun frustratie af te reagerenquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:51 schreef Hamilcar het volgende:
Fijn dat de Ajacieden tegenwoordig hun geluk bij Feyenoord vandaan moeten halen ipv hun eigen team
Gestolen punt gisteren.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
WTF GrunnIk kijk ff niet en 3-0
altijd blijven kijken.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
WTF GrunnIk kijk ff niet en 3-0
Tik 'm aan ouwequote:
We zijn het na een jaar of zeven wel gewend.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En de Feyenoorders hebben weer iets nodig om hun frustratie af te reageren
7 magere jaren en 7 vette jaren.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:52 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
We zijn het na een jaar of zeven wel gewend.
Sterk argument, kleuterquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:51 schreef LimboFan het volgende:
[..]
gelukkig deden de feyenoorders dat nooit
?Die begrijp ik niet helemaal of eigenlijk helemaal nietquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:51 schreef Hamilcar het volgende:
Heh, as if. Er is geen geld en er komt geen geld.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
7 magere jaren en 7 vette jaren.
Umad bro?quote:
Waarom wanprestatie? Groningen is gewoon een goed voetballende club?quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:54 schreef DaMart het volgende:
Feyenoord gaat voor de tweede wanprestatie op rij?.
Da's mijn opmerkingquote:
Mulder in Oranje als eerste keeperquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:54 schreef Wilskracht het volgende:
Mijn collega wil De Vrij in oranje maar ja een echte supporter kan soms niet rationeel naar de kwaliteiten kijken.
Dan horen Anita, v.d. Wiel en Boerrigter er net zo goed niet in.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:54 schreef Wilskracht het volgende:
Mijn collega wil De Vrij in oranje maar ja een echte supporter kan soms niet rationeel naar de kwaliteiten kijken.
Die spelen wel CL...quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:55 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dan horen Anita, v.d. Wiel en Boerrigter er net zo goed niet in.
Boerrigter is baas.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:55 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Bij gebrek aan beter bij ajax ja.quote:
Heeft wel wat met concurrentie op die positie te makenquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:55 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Anita zit er niet in. v.d Wiel, tjsah veel beters hebben we niet. Niet haten op Boerrigter.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:55 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik zou eerder inzetten op AZ in zijn huidige vorm dan Ajax. Maar ik ben benieuwd wat de winterstop met de teams doet.quote:
met de fiets volgend weekend moeten ze weer spelen anders halen ze het niet.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:56 schreef Toekito het volgende:
Lekker naar huis laten lopen. Kutspelers.
AZ in zijn huidige vorm?quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zou eerder inzetten op AZ in zijn huidige vorm dan Ajax. Maar ik ben benieuwd wat de winterstop met de teams doet.
Top 3 is al een mooi resultaatquote:
1 Ajaxquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Top 3 is al een mooi resultaat
En toch eerste he, wat is de rest dan wel nietquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AZ in zijn huidige vorm?![]()
Die is pauperslecht
Eerste 2 zijn verkeerd bro...quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
1 Ajax
2 PSV
3 AZ
4 Twente.
SOrry, geen plaats in de top 3
Scheids?quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
En toch eerste he, wat is de rest dan wel niet
WAT STOND DAAR?quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wisten we al. Paul is altijd te herkennen
Vanwaar Enschede?quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:59 schreef mrstylo het volgende:
1. PSV
2. Ajax
3. FC Twente Enschede
4. Vitesse
5. AZ(ze krijgen een dip)
PSV gaat nog genoeg verliezen met die pauperverdedigingquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:59 schreef mrstylo het volgende:
1. PSV
2. Ajax
3. FC Twente Enschede
4. Vitesse
5. AZ(ze krijgen een dip)
AZ tegen Ajaxquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tien wedstrijden? Ga iemand anders voor de gek houden zeg, hoe kleinzielig ben je
omdat Heracles ook in twente speeltquote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax gaat nog genoeg verliezen met die pauperspelers.
Ze kregen steun van gemeente, dus normaal hoort dat erbijquote:
Dat kan he als je een half uur weg bentquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:01 schreef Smoofie het volgende:
Ik ga ff weg en het staat opeens 3-0 voor Grun
Ik ging rond de 12e minuut wegquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat kan he als je een half uur weg bent
Overtoom is de beste daar.quote:
Doet nog steeds pijn :Squote:Op zondag 30 oktober 2011 15:04 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Alleen bij die vuile hoerezoon van een blom he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
donder op met die lange nutteloze berichten.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:06 schreef 3M1N3M het volgende:
10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10
quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:07 schreef Geo3kant het volgende:
Waarom schrijf je Feyenoord met een D?Die is goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom schrijf je Feyenoord met een D?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Waarom schrijf je Feyenoord met een D?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom schrijf je Feyenoord met een D?Mijn dijen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .
En dat is dan een modquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:07 schreef ajacied4lf het volgende:
Happel is boos
[..]
Dus rustig aan mensen, anders krijg je en ban!
Ik denk dat het een leuke pot kan worden met 2 aanvallende teams en ik denk dat AZ aan het langste eind trekt. Simpelweg omdat ze een beter team hebben.quote:
geen, gewoon 0-0quote:
Heracles, met dat smerige kuntgras wint met 3-1 .. AZ is moe en veel te veel spelers die wegvallen bij hun om lekker te ballen zoals ze deden.quote:
Dream on.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:11 schreef tochweerhenk het volgende:
HAAHA ik had ergens in een TOTO wedstrijd 3-4 voorspeld het kan nog.
Aah kunstgras, die hebben we nog niet eerder gehoord.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:11 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Heracles, met dat smerige kuntgras wint met 3-1 .. AZ is moe en veel te veel spelers die wegvallen bij hun om lekker te ballen zoals ze deden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |