donder op met die lange nutteloze berichten.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:06 schreef 3M1N3M het volgende:
10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10
quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:07 schreef Geo3kant het volgende:
Waarom schrijf je Feyenoord met een D?Die is goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom schrijf je Feyenoord met een D?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Waarom schrijf je Feyenoord met een D?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom schrijf je Feyenoord met een D?Mijn dijen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .
En dat is dan een modquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:07 schreef ajacied4lf het volgende:
Happel is boos
[..]
Dus rustig aan mensen, anders krijg je en ban!
Ik denk dat het een leuke pot kan worden met 2 aanvallende teams en ik denk dat AZ aan het langste eind trekt. Simpelweg omdat ze een beter team hebben.quote:
geen, gewoon 0-0quote:
Heracles, met dat smerige kuntgras wint met 3-1 .. AZ is moe en veel te veel spelers die wegvallen bij hun om lekker te ballen zoals ze deden.quote:
Dream on.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:11 schreef tochweerhenk het volgende:
HAAHA ik had ergens in een TOTO wedstrijd 3-4 voorspeld het kan nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |