Vooral omdat ze zo dik verliezen, en Ajax geen weerstand bieden. Dat matige elftal moet je het op z'n minst moeilijk maken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Omdat ze van Ajax verliezen?
ok`quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:10 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Vooral omdat ze zo dik verliezen, en Ajax geen weerstand bieden.
Ja, maar dat kan daar best een normale naam zijn.. durf te wedden dat jij er geen onderzoek naar hebt gedaanquote:
ga eens in het afrikaanse namenregister kijkenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:12 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan daar best een normale naam zijn.. durf te wedden dat jij er geen onderzoek naar hebt gedaan
Vooral Graafschap - Vitesse is een kraker.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen wordt een mooie voetbaldag.
Graafschap - Vitesse
FC Groningen - Feyenoord
Heracles - AZ
Eerste keer voorsprong voor Excelsior?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
je zou vergeten dat
Excelsior 1-0 RKC
Heerenveen 0-0 ADO
Graafschap draait idd erg goed,quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vooral Graafschap - Vitesse is een kraker.
nee,quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Eerste keer voorsprong voor Excelsior?
Voortaan je mond houden zou genoeg moeten zijn.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kan hij toch niks aan doen? Wordt daar ingebakken.
En zo te lezen komt Calimero uit Eindhovenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kan hij toch niks aan doen? Wordt daar ingebakken.
FC?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
En zo te lezen komt Calimero uit Eindhoven
Ja, FC zeg ik.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee Eindhoven. Moeilijk he, lezen
Huh? Jij kijkt een Ajax wedstrijd zonder stijve piemel? Wat voor nep fan ben jij nou weerquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:25 schreef xCore het volgende:
[..]
Zou er bijna een harde knoepert van krijgen.
Omdat je een fucking arme pauper bentquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:29 schreef Abed het volgende:
Waarom blijft die stream eruit naaien vandaag.
13th stream niks mis meequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:29 schreef Abed het volgende:
Waarom blijft die stream eruit naaien vandaag.
Nou zeg..Moet dat nou.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Omdat je een fucking arme pauper bent
Neequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb je geen digitale tv boven ofzo?
Ze maken meer lawaai dan het ajax publiek thuis tegen feyenoordquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:32 schreef LWD-Godius het volgende:
Ik begrijp dat de sfeer bij een 0-4 stand wat minder is maar ik hoor het publiek erg weinig.
Tja als je 8 doelpunten krijgt van Ajax binnen 1 weekquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:32 schreef LWD-Godius het volgende:
Ik begrijp dat de sfeer bij een 0-4 stand wat minder is maar ik hoor het publiek erg weinig.
Aha, oké.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:33 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Nee.. eerst wel, ik heb 2 kastjes maar mijn provider is van provider gewisseld, andere frequentie.. toen vielen de extra zenders weg, eerst had ik wel eredivisie boven, nu niet meer
Ik kijk meestal alleen PSV + topwedstrijden beneden, de rest kom ik hier trollen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |