Ik denk toch écht dat PSV gaat winnen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:15 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ben erbij
Uitvak eens uitverkocht bij PSV, komt ook niet zo vaak voor. Alhoewel het de laatste tijd steeds beter gaat. Bijna 800 man bij Vitesse is voor PSV begrip goed te noemen![]()
Na vandaag is het vertrouwen toch weer geslonken. Manolev en Tamata speelden belabberd. Doe mij maar baas Jetro in de basis en op rechts kan Fred gaan schuiven.
Mertens en Wijnaldum lijken uit vorm.
Enige die me vandaag bij Vitesse konden overtuigen waren Isaksson ( zegt genoeg ) en Strootman.
Voorspelling; 3-1 Twente
Beetje als PSV-Ajax voor Tyton ongeluk.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Twente wordt weggespeeld denk ik. Maar toch gelijkspel.
Ja dat is logisch, PSV speelt magistraal de laatste tijd en ze staan mijlenver uit elkaar op de ranglijst.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Twente wordt weggespeeld denk ik.
Precies.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:58 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Beetje als PSV-Ajax voor Tyton ongeluk.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:52 schreef Moody het volgende:
[..]
Ja dat is logisch, PSV speelt magistraal de laatste tijd en ze staan mijlenver uit elkaar op de ranglijst.
Dat zijn nog eens teksten van Fred.quote:Rutten: 'Wij gaan niet naar Enschede voor één punt'
Fred Rutten is vol vertrouwen voor het treffen met FC Twente van zaterdagavond. PSV heeft momenteel evenveel punten als de Tukkers, maar Rutten wil zaterdag in Enschede drie punten uitlopen. “Wie de favoriet is voor deze wedstrijd? Wij. Wij gaan niet naar Enschede voor één punt”, noteerde het Eindhovens Dagblad vrijdagmiddag uit de mond van de oefenmeester.
Ajaxquote:
bah bah bah bahquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Isaksson
Manolev - Marcelo - Bouma - Tamata
quote:Wijnaldum - Toivonen - Strootman
Labyad - Matavz - Mertens
zie ik daar Engelaar?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wisselspelers: Sinouh, Engelaar, Lens, Derijck, Ojo, Locadia en Willems.
Locadia
verdediging van twente is ook niet best. dus wees gerustquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:47 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb een gevoel dat de aanval van psv super gaat spelen, maar toch dat het verneukt gaat worden door de verdediging.
Fout van mano of marcelo
Hmm, raar gevoel. Heeft PSV toch nooit?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:47 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb een gevoel dat de aanval van psv super gaat spelen, maar toch dat het verneukt gaat worden door de verdediging.
Fout van mano of marcelo
Boumatwitter:PSV twitterde op zaterdag 29-10-2011 om 19:41:08OPSTELLING PSV tegen Twente: Isaksson, Manolev, Bouma, Marcelo, Strootman, Toivonen, Matavz, Wijnaldum, Mertens, Tamata en Labyad. #twepsv reageer retweet
Waar heb ik die opstelling eerder gezien?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:00 schreef mrstylo het volgende:
Boumatwitter:PSV twitterde op zaterdag 29-10-2011 om 19:41:08OPSTELLING PSV tegen Twente: Isaksson, Manolev, Bouma, Marcelo, Strootman, Toivonen, Matavz, Wijnaldum, Mertens, Tamata en Labyad. #twepsv reageer retweet
Uitslag: 2-0 voor Twente :S
Beste verdeling voor PSV, maar Rutten ziet dat niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:00 schreef 3M1N3M het volgende:
tamata-marcelo-derijck-willems
Opgelost
Rutten heeft een bril nodigquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Beste verdeling voor PSV, maar Rutten ziet dat niet.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
FC Twente: Mihaylov; Rosales, Bengtsson, Douglas, Tiendalli; De Jong, Brama, Chadli; Bajrami, Janko, John.
Serie A leuk vindenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:24 schreef 3M1N3M het volgende:
Wat is leuker denk je?
Twente-PSV
Inter-Juventus
Ik kies de eerste
Ik kijk momenteel naar Barcelona-Mallorca, maar ga zo overschakelen naar Twente-PSVquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:24 schreef 3M1N3M het volgende:
Wat is leuker denk je?
Twente-PSV
Inter-Juventus
Ik kies de eerste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |