?Die begrijp ik niet helemaal of eigenlijk helemaal nietquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:51 schreef Hamilcar het volgende:
Fijn dat de Ajacieden tegenwoordig hun geluk bij Feyenoord vandaan moeten halen ipv hun eigen team
Heh, as if. Er is geen geld en er komt geen geld.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
7 magere jaren en 7 vette jaren.
Umad bro?quote:
Waarom wanprestatie? Groningen is gewoon een goed voetballende club?quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:54 schreef DaMart het volgende:
Feyenoord gaat voor de tweede wanprestatie op rij?.
Da's mijn opmerkingquote:
Mulder in Oranje als eerste keeperquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:54 schreef Wilskracht het volgende:
Mijn collega wil De Vrij in oranje maar ja een echte supporter kan soms niet rationeel naar de kwaliteiten kijken.
Dan horen Anita, v.d. Wiel en Boerrigter er net zo goed niet in.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:54 schreef Wilskracht het volgende:
Mijn collega wil De Vrij in oranje maar ja een echte supporter kan soms niet rationeel naar de kwaliteiten kijken.
Die spelen wel CL...quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:55 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dan horen Anita, v.d. Wiel en Boerrigter er net zo goed niet in.
Boerrigter is baas.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:55 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Bij gebrek aan beter bij ajax ja.quote:
Heeft wel wat met concurrentie op die positie te makenquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:55 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Anita zit er niet in. v.d Wiel, tjsah veel beters hebben we niet. Niet haten op Boerrigter.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:55 schreef Ritmo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |