abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 oktober 2011 @ 20:11:28 #151
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103755944
Hahaha As... Jummie... Oona krijgt de broodjes ook niet in handen.. dan eet ze het op ;) En gezien ik de eerste schimmelplekkies zag was dat even geen optie... Ze geniet altijd enorm van de eendjes voeren... grote ogen, roepen... erg leuk..

Welkom Kursor en Marit.. Wat een mooie meid!

Ik duim met je mee Becky!! Ik hoop ook op een uurtje of 7...
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_103755964
Gaat dat al goed Pessie? Hier worden de krijtjes vakkundig op de grond gesmeten. Oke soms komt er een streepje op het papier.
Ook tekenen op het schoolbord werkt niet. Hij herkent wel de afbeeldingen in papa's tekenkunsten, dat vind ik dan wel knap. Papa's tekenkunsten zijn niet heel geweldig namelijk :P
  zondag 30 oktober 2011 @ 20:12:35 #153
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103756005
Ik heb ook vetkrijtjes voor Oona... Vind ze nu al erg leuk... al verschillende kunstwerken gemaakt.
Je hebt ook verfkwasten met een dik handvat.. kan ook al vroeg....
We'll have love aplenty
You and me
  zondag 30 oktober 2011 @ 20:13:07 #154
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_103756037
Nathan zet heel vakkundig stipjes op het papier :Y O+

Verf geeft mij nog wat teveel troep
pi_103756071
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 18:45 schreef pessie het volgende:

[..]

Ik zou dan juist zeggen dat het goed is!
Ik heb met nichtjes koekjes gebakken volgens mij toen 1 2.5 en 1 1 jaar oud waren, maar het kan ook een half jaartje later zijn geweest. Ik weet heel zeker dat de jongste nog geen 2 was. Die wilde vooral hele dikke koekjes bakken, en snel tv kijken :')
Goed misschien wel, Zoë wil alleen klauteren, klimmen en stoeien met haar broer.
Koekjes versieren? :{w Het potje legen op 1 koekje en dan gauw weer rennen.
Haar broertje vindt het gelukkig wel allemaal de bomb! *O*

Welkom Kursor & Marit.

Waskrijt vindt Zoë ook geweldig, vooral op de vloer van natuursteen. :X
  zondag 30 oktober 2011 @ 20:14:26 #156
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103756124

Meestal maar een minuutje of 4/5.. maar dan krijg ik aardig wat op papier meestal

Vingerverven voor vaderdag :D
We'll have love aplenty
You and me
pi_103756167
Wasco's zou ik nog eens moeten halen :Y
pi_103756212
Die onderste foto :) , vakkundig ingepakt.
pi_103756227
Hahaha, Oona helemaal in lakens gewikkeld :D Heb je ook een na-foto? ;)
  zondag 30 oktober 2011 @ 20:17:02 #160
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103756293
Helaas niet :D... Mijn handen zaten onder ;) dus kon t fototoestel niet vastpakken..
Wel het resultaat:

Staat nu op M's werk :D

Je hebt trouwens bij de hema ook speciale stiften die heel goed uitwasbaar zijn
Die gebruiken we ook regelmatig.. erg leuk..
Maar de Wasco gaat nog wat beter
We'll have love aplenty
You and me
pi_103756427
Leuk hoor :D
  zondag 30 oktober 2011 @ 20:36:08 #162
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_103757691
Zo! Je kunt wel merken dat de dreumesen op bed liggen, de moeders slaan massaal aan het posten ;) haha!

Leuk dat je hier ook komt posten, Kursor. Mooie meid heb je hoor!

Wat maakt Oona al een mooie kunstwerk zeg!

Jesper heeft nog niet veel interesse in knutselen/kleuren. Hij vindt potloden wel reuze interessant, maar dan vooral om ze in en uit de tekendoos te doen.

Nou, ik heb Jesper net maar even in slaap geaaid. Hij ging wel op z'n normale tijd naar bed, maar ik denk dat hij zoooo moe was dat hij zichzelf in de weg zat. Dan was het weer even stil en dan was het weer brullen... Maar even aaien en hij was zo weg. De schat O+ . (En ik was ook heeeel pedagogisch: hij stopte niet met huilen, toen mocht hij 1 keertje in mijn vinger bijten, haha. Daar moest ie om grinniken en toen was het huilen over)

Ik hoop dat alle dreumesen morgen op een acceptabel tijdstip wakker worden!
pi_103758113
Fee-nix en Jesper welkom *O*
Kursor en Marit welkom *O*

Vandaag hebben we hier de verjaardag van oudste gevierd, hele dag feest :D
Lucas is vannacht 2x wakker geweest en heeft vanmorgen soort van uitgeslapen, maar ik ook dus ik weet heulemaal geen oude/nieuwe tijden :D
wel van goede tijden slechte tijden :P
goede tijden: lekker gespeeld en geslapen
slechte tijden: de ipad was leeg }:| t kind vertoont afkickverschijnselen dus daar gaan we fftjes actie op zetten :7

ik heb jullie wel gemist O+ hele dag niet online, ik heb ook afkickverschijnselen _O-

magoe, nu ff puinruimen en dan toch maar gaan slapen, :O k ben kapoet...
pi_103758892
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:42 schreef Cooki het volgende:
ik heb jullie wel gemist O+ hele dag niet online, ik heb ook afkickverschijnselen _O-
Toch die Ipad opladen he. Nog gefeliciteerd met je oudste dan. Was het een geslaagd feestje?
pi_103759032
Zo, was ik weer, sorry ik was de afgelopen dagen druk met luieruitslag,slaapproblemen en een feestje waar ik na 4 drankjes ziek werd, het was echt triest :@
Maar de luieruitslag is bijna bestreden, elk uur een schone luier en Etosbillenzalf heeft gewerkt.
Hij heeft alleen nog wel diarree...

@ Bar, dat heb ik lang niet meer geprobeerd een doek met mijn geur,ga ik weer eens proberen,bedankt!

@kaatjejannie,bedankt voor de link van de webcam, ik wil hem nu ook, alleen m'n vriend nog niet :(

@Barbabientje Gefeliciteerd met je grote meid! Ben ook benieuwd naar de foto's!

Jeetje Anne, was je weer in centerparcs, lekker hoor!!

Geweldig dat laken reilan!
Wij hebben toevallig ook getekend met de uitwasbare stiften van de Hema, hij vond het erg leuk! Daarna was hij bij mijn moeder en hij ging toen met een pen krassen op post-itblaadjes, was ze helemaal verrast dat ie dat al wist,haha
pi_103759108
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:52 schreef As1981 het volgende:
Toch die Ipad opladen he. Nog gefeliciteerd met je oudste dan. Was het een geslaagd feestje?
Ja, het was heel gezellig en Thomas was echt hyper-jarig!
Lucas had zn kat-uit-de-boom-kijk-skills weer van stal gehaald, maar dat ging ook prima O+
pi_103759397
FIjn dat je er weer bent Troeta en dat de luieruitslag bestreden is. Jammer alleen nog van de diaree, drinkt hij wel goed?
En knap dat hij ook al kan tekenen/krassen.
pi_103759415
jij ook gefeliciteerd Cooki!
pi_103760056
Ja, hij drinkt en eet goed, is niet suf en speelt gewoon lekker, maar ik ga morgen wel even bellen met m'n huisarts, het is al vanaf woensdag.
  zondag 30 oktober 2011 @ 21:53:10 #170
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103763467
Beterschap voor Mex! :*

Nog feli voor Cooki's oudste O+

Kursor, welkom en wat een mooi grietje! O+

Oona in dat laken :D

Harry lag er om 18:15 in, werd om 18:45u wakker en wilde toen niet meer gaan slapen. Uiteindelijk na veel drama en gebrul heb ik hem om 20 uur brullend in zijn bed achtergelaten met de mededeling dat ik niet meer terug kwam (auw mijn moederhart). En na 5 min was de strijd beslecht...
Zucht...
  zondag 30 oktober 2011 @ 21:56:21 #171
250838 Fee-nix
pi_103763668
Ohwwww...soms moet je ze wel eens even laten brullen, he Asy. Voor hun eigen bestwil. Maar dat is inderdaad o zo lastig! Jesper kan soms zo hartverscheurend huilen... En dan weet ik dat hij doodop is en zo in slaap valt, maar het liefst wil ik hem dan gelijk weer uit bed plukken.

Nou hij ligt gelukkig nog steeds lekker te slapen en ik ga ook naar bed! Truste!
pi_103765732
Kursor en Marit welkom!!

Oona en vingerverf :D Hij is wel heel mooi geworden!

Cooki, geslaagd feestje gehad dus! Alvast gefeliciteerd met Thomas!

Asy, ik voel met je mee...maar blijkbaar was het even nodig.

We waren pas laat in Slagharen (was nog 1,5 uur rijden), maar de jongens hebben zich vermaakt! Waren vanavond om half 9 pas thuis en helaas werd Dyon toen plotseling ziek. Hij begon te rillen toen we thuiskwamen en 2 slokjes van de fles en hij begon te spugen, daarna kwam ook de koorts. Is alleen maar aan het jammeren, ligt nu met papa op bed en het lijkt iets stiller te worden.
  zondag 30 oktober 2011 @ 22:49:56 #173
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103767311
@ Troeta... Jaaa leuk is dat hè... Vanmiddag pakte Oona een kladblokje dat langs de laptop lag toen ze even op schoot zat... Ze heeft even zitten krassen met een pen.. erg leuk..

@ Asy... Och brrr dat doet een moederhart idd pijn! Vind dat zo sneu... Hier moet dat ook soms.. Vind het 3x nix! Hopelijk heeft hij verder een fijne nachtrust nu.. en jij ook..

@ Cooki... Gefeliciteerd met Thomas! w/

@ Meimel... Och wat sneu!! Hopelijk voelt hij zich snel beter...
Wel fijn dat jullie het zo goed hebben gehad in Slagharen!

Zo.... Sytycd gekeken.. altijd leuk...
Oona niet meer gehoord op wat gehoest na.. en een keer luidruchtig op haar speen sabbelend ;)
Ben heel hard aan het duimen dat er morgenvroeg minimaal 06:.. op de wekker staat.. ziet er beter uit dan 04.30 als je je ogen open doet..
We'll have love aplenty
You and me
  zondag 30 oktober 2011 @ 23:00:07 #174
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103767950
Ow vergeet ik nog helemaal trotse-mama-modus...

Vanmorgen zei Oona haar eerste 2 woord zinnetje!!
- Eten op!-
;) Alleen wel terwijl ze tussen ons in op bed lag ;) Maar hé dat mag de pret niet drukken!
We'll have love aplenty
You and me
pi_103774559
quote:
2s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:53 schreef Asyniur het volgende:
Harry lag er om 18:15 in, werd om 18:45u wakker en wilde toen niet meer gaan slapen. Uiteindelijk na veel drama en gebrul heb ik hem om 20 uur brullend in zijn bed achtergelaten met de mededeling dat ik niet meer terug kwam (auw mijn moederhart). En na 5 min was de strijd beslecht...
Zucht...
Asy :* , je komt toch wel terug, maar pas na 10 uur slaap :P
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 22:26 schreef Meimeltje het volgende:
We waren pas laat in Slagharen (was nog 1,5 uur rijden), maar de jongens hebben zich vermaakt! Waren vanavond om half 9 pas thuis en helaas werd Dyon toen plotseling ziek. Hij begon te rillen toen we thuiskwamen en 2 slokjes van de fles en hij begon te spugen, daarna kwam ook de koorts. Is alleen maar aan het jammeren, ligt nu met papa op bed en het lijkt iets stiller te worden.
Meimeltje, leuk Slagharen!
[spoiler ivm offtopic]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh Dyon :* , ik hoop dat hij nog wel lekker heeft geslapen, wat sneu als hij zich zo rot voelt :*
Hoe is t er nu mee?
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 23:00 schreef Reilain het volgende:
Vanmorgen zei Oona haar eerste 2 woord zinnetje!!
Reilain, Oona wat een kunstwerk ! ^O^ en wat knap n 2 woord zinnetje! O+

@Troeta, Beterschap voor Mex :Y

* Lucas update: kwart voor 6 wakker ohnee, t was kwart over 5, maar dat heb ik al geblokt }:|....
maar "gelukkig" thomas ook :P dus die hebben samen :') gespeeld met de duplo,
het jarige-tiener-job-feestontbijt van thomas geplunderd, babytv staat op, nou wat wil je nog meer!
lucas doet hoeraaa met de armpjes omhoog, schattig :Y
en gistermiddag ook een twee woord kreet: "isse op" :D :7

:O is t al weer bedtijd? :O :X

[ Bericht 1% gewijzigd door -Caroline- op 31-10-2011 08:29:13 ]
  maandag 31 oktober 2011 @ 07:56:26 #176
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103774870
Ooh Cooki, ik leef met je mee al heeft de mijne uitgeslapen tot 6:10u.
Enige probleempje: ik lag wakker van 2:30 tot 4:30u. Dus mijn lontje is net als dat van Harry wat aan de korte kant :X
Maar gelukkig komen over 1 uur hulptroepen...

Meimel, fijn dat jullie het leuk gehad hebben. Alleen jammer dat Dyon daarna ziek werd. Hoe is het vannacht gegaan?

Wat goed zeg dat jullie kids al 2-woordzinnen maken
pi_103775046
Mijn muppetje had het alleen gisterenavond even lastig, dat 'extra' uurtje opblijven zeg maar :) Maar speen en Monsieur Lapin hebben dat prima opgevangen.. Vervolgens sliep ze van 7 tot 7 als een blok! Niks te klagen dus..

Geloof dat ik haar er zo weer op kan gooien en das mooi, want ik ben aardig ziek inmiddels ;( net maar ziekgemeld, dus ik ga zo lekker mee naar bed.. Mart is ook vrij ;) gelukkig (we hadden deze dag geruild deze week) die die kan zich verder over de muppet ontfermen...
pi_103775118
Komt mooi uit dan orea! Beterschap :*

Floris was gisteren ook moe s avonds. Was natuurlijk om 7uur wakker. Maar een uur geslapen overdag. Toen kwam mn zus met gezin even een bakkie doen en toen kreeg ie even een opleving. Hij ging stuiterend zn bed in :') :D
Vanoch tend was ie om 7uur wakker, beetje vroeg vind ik :)
Heb k wel wat aan mn dag :P
Hij is nu zn megablocks door de kamer aan t verspreiden.

Ik las 2woordszinnetje voor oona, knap hoor!
  maandag 31 oktober 2011 @ 08:38:39 #179
250838 Fee-nix
pi_103775254
Mogguh. Net uit bed... Jesper heeft weer lekker geslapen. werd wel om 7 uur wakker, maar met een speentje (die hij dus alleen nog af en toe krijgt als hij te vroeg wakker wordt) heb ik het gerekt tot 8 uur. Heel fijn.

Ik zag twee keer een twee woorden zinnetje: knap hoor! Jesper zegt tot nu toe alleen maar 'kaaaaaaa' als iets klaar is (dat zegt hij echt altijd op het goede moment). Verder zegt hij soms (als hij zin heeft papapapapapa en mamamamamama) en bah. (Ook een keer toen ik zei: kijk daar is oma. Jesper vol overtuiging: bah!) Dus hij loopt een klein beetje achter met woordjes... maargoed komt vast wel. Lopen was ook heel laat. Dat doet hij nog geeneens een maand. Maar het gaat wel al heel goed!

Beterschap Orea! En Meimeltje ook voor je zoontje.
pi_103775280
En het is pas half 9.....

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')