Goed misschien wel, Zoë wil alleen klauteren, klimmen en stoeien met haar broer.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:45 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik zou dan juist zeggen dat het goed is!
Ik heb met nichtjes koekjes gebakken volgens mij toen 1 2.5 en 1 1 jaar oud waren, maar het kan ook een half jaartje later zijn geweest. Ik weet heel zeker dat de jongste nog geen 2 was. Die wilde vooral hele dikke koekjes bakken, en snel tv kijken
Toch die Ipad opladen he. Nog gefeliciteerd met je oudste dan. Was het een geslaagd feestje?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:42 schreef Cooki het volgende:
ik heb jullie wel gemisthele dag niet online, ik heb ook afkickverschijnselen
![]()
Ja, het was heel gezellig en Thomas was echt hyper-jarig!quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:52 schreef As1981 het volgende:
Toch die Ipad opladen he. Nog gefeliciteerd met je oudste dan. Was het een geslaagd feestje?
Asyquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:53 schreef Asyniur het volgende:
Harry lag er om 18:15 in, werd om 18:45u wakker en wilde toen niet meer gaan slapen. Uiteindelijk na veel drama en gebrul heb ik hem om 20 uur brullend in zijn bed achtergelaten met de mededeling dat ik niet meer terug kwam (auw mijn moederhart). En na 5 min was de strijd beslecht...
Zucht...
Meimeltje, leuk Slagharen!quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:26 schreef Meimeltje het volgende:
We waren pas laat in Slagharen (was nog 1,5 uur rijden), maar de jongens hebben zich vermaakt! Waren vanavond om half 9 pas thuis en helaas werd Dyon toen plotseling ziek. Hij begon te rillen toen we thuiskwamen en 2 slokjes van de fles en hij begon te spugen, daarna kwam ook de koorts. Is alleen maar aan het jammeren, ligt nu met papa op bed en het lijkt iets stiller te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeh Dyon, ik hoop dat hij nog wel lekker heeft geslapen, wat sneu als hij zich zo rot voelt
![]()
Hoe is t er nu mee?Reilain, Oona wat een kunstwerk !quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:00 schreef Reilain het volgende:
Vanmorgen zei Oona haar eerste 2 woord zinnetje!!en wat knap n 2 woord zinnetje!
![]()
@Troeta, Beterschap voor Mex![]()
* Lucas update: kwart voor 6 wakker ohnee, t was kwart over 5, maar dat heb ik al geblokt....
maar "gelukkig" thomas ookdus die hebben samen
gespeeld met de duplo,
het jarige-tiener-job-feestontbijt vanthomas geplunderd, babytv staat op, nou wat wil je nog meer!
lucas doet hoeraaa met de armpjes omhoog, schattig![]()
en gistermiddag ook een twee woord kreet: "isse op"![]()
![]()
is t al weer bedtijd?
![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door -Caroline- op 31-10-2011 08:29:13 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |