abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103780335
we hebben een wintertijdellendeblock gemaakt *O*

jut & jul hebben sinds vannacht een nachtlampje op een timer die om half 7 's ochtends pas aan gaat :Y ivm fokwetten zeg ik niks over of het al dan niet werkt :X

en ik zag snelsnel nieuwe aanwas! welkom *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_103780566
Oh, Barbabientje, nog gefeliciteerd met de verjaardag van je meis. Heerlijk Hollands welvaren zo te zien O+

Sonnetje, hoezo neem je geen wijntje dan? Is er iets wat je wil delen? O-)

Het slapen gaat al ruim een week bagger hier. Mevrouw vindt het rond 4-5 uur wel welletjes en wil dan NIET meer naar bed. Op een gegeven moment is dat zelfs met z'n 2en niet meer zo goed op te vangen qua nachtdiensten. Vanochtend om 7.30 uur heb ik Hannah een beetje boos in bed gelegd met het commando slapen. Na 5 minuten brullen was ze ineens stil en heeft ze geslapen tot 9.00 uur _O-
*noteert: boos worden helpt soms.
pi_103781232
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 12:08 schreef octopussy het volgende:
Oh, Barbabientje, nog gefeliciteerd met de verjaardag van je meis. Heerlijk Hollands welvaren zo te zien O+

Sonnetje, hoezo neem je geen wijntje dan? Is er iets wat je wil delen? O-)

Het slapen gaat al ruim een week bagger hier. Mevrouw vindt het rond 4-5 uur wel welletjes en wil dan NIET meer naar bed. Op een gegeven moment is dat zelfs met z'n 2en niet meer zo goed op te vangen qua nachtdiensten. Vanochtend om 7.30 uur heb ik Hannah een beetje boos in bed gelegd met het commando slapen. Na 5 minuten brullen was ze ineens stil en heeft ze geslapen tot 9.00 uur _O-
*noteert: boos worden helpt soms.
Jij wil te graag. Maar tis a te vroeg en b mag t niet met mn dieet.
Hier komt voorlopig nog geen 2e hoor
  maandag 31 oktober 2011 @ 12:40:04 #229
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_103781662
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 12:00 schreef octopussy het volgende:

[..]

S. nam Hannah ook net mee naar de winkel zonder jas }:| en ze heeft aan haar armen alleen maar een romper met lange mouwen en is al aan het hoesten 's nachts. Blijkbaar mag daar een longontsteking bij ofzo 8)7
Mannen... :X

Barba wat een mooie foto's! Heerlijk meidje heb je ook O+
pi_103781725
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2011 12:26 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Jij wil te graag. Maar tis a te vroeg en b mag t niet met mn dieet.
Hier komt voorlopig nog geen 2e hoor
daarom volg ik het bier dieet.. gewoon kratje per week.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_103781793
Waar is die 'like' button? :D
pi_103782200
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 11:52 schreef Meimeltje het volgende:
Als Cooki post dan probeer ik altijd even te wachten met reageren, want je weet nooit wat er verder allemaal nog komt te staan :P
}:| ok ok ... ik zal mn leven beteren, hier op fok dan he :D

Sonnetje lekker in t sonnetje :P
Octo: boos worden helpt? *opnoteert*
Spewey: hier: https://www.bof.nl/2011/09/21/ophef-om-like-button-van-facebook
  maandag 31 oktober 2011 @ 13:20:08 #233
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103783029
Wat een geweldige foto Orea :D
Zou net ook zo'n foto hebben kunnen maken ;) Gelukkig heb ik een meisje dat op het moment enorm van opruimen houdt!! Als ik zeg.. Oona ga je opruimen? dan gaat ze me alles aangeven of in de bakken stoppen... Serieus handig :D Nu nog hopen dat dat zo blijft!

@ Sonnetje :D
Die foto van Floris O+ & Wat klinkt dat heerlijk gezellig

@ Meetingdrukte...
Zoals het er nu naar uitziet gaat het hier ook lukken om even die kant op te komen... Voordeel is dat het voor mij dichtbij is ;) Lang zal ik ook niet gaan want Oona wordt dan helemaal tureluurs van alle drukte... Maar t lijkt me wel erg leuk om jullie en ukken te zien!

@ Meimeltje..
Hahaha Ja hoe kon t ook anders dat haar eerste 2woordzin over eten zou gaan.. Mijn kleine eetjunkie.... Fijn dat het weer wat beter gaat met Dyon! Hopelijk gaat het gewoon lekker op t kdv vandaag.!

@ Barbabientje..
Wat een mooie meid! Echte dreumes al :D

@ Octo...
Pff ik voel met je mee.. Hier ook al een ruime week bagger met slapen..
Gisterenavond was ze klaarwakker van half 12 tot kwart over 1...
Alles geprobeerd maar helaas.... maar naar poging 386 viel ze ineens wel om (en lagen wij nog een kwartier roerloos in bed - zou het echt?- )
Vanmorgen een vrij acceptable 06.10... dus dat was weer beter dan de 04.30 van gister..

..

Zoooo me-time!
Oona ligt 3 kwartier te pitten.. was staat aan, andere was hangt aan de lijn, keuken is (op het oog) weer opgeruimt en schoon ;) this weer even welletjes!

Heb nog steeds honing aan m'n kont... (Meer een complete pot over mijn hoofd gegoten denk ik) maar vandaag is dur humeurtje iets beter weer...

Ze stond net zowaar een sec of 30/40 los! terwijl ze een paar blokjes lego-primo op een hoge toren probeerde te zetten.. ze had niet door dat ze los stond haha...
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
  maandag 31 oktober 2011 @ 14:16:09 #234
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103785117
Wat is Bientje een lekker spekkie! O+
  maandag 31 oktober 2011 @ 18:24:42 #235
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103795295
Nou, het ligt in bed. Ben benieuwd of hij doorslaapt tot morgenvroeg...
pi_103795974
Als ik Zoë zo vroeg in bed leg kan ik geheid om 5 uur met haar naar beneden.
Ik ga voor je duimen!
  maandag 31 oktober 2011 @ 18:50:35 #237
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103796321
Hier ook eentje nu 5 min plat.... Ze had 10 min geslapen om 4 uur... Veulste kort!
Ben benieuwd... Gisterenavond was ze van 23.30-01.15 wakker weer.. -O- en vanmorgen om 06.10....

Owww enne Spewey :D De tangle Teeser is onderweg naar hier :D Ben benieuwd
We'll have love aplenty
You and me
pi_103796558
Misschien dat 16 uur slaapje vervroegen/samenvoegen met haar middagdut?
Zoë slaapt van kwart voor 1 tot kwart over 3 en gaat tegen 20:00 uur naar bed tot 7:30 de volgende morgen en dat schema heeft ze nu 10 maanden, kind heeft niet zoveel behoefte aan slaapjes. :D

Ik ben nog steeds fan van de tangle teezer! Elke dag meerdere keren haar haar kunnen kammen zonder drama. *O*
  maandag 31 oktober 2011 @ 19:12:44 #239
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103797589
Helaas hier een meisje dat heul veul slaap nodig heeft en dat op het moment niet zo veel pakt (of ja wel veel, maar niet op de goede momenten) ;)
Normaal van 10-12 en van 4-5..

Vandaag werd het juist weer 07.30-09.30 & 12.30-13.45.... Eigenlijk is het daarna te lang tot 7 uur... meestal slaapt ze dan nog eventjes een half uurtje voor het eten bij dit ritme..

Zogauw jij die TT had genoemt kwamen de klitjes hier ineens met z'n alle tevoorschijn ;) dus meteen maar besteld
We'll have love aplenty
You and me
pi_103798536
Grappig om te lezen hoe al die kinderen verschillend slapen.
Hier heeft ie vandaag van kwart voor 3 tot half 5 geslapen. Om iets over half 7 lag ie er weer in. Hij werd wakker en toen was ie nog moe. T maakt bij hem ook niet uit hoe laat ie s middags wakker wordt, hij ligt er altijd rond 7en in.
Ben benieuwd hoe laat hij morgen wakker wordt. Hij was vanochtend dus om 7 uur wakker. Vond t wel bijzonder dat ie t tot zo laat volhield.
  maandag 31 oktober 2011 @ 19:30:45 #241
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103798795
Nog even spammen hoor....
Ze zat zo heerlijk te eten gisteren... Kliko ;)
Meteen duidelijk waarom haar eerste 2 woord zinnetje eten als onderwerp had ;)
(let niet op mijn gekakel ;) )
We'll have love aplenty
You and me
  maandag 31 oktober 2011 @ 19:48:40 #242
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_103799967
"Ohoohh" O+
Jouw kind eet!

De mijne wilde zelfs de brinta niet die ik speciaal voor hem gekocht en bereid had :N . Score van vandaag: 2 nijntjekoekjes, 2 biscuitjes, een halve banaan en 3 stukjes pasta -O-

Ik wil mijn allesverslindende dreumes terug :'(
  maandag 31 oktober 2011 @ 19:51:41 #243
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103800162
Dat filmpje van OOOOOO-na O+

Ik leg Harry gewoon in bed als hij moe is. Eigenlijk slaapt hij (op een enkele uitzondering na) altijd tot half 8/8 uur, ongeacht hoe laat ik hem 's avonds in bed leg. Maarrrrr hij moet dan wel moe zijn.
Overigens heeft hij nog tot 15 min terug liggen babbelen/jengelen. Nu heb ik hem even niet meer gehoord dus ik hoop dat hij slaapt...
pi_103800528
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 19:48 schreef pessie het volgende:
"Ohoohh" O+
Jouw kind eet!

De mijne wilde zelfs de brinta niet die ik speciaal voor hem gekocht en bereid had :N . Score van vandaag: 2 nijntjekoekjes, 2 biscuitjes, een halve banaan en 3 stukjes pasta -O-

Ik wil mijn allesverslindende dreumes terug :'(
thomas heeft ook zo een fase. Thuis wil hij bijna niets meer eten en op een ander eet hij heel goed. Geen idee aan wat het ligt maar heel vervelend. Vroeger at hij zo goed en nu is het steeds drama. Vandaag gingen we hem ophalen en vanaf dat we binnenkwamen was het ook bij de onthaalmoeder gedaan met eten.
pi_103804525
Bientje O+

Ik heb vandaag om half 10 geprobeerd om Mex wakker in bed te leggen, omdat ik hier lees dat bijna iedereen dat gewoon kan,muziekje aan,knuffeltje erbij,speentje. Nou,hij ging even spelen, toen heb ik snel even gedouched en toen werd het jammeren en toen brullen en even later was hij helemaal over z'n toeren. Gooide zichzelf achterover en alles,spenen,knuffels en dekens lagen buiten het bed.
Zelfs naast het bedje staan en hem aaien hielp niet,hij moest en zou in m'n armen.
Nouja toen heb ik hem dus eruit gehaald en wilde hij helemaal niet meer slapen en zat ie de hele tijd aan me vastgeplakt.
Om 10 over 1 viel die eindelijk in slaap op schoot met tvkijken en om 10 voor 3 werd hij wakker.
Dus maar 1 slaapje gehad vandaag en opzich ben ik nou wel benieuwd hoe het vannacht gaat.

Vanochtend was het half 5, maar ik heb besloten om niet meer voor 6 uur naar beneden te gaan,dus hou ik hem gewoon vast in bed en dan slaapt ie nog even verder, van de week was het een paar keer half 8,maar vandaag ging m'n vriend zijn wekker om kwart over 6,dus die verpestte het:P
Wat een gedoe dat slapen zeg!

Relain, wat deed ze dan van 23.30 tot 1.15? Gaat ze dan spelen? Is ze klaarwakker?

pessie,geen zorgen gaan maken over het eten hoor! Komt vanzelf wel weer goed, kinderen zijn echt heel sterk.
  maandag 31 oktober 2011 @ 21:05:54 #246
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103805182
Daar ben ik ook zo bang voor Pessie... Dat mijn allesverslinder van de ene op de andere dag nee gaat zeggen... Dus ik geniet er maar volop van ;)
Idd wat Troeta al zegt.... komt vanzelf wel weer!

@ Troeta..
In haar bed krijsen..
Op schoot voor de tv een beetje snoozen of gezellig meekletsen met wat er op tv gebeurde... en als ze genoeg gezien had wilde ze gaan spelen..
Bij ons in bed heen en weer bewegen, willen slapen maar elke 30 sec van houding wisselen, op willen staan, weer neerploffen.. bijna zuchtend omdat het haar niet lukte..

Ze leek gewoon te moe om in slaap te vallen.. Elke 20min ongeveer maar geprobeerd richting haar kamertje te lopen.. en ineens om 01.15 ging ze K.O in haar bedje..
(Eerder al een keer een klein flesje geprobeerd, vaak een succes, mocht gisteren alleen niet baten)
We'll have love aplenty
You and me
pi_103805674
Dat doet Mex ook dat rare neerploffen enzo, gaat ie op m'n buik liggen of op m'n hoofd, of bijna op ons voeteneind en dan denk ik dat ie slaapt zegt ie ineens HEYHEYHEY.
Wat het nou is,overprikkeld of te moe? Ik kan er mijn vinger niet op leggen...
pi_103805868
Dat doet Puck ook :o Denk je dat hij slaapt en dan komt hij weer omhoog, ploft weer neer, komt weer omhoog etc. En dan opeens doet hij :o en duikt af op iets dat op het randje van het hoofdeinde staat. :?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_103806062
Femke heeft vandaag van 12 tot 16 uur geslapen, een record!! Maar ze moest even wat slaap inhalen van gisteren;) Gisteren een half uur in de auto was niet genoeg. Ze weigert eigenlijk buiten haar bed om ergens anders te slapen..
pi_103806882
Wauw, ik ben blij dat meer baby's dat doen zeg,haha, helemaal niemand herkent het aan wie ik het vertel.
Het hoofdeinde is hij wel eens tegen aan geknald, meestal kan ie daarna dan wel slapen :D
Alleen ik dan weer niet,bang dat ie een hersenschudding heeft ofzo...

Jee,dat is echt lang Mereltje!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')