Wat een geweldige foto Orea

Zou net ook zo'n foto hebben kunnen maken

Gelukkig heb ik een meisje dat op het moment enorm van opruimen houdt!! Als ik zeg.. Oona ga je opruimen? dan gaat ze me alles aangeven of in de bakken stoppen... Serieus handig

Nu nog hopen dat dat zo blijft!
@ Sonnetje
Die foto van Floris

& Wat klinkt dat heerlijk gezellig
@ Meetingdrukte...
Zoals het er nu naar uitziet gaat het hier ook lukken om even die kant op te komen... Voordeel is dat het voor mij dichtbij is

Lang zal ik ook niet gaan want Oona wordt dan helemaal tureluurs van alle drukte... Maar t lijkt me wel erg leuk om jullie en ukken te zien!
@ Meimeltje..
Hahaha Ja hoe kon t ook anders dat haar eerste 2woordzin over eten zou gaan.. Mijn kleine eetjunkie.... Fijn dat het weer wat beter gaat met Dyon! Hopelijk gaat het gewoon lekker op t kdv vandaag.!
@ Barbabientje..
Wat een mooie meid! Echte dreumes al

@ Octo...
Pff ik voel met je mee.. Hier ook al een ruime week bagger met slapen..
Gisterenavond was ze klaarwakker van half 12 tot kwart over 1...
Alles geprobeerd maar helaas.... maar naar poging 386 viel ze ineens wel om (en lagen wij nog een kwartier roerloos in bed - zou het echt?- )
Vanmorgen een vrij acceptable 06.10... dus dat was weer beter dan de 04.30 van gister..
..
Zoooo me-time!
Oona ligt 3 kwartier te pitten.. was staat aan, andere was hangt aan de lijn, keuken is (op het oog) weer opgeruimt en schoon

this weer even welletjes!
Heb nog steeds honing aan m'n kont... (Meer een complete pot over mijn hoofd gegoten denk ik) maar vandaag is dur humeurtje iets beter weer...
Ze stond net zowaar een sec of 30/40 los! terwijl ze een paar blokjes lego-primo op een hoge toren probeerde te zetten.. ze had niet door dat ze los stond haha...