SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
Flaming hot
mij?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:50 schreef Beach het volgende:
Wat was dat laatste bericht van jou nou weer trouwens
wisten we alquote:
Dat was een bericht op last.fm, ik denk niet dat dat banbaar is.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:02 schreef Beatles het volgende:
ooooo staat een ban op posten van berichtennn oooo oooo ooo snel even TR'en!!!
o wat jammer nouquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat was een bericht op last.fm, ik denk niet dat dat banbaar is.
Die korte tijd dat P_z terug is, heeft die al zo'n slechte invloed op jou.quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:04 schreef Beach het volgende:
[..]
Die korte tijd dat P_z terug is, heeft die al zo'n slechte invloed op jou.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:05 schreef Beatles het volgende:
[..]Was een grapje toch man man man
Breaking news: Het is uit tussen OV en Summergirl!!!![]()
![]()
Praat er even met OV zelf overquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:06 schreef Beach het volgende:
[..]gelukkig maar
Watsinds wanneer en waarom
Geen idee! Ik keek eerst in haar fobo en daar stond stukje: relatie: OVquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:06 schreef Beach het volgende:
[..]gelukkig maar
Watsinds wanneer en waarom
Jij was even op de MSn nodig.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Praat er even met OV zelf overArm jochie
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Praat er even met OV zelf overArm jochie
Ik ben niet thuis. Sta op een stationnetje op een vriendin te wachten. Maar ik ben rond 12 uur ofzo wel thuis. Dus zeg maar of ik dan nog op msn nodig benquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:07 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Jij was even op de MSn nodig.
zit er wel aan te komenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:20 schreef Breezerslet17 het volgende:
Wanneer gaan jullie uit elkaar?
Dat zijn wij niet toch ;oquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:59 schreef Beatles het volgende:
iedereen maakt het uit de laatste tijd
Met een slapeloze nachtquote:Op zondag 30 oktober 2011 09:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gefeliciteerd Patriiick en Rene ook een beetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door dralion13 op 30-10-2011 11:30:43 ]Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
Indiana.quote:
Vrouwen he, vrouwenquote:
Moedervlek?quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, al voel ik me nu een stuk beter dan tot ongeveer 17.00 uur
Tjeetje.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ahh oke, het is aankomende week 44. NOG MAAR ACHT WEKEN MANG.
Jazeker, maar ik heb ook wel door van mezelf dat dat extreem suf isquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jawel! Want geef toe, zo denk jij ook!
quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:11 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jazeker, maar ik heb ook wel door van mezelf dat dat extreem suf is
Ja dat is waarquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ja, maar dat is altijd achteraf pas. Op het moment zelf is het vreselijk. hihihi
quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:13 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja dat is waarPaniek alles, bijna woedend en dan achteraf: oh
Tjeetje.
Wat tof! Goeie, ik ga ook mijn nagels lakkenquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Echt he.
Ik heb vannacht mn nagels gelakt, die blauwe die we toen samen gekocht hebben
quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:08 schreef Plastic_zak het volgende:
[ afbeelding ]
waarom heeft bijna iedereen hier zo'n UI?e
Doe eens gek!quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:14 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wat tof! Goeie, ik ga ook mijn nagels lakkenAlleen welke kleur... Lastig.
Volgens Klips doe ik altijd gekquote:
Mijn broertje lakt ze ook en hij is een jongen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:22 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik wou dat ik een meisje was, dan kon ik ook lakken.
Als ze klaar zijnquote:
Jij hebt 2 gekke broertjes.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mijn broertje lakt ze ook en hij is een jongen.
Jouw broertjequote:Op zondag 30 oktober 2011 20:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mijn broertje lakt ze ook en hij is een jongen.
Jongste broertje.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:25 schreef Breezerslet17 het volgende:
Daarnaast ben ik 2x zo oud, of 6x zo oud. Afhankelijk van je broertje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:39 schreef Bloempje. het volgende:
Klinks? :Omg dat is keischattig welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Daar is het nog een beetje te warm voorquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nu je mutsje op en helemaal matchend alles!
Onsquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Appel meet iedereen, behalve ons.
Ik kliek helemaal niet johquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:06 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Wij zijn een kliekende eenheid.
Maar je hebt alleen ons ontmoet kwa fokkers toch?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:08 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik kliek helemaal niet johVan mij mag iedereen meedoen, als ze maar lief zijn
quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:56 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
pssst meisje je staat me wel aan...daten ?
Ik ook hoor. Maar dat waren ze afgelopen keer niet.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:08 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik kliek helemaal niet johVan mij mag iedereen meedoen, als ze maar lief zijn
Ja, maar dat is omdat ik nieuwe mensen eng vind in het echtquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:08 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Maar je hebt alleen ons ontmoet kwa fokkers toch?.
Fokkers zijn ook eng.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:09 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, maar dat is omdat ik nieuwe mensen eng vind in het echt
Hoe heb je hem leren kennen eigenlijk?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:09 schreef Bloempje. het volgende:
Man, ik heb zelfs tegen Klips nog gezegd dat ik m echt niet snel zou gaan zien hoor, want boeh, eng.
Hij zag haar foto's in KPDquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:11 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Hoe heb je hem leren kennen eigenlijk?
Oh hemeltjequote:Op zondag 30 oktober 2011 21:11 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Hoe heb je hem leren kennen eigenlijk?
Ook niet romantisch.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:12 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh hemeltjeNou, via een topic over westerpop, festival waar we allebei heen geweest waren. Ik had daar gezegd dat een gitarist van het podium afgesprongen was, waardoor ik omviel en dat net daar een foto van was
. En toen kreeg ik een pm met een link naar die foto en: 'sta jij hier op toevallig?
'. En toen gingen we veel pmen en msnen en toen toch maar elkaar zien
Niet echt neequote:
Even zoeken, denk niet dat ik m nog hebquote:
Nu kun je niet zonder hem!quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:14 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Niet echt neeIk dacht eerst ook: jemig, wat is dit nou weer voor figuur
. En ik heb nog geroepen dat ie veeeeuuuuuuls te jong is en dat ik nooit iets met iemand van 3 jaar jonger zou beginnen nu
Ja. Uh
Zou ik zeker niet leuk vinden neequote:
Hij nog wel?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:15 schreef Bloempje. het volgende:
Nope, heb m niet meer.
[..]
Zou ik zeker niet leuk vinden nee![]()
Ik weet nietquote:
Ik weet nog niet of ik moet werkenquote:
IS IE GEK?!quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Cosmo wilde geen ijs eten op wafels.
Wanneer hoor je dat?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:20 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik moet werkenAls ik niet hoef te werken wel
Moet ook geen gortdroge wafel zijn. Gewoon een lekkere. Met ijs en warme chocoladesausquote:
Je moet wel eten ja. Anders word je ziek en naar.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:23 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik eet wel weer niks, zoals altijd.
Dat ben ik al.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:23 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Je moet wel eten ja. Anders word je ziek en naar.
Hip? Dat is zo 2007.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:28 schreef Bloempje. het volgende:
Oh hemeltje. Klips moest op z'n bus wachten op Leiden en heeft toen bij de starbucks gezeten. Met z'n macbookWat hip.
Hip is niet helemaal het goede woord. Maar ik kon geen beter woord verzinnen.quote:
Dikke mensen, trage verhaallijn, concept wat na 3 afleveringen de spanningsboog alweer voorbij is. Mwah.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:31 schreef Bloempje. het volgende:
Ik ben vergeten obese te kijkenMaar het is nog niet op rtl gemist.
Oh. Dat is lastig. Oke.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:37 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik ga 5 liedjes downloaden, jullie bepalen welke! Roept u maar.
Dit ziet er al walgelijk uit.quote:
Vrolijk, lief, blijheid.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:40 schreef Breezerslet17 het volgende:
Wat vinden mensen altijd zo leuk aan van die jongens met iets te lang haar, geen opvallend/verfrissend/spannend stemgeluid met een gitaarriedeltje en een andere willekeurig intrument op de achtergrond?
quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:40 schreef Breezerslet17 het volgende:
Wat vinden mensen altijd zo leuk aan van die jongens met iets te lang haar, geen opvallend/verfrissend/spannend stemgeluid met een gitaarriedeltje en een andere willekeurig intrument op de achtergrond?
Pessimist.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:44 schreef Breezerslet17 het volgende:
Nee.
Ik voel me net zo'n pessimist die alles haat, terwijl dat niet het geval is..
Bosvruchtenthee!quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:45 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik vind het gewoon niet mooi, ieder zijn smaak thee toch..
Lief, bedankt!quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:49 schreef Bloempje. het volgende:
Kopjes en een pootje en een jankmauw van Smokey
quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lief, bedankt!
aantal posts: 49313 (gemiddeld 128 per dag)
Joah, wel leukquote:
Doe ik ook wel eens.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:02 schreef Bloempje. het volgende:
Dat beest gaat vaak ook midden in de kamer liggen, op z'n rug, al z'n poten wijd
Ik gebruik google vaker als spellingscontrole dan om iets op te zoekenquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:18 schreef Breezerslet17 het volgende:
Anders gewoon de vraag aan google stellen, google weet altijd raad.
Haha jaquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:19 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik gebruik google vaker als spellingscontrole dan om iets op te zoeken![]()
Tien seconden geluisterd, niet knettervals, maar heeft iets heel irritantsquote:
Geen emotiequote:Op zondag 30 oktober 2011 22:23 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Tien seconden geluisterd, niet knettervals, maar heeft iets heel irritants
Zo worden we nooit echt familie, ik heb speciaal de kerstdagen al voor jullie gereserveerd.quote:
Oh je mag wel komen hoor, ook al zijn we geen echte familie. Alleen ben ik met kerst bij Klips waarschijnlijkquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:30 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Zo worden we nooit echt familie, ik heb speciaal de kerstdagen al voor jullie gereserveerd.
Beide dagen? Ook saai.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:31 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh je mag wel komen hoor, ook al zijn we geen echte familie. Alleen ben ik met kerst bij Klips waarschijnlijkMaar daar mag je ook wel komen hoor. Die heeft alleen geen leuke neef/broer ofzo voor je, sorry. Alleen een zusje van 12.
Weet nog niet. Sowieso moet m'n moeder werken met kerst, dus dan is het al niet zo whooptiedoo thuisquote:
Oeh leukquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:33 schreef Breezerslet17 het volgende:
Dan gaan we met zijn allen kerst vieren. Ik heb toch geen familie, Jan kan wel een dagje zonder en KB viert het vast ook niet..
Ja zelf koken.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:34 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oeh leukGaan we dan ook vet coole kerstcadeautjes kopen en heel lekker eten enzo?
Ik wil wel koken. Maar niet helemaal in mijn alleentje
.
Dat noemen ze de playgirl.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Is er ooit een playbbbbooy uitgekomen met alleen naakte mannen?
Staan zeker net zulke goede artikelen in als in de playboyquote:
Tof. Wanneer? Gaan wij koken en mogen Jan en Jwan en Klips en wie er dan ook nog meer willen komen opeten.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:41 schreef Breezerslet17 het volgende:
Nee, en ik wil wel helpen hoor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |