SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
Flaming hot
mij?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:50 schreef Beach het volgende:
Wat was dat laatste bericht van jou nou weer trouwens
wisten we alquote:
Dat was een bericht op last.fm, ik denk niet dat dat banbaar is.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:02 schreef Beatles het volgende:
ooooo staat een ban op posten van berichtennn oooo oooo ooo snel even TR'en!!!
o wat jammer nouquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat was een bericht op last.fm, ik denk niet dat dat banbaar is.
Die korte tijd dat P_z terug is, heeft die al zo'n slechte invloed op jou.quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:04 schreef Beach het volgende:
[..]
Die korte tijd dat P_z terug is, heeft die al zo'n slechte invloed op jou.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:05 schreef Beatles het volgende:
[..]Was een grapje toch man man man
Breaking news: Het is uit tussen OV en Summergirl!!!![]()
![]()
Praat er even met OV zelf overquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:06 schreef Beach het volgende:
[..]gelukkig maar
Watsinds wanneer en waarom
Geen idee! Ik keek eerst in haar fobo en daar stond stukje: relatie: OVquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:06 schreef Beach het volgende:
[..]gelukkig maar
Watsinds wanneer en waarom
Jij was even op de MSn nodig.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Praat er even met OV zelf overArm jochie
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Praat er even met OV zelf overArm jochie
Ik ben niet thuis. Sta op een stationnetje op een vriendin te wachten. Maar ik ben rond 12 uur ofzo wel thuis. Dus zeg maar of ik dan nog op msn nodig benquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:07 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Jij was even op de MSn nodig.
zit er wel aan te komenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:20 schreef Breezerslet17 het volgende:
Wanneer gaan jullie uit elkaar?
Dat zijn wij niet toch ;oquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:59 schreef Beatles het volgende:
iedereen maakt het uit de laatste tijd
Met een slapeloze nachtquote:Op zondag 30 oktober 2011 09:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gefeliciteerd Patriiick en Rene ook een beetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door dralion13 op 30-10-2011 11:30:43 ]Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
Indiana.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |