twitter:TLCnl twitterde op maandag 05-12-2011 om 14:48:26@ms_chapel Aanstaande vrijdag 9 december om 21:00 uur start het tweede seizoen. Elke vrijdag een dubbele aflevering. reageer retweet
Nou ja man... die jongen bedoel je zeker?quote:
Hij was ook meteen de meest onzekere en minst bedreven van allemaalquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:24 schreef Karina het volgende:
Seizoen 3 is inmiddels "beschikbaar". Dit keer met een wedstrijd tussen extreme couponners, prijs: een gouden winkelwagentje
[..]
Nou ja man... die jongen bedoel je zeker?
Geen ideequote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:42 schreef OverRated het volgende:
Vind het een geniaal programma, maar helaas al tijden niet meer gezienIs de uitzending van vanavond ergens terug te kijken?
Nee, dat dacht ik ook al.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:44 schreef StephanL het volgende:
[..]
Geen ideevolgens mij bestaat er geen uitzending gemist van TLC
Check je PMquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:45 schreef Karina het volgende:
Oh shit gemist, ik wist niet dat het weer was begonnen. Ik heb wel steeds naar andere wegen gezocht om te kijken, maar dat was lastig
Ik heb van de allstars alleen 1 en 2 kunnen vinden tot nu toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil ook kijken waar kan ik het vinden?quote:
Hier is een topic over (geweest) maar ik kan het niet zo snel meer vinden, ik denk dat het in GC ergens staat.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:33 schreef anita82 het volgende:
[..]
Ik wil ook kijken waar kan ik het vinden?
Ze hebben het ook regelmatig over dat ze brieven schrijven naar producenten en dan bonnen krijgen.
Zou dat hier werken? iemand ooit geprobeerd?
Heb wel eens gehoord als je een producent laat weten dat je niet tevreden bent over een product dat je dan een tegoedbon of zo krijgt.
Wat is GC???quote:Op maandag 16 juli 2012 11:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier is een topic over (geweest) maar ik kan het niet zo snel meer vinden, ik denk dat het in GC ergens staat.
ok bedankt, enig idee in welke richting ik moet zoeken qua zoekwoorden?quote:
Ik heb zelf al zitten zoeken op korting, maar ik kan het niet meer vinden. Misschien schiet het me nog te binnen.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:48 schreef anita82 het volgende:
[..]
ok bedankt, enig idee in welke richting ik moet zoeken qua zoekwoorden?
Omdat ik het niet uit kan staan als ik iets niet kan vinden, heb ik nog even verder gezocht en er zelfs twee gevonden:quote:Op maandag 16 juli 2012 11:48 schreef anita82 het volgende:
[..]
ok bedankt, enig idee in welke richting ik moet zoeken qua zoekwoorden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |