Bronquote:Het moet niet gekker worden...De vrouwen uit Extreme Couponing zijn compleet doorgeslagen met het verzamelen van kortingsbonnen. In deze verbazingwekkende nieuwe show volgen we verschillende families waar de verzamelgekte heeft toegeslagen.
Tijdschriften, kranten en advertenties worden compleet uit elkaar gescheurd, alles voor die ene kortingsbon. Niets is deze vrouwen te gek. Neem bijvoorbeeld Desirae. Zij betaalt niet eens voor haar krant, maar haalt de coupons uit oudpapierbakken. Stephanie gaat nog een stap verder draagt ze het ook nog eens over op haar zoon. Maar dan is er ook nog Chrystie, ze is pas net begonnen met het verzamelen, maar merkt dat de voorraaden in haar huis zich opstapelen. Overvolle huizen, graaiende vrouwen in papierbakken, hysterisch winkelen, minimale kortingen jagen...Je ziet het allemaal in Extreme Couponing.
De kortingen zijn echt gigantisch, soms kunnen ze het zo uitkienen dat ze zelfs geld toe krijgen door verschillende kortingen te combineren (een paar cent per item, maar toch).quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:18 schreef spoor4 het volgende:
De logica ontgaat me een beetje, een product niet kopen is altijd nog voordeliger dan het product met korting kopen.
Waarom zou je dingen kopen die je niet nodig hebt?
Als echt iedereen dat deed, dan gingen alle supermarkten failliet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:56 schreef Moonwalk het volgende:
Als ik dit zo zie vraag ik me wel af hoe het kan dat er mensen zonder eten rondlopen in amerika, zijn die dan gewoon te lui om te "couponnen" ?
dat snap ik maar zij is niet eens dakloos, als je in een land woont waar dat kan dan hoef je toch geen honger te lijden als je dat in kleine mate zou doen. geen 1000 dollar per keer maar gewoon normaal eten, elke dag een andere supermarkt voor je maaltijden oid. moet kunnen , misschien moet obama de daklozen vertellen dat het echt wel "can"quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Als echt iedereen dat deed, dan gingen alle supermarkten failliet.
Een vies wijf is hetquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:58 schreef Karina het volgende:
Ze heeft wel een gigantische voorgevel.
Klopt. Als je weinig verdient en een beetje oplet, kun je voor weinig boodschappen doen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:58 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
dat snap ik maar zij is niet eens dakloos, als je in een land woont waar dat kan dan hoef je toch geen honger te lijden als je dat in kleine mate zou doen. geen 1000 dollar per keer maar gewoon normaal eten, elke dag een andere supermarkt voor je maaltijden oid. moet kunnen , misschien moet obama de daklozen vertellen dat het echt wel "can"
Yes, met oa een predikant in opleiding die door couponing ruim 21.000 dollar aan spullen aan goede doelen kon schenken...quote:Op zondag 6 november 2011 17:03 schreef Karina het volgende:
Heeft iemand nog gekeken gisteren? Ik was het totaal vergeten.
Dat is mooi, tenminste niet iemand die alles voor zichzelf in een schuurtje houdt.quote:Op zondag 6 november 2011 18:21 schreef Quispi het volgende:
[..]
Yes, met oa een predikant in opleiding die door couponing ruim 21.000 dollar aan spullen aan goede doelen kon schenken...
Oh, mijn informatie klopt nietquote:
Dat zou hier niet werken, alle supermarkten gaan meteen faillietquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:56 schreef jimjim1983 het volgende:
het is ook wel zo dat wanneer dit in nederland ook zo zou zijn dat elke hollander direct elke winkel zou leegroven
quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:56 schreef jimjim1983 het volgende:
het is ook wel zo dat wanneer dit in nederland ook zo zou zijn dat elke hollander direct elke winkel zou leegroven
Jaloerse kip...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:57 schreef OverRated het volgende:
Ik zou me doodschamen als ik bij de kassa stond met zo'n kar vol gratis boodschappen.
Nu maakt ze zelfs winst![]()
Dat doe ik ook sinds enkele jaren. De kortingwekenbonnenmaand eind jaar. Geef ze aan m'n zijbuur; ze heeft 2 kotertjes. En ze shopt in dezelfde suup (er is er ook maar 1) .quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:47 schreef Karina het volgende:
Er gaat wel heel veel tijd inzitten. Ik zou het aan een goed doel geven denk ik, wat ik niet nodig had. Dan heb je zelf van alles gratis en je helpt er ook nog mensen mee.
Dáárom spaart ze kortingbonnen, om lekker veel te kunnen blijven eten.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:55 schreef Karina het volgende:
Iets minder eten zou ook besparen zo te zien.
quote:Extremer Couponer Kelly Charles of Atlanta, Georgia, has saved $24,000 in the past 2 years.
She takes her friend Candi coupon shopping, coming out of the “stockpile closet” to share her money saving secrets. They have been friends since high school, but has kept her couponing to herself for fear of the couponing stigma that can cause bad reactions. Whereas Candi is excited to learn!
Kelly takes advantage of overage deals. She doesn’t see it as “buying things she doesn’t need,” rather she sees it as purchasing items that provide the opportunity to then afford the other things that she needs even more and won’t have coupons (fresh produce, meat, etc.). So when your coupon value exceeds the price of the item, some stores will allow you to use the difference towards other products. However, most stores won’t “pay” you the difference outright, but that’s okay because the savings are just as worthwhile!
Grocery Bill Total: $1,300.03
Total Spent After Coupons: $-.31
————————————————–
For 3 and a half years stay-at-home mom of two, Rebecca of Idaho had built up a stockpile worth $8,000. She donates her excess goodies and keeps a stockpile that includes food storage staples in addition to grocery store freebies.
She brings along her husband Jason, who is still skeptical about Rebecca’s couponing. She sure shows him. He finally realizes that they are buying what they use at incredible savings.
Rebecca gets a lot of her coupons by writing to her favorite companies who then send coupons as a thank you for the compliment.
4 carts of groceries
Grocery Bill Total: $895.65
Total Spent After Coupons: $51.75
He? Die tijden kloppen echt voor geen meter he? Is het nu weer om 7 uur begonnen? Oh ik zie net dat het om half 9 toch ook komt, die om 7 uur was zeker de herhaling van vorige week dan.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:10 schreef StephanL het volgende:
Nu ook bezig.
Boodschappen voor 2756,94 dollarvoor 187 dollar
![]()
Bij mij was er om 7 uur iets anders op hoor.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
He? Die tijden kloppen echt voor geen meter he? Is het nu weer om 7 uur begonnen? Oh ik zie net dat het om half 9 toch ook komt, die om 7 uur was zeker de herhaling van vorige week dan.
Weinig mensen zijn zo gek om het op deze manier te doen. Als ze het wel doen en ze komen op tv, is het gratis reclame.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dat gezicht van dat kassameisje.Ik snap niet dat dat daar mogelijk is. Lijden die supermarkten dan geen verlies ofzo.
Oh, StephanL zei dat het om 7 uur ook was? Misschien een verschil tussen digitale tv en gewone kabel>quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Bij mij was er om 7 uur iets anders op hoor.
Ik snapte al niet dat hij dat zei, maar dat zou kunnen ja.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh, StephanL zei dat het om 7 uur ook was? Misschien een verschil tussen digitale tv en gewone kabel>
Ik snap niet dat niet meer mensen het doen... Je bespaart met een gemiddeld gezin zo 500 dollar per maand en dan ben je eigenlijk al zuinig met de boodschappen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:47 schreef Karina het volgende:
Daar verbaas ik me ook elke keer weer over, hoe kan dit? Het zal wel zo zijn dat er maar weinig mensen dit doen, zo extreem.
Er gaat best veel tijd in zitten, maar als je het niet al te extreem doet zoals deze mensen, dan kun je heel wat besparen inderdaad.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:49 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik snap niet dat niet meer mensen het doen... Je bespaart met een gemiddeld gezin zo 500 dollar per maand en dan ben je eigenlijk al zuinig met de boodschappen.
Toiletpapier smaakt nog prima na de houdbaarheidsdatum!quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
En hoe krijg je al die zooi op dan? Gekke Amerikanen ook.
Ja dat wel.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:51 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Toiletpapier smaakt nog prima na de houdbaarheidsdatum!
Ik vind het wel een aardige hobby eigenlijkquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:55 schreef Inkomen het volgende:
Dan ben je 24, zou je niet iets leuks met je leven doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |