Bronquote:Het moet niet gekker worden...De vrouwen uit Extreme Couponing zijn compleet doorgeslagen met het verzamelen van kortingsbonnen. In deze verbazingwekkende nieuwe show volgen we verschillende families waar de verzamelgekte heeft toegeslagen.
Tijdschriften, kranten en advertenties worden compleet uit elkaar gescheurd, alles voor die ene kortingsbon. Niets is deze vrouwen te gek. Neem bijvoorbeeld Desirae. Zij betaalt niet eens voor haar krant, maar haalt de coupons uit oudpapierbakken. Stephanie gaat nog een stap verder draagt ze het ook nog eens over op haar zoon. Maar dan is er ook nog Chrystie, ze is pas net begonnen met het verzamelen, maar merkt dat de voorraaden in haar huis zich opstapelen. Overvolle huizen, graaiende vrouwen in papierbakken, hysterisch winkelen, minimale kortingen jagen...Je ziet het allemaal in Extreme Couponing.
De kortingen zijn echt gigantisch, soms kunnen ze het zo uitkienen dat ze zelfs geld toe krijgen door verschillende kortingen te combineren (een paar cent per item, maar toch).quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:18 schreef spoor4 het volgende:
De logica ontgaat me een beetje, een product niet kopen is altijd nog voordeliger dan het product met korting kopen.
Waarom zou je dingen kopen die je niet nodig hebt?
Als echt iedereen dat deed, dan gingen alle supermarkten failliet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:56 schreef Moonwalk het volgende:
Als ik dit zo zie vraag ik me wel af hoe het kan dat er mensen zonder eten rondlopen in amerika, zijn die dan gewoon te lui om te "couponnen" ?
dat snap ik maar zij is niet eens dakloos, als je in een land woont waar dat kan dan hoef je toch geen honger te lijden als je dat in kleine mate zou doen. geen 1000 dollar per keer maar gewoon normaal eten, elke dag een andere supermarkt voor je maaltijden oid. moet kunnen , misschien moet obama de daklozen vertellen dat het echt wel "can"quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Als echt iedereen dat deed, dan gingen alle supermarkten failliet.
Een vies wijf is hetquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:58 schreef Karina het volgende:
Ze heeft wel een gigantische voorgevel.
Klopt. Als je weinig verdient en een beetje oplet, kun je voor weinig boodschappen doen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:58 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
dat snap ik maar zij is niet eens dakloos, als je in een land woont waar dat kan dan hoef je toch geen honger te lijden als je dat in kleine mate zou doen. geen 1000 dollar per keer maar gewoon normaal eten, elke dag een andere supermarkt voor je maaltijden oid. moet kunnen , misschien moet obama de daklozen vertellen dat het echt wel "can"
Yes, met oa een predikant in opleiding die door couponing ruim 21.000 dollar aan spullen aan goede doelen kon schenken...quote:Op zondag 6 november 2011 17:03 schreef Karina het volgende:
Heeft iemand nog gekeken gisteren? Ik was het totaal vergeten.
Dat is mooi, tenminste niet iemand die alles voor zichzelf in een schuurtje houdt.quote:Op zondag 6 november 2011 18:21 schreef Quispi het volgende:
[..]
Yes, met oa een predikant in opleiding die door couponing ruim 21.000 dollar aan spullen aan goede doelen kon schenken...
Oh, mijn informatie klopt nietquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |