Bij mij was er om 7 uur iets anders op hoor.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
He? Die tijden kloppen echt voor geen meter he? Is het nu weer om 7 uur begonnen? Oh ik zie net dat het om half 9 toch ook komt, die om 7 uur was zeker de herhaling van vorige week dan.
Weinig mensen zijn zo gek om het op deze manier te doen. Als ze het wel doen en ze komen op tv, is het gratis reclame.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dat gezicht van dat kassameisje.Ik snap niet dat dat daar mogelijk is. Lijden die supermarkten dan geen verlies ofzo.
Oh, StephanL zei dat het om 7 uur ook was? Misschien een verschil tussen digitale tv en gewone kabel>quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Bij mij was er om 7 uur iets anders op hoor.
Ik snapte al niet dat hij dat zei, maar dat zou kunnen ja.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh, StephanL zei dat het om 7 uur ook was? Misschien een verschil tussen digitale tv en gewone kabel>
Ik snap niet dat niet meer mensen het doen... Je bespaart met een gemiddeld gezin zo 500 dollar per maand en dan ben je eigenlijk al zuinig met de boodschappen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:47 schreef Karina het volgende:
Daar verbaas ik me ook elke keer weer over, hoe kan dit? Het zal wel zo zijn dat er maar weinig mensen dit doen, zo extreem.
Er gaat best veel tijd in zitten, maar als je het niet al te extreem doet zoals deze mensen, dan kun je heel wat besparen inderdaad.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:49 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik snap niet dat niet meer mensen het doen... Je bespaart met een gemiddeld gezin zo 500 dollar per maand en dan ben je eigenlijk al zuinig met de boodschappen.
Toiletpapier smaakt nog prima na de houdbaarheidsdatum!quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
En hoe krijg je al die zooi op dan? Gekke Amerikanen ook.
Ja dat wel.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:51 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Toiletpapier smaakt nog prima na de houdbaarheidsdatum!
Ik vind het wel een aardige hobby eigenlijkquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:55 schreef Inkomen het volgende:
Dan ben je 24, zou je niet iets leuks met je leven doen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |