Ze was dominee.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou Ruth Peetoom gecoached worden door Nelleke van der Krogt?
Dit riep ik net hardop in mn appartementjequote:
Ja, ze zegt precies helemaal niets!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit riep ik net hardop in mn appartementje
Kan je wel horen. Overigens wij hebben zelf alleen mannelijke dominees ( vrouwelijke mogen bij ons niet preken)quote:
jij praat tegen jezelfquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit riep ik net hardop in mn appartementje
Een of ander inhoudsloos verhaal over het karakter van de partij en de hoop op betere tijden. Allemaal leuk en aardig, maar Peetom gaat volledig voorbij aan de interne problemen.quote:
Nee, tegen mn laptopquote:
Altijd, is nooit anders geweestquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:47 schreef Hendrikpostbez het volgende:
Loopt ie op internet soms achter op tv??
Tja, partijdag hè.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:48 schreef attila_de_hun het volgende:
wat is nu het nut van zo een dag. waar zijn nu al die tegenstanders gebeleven? het is een ja-knikcongres.
Precies daarnaast gaat het in de moderne politiek volgens mij allang niet meer om het aantal leden maar waar mensen op verkiezingsdag een kruisje zetten. Dit hele verhaal is complete nonsens zolang die power players als Hillen en Verhagen er zitten. Zo'n Ruth en Geel is leuk voor de bühne maar de invloed is marginaal.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een of ander inhoudsloos verhaal over het karakter van de partij en de hoop op betere tijden. Allemaal leuk en aardig, maar Peetom gaat volledig voorbij aan de interne problemen.
Goed, het is mijn partij niet.
kopje koffie en een klef broodje kaasquote:
Leden hebben inderdaad geen hol in te brengen. Worden volledig genegeerd door de fractie en de CDA-ministers.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:51 schreef Tem het volgende:
[..]
Precies daarnaast gaat het in de moderne politiek volgens mij allang niet meer om het aantal leden maar waar mensen op verkiezingsdag een kruisje zetten. Dit hele verhaal is complete nonsens zolang die power players als Hillen en Verhagen er zitten. Zo'n Ruth en Geel is leuk voor de bühne maar de invloed is marginaal.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:54 schreef KoosVogels het volgende:
Leuk optreden. Klap in het gezicht van Mauro.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |