quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:03 schreef Evertjan het volgende:
Waarom kaarten de beatles niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zolang je jezelf maar niet van kant maakt!quote:
Nee hoor, wees gerust! Ik vind het nog veel te leuk allemaal.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zolang je jezelf maar niet van kant maakt!
zeker 10 jaar oudquote:
Ik denk dat ik een milde vorm heb, om m'n gedrag soms voor mezelf goed te praten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ook... Maar als je je meer gaat verdiepen in andere ziektebeelden, zul je ook veel herkennen. De eerste werkweek kreeg ik allerlei info over autisme, schrok me lam. Toen ik de bewoners zag keek ik vreemd op en dacht: "Als hij autisme heeft dan heb ik het ook!"
Jepquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:06 schreef 3rdRock het volgende:
oh, ik heb ook wel wat autistische trekjes hoorheeft niet iedereen dat?
Dat gebruik ik ook heel vaak! Sommige jongens zeggen wel eens dat ze me aangestoken hebben na 8 jaar omgangquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een milde vorm heb, om m'n gedrag soms voor mezelf goed te praten.
Compenserende hoogbegaafdheid zie je erg vaakquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:06 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb NLD die voor een deel door mijn hoogbegaafdheid wordt gecompenseerd. (aldus mijn moeder, orthopedagoog)
ik heb net ff lekker een stokbroodje warm gemaakt met brie en filet americanquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:07 schreef 3rdRock het volgende:
jemig. die magnetronfrikandelbroodjes van Mora zijn echt niet te hachelen. 2x zolang in de magnetron en 1 kant is nog keihard. yuk. dan liever kant-en-klare cheeseburgers van het superdeboerhuismerk. ja, ik hou van kwalitatief hoogstaand voer
briequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:09 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik heb net ff lekker een stokbroodje warm gemaakt met brie en filet american
Dat doet me er aan denken dat ik toastjes heb gehaald. Zo maar eens wat pakkenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:09 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik heb net ff lekker een stokbroodje warm gemaakt met brie en filet american
cola houdt me niet wakker. heb nog wel een fles Cherrycoke staan, maar das gewoon lekker. en Monster helpt ook maar een beetje. Energydrink heeft niet zoveel invloed op me. tis meer placeboeffect denk ikquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:10 schreef Qunix het volgende:
Zo wat cola pakken...
Doe ik normaal nooit in de nacht.
De meeste mensen bij ons zijn normaal tot hoogbegaafd en verbloemen daarmee vaak de problemen die ze op sociaal-emotioneel vlak hebben. Ik vind het geweldig als ze daarbij heel dure taal gebruikenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:09 schreef 3rdRock het volgende:
nja, ik ben niet hoogbegaafd. volgens de bnn-iq-test ben ik wel begaafd......maar goed, ik doe er geen zak mee
ola, daar herken ik mezelf inquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:12 schreef minthy het volgende:
[..]
De meeste mensen bij ons zijn normaal tot hoogbegaafd en verbloemen daarmee vaak de problemen die ze op sociaal-emotioneel vlak hebben. Ik vind het geweldig als ze daarbij heel dure taal gebruiken![]()
Ik mag maandag weer beginnen, heb er zin in
Feest der herkenning.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:12 schreef minthy het volgende:
[..]
De meeste mensen bij ons zijn normaal tot hoogbegaafd en verbloemen daarmee vaak de problemen die ze op sociaal-emotioneel vlak hebben. Ik vind het geweldig als ze daarbij heel dure taal gebruiken![]()
Ik mag maandag weer beginnen, heb er zin in
Je zal je in elk psychiatrisch ziektebeeld iets herkennenquote:
Ja, NLD kom ik steeds vaker tegen. Vooral emotioneel lastig!quote:
dat willen ze, maar mag niet van Gebouwbeheer.quote:
Staat zachtjes aan voor achtergrondgeluid. Kan niet zo hard op mijn surroundset, dan worden de buren wakker... Aan de andere kant; dat kreunmens is er niet deze weekquote:
Ow, bummerquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat willen ze, maar mag niet van Gebouwbeheer.
kreunmens? je hoort ze ketsen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Staat zachtjes aan voor achtergrondgeluid. Kan niet zo hard op mijn surroundset, dan worden de buren wakker... Aan de andere kant; dat kreunmens is er niet deze week
[..]
Ow, bummer
Nee, ik bedoelde die vrouw die elke week bij Stenders een liedje geil aan elkaar kreuntquote:
ow, op die fiets!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde die vrouw die elke week bij Stenders een liedje geil aan elkaar kreunt![]()
Ketsende buren heb ik geen last meer van, dat was het stel dat hiervoor naast me woonde... In de 70, gingen de hele avond door als ze bezig waren...De katten en mijn hond stonden met scheve koppen naar het plafond te staren, ze maakten nogal geluid
Ze is al wat ouder, ik weet niet of ze dat wel volhoudtquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:23 schreef Veadige het volgende:
Een van de leukste EW vond ik met Xavira (?) Hollander.
Misschien komt zij nog voorbij?
Lijkt me wel een nachtmens...
ik kan overal op mijn rug krabbenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:24 schreef CindieY het volgende:
Verdorie, ik heb jeuk op een plek op m'n rug waar ik met geen mogelijkheid bij kom
Buttscratcher!!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:24 schreef CindieY het volgende:
Verdorie, ik heb jeuk op een plek op m'n rug waar ik met geen mogelijkheid bij kom
eeerder het A-Yostiem!quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:29 schreef 3rdRock het volgende:
"ik sluit niet uit dat Mauro aan het zappen is en denk....mmm, ik ga toch maar naar Angola"![]()
ik moest heel hard lachenquote:
Ik ook, maar ik ben moe en dan kom ik niet verder dan dit grimasquote:
waar kak je in? snel naar de pot rennen!quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:35 schreef minthy het volgende:
Ik moest ff Googlen, maar Plork betekent "prachtig lichaam en een ongelooflijke rotkop"
dat wist je niet?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:35 schreef minthy het volgende:
Ik moest ff Googlen, maar Plork betekent "prachtig lichaam en een ongelooflijke rotkop"
AbbA heerscht sowieso.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:35 schreef gewoonfaye het volgende:
Dit is een leuk liedje!En nu dubbel zo leuk
dat had je ook gewoon aan me kunnen vragen hoor. ik, als man vd wereld, weet dat soort dingenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:35 schreef minthy het volgende:
Onder welke steen heb jij gelegen danquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:35 schreef minthy het volgende:
woknok, odol.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
AbbA heerscht sowieso.
[..]
dat had je ook gewoon aan me kunnen vragen hoor. ik, als man vd wereld, weet dat soort dingen
wijd openstaande klets natte ochtend kutquote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wijd openstaande klets natte ochtend kut
ontzettend dikke ochtend lul
bravo, geslaagd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wijd openstaande klets natte ochtend kut
ontzettend dikke ochtend lul
Mja, dat is dan tegenwoordig weer bekend door dat Oh Oh Cherso, maar Plork en de aannemers zijn wat ouder dan het programma.quote:
nja, woknok ken ik door Cherso, de plork en odol kende ik alquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mja, dat is dan tegenwoordig weer bekend door dat Oh Oh Cherso, maar Plork en de aannemers zijn wat ouder dan het programma.
Ze bestaan ook al veel langer, maar wie gebruikte dat nou echt? Na Oh Oh Cherso werden die termen opeens vet veel gebruikt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, woknok ken ik door Cherso, de plork en odol kende ik al
Dan moet je hem ook een tijdje van tevoren uit de koelkast halen!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:42 schreef CindieY het volgende:
Ook maar even klagen over voedsel: wie heeft ooit de term 'smeerbare kruidenboter' bedacht? Uit de koelkast is dat spul nooit smeerbaar, hoogstuit kun je er wat af schrapen.
plork, odol en pino gebruik ik heel af en toe. woknok nooitquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ze bestaan ook al veel langer, maar wie gebruikte dat nou echt? Na Oh Oh Cherso werden die termen opeens vet veel gebruikt.
Weet ik wel, maar ik erger me toch aan het feit dat 't er op staat!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:43 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Dan moet je hem ook een tijdje van tevoren uit de koelkast halen!
Net zoals dat je ijs een kwartiertje ofzo van tevoren uit de vriezer moet halen.
net als Dermatologisch Getest. ja, leuk, maar wat is de uitslag dan???quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar ik erger me toch aan het feit dat 't er op staat!
Plork gebruikten we al toen ik in de brugklas zat en dat is lang geledenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:38 schreef minthy het volgende:
Lekker hoor, met z'n allen tegen één... Durven jullie wel?!
Nee, ik wist dit niet. Ik heb andere interesses
jij komt beneden aan de ontbijttafel en zegt: "mam, ik had me toch een odol!"?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:45 schreef naatje_1 het volgende:
Ik gebruik die termen nooit, afgezien van ODOL.
Boh ja, van die marketingtrucjes, verschrikkelijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
net als Dermatologisch Getest. ja, leuk, maar wat is de uitslag dan???
net zoals wasmiddelen die iedere keer beter wordenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Boh ja, van die marketingtrucjes, verschrikkelijk
Dat is een goede klacht voor Timur!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
net als Dermatologisch Getest. ja, leuk, maar wat is de uitslag dan???
Ja, ga er ook nog even overheen... Dat soort zooi interesseert me gewoon stomweg niet!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:45 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Plork gebruikten we al toen ik in de brugklas zat en dat is lang geleden
Lebbis (van Jansen) heeft ooit een tirade gehouden over de vernieuwde nuts. hij ging bellen met de nuts en vragen wat er nieuw is. dat meisje weet het niet en hij zegt: Zit er een Snickers in??quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Boh ja, van die marketingtrucjes, verschrikkelijk
Nou, daar zit wel wat in. Ik had van de week een gesprek met m'n huisgenoot, die constateerde namelijk dat er wel eens een plas water op de grond lag nadat ie de was had gedaan. Ik had allang geconstanteerd dat hij veel te veel wasmiddel gebruikt en ook nog eens vanish, dat gaat schuimen als een gek en het loopt er via het wasmiddelbakje er weer uit. Blijkt ie gewoon ruim 200 ml wasmiddel per wasbeurt te gebruikenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:46 schreef Evertjan het volgende:
[..]
net zoals wasmiddelen die iedere keer beter worden
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:43 schreef TheZapster het volgende:
Shalalala
Die 10 minutenversie van shalalala is ook zo briljant
weet je wat dan leuk is? dan zit er een dopje bij en ik was van de vorige wasmiddel gewend 1 dopje te gebruiken. koop ik andere waarbij ik maar een half dopje hoef te gebruiken. kwam ik pas na een keer of 5 achter. maak dan dat dopje ook de helft kleiner. eikols!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou, daar zit wel wat in. Ik had van de week een gesprek met m'n huisgenoot, die constateerde namelijk dat er wel eens een plas water op de grond lag nadat ie de was had gedaan. Ik had allang geconstanteerd dat hij veel te veel wasmiddel gebruikt en ook nog eens vanish, dat gaat schuimen als een gek en het loopt er via het wasmiddelbakje er weer uit. Blijkt ie gewoon ruim 200 ml wasmiddel per wasbeurt te gebruiken
idem. ik vind het niet zo boeiend.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:49 schreef Cee het volgende:
Ik snap werkelijk waar niet wat er zo interessant of yeahyeah aan dit nummer is.
Wasvoorschriften zijn sowiesoquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
weet je wat dan leuk is? dan zit er een dopje bij en ik was van de vorige wasmiddel gewend 1 dopje te gebruiken. koop ik andere waarbij ik maar een half dopje hoef te gebruiken. kwam ik pas na een keer of 5 achter. maak dan dat dopje ook de helft kleiner. eikols!
twitter:henkwestbroek twitterde op zaterdag 29-10-2011 om 01:46:04Ging met een donker gemoed naar het extra weekend van 3FM en kwam vrolijk terug. Die 3 gasten werken op mij beter een doorsnee psychiater. reageer retweet
Dat heb ik nou met Lana Del Rey - Video Games en Gotye - Somebody That I Used To Know.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:49 schreef Cee het volgende:
Ik snap werkelijk waar niet wat er zo interessant of yeahyeah aan dit nummer is.
ik gooi er meestal een dopje inquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wasvoorschriften zijn sowiesox een miljoen. Zoveel heb je niet nodig joh. Gewoon een beetje op gevoel in mikken. Zolang het maar geen 200 ml is, dat is een goed glas vol
twitter:Krystlmusic twitterde op zaterdag 29-10-2011 om 01:51:05We zijn er bijna!! ;-) Zijn er nog mensen gezellig wakker? reageer retweet
Dat sowieso. Vannacht kwam er nog iemand bij hem op bezoek, doodleuk keihard en keilang aanbellen ipv even af te spreken dat ze een belletje met de telefoon doen ofzo, omdat er wellicht al een huisgenoot ligt te pitten. Nouja, hopelijk niet te lang meer, ik ben hem meer dan spuugzat.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik gooi er meestal een dopje in200ml snap ik ook niet. mafkees die huisgenoot van je!
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:51 schreef 3rdRock het volgende:
twitter:henkwestbroek twitterde op zaterdag 29-10-2011 om 01:46:04Ging met een donker gemoed naar het extra weekend van 3FM en kwam vrolijk terug. Die 3 gasten werken op mij beter een doorsnee psychiater. reageer retweet
Van Lana Del Rey dacht ik dat in de loop van tijd het kwartje zou vallen. Maar ik ben het steeds meer gaan haten, dat apathisch gewauwel. Van Gotye had ik de zelfde verwachting en die is zeker uitgekomen, vind het een geweldig nummer. Alhoewel het wel te vaak gedraaid wordt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:51 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met Lana Del Rey - Video Games en Gotye - Somebody That I Used To Know.
Van Gotye kan ik het nog meer begrijpen dan Lana Del Rey...
Ik snap sowieso niet wat er zo leuk is aan de PSBquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:49 schreef Cee het volgende:
ik heb bovenburen en geen deurbel. dan gaan ze dus op straat staan schreeuwen of ze beuken op de deur....of ze gaan nog ff een half uurtje napraten in het halletje. dat halletje is achter mijn bank en 2m van mijn pc.....quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat sowieso. Vannacht kwam er nog iemand bij hem op bezoek, doodleuk keihard en keilang aanbellen ipv even af te spreken dat ze een belletje met de telefoon doen ofzo, omdat er wellicht al een huisgenoot ligt te pitten. Nouja, hopelijk niet te lang meer, ik ben hem meer dan spuugzat.
Mensen die geen rekening houden met een anderquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb bovenburen en geen deurbel. dan gaan ze dus op straat staan schreeuwen of ze beuken op de deur....of ze gaan nog ff een half uurtje napraten in het halletje. dat halletje is achter mijn bank en 2m van mijn pc.....
Ik dacht afgelopen week het kwartjesvalmoment meegemaakt te hebben, ik zat zelfs mee te neuriën... De daaropvolgende keer dat ik hem hoorde deed ik weerquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:53 schreef Cee het volgende:
Van Lana Del Rey dacht ik dat in de loop van tijd het kwartje zou vallen. Maar ik ben het steeds meer gaan haten, dat apathisch gewauwel. Van Gotye had ik de zelfde verwachting en die is zeker uitgekomen, vind het een geweldig nummer. Alhoewel het wel te vaak gedraaid wordt.
Ik had het over die dancetrack daarvoor.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:53 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet wat er zo leuk is aan de PSB. In de jaren 80 hebben ze 2 a 3 leuke nummers gemaakt en dat is het wel.
met hoge hakken de houten trap opbonken...die trap is van hout zonder bekleding en boven mijn bed....keukenkastjes dichtknallen, dat soort dingen...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mensen die geen rekening houden met een ander
stad in Iran (of daar in de buurt iig)quote:
oh-oh!quote:
jepquote:
Ik leef weer op na wat voedselquote:
ik niet, niet jouw mandje iigquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 02:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat ik binnen nu en een half uur m'n mandje in ga.
Ik al sinds 12 uur, maar ik zit nog op de bank. Tot 7 uur houd ik niet vol iig.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 02:02 schreef oh-oh het volgende:
Jaja, ik kijk ook mee, ik ben al een uur naar bed aan het gaan![]()
Iddquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 02:04 schreef FZN05 het volgende:
Toch nog een béétje Giel in de Freaknacht!
kinderen opgelet! Oma vertelt!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 02:07 schreef CindieY het volgende:
Och, dit is nog van de tijd dat ik naar discotheken ging
twitter:FredSiebelink twitterde op zaterdag 29-10-2011 om 02:09:19p.s. Stenders en ik hebben de 25 uur volgemaakt een tijdje geleden. Ik pleit ervoor dat Gerard en Michiel dat ook gaan doen #3fm. geen kunss reageer retweet
Eens!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 02:10 schreef hole1988 het volgende:
twitter:FredSiebelink twitterde op zaterdag 29-10-2011 om 02:09:19p.s. Stenders en ik hebben de 25 uur volgemaakt een tijdje geleden. Ik pleit ervoor dat Gerard en Michiel dat ook gaan doen #3fm. geen kunss reageer retweet
Dat gaat Veenstra echt niet redden, die valt nu al bijna in slaapquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 02:10 schreef hole1988 het volgende:
Die gaat morgen niet (zelf) zijn iPhone in ontvangst nemen van de koerier.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 02:10 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Dat gaat Veenstra echt niet redden, die valt nu al bijna in slaap
dat nummer is bekant onmogelijk mee te rappen!quote:
Kloptquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 02:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat nummer is bekant onmogelijk mee te rappen!
4 uur geleden stond ze op 3minuten lopen van mijn huidige zitplaatsquote:
ze staat zelfs binnen! ik zeg, leuk topje aan, beetje decolletette en dan heeft die cam nog een beetje nutquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 02:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is heerlijk buiten, waarom die sjaal?!
En in april stond ze in de Melkweg bij de Serious Talent Award, ik was daarbij.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 02:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
4 uur geleden stond ze op 3minuten lopen van mijn huidige zitplaats
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 02:23 schreef CindieY het volgende:
Dit wordt een lekkere DJ-Sandstormmix
Mag ik je aanraken?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 02:22 schreef FZN05 het volgende:
[..]
En in april stond ze in de Melkweg bij de Serious Talent Award, ik was daarbij.
Ga zitten op de bankquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 02:26 schreef Evertjan het volgende:
ben bang dat ik als ik op de bank ga liggen ik in slaap val
Vind je 't erg als ik een rondje oversla? Ik heb echt niks met Krystl.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 02:27 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Achteraan aansluiten, net als iedereen!
dat ken ik jaquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 02:33 schreef CindieY het volgende:
Brrr, ik begin het wel frisjes te krijgen na zo lang wakker te zijn.
Restecp!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 02:39 schreef hole1988 het volgende:
Ik zei toen al dat het beste uit het raam van 2010 was. terwijl het de 1e EW was van dat jaar.
Hartstikke goed van je man.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 02:39 schreef hole1988 het volgende:
Ik zei toen al dat het beste uit het raam van 2010 was. terwijl het de 1e EW was van dat jaar.
twitter:xrebeccadebx twitterde op zaterdag 29-10-2011 om 02:41:43Draaai is hardcore ;$ #ekstraweekend reageer retweet
watje, slaap lekker!quote:
leer is Nederlands!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 02:43 schreef FZN05 het volgende:
twitter:xrebeccadebx twitterde op zaterdag 29-10-2011 om 02:41:43Draaai is hardcore ;$ #ekstraweekend reageer retweet
quote:
jammer van die tekst. muziek is wel kekquote:
leve internetshoppenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 02:45 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Moet om 10 uur mee kleren kopen, dus een beetje slaap is welkom
Ik vind van niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 02:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
jammer van die tekst. muziek is wel kek
ach joh, ga toch vissticks eten!quote:
*zucht* EENS het nou echt zo moeilijk?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 02:46 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Dat sowieso! Ik zie die fout steeds vader gemaakt worden, is het nou echt zo moeilijk?
slaap lekker stoffer en blikquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 02:47 schreef Cee het volgende:
Wat een kaknummer. Ik ga slapen. Ik word chagerijnig.![]()
Trusten bezems.
Oeps, nou doe ik het zelf fout. Had niet is door dat ik het typte.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 02:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
*zucht* EENS het nou echt zo moeilijk?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 02:48 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Oeps, nou doe ik het zelf fout. Had niet is door dat ik het typte.
Zelfde stemming, te lam om van de bank af te komen...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 02:47 schreef Cee het volgende:
Wat een kaknummer. Ik ga slapen. Ik word chagerijnig.![]()
Trusten bezems.
http://tv.3fm.nl/beeldspraakquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 02:48 schreef Qunix het volgende:
Hebben jullie nog leuke linkjes / plaatjes / filmpjes?
Kunnen jullie mij helpen?
Het FOK!weblog doe mee topic!
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 02:48 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Oeps, nou doe ik het zelf fout. Had niet is door dat ik het typte.
en een onnatuurlijk tijdstip om nog wakker te zijn en te Fok!ken voor velen.....nog 3uurtjes volhouden mensen!quote:
ik moet ook zo afhaken, mensen willen hun krant hebben.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 02:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en een onnatuurlijk tijdstip om nog wakker te zijn en te Fok!ken voor velen.....nog 3uurtjes volhouden mensen!
Ben vaak nog wel wakker maar dan is hier niks meer te belevenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 02:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en een onnatuurlijk tijdstip om nog wakker te zijn en te Fok!ken voor velen.....nog 3uurtjes volhouden mensen!
Gerrie Kemper komt nog als t goed is.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 02:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Komt er nog wat bijzonders dan?
Nare mensenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:00 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik moet ook zo afhaken, mensen willen hun krant hebben.
prioriteiten stellen!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:00 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik moet ook zo afhaken, mensen willen hun krant hebben.
ik nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Ben vaak nog wel wakker maar dan is hier niks meer te beleven![]()
En eigenlijk ben ik het hele programma spuugzat aan het worden...
ehm....het is al laat he....ik vergis me. kut, nog 4 uur. en ik begin ook een beetje in te kakken ondanks een liter Monster....quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:02 schreef CindieY het volgende:
Lopen al mijn klokken nou ernstig achter of vergist 3rdrock zich nou in het aantal uren dat nog rest?
Niks mis met je klokkenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:02 schreef CindieY het volgende:
Lopen al mijn klokken nou ernstig achter of vergist 3rdrock zich nou in het aantal uren dat nog rest?
slaap lekker jochie!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:07 schreef naatje_1 het volgende:
Ik moet slapen. Ik wil niet, maar ik moet toch...
Bij mij helpt cola, ik heb een glas of 3 opquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm....het is al laat he....ik vergis me. kut, nog 4 uur. en ik begin ook een beetje in te kakken ondanks een liter Monster....
Dat ging wel even lomp, jaquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:09 schreef naatje_1 het volgende:
Over chirstelijk gesproken, goedemiddag.
nee, cola helpt me niet..quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Bij mij helpt cola, ik heb een glas of 3 opZit nu aan de 4de. Ik tril, ik kan niet zo goed tegen cafeïne
Ik ga nog best lekker, moet morgen 9.15 op rdam centraal zijn.. Ik ga maar doorhalen, ik moet minimaal 4 uur slaap hebben en ik kan voorlopig nog niet slapenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, cola helpt me niet..
ik merk dat ik moe word omdat ik met mn kaken zitten te klemmen....
Je bent een echte kenner.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 02:39 schreef hole1988 het volgende:
Moet je niet doen, word ik ook altijd zo moe van. Ik had begin van de week een paar dagen lang last van m'n kaken. Hier glas nummer 3 van de cola, maar ook hier weinig invloed. M'n benen voelen aan alsof er lood in zitquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, cola helpt me niet..
ik merk dat ik moe word omdat ik met mn kaken zitten te klemmen....
ik weet dat ik het niet moet doen, maar het gebeurt automatischquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Moet je niet doen, word ik ook altijd zo moe van. Ik had begin van de week een paar dagen lang last van m'n kaken. Hier glas nummer 3 van de cola, maar ook hier weinig invloed. M'n benen voelen aan alsof er lood in zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |