wijd openstaande klets natte ochtend kutquote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wijd openstaande klets natte ochtend kut
ontzettend dikke ochtend lul
bravo, geslaagd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wijd openstaande klets natte ochtend kut
ontzettend dikke ochtend lul
Mja, dat is dan tegenwoordig weer bekend door dat Oh Oh Cherso, maar Plork en de aannemers zijn wat ouder dan het programma.quote:
nja, woknok ken ik door Cherso, de plork en odol kende ik alquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mja, dat is dan tegenwoordig weer bekend door dat Oh Oh Cherso, maar Plork en de aannemers zijn wat ouder dan het programma.
Ze bestaan ook al veel langer, maar wie gebruikte dat nou echt? Na Oh Oh Cherso werden die termen opeens vet veel gebruikt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, woknok ken ik door Cherso, de plork en odol kende ik al
Dan moet je hem ook een tijdje van tevoren uit de koelkast halen!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:42 schreef CindieY het volgende:
Ook maar even klagen over voedsel: wie heeft ooit de term 'smeerbare kruidenboter' bedacht? Uit de koelkast is dat spul nooit smeerbaar, hoogstuit kun je er wat af schrapen.
plork, odol en pino gebruik ik heel af en toe. woknok nooitquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ze bestaan ook al veel langer, maar wie gebruikte dat nou echt? Na Oh Oh Cherso werden die termen opeens vet veel gebruikt.
Weet ik wel, maar ik erger me toch aan het feit dat 't er op staat!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:43 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Dan moet je hem ook een tijdje van tevoren uit de koelkast halen!
Net zoals dat je ijs een kwartiertje ofzo van tevoren uit de vriezer moet halen.
net als Dermatologisch Getest. ja, leuk, maar wat is de uitslag dan???quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar ik erger me toch aan het feit dat 't er op staat!
Plork gebruikten we al toen ik in de brugklas zat en dat is lang geledenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:38 schreef minthy het volgende:
Lekker hoor, met z'n allen tegen één... Durven jullie wel?!
Nee, ik wist dit niet. Ik heb andere interesses
jij komt beneden aan de ontbijttafel en zegt: "mam, ik had me toch een odol!"?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:45 schreef naatje_1 het volgende:
Ik gebruik die termen nooit, afgezien van ODOL.
Boh ja, van die marketingtrucjes, verschrikkelijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
net als Dermatologisch Getest. ja, leuk, maar wat is de uitslag dan???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |