Ik was gisteren bij de kapper. Nou ja, ze was bij mij. Ik dacht: doe eens iets andersquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:14 schreef Maes het volgende:
Er gaat wel een stuk af, maar kort en rood? DAT NOOIT
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik was gisteren bij de kapper. Nou ja, ze was bij mij. Ik dacht: doe eens iets anders
* morgen even naar de pruikenwinkel gaat
Stinkerdquote:
Ja zeg, jij viel vorige week in slaap terwijl ik de hele avond voor jou zat te fokkenquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik was gisteren bij de kapper. Nou ja, ze was bij mij. Ik dacht: doe eens iets anders
* morgen even naar de pruikenwinkel gaat
Hè verdorie, op zo'n cruciaal moment kan ik mijn cam weer eens niet vinden. Wat vervelend zegquote:
Nou meid, wat een dwaamaaaaaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hè verdorie, op zo'n cruciaal moment kan ik mijn cam weer eens niet vinden. Wat vervelend zeg
Stuur Sjefke op 'm afquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:26 schreef tombolafan het volgende:
Waarom bijt mijn kitten in vingersEcht HEEL HEEL hard ook
HONGERRRRRRRRquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:26 schreef tombolafan het volgende:
Ben jij helemaal gestopt?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:26 schreef Maes het volgende:
Ik zocht een foto van mezelf met sigaret. Moest gelukkig goed zoeken
Zo lekker met 1 tandje net onder je nagel?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:26 schreef tombolafan het volgende:
Jij bent al een mooi poosje gestopt toch?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:26 schreef Maes het volgende:
Ik zocht een foto van mezelf met sigaret. Moest gelukkig goed zoeken
Lafs joe toetoetquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dát bedoel ik dus. Jij snapt me heIk hou van je
We konden wel trouwen. Hoewel... ik denk dat ik dat officieel niet nog een keer magquote:
Daar kan Ing best bij, geen enkel probleemquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We konden wel trouwen. Hoewel... ik denk dat ik dat officieel niet nog een keer mag
Iets buitenechtelijks dan maar? Heb ik ook met Maes en dat werkt prima
Hoi!quote:
Die van dat wgr-topic?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:37 schreef APK het volgende:
[..]
Hoi!
Ik had even afstand genomen
Heb nu een hele leuke baan (wel met veel stress) via een uitzendbureau met kans op een vast contract
Ik heb geen afstand gevoeld hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:37 schreef APK het volgende:
[..]
Hoi!
Ik had even afstand genomen
Heb nu een hele leuke baan (wel met veel stress) via een uitzendbureau met kans op een vast contract
Toch zijn foto's met sigaret soms best wel coolquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:35 schreef Maes het volgende:
Ik ben helemaal gestopt met heel veel moeite en nog soms![]()
[ afbeelding ]
Op de veranda in het huis in Frankrijk juli 2007
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:40 schreef Maes het volgende:
Ik ga even iets anders doen, lekker slapen voor straks![]()
Toch vind ik het je verdomd sexy staanquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:35 schreef Maes het volgende:
[ afbeelding ]
Bedoel ik! Jij hebt M er nog bij, ik heb beeb eb Bette; hoe meer zielen...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:36 schreef Maes het volgende:
Daar kan Ing best bij, geen enkel probleem
quote:
Wat fijn!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:43 schreef APK het volgende:
[..]
Het was eigenlijk maar voor een weekje als 'iets' en toen nog twee weken als 'iets anders' en ik werk daar nog steeds maar nu iets vaster.
Hopelijk krijg ik in januari een vast contract, de signalen zijn goed en het is echt een heel leuke werkgever.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We konden wel trouwen. Hoewel... ik denk dat ik dat officieel niet nog een keer mag
Iets buitenechtelijks dan maar? Heb ik ook met Maes en dat werkt prima
Jij wordt ongegeneerd afgelebberd in de Mac als dat zo uitkomtquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij wordt ongegeneerd afgelebberd in de Mac als dat zo uitkomt
Zuwwe gaan lebberen maccen?quote:
Zat je Allen Car te lezen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:35 schreef Maes het volgende:
[ afbeelding ]
Als er eentje in het durp zat,had ik het gedaan.quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als er eentje in het durp zat,had ik het gedaan.
Praise the Lord voor het niet plaatsen van een Mac hier, anders was ik allang 200kilo
Ben je weer es bezopen?quote:
Ik heb de hele dag al maagpijn, dus ik moet overslaanquote:
Ik over een klein uurtje denk ik; het is vannacht Droopy-nachtquote:
Wat is dat?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik over een klein uurtje denk ik; het is vannacht Droopy-nacht
Ik dank de Here ook regelmatig (zij het vluchtig; ik maak er niet echt een punt van of zo) dat ik er minimaal 25km voor moet rijdenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Als er eentje in het durp zat,had ik het gedaan.
Praise the Lord voor het niet plaatsen van een Mac hier, anders was ik allang 200kilo
Tiende huis is drama.quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Keiharde sex, verkleed als hondje. Is iets Fries
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik dank de Here ook regelmatig (zij het vluchtig; ik maak er niet echt een punt van of zo) dat ik er minimaal 25km voor moet rijden
Ik kan ook geen Mac voorbij rijden. Da's wel heel slecht he
Dan mag Droop bij ons op bed ipv T&L.quote:
Oh lekkerquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:51 schreef APK het volgende:
[..]
Tiende huis is drama.
Pixel-zus dacht dat ze rijk was na een bericht van de notaris, maar ze had de kleine lettertjes niet gelezen
Gezien de huidige huizenmarkt mogen we volgens mij blij zij als we niet bij moeten betalen
Ja!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Heej Bliss, wat leuk dat je af en toe weer es binnen komt vallen
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:53 schreef Ingetje79 het volgende:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat ik er nog niet uit benquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja!
Staat ze iig niet voor niets in de OP
Ik zit ook altijd met glimoogjes als ik eentje zie en dan hoor ik ineens "NEEEE!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik dank de Here ook regelmatig (zij het vluchtig; ik maak er niet echt een punt van of zo) dat ik er minimaal 25km voor moet rijden
Ik kan ook geen Mac voorbij rijden. Da's wel heel slecht he
Rokzen, zuipen en vreten; we zouden ons best vermaken denk ikquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zit ook altijd met glimoogjes als ik eentje zie en dan hoor ik ineen "NEEEE!" naast me
![]()
Weet je Elies? We zouden echt moeten trouwen en dan elkaars Feeder worden
Slaapt je echtgenoot al?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat ik er nog niet uit ben![]()
Ja, ik vind het ook leuk af en toe weer hier te posten
Dan mag jij roken, doe ik de restquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Rokzen, zuipen en vreten; we zouden ons best vermaken denk ik
Ja, zij dacht 10K in da pocketquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh lekker
En pixelzus had het bericht verkeerd gepixeld?
Ik vind het goed hoorquote:
Ja, die slaapt wat eerder dan ik tegenwoordig, dat verklaart het wel een beetjequote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Stop met zoeken; ik heb je gevonden
Ow kut, je darmen
Ik lig dubbel hierquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Stop met zoeken; ik heb je gevonden
Ow kut, je darmen
Nah, niet hopen als je voor een stuiver geboren bentquote:
Ja, graaaaaaaagquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vind het goed hoorZal ik ook de ramen zemen? Ben ik goed in
Gelukkig maarquote:
Stay away from zeh wine.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik lig dubbel hier![]()
Ik dacht ook dat ze zich verstopte voor MM ofzo
Hij kan dus wel lekker slapen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, die slaapt wat eerder dan ik tegenwoordig, dat verklaart het wel een beetje
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Ik snapte het niet. Dacht dat het iets was wat ik eerder op de dag gemist had
Zie je nou; ik ben niet de enige hier die blondT isquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik lig dubbel hier![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik lig dubbel hier![]()
Alcohol laxeert welquote:
En intensief bewegen ookquote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hij kan dus wel lekker slapen?
Op zich wel belangrijk lijkt me
Ahquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En intensief bewegen ook![]()
Dus rennen, zuipen en een lekker zwaar sjekkie oproken
Ik rook niet, ik zuip wel wat extra om het te compenseren.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En intensief bewegen ook![]()
Dus rennen, zuipen en een lekker zwaar sjekkie oproken
Johquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik rook niet, ik zuip wel wat extra om het te compenseren.
Ik rook wel een beetje hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:05 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Doorzetten APK
Wanneer ga je trouwens richting Azië?
Erg leuk, ik wou dat ik naar Indonesië konquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:07 schreef APK het volgende:
[..]
Ik rook wel een beetje hoor
Half december naar Indonesië![]()
Hoe gaat 'ie bij jou?
Wat is weer begonnen en alweer even bezig?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:12 schreef Maarten-Pieter het volgende:
En het gaat prima. Het is weer begonnen en alweer even bezig
Hmmm, nog nooit van gehoord eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een dame blanche ook, heb ik gisteren ontdekt
School enzo.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:16 schreef APK het volgende:
[..]
Wat is weer begonnen en alweer even bezig?
Please do go into details
Nog nooit gehoord van een Dame Blanche?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hmmm, nog nooit van gehoord eerlijk gezegd
Vanille roomijs met warme chocoladesausquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord van een Dame Blanche?![]()
Oh, of van het laxerende effectdat zal het wel zijn he?
Ja ik welquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vanille roomijs met warme chocoladesaus![]()
Nog nooit van gehoord?
Ik weet het ook pas sinds gisteren hoor, maar ik kan je zeggen...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:18 schreef MissBliss het volgende:
Oh, of van het laxerende effectdat zal het wel zijn he?
Gewoon, het nieuwe schooljaar is alweer even bezig, de programma's en lessen zijn weer opgestart, iedereen is er weer en de verhoudingen tussen elkaar veranderen en duren voort, ik leer nieuwe mensen kennen, ik krijg al bijna mijn eerste rapport, etc.quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik weet het ook pas sinds gisteren hoor, maar ik kan je zeggen...
Ik heb toch liever die eerste 3quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:25 schreef ElisaB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En deze Google ik ook op Dame Blanche...
Nou vooruit; ik doe het ervoor. Laat het lepeltje maar zitten; scheelt weer afwas
[ afbeelding ]
Oh, dat is net zoals werk binnenkortquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:22 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Gewoon, het nieuwe schooljaar is alweer even bezig, de programma's en lessen zijn weer opgestart, iedereen is er weer en de verhoudingen tussen elkaar veranderen en duren voort, ik leer nieuwe mensen kennen, ik krijg al bijna mijn eerste rapport, etc.
De zomer is echt voorbij.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
![]()
Bijna 24 uur op
[..]
Ik heb toch liever die eerste 3
Daarom ben jij hoowmoow en ik nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
![]()
Bijna 24 uur op
[..]
24 uur opquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
![]()
Bijna 24 uur op
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dame Blanche the day after?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:31 schreef ElisaB het volgende:
Zeg M-P, waar is dat smerige plee-plaatje goed voor
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:30 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik geef haar wel hoor BTWWelneeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet eerst ff een paar jaar rustig oefenen. Dat is beter
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Binnenkortquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:29 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, dat is net zoals werk binnenkort
Morgenavond een uurtje extra slapen!
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:31 schreef ElisaB het volgende:
Zeg M-P, waar is dat smerige plee-plaatje goed voor
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dame Blanche the day after?
Lolquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
WelneeJij moet eerst ff een paar jaar rustig oefenen. Dat is beter
Vertel eensquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:33 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Lol
"Oefenen" kan ik op heel veel manieren opvatten
quote:
Je bent geweldigquote:
HAHAHAHAHAHAHA DAT HAD ER 1 VAN MIJ KUNNEN ZIJNquote:
Als je het over het "geven" hebt:quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vertel eens
Zal ik daarna zeggen of je het goed had
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHA DAT HAD ER 1 VAN MIJ KUNNEN ZIJN![]()
![]()
Ik ben trots op je.
Ik ook nooitquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb nooit last van dat soort plaatjes; misselijk of niet.
Lijkt me niet de beste manier om te "oefenen", eerlijk gezegd.quote:
Ik zet meestal de klok om een uur of 23.00 een uur terug en dan lijkt het of ik dat uur toch weer kwijt ben de volgende dag, maar dat is volgens mij niet wat jij bedoeltquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Uurtje extra betekent hier meestal dat je op zondag een uur eerder beneden bent![]()
En op rare tijdstippen honger hebt
Eerst rustiger aan doen kan ook oefenen zijnquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Lijkt me niet de beste manier om te "oefenen", eerlijk gezegd.
Okeequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:39 schreef Qwea het volgende:
Gewoon rondneuken.MP. hoe eerder hoe beter.
Ik zie meestal de volgende ochtend op het nieuws dat de klok een uur terug kon en denk dan: "Damn, had ik gewoon een uur langer kunnen blijven liggen."quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:38 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zet meestal de klok om een uur of 23.00 een uur terug en dan lijkt het of ik dat uur toch weer kwijt ben de volgende dag, maar dat is volgens mij niet wat jij bedoelt
Jaquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:40 schreef Qwea het volgende:
Gaat die kutwekker zometeen een uur terug?
Condooms zijn overrated, HIV is haske hip.quote:
Zo, das een flink uurtje terugquote:
Oh no, i can't agree with thatquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Condooms zijn overrated, HIV is haske hip.
Tot het moment dat je het hebtquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Condooms zijn overrated, HIV is haske hip.
Dime másquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh no, i can't agree with that
Ik zit....en ga zo liggenquote:
Ik heb aidsquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:43 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Tot het moment dat je het hebt
[..]
Dime más
Saaie mensen, ik zit nog fier overeind.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Op m'n zijquote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Saaie mensen, ik zit nog fier overeind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga nog een half wijntje nemen en dan slapen
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Ik ga nog een heel wijntje nemen en dan typen hoe geweldig recht en fier ik nog loopquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Op m'n zij
[..]![]()
Ik ga nog een half wijntje nemen en dan slapen
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Saaie mensen, ik zit nog fier overeind.
Ik zit zonder iets op gewoon op mijn stoelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu al?quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:39 schreef Qwea het volgende:
Gewoon rondneuken.MP. hoe eerder hoe beter.
Lijkt erop, heb Tombo helemaal niet gezien trouwens, sliep zeker al toen ik binnen kwam vallen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:49 schreef Maarten-Pieter het volgende:
ElisaB en Tombo zijn in slaap gesukkeld
Trusten Ingquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga ook slapen, over 7 uurtjes gaat de wekkert weer![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.
Ik denk dat Qwea redelijk in de buurt kwam van wat ElisaB bedoelde, al denk ik dat ElisaB het iets genuanceerder in gedachte had.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:55 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Haha ja
En zou ElisaB nog steeds kunnen zeggen wat ze bedoelde?
Deze bedoelde ikquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:36 schreef Maarten-Pieter het volgende:
- Niet gelijk zulk soort meisjes
Ik was even aan het vechten; Fritz vs ElisaB + Synulox. Wij hebben gewonnenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:49 schreef Maarten-Pieter het volgende:
ElisaB en Tombo zijn in slaap gesukkeld
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik denk dat Qwea redelijk in de buurt kwam van wat ElisaB bedoelde, al denk ik dat ElisaB het iets genuanceerder in gedachte had.
a) ben nooit met dat soort meisjes begonnen, dus geloof ik je op je woordquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Deze bedoelde ik
Want:
a) dat zijn geen leuke meisjes om mee te beginnen
b) de fun zou maar zo kort duren
c) normale meisjes zijn daarna niet leuk meer![]()
d) ze is van mij
a) verstandigquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:03 schreef Maarten-Pieter het volgende:
a) ben nooit met dat soort meisjes begonnen, dus geloof ik je op je woord
b) ik heb nog nooit dat soort meisjes gedaan, dus geloof ik je op je woord
c) kan ik me voorstellen
d) ik reserveer haar voor over 5 jaar
Maar ik mag wel nadenken en kijkenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
a) verstandig
b) verstandig
c) zou zo jammer zijn
d) dat is prima
Rondnuecken is ook goedquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik denk dat Qwea redelijk in de buurt kwam van wat ElisaB bedoelde, al denk ik dat ElisaB het iets genuanceerder in gedachte had.
Waarschijnlijk dat het maar bij een losse keer zou blijven, die misschien ook niet eens zo lang duurt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:05 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Bedoel je btw met b iedere losse keer of de periode dat?
Nee, gewoon die eerste keer. Dat je nog niet eens je veters van je instappers los hebt, en dan eiks je kruidje al verschoten hebt. Komt na verloop van tijd wel goed hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:05 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Bedoel je btw met b iedere losse keer of de periode dat?
Okeequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Rondnuecken is ook goedWel een beetje voorzichtig doen, want je piem0l moet nog langer mee en vader zijn voor je zelf kind-af bent is ook zo wat
Ow ja, en ook een beetje voorzichtig zijn met de meisjes, want dat is belangrijk
En als je dan helemnaal snapt hoe het zit, dan nodig je Dame Blanche uit voor een gezellig weekendje
Goed advies,quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Rondnuecken is ook goedWel een beetje voorzichtig doen, want je piem0l moet nog langer mee en vader zijn voor je zelf kind-af bent is ook zo wat
Ow ja, en ook een beetje voorzichtig zijn met de meisjes, want dat is belangrijk
En als je dan helemnaal snapt hoe het zit, dan nodig je Dame Blanche uit voor een gezellig weekendje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.
Goed dat je het zegt; ik moet nodig naar bedquote:
Welterusten Equote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt; ik moet nodig naar bed
Slaap lekker allemaal
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Goed advies,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trusten Elies
Bedankt voor het advies![]()
Welterustenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:16 schreef Goodbye het volgende:
Oh, ik was alweer vergeten dat ik hier gepost hadwelterusten allemaal!
Niet veel specifieker dan die al gegeven zijnquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:15 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ook nog specifieke adviezen Roger?
Daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
Niet veel specifieker dan die al gegeven zijn, alleen dat ik het niet helemaal eens ben met "hoe eerder hoe beter"
Alles op zijn tijd denk ik altijd maar, alleen doen als het goed voelt.
Gmtaquote:
Uiteindelijk wel, maar:quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:23 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Maar moet ik nou niet rondnueken?
en dat is iets wat alleen jij zelf kunt beoordelen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
Alles op zijn tijd denk ik altijd maar, alleen doen als het goed voelt.
Maar het voelt toch goedquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel, maar:
[..]
en dat is iets wat alleen jij zelf kunt beoordelen.
Ja, het voelt goed en ja, ik ben een manquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:32 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Maar het voelt toch goed
Jij bent toch een man he?
Dat weet ik wel Roger, ik was je alleen even aan het plagenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, het voelt goed en ja, ik ben een man![]()
Ik bedoel meer van tevoren, als het geestelijk goed voelt.
m.a.w., als je echt het gevoel hebt dat je er aan toe bent om het te doen, pas dan moet er aan beginnen.
Ja, dat idee had ik alquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:39 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dat weet ik wel Roger, ik was je alleen even aan het plagen![]()
En daar ben ik blij omquote:Maar ik snap je boodschap
quote:
Ja, de eerste keer dat ik het luisterde dacht ik tot 2.30: waarom luister ik dit eigenlijk?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:47 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Tot 2.30 dacht ik: wat vindt Roger hier nou zo leuk aan
Feel free to insult me.
Misschien alleen dit nog:quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:15 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ook nog specifieke adviezen Roger?
Welterustenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 02:14 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Herman Finkers is ook wel leuk, Harrie Jekkers niet echt. En nu ga ik slapen/series kijken. Trusten Roger![]()
Nee sjit is t niet, ziet iets anders uit.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 08:06 schreef Rewimo het volgende:
Sjit Yns
Mogge trouwens
Kind was al om half 7 uit bed gestuiterd
huur een takelwagenquote:
Wassup??quote:
Ik heb het al opgelost. Ik wilde toch die iphone? mijn moeke moet in mei dr abo verlengen/nieuw hebben. Dan neem ik gewoon een iphone 4s ipv de 4quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:05 schreef ElisaB het volgende:
Wat erg Ysnke. Daar zou ik van balen zeg
Wiens drempel is het?
[..]
Wassup??
Smart thinkingquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:24 schreef Qwea het volgende:
Ik heb het al opgelost. Ik wilde toch die iphone? mijn moeke moet in mei dr abo verlengen/nieuw hebben. Dan neem ik gewoon een iphone 4s ipv de 4ff wachten nog dus
Kwam mijn moeder meequote:
Misschien kan ze even naar Raymond mailen of het eerder kanquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:36 schreef Qwea het volgende:
Kwam mijn moeder meeNou, oke. Prima
Ik wacht wel ff dan.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Misschien kan ze even naar Raymond mailen of het eerder kan
Maar je telefoon die je nu hebt is toch al 1.5 jaar zei je? heb je een 2 jarig abonnement? Anders kun je tegen die tijd zelf een nieuwe telefoon uitzoeken toch?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb het al opgelost. Ik wilde toch die iphone? mijn moeke moet in mei dr abo verlengen/nieuw hebben. Dan neem ik gewoon een iphone 4s ipv de 4ff wachten nog dus
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Misschien kan ze even naar Raymond mailen of het eerder kan
Ik heb geen abo. ik heb een simonly. Ook deze telefoon kwam van mijn moederquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar je telefoon die je nu hebt is toch al 1.5 jaar zei je? heb je een 2 jarig abonnement? Anders kun je tegen die tijd zelf een nieuwe telefoon uitzoeken toch?
En als je pas in mei een nieuwe gaat kopen zou ik het nog een paar maanden uitstellen, want dan komt de nieuwe iPhone alweer uit
ooh fuck me ing, ik wilde zeggen : Ja, jammer joh, ze heeft geen stomme dingen meer gemailt... totdat ik dit zagquote:
quote:hallo beste mensen heb net mijn instellingen veranderd wie mag het zien op hyvers en het word maar niet veranderd
wat is hier aan de hand .?vind het niet kloppen want dan ben je zo je 4x veranderen kwijt hopelijk doet u er wat aan .
groetjes j .alvast dank .
Veeg me opquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:19 schreef Qwea het volgende:
ooh fuck me ing, ik wilde zeggen : Ja, jammer joh, ze heeft geen stomme dingen meer gemailt... totdat ik dit zagNaar hyves, en dan ook naar noreply@hyves.nl
OOH NOES!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:22 schreef oh-oh het volgende:
Qwea, spoileralert voor je boek:
Hij gaat dood![]()
Mijn hart huilt ervan.quote:
Oh je hebt simonlyquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb geen abo. ik heb een simonly. Ook deze telefoon kwam van mijn moeder![]()
wanneer komt de 5 uit eigks?
Niet geluisterd, maar is dat die ene waar dat mes in zijn rug ineens voorbij komt?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:47 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Tot 2.30 dacht ik: wat vindt Roger hier nou zo leuk aan
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:43 schreef Greys het volgende:
Niet geluisterd, maar is dat die ene waar dat mes in zijn rug ineens voorbij komt?
Mijn hemelquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooh fuck me ing, ik wilde zeggen : Ja, jammer joh, ze heeft geen stomme dingen meer gemailt... totdat ik dit zagNaar hyves, en dan ook naar noreply@hyves.nl
[..]
Oh die is wel grappig jaquote:
Ik heb net boodschapjes gedaanquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh die is wel grappig ja![]()
Ik moet nog boodschappen doen maar heb eigenlijk meer zin in een tukkie
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb net boodschapjes gedaan![]()
Nu ff beneden stofzuigen en dweilen en dan maar ff naar pa en ma; vanochtend na het sporten zou ik ff lief doen en een bakje halen, maar toen moest ze net naar de kappert.
En net na de boodschappen kwam ik er weer, maar toen was ze uit fietsen met de hond![]()
En dan zo'n leuke vader die dan zegt, als je weer weggaat "nou, je moeder zal er wel sneu van zijn dan ze er nu weer net niet was"
Was dit weekend niet de sluiting van de F&F afvalrace?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:08 schreef Greys het volgende:
Nou even snel de boodschapjes maar dan, eten voor vanavond en snaaiwerk voor daarna, want ik ben home alone dus ik ga de slagroomsoesjes voor mezelf maar aanrukken![]()
Oe lekkerquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:08 schreef Greys het volgende:
Nou even snel de boodschapjes maar dan, eten voor vanavond en snaaiwerk voor daarna, want ik ben home alone dus ik ga de slagroomsoesjes voor mezelf maar aanrukken![]()
oooohquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:08 schreef Greys het volgende:
Oh, het is ook wel een schatje!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:59 schreef oh-oh het volgende:
Sonic zegt hallo!
[ afbeelding ]
Net zn hok weer helemaal verschoont, nu ligt ie weer helemaal happy ingegraven in een verse stapel geshred pampier
Trito!quote:
Ff tukkie doen anders? Kan zoooo lekker zijnquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:00 schreef Greys het volgende:
Ingeping
Lennepen!
Cattepetat!
Soesjes en een vrije avond is goehoedddddd!
Al vraag ik me af hoe lang ik mijn luiken ga kunnen open houden.
Ik word er juist meestal nog veel brakkerderder vanquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ff tukkie doen anders? Kan zoooo lekker zijn
Wat ga je morgen doen dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:01 schreef tombolafan het volgende:
ik wil ook sushi en soesies
morgen misschien
ik zat te denken aan sushi en soesjes halenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik word er juist meestal nog veel brakkerderder van
[..]
Wat ga je morgen doen dan?
En mag ik mee, als er sushi en soesjes bij komen kijken?
Ik heb wel eens een uurtje een tukkie gedaan, vaker geprobeerd zelfs, maar ik ben altijd kapót als ik dan weer uit bed moetquote:
Op de bank voor de TV, dat vind ik lekkerquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:05 schreef Greys het volgende:
Ik heb wel eens een uurtje een tukkie gedaan, vaker geprobeerd zelfs, maar ik ben altijd kapót als ik dan weer uit bed moet
En 'even tien minuten' werkt hier ook niet.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:03 schreef tombolafan het volgende:
ik zit mobiel dus had je niet gezien cat22![]()
hoi
Zonder echt te slapen dan toch?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Op de bank voor de TV, dat vind ik lekker
Jaaaa! Lekker languit liggen, luikjes laten dichtvallen en dan de tv als achtergrond. Met bij voorkeur minimaal 1 kat op schoot.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Op de bank voor de TV, dat vind ik lekker
Ooooh!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik zat te denken aan sushi en soesjes halen![]()
maar shabu is ook een optie![]()
Nope. Echt keihard slapen en de helft van de aflevering missenquote:
Heer-lijkquote:Ik las even een boek op de bank vanmiddag, maar ik had de verwarming kennelijk iets te hoog gezet, want ik dook al na drie bladzijdes bijna in een diepe slaapNet op tijd weer rechtop gaan zitten.
Jawelllll!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:23 schreef Takaiki het volgende:
Ik moet toch nog wel de katten voeren he
Of pas wakker worden bij de aftiteling, tv uitdrukken en verder slapen op bedquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nope. Echt keihard slapen en de helft van de aflevering missen
[..]
Heer-lijk
Digitale tv FTW. Als je in slaap sukkelt kun je altijd maximaal 2 uur terugspoelen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Heer-lijk
Ow ja, ook lekkerquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Of pas wakker worden bij de aftiteling, tv uitdrukken en verder slapen op bed
Digitale serie op DVD... Maar de beeb valt niet in slaap, dus die kijkt gewoon door.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:39 schreef Cat22 het volgende:
Digitale tv FTW. Als je in slaap sukkelt kun je altijd maximaal 2 uur terugspoelen.
Vervelend zeg, zo'n beeb.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow ja, ook lekker
[..]
Digitale serie op DVD... Maar de beeb valt niet in slaap, dus die kijkt gewoon door.
Ik heb best nog het een en ander in te halen
Haha, ik ben ook zo gezellig, na tien minuten lig ik te snurkenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |