Ik was even aan het vechten; Fritz vs ElisaB + Synulox. Wij hebben gewonnenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:49 schreef Maarten-Pieter het volgende:
ElisaB en Tombo zijn in slaap gesukkeld
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik denk dat Qwea redelijk in de buurt kwam van wat ElisaB bedoelde, al denk ik dat ElisaB het iets genuanceerder in gedachte had.
a) ben nooit met dat soort meisjes begonnen, dus geloof ik je op je woordquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Deze bedoelde ik
Want:
a) dat zijn geen leuke meisjes om mee te beginnen
b) de fun zou maar zo kort duren
c) normale meisjes zijn daarna niet leuk meer![]()
d) ze is van mij
a) verstandigquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:03 schreef Maarten-Pieter het volgende:
a) ben nooit met dat soort meisjes begonnen, dus geloof ik je op je woord
b) ik heb nog nooit dat soort meisjes gedaan, dus geloof ik je op je woord
c) kan ik me voorstellen
d) ik reserveer haar voor over 5 jaar
Maar ik mag wel nadenken en kijkenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
a) verstandig
b) verstandig
c) zou zo jammer zijn
d) dat is prima
Rondnuecken is ook goedquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik denk dat Qwea redelijk in de buurt kwam van wat ElisaB bedoelde, al denk ik dat ElisaB het iets genuanceerder in gedachte had.
Waarschijnlijk dat het maar bij een losse keer zou blijven, die misschien ook niet eens zo lang duurt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:05 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Bedoel je btw met b iedere losse keer of de periode dat?
Nee, gewoon die eerste keer. Dat je nog niet eens je veters van je instappers los hebt, en dan eiks je kruidje al verschoten hebt. Komt na verloop van tijd wel goed hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:05 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Bedoel je btw met b iedere losse keer of de periode dat?
Okeequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Rondnuecken is ook goedWel een beetje voorzichtig doen, want je piem0l moet nog langer mee en vader zijn voor je zelf kind-af bent is ook zo wat
Ow ja, en ook een beetje voorzichtig zijn met de meisjes, want dat is belangrijk
En als je dan helemnaal snapt hoe het zit, dan nodig je Dame Blanche uit voor een gezellig weekendje
Goed advies,quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Rondnuecken is ook goedWel een beetje voorzichtig doen, want je piem0l moet nog langer mee en vader zijn voor je zelf kind-af bent is ook zo wat
Ow ja, en ook een beetje voorzichtig zijn met de meisjes, want dat is belangrijk
En als je dan helemnaal snapt hoe het zit, dan nodig je Dame Blanche uit voor een gezellig weekendje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Goed dat je het zegt; ik moet nodig naar bedquote:
Welterusten Equote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt; ik moet nodig naar bed
Slaap lekker allemaal
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Goed advies,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trusten Elies
Bedankt voor het advies![]()
Welterustenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:16 schreef Goodbye het volgende:
Oh, ik was alweer vergeten dat ik hier gepost hadwelterusten allemaal!
Niet veel specifieker dan die al gegeven zijnquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:15 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ook nog specifieke adviezen Roger?
Daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
Niet veel specifieker dan die al gegeven zijn, alleen dat ik het niet helemaal eens ben met "hoe eerder hoe beter"
Alles op zijn tijd denk ik altijd maar, alleen doen als het goed voelt.
Gmtaquote:
Uiteindelijk wel, maar:quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:23 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Maar moet ik nou niet rondnueken?
en dat is iets wat alleen jij zelf kunt beoordelen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
Alles op zijn tijd denk ik altijd maar, alleen doen als het goed voelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |