Zo, das een flink uurtje terugquote:
Oh no, i can't agree with thatquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Condooms zijn overrated, HIV is haske hip.
Tot het moment dat je het hebtquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Condooms zijn overrated, HIV is haske hip.
Dime másquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh no, i can't agree with that
Ik zit....en ga zo liggenquote:
Ik heb aidsquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:43 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Tot het moment dat je het hebt
[..]
Dime más
Saaie mensen, ik zit nog fier overeind.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Op m'n zijquote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Saaie mensen, ik zit nog fier overeind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga nog een half wijntje nemen en dan slapen
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Ik ga nog een heel wijntje nemen en dan typen hoe geweldig recht en fier ik nog loopquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Op m'n zij
[..]![]()
Ik ga nog een half wijntje nemen en dan slapen
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Saaie mensen, ik zit nog fier overeind.
Ik zit zonder iets op gewoon op mijn stoelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu al?quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:39 schreef Qwea het volgende:
Gewoon rondneuken.MP. hoe eerder hoe beter.
Lijkt erop, heb Tombo helemaal niet gezien trouwens, sliep zeker al toen ik binnen kwam vallen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:49 schreef Maarten-Pieter het volgende:
ElisaB en Tombo zijn in slaap gesukkeld
Trusten Ingquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga ook slapen, over 7 uurtjes gaat de wekkert weer![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Ik denk dat Qwea redelijk in de buurt kwam van wat ElisaB bedoelde, al denk ik dat ElisaB het iets genuanceerder in gedachte had.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:55 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Haha ja
En zou ElisaB nog steeds kunnen zeggen wat ze bedoelde?
Deze bedoelde ikquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:36 schreef Maarten-Pieter het volgende:
- Niet gelijk zulk soort meisjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |