quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Waar is Greys? Dan kunnen we direct ff spijkers met koppen slaan
40 euro per maand voor onbeperkt sporten (fitness en groepslessen)quote:
Jullie lid maken van den sportschoolquote:
Tis veel geld, heb je ook een personal trainert?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
40 euro per maand voor onbeperkt sporten (fitness en groepslessen)
Ohquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jullie lid maken van den sportschool
Jup, maar die werkt natuurlijk niet altijd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:25 schreef Maes het volgende:
[..]
Tis veel geld, heb je ook een personal trainert?
Goed geregeldquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jup, maar die werkt natuurlijk niet altijd.
En dit is een medisch trainingscentrum, opgezet door de fysiotherapeuten hier int durp, die je ook begeleiden.
Dat vind ik op zich ook wel fijn.
Verwarrend toch al die seriesquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:30 schreef tombolafan het volgende:
Mmmmmm, Cuddy uit House is verdwenen in Without a Trace
Het is echt leuk om te doen, en als je eenmaal bezig bent gaat de tijd heel snel voorbij.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:29 schreef Maes het volgende:
[..]
Goed geregeld![]()
Ik zie er wel tegenop, maar het moet
Stom is dat he? Om iemand die je vaak in een serie ziet ineens in een andere rol te zien.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:30 schreef tombolafan het volgende:
Mmmmmm, Cuddy uit House is verdwenen in Without a Trace
Zoiets had ik ook voor mezelf en ik vond het stiekem best weer lekkerquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:29 schreef Maes het volgende:
[..]
Goed geregeld![]()
Ik zie er wel tegenop, maar het moet
CURRAHEEquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Stom is dat he? Om iemand die je vaak in een serie ziet ineens in een andere rol te zien.
Net als Ross uit Friends ineens een sjago luitenant oid was in Band of Brothers
Jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Stom is dat he? Om iemand die je vaak in een serie ziet ineens in een andere rol te zien.
Net als Ross uit Friends ineens een sjago luitenant oid was in Band of Brothers
Zeer herkenbaarquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb het met alle Friends-personages; die zijn bij mij gewoon Joey, Chandler, Ross, Phoebe, Monica en Rachel, waar ze ook in spelen
Ja dat ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb het met alle Friends-personages; die zijn bij mij gewoon Joey, Chandler, Ross, Phoebe, Monica en Rachel, waar ze ook in spelen
Criminal Mindsquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:39 schreef Maes het volgende:
Ik keek altijd Dharma & Greg (nu nog op comedy central) maar Greg is nu ook een keiharde speurder in NCIS (geloof ik, ik ben slecht in namen van series)
Dank u hartelijkquote:
Wacht even, wat kan je????????quote:
Een van de nieuwere vrouwelijke acteurs uit Law and Order speelt in een eerdere aflevering een verdachtequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:36 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb dat bij de nieuwe meneer Barnaby uit Midsomer Murders. Die speelt in een van de eerste afleveringen (Garden of Death) een illegale drank-stokende, womanizerende, tuinman.
Fokken op mijn telefoon ( en ja ik weet voor de meesten is dat niet bijzonder, maar voor zo'n noob als ik welquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:45 schreef indaha het volgende:
[..]
Fokken op mijn telefoon ( en ja ik weet voor de meesten is dat niet bijzonder, maar voor zo'n noob als ik wel), dus ik ga tevreden slapen
Dan ga ik je plat whatsappenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Feli Indaha![]()
Ik kan het nog steeds niet heur![]()
Als deze telefoon ooit dood gaat, dan wil ik wel eentje waar ik mee kan i'netten en whatsappen
Spannend!quote:
Het is nog echt waar ookquote:
Pleurt op zegquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Eerst zei ze "direct om half 9?"
I was not amjoest![]()
Dank je wel; ik ga er erg van genietenquote:Van mij mag je ook lekker uitslapen
Ik maakte dat vroeger regelmatig, erg makkelijk en heul lekkerquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Zo zeg....vanochtend nog een stukje monchou-taart gehad van jarige collega.
En nu blijkt dus dat je zo'n taart binnen 20 minuten zelf kunt maken.....en dat wil ik best es proberen.
Maar ik heb al te veel gesnoept en gesnaaid deze week en als ik een hele taart maak dan vreten we die samen in 2 dagen op.
En dan zou ik dus wel 10x per week naar den sportschool moeten.
Maar damn, wat was ie lekker
Ik heb de oplossing: maken, stukje eten en de rest direct óf weggeven, óf weggooienquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Zo zeg....vanochtend nog een stukje monchou-taart gehad van jarige collega.
En nu blijkt dus dat je zo'n taart binnen 20 minuten zelf kunt maken.....en dat wil ik best es proberen.
Maar ik heb al te veel gesnoept en gesnaaid deze week en als ik een hele taart maak dan vreten we die samen in 2 dagen op.
En dan zou ik dus wel 10x per week naar den sportschool moeten.
Maar damn, wat was ie lekker
Kun je het evt. invriezen? Zonder de kersen erop dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:59 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik maakte dat vroeger regelmatig, erg makkelijk en heul lekker
De buren hebben vandaag wel net een zoontje gekregen,mss dat ik de aardige buuf uit kan gaan hangenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb de oplossing: maken, stukje eten en de rest direct óf weggeven, óf weggooien
Zo doe ik het altijd
Dit is idd bastognekoek met gesmolten boter erdoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:04 schreef Maes het volgende:
Ik maakte em altijd met biscuitjesbodem, met gesmolten boter erdoor, echt slechtInvriezen is nooit gelukt, hij was altijd te snel op
Sinds een weekje of zo, geloof ik. Ik gooi die tijdelijke fora altijd direct uit mijn ATquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Sinds wanneer heeft Fok een rooksubforum?
Het zal best bevriezen. Of het daarna nog te knijzen is, zal je moeten proberen. En omdat je onwijs nieuwsgierig ben, probeer je dat gewoon gelijk de dag ernaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Dit is idd bastognekoek met gesmolten boter erdoor![]()
Maar goed; we zijn maar met z'n 2en, dus als ik de helft gewoon immer gerade nach machen in dem vriepsert gooi, dan moet het lukken
Ja kijk...en dat was dus niet de bedoelingquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het zal best bevriezen. Of het daarna nog te knijzen is, zal je moeten proberen. En omdat je onwijs nieuwsgierig ben, probeer je dat gewoon gelijk de dag erna
Pittig kort en rood?quote:
Er gaat wel een stuk af, maar kort en rood? DAT NOOITquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Pittig kort en rood?![]()
Ga je wat speciaals doen of alleen puntjes en de boel weer wat in model?
+1quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:14 schreef Maes het volgende:
[..]
Er gaat wel een stuk af, maar kort en rood? DAT NOOIT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |