quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Waar is Greys? Dan kunnen we direct ff spijkers met koppen slaan
40 euro per maand voor onbeperkt sporten (fitness en groepslessen)quote:
Jullie lid maken van den sportschoolquote:
Tis veel geld, heb je ook een personal trainert?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
40 euro per maand voor onbeperkt sporten (fitness en groepslessen)
Ohquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jullie lid maken van den sportschool
Jup, maar die werkt natuurlijk niet altijd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:25 schreef Maes het volgende:
[..]
Tis veel geld, heb je ook een personal trainert?
Goed geregeldquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jup, maar die werkt natuurlijk niet altijd.
En dit is een medisch trainingscentrum, opgezet door de fysiotherapeuten hier int durp, die je ook begeleiden.
Dat vind ik op zich ook wel fijn.
Verwarrend toch al die seriesquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:30 schreef tombolafan het volgende:
Mmmmmm, Cuddy uit House is verdwenen in Without a Trace
Het is echt leuk om te doen, en als je eenmaal bezig bent gaat de tijd heel snel voorbij.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:29 schreef Maes het volgende:
[..]
Goed geregeld![]()
Ik zie er wel tegenop, maar het moet
Stom is dat he? Om iemand die je vaak in een serie ziet ineens in een andere rol te zien.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:30 schreef tombolafan het volgende:
Mmmmmm, Cuddy uit House is verdwenen in Without a Trace
Zoiets had ik ook voor mezelf en ik vond het stiekem best weer lekkerquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:29 schreef Maes het volgende:
[..]
Goed geregeld![]()
Ik zie er wel tegenop, maar het moet
CURRAHEEquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Stom is dat he? Om iemand die je vaak in een serie ziet ineens in een andere rol te zien.
Net als Ross uit Friends ineens een sjago luitenant oid was in Band of Brothers
Jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Stom is dat he? Om iemand die je vaak in een serie ziet ineens in een andere rol te zien.
Net als Ross uit Friends ineens een sjago luitenant oid was in Band of Brothers
Zeer herkenbaarquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb het met alle Friends-personages; die zijn bij mij gewoon Joey, Chandler, Ross, Phoebe, Monica en Rachel, waar ze ook in spelen
Ja dat ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb het met alle Friends-personages; die zijn bij mij gewoon Joey, Chandler, Ross, Phoebe, Monica en Rachel, waar ze ook in spelen
Criminal Mindsquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:39 schreef Maes het volgende:
Ik keek altijd Dharma & Greg (nu nog op comedy central) maar Greg is nu ook een keiharde speurder in NCIS (geloof ik, ik ben slecht in namen van series)
Dank u hartelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |