Ik was gisteren bij de kapper. Nou ja, ze was bij mij. Ik dacht: doe eens iets andersquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:14 schreef Maes het volgende:
Er gaat wel een stuk af, maar kort en rood? DAT NOOIT
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik was gisteren bij de kapper. Nou ja, ze was bij mij. Ik dacht: doe eens iets anders
* morgen even naar de pruikenwinkel gaat
Stinkerdquote:
Ja zeg, jij viel vorige week in slaap terwijl ik de hele avond voor jou zat te fokkenquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik was gisteren bij de kapper. Nou ja, ze was bij mij. Ik dacht: doe eens iets anders
* morgen even naar de pruikenwinkel gaat
Hè verdorie, op zo'n cruciaal moment kan ik mijn cam weer eens niet vinden. Wat vervelend zegquote:
Nou meid, wat een dwaamaaaaaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hè verdorie, op zo'n cruciaal moment kan ik mijn cam weer eens niet vinden. Wat vervelend zeg
Stuur Sjefke op 'm afquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:26 schreef tombolafan het volgende:
Waarom bijt mijn kitten in vingersEcht HEEL HEEL hard ook
HONGERRRRRRRRquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:26 schreef tombolafan het volgende:
Ben jij helemaal gestopt?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:26 schreef Maes het volgende:
Ik zocht een foto van mezelf met sigaret. Moest gelukkig goed zoeken
Zo lekker met 1 tandje net onder je nagel?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:26 schreef tombolafan het volgende:
Jij bent al een mooi poosje gestopt toch?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:26 schreef Maes het volgende:
Ik zocht een foto van mezelf met sigaret. Moest gelukkig goed zoeken
Lafs joe toetoetquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dát bedoel ik dus. Jij snapt me heIk hou van je
We konden wel trouwen. Hoewel... ik denk dat ik dat officieel niet nog een keer magquote:
Daar kan Ing best bij, geen enkel probleemquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We konden wel trouwen. Hoewel... ik denk dat ik dat officieel niet nog een keer mag
Iets buitenechtelijks dan maar? Heb ik ook met Maes en dat werkt prima
Hoi!quote:
Die van dat wgr-topic?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:37 schreef APK het volgende:
[..]
Hoi!
Ik had even afstand genomen
Heb nu een hele leuke baan (wel met veel stress) via een uitzendbureau met kans op een vast contract
Ik heb geen afstand gevoeld hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:37 schreef APK het volgende:
[..]
Hoi!
Ik had even afstand genomen
Heb nu een hele leuke baan (wel met veel stress) via een uitzendbureau met kans op een vast contract
Toch zijn foto's met sigaret soms best wel coolquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:35 schreef Maes het volgende:
Ik ben helemaal gestopt met heel veel moeite en nog soms![]()
[ afbeelding ]
Op de veranda in het huis in Frankrijk juli 2007
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:40 schreef Maes het volgende:
Ik ga even iets anders doen, lekker slapen voor straks![]()
Toch vind ik het je verdomd sexy staanquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:35 schreef Maes het volgende:
[ afbeelding ]
Bedoel ik! Jij hebt M er nog bij, ik heb beeb eb Bette; hoe meer zielen...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:36 schreef Maes het volgende:
Daar kan Ing best bij, geen enkel probleem
quote:
Wat fijn!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:43 schreef APK het volgende:
[..]
Het was eigenlijk maar voor een weekje als 'iets' en toen nog twee weken als 'iets anders' en ik werk daar nog steeds maar nu iets vaster.
Hopelijk krijg ik in januari een vast contract, de signalen zijn goed en het is echt een heel leuke werkgever.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We konden wel trouwen. Hoewel... ik denk dat ik dat officieel niet nog een keer mag
Iets buitenechtelijks dan maar? Heb ik ook met Maes en dat werkt prima
Jij wordt ongegeneerd afgelebberd in de Mac als dat zo uitkomtquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij wordt ongegeneerd afgelebberd in de Mac als dat zo uitkomt
Zuwwe gaan lebberen maccen?quote:
Zat je Allen Car te lezen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:35 schreef Maes het volgende:
[ afbeelding ]
Als er eentje in het durp zat,had ik het gedaan.quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als er eentje in het durp zat,had ik het gedaan.
Praise the Lord voor het niet plaatsen van een Mac hier, anders was ik allang 200kilo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |