SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in het Plein.
De OP is hier te vinden.SPOILER: niet voor zwakke magen!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door bijdehand op 28-10-2011 21:21:01 ]Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Preust kerwl.quote:
Pas op daar buiten he, ze zijn niet allemaal zo als ons hier.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:41 schreef shifto het volgende:
Maar mensen, mijn leven roeptIk ga u allen verlaten voor eventjes!
Ik wilde het slotje, speciaal voor de TT. OP IS FIXEDquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik wilde het slotje, speciaal voor de TT. OP IS FIXED
Tja, het enige wat ik van tuxxx weet is die avatar van dr, dus in mijn gedachte is het gewoon een pinguinquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:38 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Een pinguïn nog wel!Maar leuk! Waar kom je eigenlijk vandaan dan?
Dat had ik niet eens door, van die pinguïn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:44 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Tja, het enige wat ik van tuxxx weet is die avatar van dr, dus in mijn gedachte is het gewoon een pinguin
En yep, leuk is het tot nu toe zeker in den Bosch, maar dat bedoelde je niet.
Ik kom oorspronkelijk uit den Helder, of all places...
Daarna heb ik in Maastricht en Amsterdam gestudeerd, om nu dus hier te belanden en in te burgeren met Bossche bollen en dingen als 'ik zoek het niet' of 'ons pap'..
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Beetje jammer alleen dat je je eigen uitkotst
Moest je hem vegetarisch pijpen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]![]()
Ik seksloosIk heb meer seks dan die ransaap met soa's.
Omdat je van (tennis)ballen houdtquote:
Doe jij maar.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Moest je hem vegetarisch pijpen?
Als je met hem gaat trouwen zal het er toch ooit van moeten komen...quote:
Hou je niet van status?quote:
Wat heeft iemand pijpen met status te maken? Behalve dat als je heel Den Bosch pijpt, je misschien een bepaalde status krijgt, maar daar gaat het nu niet over.quote:
Niks moetquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:48 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Als je met hem gaat trouwen zal het er toch ooit van moeten komen...
Lekkere status heb je dan ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:49 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wat heeft iemand pijpen met status te maken? Behalve dat als je heel Den Bosch pijpt, je misschien een bepaalde status krijgt, maar daar gaat het nu niet over.
Jij wilde eerst ook status en waardigheid krijgen dmv mijn penisquote:
Dat snap je niet, je bent een student en tuxxiekruxxie heeft het niet zo op studenten, die willen alleen maar status en geldquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:49 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wat heeft iemand pijpen met status te maken? Behalve dat als je heel Den Bosch pijpt, je misschien een bepaalde status krijgt, maar daar gaat het nu niet over.
Ik wilde niks, dat is het verschil.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij wilde eerst ook status en waardigheid krijgen dmv mijn penis
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik wilde niks, dat is het verschil.Ik zou je moeten aangeven.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat je van (tennis)ballen houdt
Nee ik wist serieus helemaal niks te verzinnenquote:
Wacht maar tot het moment totdat jij in de OP komt, dan kan je je lol pas op.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:54 schreef Muisraket het volgende:
Haha er staat nu ook echt vulva bij VV.
Ik kan nog weggaan hè.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wacht maar tot het moment totdat jij in de OP komt, dan kan je je lol pas op.
Tuurlijk, maar je laat me hier toch niet alleen hequote:
Hoezo alleen? BDH en Tuxxx posten hier net zo vaak als ik nu doe.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar je laat me hier toch niet alleen he
Ja maar bdh schijnt een jongentje te zijn en Tux een vrouwtje die zo nu en dan post en nouja anders is het ook zo saai.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:56 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hoezo alleen? BDH en Tuxxx posten hier net zo vaak als ik nu doe.
True that, maar dan heb ik wel ook weer wat van het land gezienquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:46 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat had ik niet eens door, van die pinguïn.
Maar wow, wat een reis. Den Helder, Maastricht (andere uithoek), Amsterdam en nu Den Bosch...
wilde nog langere beschrijving doenquote:
What teh fuckquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:54 schreef Muisraket het volgende:
Haha er staat nu ook echt vulva bij VV.
van niemand echt. mijn spant de kroonquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:09 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
What teh fuck
Zeg doe eens niet zo grappig BDH..
Vind persoonlijk mijn functie ook niet bepaald denderend
bdh moet dat woord nog wel leren spellenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:10 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Dacht dat ik koninklijke stadsomroeper was..
Degraderen ze me hier een beetje tot eunuch.. Laatste x dat ik keek hing alles er nog hoor![]()
Ghehe, dat zo te zien inderdaad welquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:11 schreef FedExpress het volgende:
[..]
bdh moet dat woord nog wel leren spellen
quote:
Wat romantisch naast elkaar fokkenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:19 schreef VulpesVulpes het volgende:
Dit topic blijft ook gewoon vliegen
Maar dank dat het gefixeerd is
We zitten niet naast elkaarquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
[..]
Wat romantisch naast elkaar fokken
Oh dat verpest wel een beetje de situatie natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:22 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
We zitten niet naast elkaarat zit helemaal aan de andere kant van de kamer..
Sorryquote:
quote:Koning BDH heeft samen met zijn schone deerne BB een grote bijeenkomst georganiseerd waarin hij de stedelingen hun nieuwe functies heeft toegewezen. Wij vertrouwen er allen natuurlijk op dat de koning dit in al zijn wijsheid heeft gedaan, dus de beschrijvingen zullen (op een klein foutje her en der) wel goed kloppen.
Zo heeft de eerwaarde koning om onduidelijke redenen, maar vast na een diepgaand onderzoek, besloten om KK tot zwarte ridder te slaan.
Ook heeft hij de functie van Hofnar toegewezen aan TM, laten wehopen dat deze hofnar een beetje grappig zal zijn.
Ook heeft hij de nieuwe bewoonster van het topic, MR, al meteen de liefde verklaard vanwege haar fan-zijn van scrubs. Oh-oh, als dit maar goed gaat, straks wordt koningin BB nog boos..
En dan loopt de nieuwe bewoonster van het topic nog wel eens het risico dat koningin BB
quote:zal eisen. Zou toch zonde zijn als de nieuwe bewoonster zo snel al door jaloezie aan haar einde komt.
Onze boze perverse tovenaar heeft van de Koning een nieuwe auto gekregen. Op die manier wordt het hem makkelijker gemaakt om in Vught nieuwe topicbewoonsters op te pikken. Het advies luidt dus ook om uw dochters vooral binnenshuis te houden. Mocht u het foute gelach van een valse tovenaar horen, ren dan snel naar een lichte plek waar meer mensen zijn. Zorg vooral dat u niet te dicht bij zijn Punto komt, want eenmaal in die auto gesleurd, is er geen hoop meer....
Tis maar dat je het weet!quote:
Goed om te weten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Tis maar dat je het weet!Een gewaarschuwd mens telt voor 2.
haha, ik lul ook maar watquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:57 schreef Muisraket het volgende:
Hulde, AT!![]()
Vughtse deernes vind ik echt 10x niets. Maar ja, komt ook omdat het voor de helft een kakdorp is natuurlijk.
Oh en wat die 'romance' betreft, ik ben al een soort van... ehm... contact aan het houden met een andere fokker, nee geen naam of username.Dus verwacht geen liefdesverklaring van mij aan één van de mannen hier, sorry.
Het is eigenlijk gewoon vriendschappelijk contact, maar dat is niet het hele verhaal. Er is nu niets boeiends over te vertellen, dus hierna hou ik erover op. Mocht er wel ooit iets spectaculairs gebeuren, dan laat ik het wel weten of zo.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:58 schreef FedExpress het volgende:
[..]
haha, ik lul ook maar watKen er niet veel.
Oew, muisje toch
quote:Muisraket breekt Fed's hart door hem glashard te zeggen dat ze al met iemand anders, en wij quoten, *contact aan het houden is*..
Laten we hopen dat de door liefdesverdriet gekwelde Fed geen gekke dingen gaat doen..
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:26 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Heet van de persen in Den Bosch!!
[..]
quote:
quote:
Deze reactie stelt mij teleurquote:
Misschien kan BB je wel opvrolijken.quote:
ik mis de muisquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:36 schreef Muisraket het volgende:
OMG hoezo kom ik eerst op een bunker?! Had natuurlijk dit moeten zijn:
[ afbeelding ]
Die zit er in.quote:
Had moeten zijn ja, nu heb je verloren.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:36 schreef Muisraket het volgende:
OMG hoezo kom ik eerst op een bunker?! Had natuurlijk dit moeten zijn:
[ afbeelding ]
Nee die ziet me niet zitten/staan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:35 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Misschien kan BB je wel opvrolijken.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Had moeten zijn ja, nu heb je verloren.
Ik weiger daarmee in te stemmen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Had moeten zijn ja, nu heb je verloren.
Geloof er helemaal niets van.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee die ziet me niet zitten/staan.
De koning wijst je verzoek af, maar je krijgt morgen wel opnieuw kans om te winnen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:44 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik weiger daarmee in te stemmen.
Helaas... ze heeft me irl afgewezen.quote:[..]
Geloof er helemaal niets van.
Ah serieus?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Helaas... ze heeft me irl afgewezen.
Nee, ik maak een grapjequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:48 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ah serieus?Sorry, dan hou ik erover op.
zo van PATS in zn gezicht jonguhquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:48 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ah serieus?Sorry, dan hou ik erover op.
Mij schuldig laten voelen!quote:
Ach irl kan ik je ook alles wijsmaken volgens mijquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:54 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Mij schuldig laten voelen!
(Ik ben echt te goedgelovig voor FOK!![]()
![]()
)
Zelfs jezelf heb je alles wijsgemaakt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach irl kan ik je ook alles wijsmaken volgens mij
Ik ben niet het allerdomste meisje wat je ooit zult vinden, maar ik vertrouw mensen wel (te) snel ja, dus als je redelijk geloofwaardige verhalen over je persoonlijke leven vertelt, trap ik er waarschijnlijk wel in.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach irl kan ik je ook alles wijsmaken volgens mij
Tuxxx, niet lullig bedoeld, maar dat je reageert als iemand iets negatiefs over je zegt, snap ik. Dat je zelf er steeds weer over begint, snap ik niet. Laat het gewoon joh.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zelfs jezelf heb je alles wijsgemaakt.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:59 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Tuxxx, niet lullig bedoeld, maar dat je reageert als iemand iets negatiefs over je zegt, snap ik. Dat je zelf er steeds weer over begint, snap ik niet. Laat het gewoon joh.
Zo bedoel ik het niet, meer dat ik me afvraag waarom ze dat doet omdat het er zo voor haar, denk ik, ook niet leuker op wordt. Was niet bedoeld als bashpoging, sorry als het zo over kwam.quote:
Ik kan de grootste crap vertellen en mensen blijven het gelovenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik ben niet het allerdomste meisje wat je ooit zult vinden, maar ik vertrouw mensen wel (te) snel ja, dus als je redelijk geloofwaardige verhalen over je persoonlijke leven vertelt, trap ik er waarschijnlijk wel in.
Ze denkt dat ze grappig is. Ik negeer haar voortaan denk ikquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:59 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Tuxxx, niet lullig bedoeld, maar dat je reageert als iemand iets negatiefs over je zegt, snap ik. Dat je zelf er steeds weer over begint, snap ik niet. Laat het gewoon joh.
Dat is juist het enige wat ze leuk vindt aan dit topic. Net doen als met een stomme puppy: negeren!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:05 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet, meer dat ik me afvraag waarom ze dat doet omdat het er zo voor haar, denk ik, ook niet leuker op wordt. Was niet bedoeld als bashpoging, sorry als het zo over kwam.
weet ik! ik bedoelde het ook meer als: goed dat jij het zegt, want als wij het zeggen krijgen we meteen weer een opmerking eroverheen over achterlijke op status beluste studenten. Misschien bij jou nog nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:05 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet, meer dat ik me afvraag waarom ze dat doet omdat het er zo voor haar, denk ik, ook niet leuker op wordt. Was niet bedoeld als bashpoging, sorry als het zo over kwam.
Zij is ook student. En voortaal gewoon negeren als ze trolltquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:07 schreef FedExpress het volgende:
[..]
weet ik! ik bedoelde het ook meer als: goed dat jij het zegt, want als wij het zeggen krijgen we meteen weer een opmerking eroverheen over achterlijke op status beluste studenten. Misschien bij jou nog niet
weet ik. maar zij is vooral nieuw en nog niet aan het bashenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zij is ook student. En voortaal gewoon negeren als ze trollt
Ach, die houdt nooit opquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:10 schreef FedExpress het volgende:
[..]
weet ik. maar zij is vooral nieuw en nog niet aan het bashendus misschien luistert tuxxxie daar wel naar
jij hebt mij afgewezenquote:
Dat is aan jou om te beoordelenquote:
Ze? Sinds wanneer ben je ineens een vrouw.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zij is ook student. En voortaal gewoon negeren als ze trollt
quote:
Ik word stelselmatig weggetreiterd, maar het helpt toch niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:05 schreef Muisraket het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ze? Sinds wanneer ben je ineens een vrouw.
Zo tegenstrijdig ditquote:
Nee meer aan jou denk ikquote:
Lezenquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee meer aan jou denk ikJe kan toch niet van jezelf zeggen of je een gemiste kans bent of niet?
Ja jij reageert op hem maar een post verder doe jequote:
quote:
Ja mooi toch, de wonderen zijn de wereld nog niet uit blijkbaar.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja jij reageert op hem maar een post verder doe jeals hij je vortaan gaat negeren.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]![]()
![]()
REPEAT
![]()
![]()
REPEAT
![]()
![]()
REPEAT
boem boem tjak poing ting.....
Hoiquote:
quote:
Ja, woehoe, ik ben een schot in de roos, een gemiste kans voor alle dames die het niet geprobeerd hebben. Haha. Kan jij dat over jezelf dan?quote:
e-picquote:
Nee, maar jij hebt er zo te zien geen moeite mee om dat van jezelf te zeggenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, woehoe, ik ben een schot in de roos, een gemiste kans voor alle dames die het niet geprobeerd hebben. Haha. Kan jij dat over jezelf dan?
Sarcasme is zo coolquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee, maar jij hebt er zo te zien geen moeite mee om dat van jezelf te zeggen
Ja kut ik snapte je wel hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Sarcasme is zo coolmaar dat moet het wel herkend worden.
Ben blij dat je me goed genoeg kentquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja kut ik snapte je wel hoor
Funny links, pics & clips - #70 Hihihahahohohoquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:59 schreef bijdehand het volgende:
Dan moet het een mooi topic geweest zijn
Leuk topic is dat altijdquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:00 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Funny links, pics & clips - #70 Hihihahahohoho
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ben blij dat je me goed genoeg kent
Ik geloof niks meer bijdehandquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik kan de grootste crap vertellen en mensen blijven het geloven
Jawel johquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
[..]
Ik geloof niks meer bijdehand
quote:
Ben nog wakkerquote:
Herp tie derpquote:
halfquote:
De achterkantquote:
Slim van je voorkant om wel wakker te blijven.quote:
Hier had ik even overheen gelezen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:07 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Misschien heb ik wat gemist in het vorige topic(s), maar jij studeerde ook aan de uni toch? Welke dan precies?
De enige reden dat ik in Tilburg zit: de opleiding die ik daar volg is al jaren de beste. Ga je niet op kamers?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:01 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hier had ik even overheen gelezen.Ik studeer aan de VU. Mocht er een vraag komen waarom ik daar zit: mijn opleiding wordt alleen daar gegeven.
De VU, nu heb je mijn aandachtquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:01 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hier had ik even overheen gelezen.Ik studeer aan de VU. Mocht er een vraag komen waarom ik daar zit: mijn opleiding wordt alleen daar gegeven.
Fiscaal recht in Tilburg. Wordt wel op meer plaatsen gegeven, maar in Tilburg is de opleiding het beste. En ik heb geen bedrijf in gedacht, ik weet alleen dat ze heel erg op zoek zijn naar fiscaal juristen, niet normaalquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:48 schreef Augustus_Thijs het volgende:
@ bdh trouwens, welke opleiding dan?
En wat voor superbedrijf heb je in gedachten dat je specifiek voor debeste opleiding hebt gekozen?
Breng dan zelf eens een keer iets in.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Is dat pubergelul hier nog niet afgelopen.
Ik vind gesprekken over fiscaal recht en andere academische opleidingen nou niet bepaald pubergelul..quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Is dat pubergelul hier nog niet afgelopen.
Haphapquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:27 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ik vind gesprekken over fiscaal recht en andere academische opleidingen nou niet bepaald pubergelul..
Studenten en/of pubers is gelijk haat.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:27 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ik vind gesprekken over fiscaal recht en andere academische opleidingen nou niet bepaald pubergelul..
Ik blijf van je houden hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Studenten en/of pubers is gelijk haat.
Wil het eigenlijk wel, maar dat gaat niet zo snel, ik ben lui en ik ga misschien mijn master aan de andere kant van Nederland doen, dus ja...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De enige reden dat ik in Tilburg zit: de opleiding die ik daar volg is al jaren de beste. Ga je niet op kamers?
Haha, heb je er ook gezeten dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:48 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
De VU, nu heb je mijn aandacht. Fijn in het gezellige betonnen hoofdgebouw
.
Ik kan me trouwens niet zo snel een vu-specifieke opleiding herinneren die echt nergens anders wordt gegeven.. dus refresh my memory, welke bijzondere studie doe je?
En idd, wat bdh zegt, moet je niet naar adam/aveen verhuizen tzt?
Gaat niks boven een goedkope studentenpizza in de leidsedwarsstraat. (en ja, die smaakt goed).
@ bdh trouwens, welke opleiding dan?
En wat voor superbedrijf heb je in gedachten dat je specifiek voor debeste opleiding hebt gekozen?
Ben zelf ook luiquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:41 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wil het eigenlijk wel, maar dat gaat niet zo snel, ik ben lui en ik ga dus misschien mijn master aan de andere kant van Nederland doen, dus ja...
Maar jij doet fiscaal recht dus! Bevalt het nog steeds?
Oké, fijn dat het nog steeds leuk is.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ben zelf ook lui![]()
De studie is best pittig, een stuk pittiger dan de andere rechtenopleidingen, omdat wij ook economische vakken krijgen en het fiscaal rechts als een van de meest ingewikkelde te boek staat. Maar dat maakt het juist leuk
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:43 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Oké, fijn dat het nog steeds leuk is.
Tot nu toe wel ja.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]Jouw studie bevalt je ook wel neem ik aan?
Boerengolfquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:45 schreef shifto het volgende:
Mensen, ik ga gewoon vestinggolf spelen in Zaltbommel met mijn collega;s... Dat word nog watal die malloten die door bommel lopen met ballen en knuppels
I knowquote:
Have funquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:47 schreef shifto het volgende:
[..]
I know
In het weekend ook nog!Maar ik ga die kant maar eens op dus spreek u allen later
Mooiquote:
quote:
Dan hoeven we zeker niet te vragen of jij een leuke dag gehad hebtquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:47 schreef Kutstudent het volgende:
Gisteren minstens 10 uur lang batllefield gespeeld.
Omgquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:47 schreef Kutstudent het volgende:
Ik had op zich nog wel uit willen gaan, heb toch vakantie, maar ik heb geen knaken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan hoeven we zeker niet te vragen of jij een leuke dag gehad hebt
Boeiend. Een keer gamen ipv uitgaan is echt niet erg.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:49 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik had op zich nog wel uit willen gaan, heb toch vakantie, maar ik heb geen knaken.
Mijn broertje zit, als hij niet naar school hoeft, ALTIJD te gamen, dus ik kijk hier echt niet meer van op.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:47 schreef Kutstudent het volgende:
Ik werd ooit wakker met allemaal 'goodies' van de carrousel in den boschquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:48 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
What the fuck has happened last night
Een of ander reclame zeil van de fucking texaco in mijn kamer, en ik heb 4 shagbuils in mijn jas en ik rook niet
Is het een beetje speelbaar?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:47 schreef Kutstudent het volgende:
Je combineert dan economie en recht, vraag me dan altijd af of je een LLM of Msc titel krijgt..quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Fiscaal recht in Tilburg. Wordt wel op meer plaatsen gegeven, maar in Tilburg is de opleiding het beste. En ik heb geen bedrijf in gedacht, ik weet alleen dat ze heel erg op zoek zijn naar fiscaal juristen, niet normaalKrijg allemaal mail van bedrijven enzo
Dronken-Goodies zijn altijd leuk, heb hier nog zon vasthoud-balk van een winkelwagentje van de lidl, dat zeil en een portret van een koe die ik op straat vond toendertijd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik werd ooit wakker met allemaal 'goodies' van de carrousel in den bosch
Als men alle onderdelen van het bachelorprogramma met goed gevolg heeft afgelegd kan men de titel Bachelor of Laws (LL.B.) voeren. Een daarna met succes afgeronde master Fiscaal recht levert de mr. titel op (Master of Laws, LL.M.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:55 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Je combineert dan economie en recht, vraag me dan altijd af of je een LLM of Msc titel krijgt..
Zal het eerste wel zijn?
Ach, iedereen maakt foutenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:52 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Inderdaad, stomv an me, ik had beter moeten weten
Potret van een koe?!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:55 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Dronken-Goodies zijn altijd leuk, heb hier nog zon vasthoud-balk van een winkelwagentje van de lidl, dat zeil en een portret van een koe die ik op straat vond toendertijd.
Ik heb er ook gezeten jaquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:41 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Haha, heb je er ook gezeten dan?Of zat je op de UvA? Ik zit meestal in het W&N gebouw trouwens, maar dat is al helemaal een ziekenhuis vanbinnen.
Ik doe gezondheid en leven. Volgens mij heeft bijna elke uni wel biomedische wetenschappen of gezondheidswetenschappen, maar heb het nog nooit als combinatiestudie gezien, behalve bij de VU dus.
Heb een goede verbinding dus hoef maar 1 uur en 11 minuten met de trein en op zich zou in A'dam/A'veen wonen ideaal zijn, ware het niet dat dat voor mij nu niet uitkomt, ik me nog niet ingeschreven heb (heel slecht) en ik dus misschien tegen de tijd dat ik een kamer heb, meteen weer weg kan.
Bedankt voor de pizzatip trouwens, zal het onthouden.
Gisterochtend een patch geweest. En het is prima speelbaar en de servers gaan ook lekker. Je moet gewoon via de server browser zoeken en niet via de quick match.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:54 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Is het een beetje speelbaar?
Alles wat ik hoor van login problemen en crashes..
Nog geen tijd gehad om te spelen,d us haal het spel vanmiddag denk ik zo maar eensquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gisterochtend een patch geweest. En het is prima speelbaar en de servers gaan ook lekker. Je moet gewoon via de server browser zoeken en niet via de quick match.
Pics!!!quote:
Mijn hardcore-feestjes ervaringen leren mij dat je die bij The Large kan kopen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:19 schreef BarrieButsers het volgende:
Jullie enig idee waar ik enge nep lenzen kan kopen?
Wil je van die zombiedingen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:19 schreef BarrieButsers het volgende:
Jullie enig idee waar ik enge nep lenzen kan kopen?
Cool, alleen een beetje jammer dat die niet binnen een paar uur thuisbezorgenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:22 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Mijn hardcore-feestjes ervaringen leren mij dat je die bij The Large kan kopen.
Ik durf geeneens lenzen in te doen!quote:
Heb dat ook nog nooit gedaanquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik durf geeneens lenzen in te doen!
Succesquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Heb dat ook nog nooit gedaanEn indoen lijkt me wel kut maar eruit halen na wat bier helemaal
Ik ga met mn zoektocht beginnen adios
Misschien bij de Malle Heks in de Hinthamerstraat (nr 118).quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Heb dat ook nog nooit gedaanEn indoen lijkt me wel kut maar eruit halen na wat bier helemaal
Ik ga met mn zoektocht beginnen adios
pussy!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik durf geeneens lenzen in te doen!
Boeiend. Als m'n ogen zo slecht worden pak ik wel een bril.quote:
gehad. overgestapt op lenzenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Boeiend. Als m'n ogen zo slecht worden pak ik wel een bril.
Is zeker wennen als je opeens in je ogen moet gaan zitten pulken zeg maar? Dat is hetgeen mij kut lijktquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:56 schreef FedExpress het volgende:
[..]
gehad. overgestapt op lenzen
Zit nu al tijdje aan nachtlenzen te denken, dat is echt ideaal
Ik kijken, was heel die tent leegquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:42 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Misschien bij de Malle Heks in de Hinthamerstraat (nr 118).
Nee hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Is zeker wennen als je opeens in je ogen moet gaan zitten pulken zeg maar? Dat is hetgeen mij kut lijkt
Pff hopelijk houd ik goede ogenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:13 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Nee hoorHet is voor je ogen ff wennen dat er iets in zit zeg maar. En uitgaan gaat bij mij niet zo goed met de hand. Geen idee hoe het komt, maar die kerel in de winkel had er ook al moeite mee
Dus ik gebruik ene zuignapje, hell yeah
Vervormt de lens ook niet. Ideaal
Is daar veel uitgaansgelegenheid?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:42 schreef bijdehand het volgende:
Ja, ga vanavond stappen in UdenEn met jou??
Ja daar is wel wat te doenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Is daar veel uitgaansgelegenheid?Met mij ook, wil gaan partyen
Oh oke gelukkig maarquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja daar is wel wat te doenIn de brabanthallen?
Ik ga ff douchen enzo, ga zo gourmetten bij iemand
Zo'n jongen of wat bedoel je?quote:
Hmm misschien dat ik even binnen kom vallen. Wilde eigenlijk naar Monstersball maar ik heb zeikende vrienden, ze missen nog net een rollator.quote:
Nee alleen mijn ding is het ding en dat ding moet iedereen zijn ding zijnquote:
Nee met mijn matties. Maar sommige zit de hele tijd te pingen en ik kan dan gerust op fok want dan valt het toch niet op.quote:
Blackberryquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee met mijn matties. Maar sommige zit de hele tijd te pingen en ik kan dan gerust op fok want dan valt het toch niet op.
Nee, heb net een dodelijke week achter de rug, heb slecht geslapen vandaag en heb moeten werken van 3 tot kwart voor 9, dus ik ben een beetje moe nu. Veel plezier in Uden!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:18 schreef bijdehand het volgende:
Ga je nog iets doen vanavond, Muisraket?
Serieus?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik kijken, was heel die tent leegToch bedankt
De reden dat ik zelden tot nooit uitga: daar houden mijn Brabantse vrienden niet van, op één persoon na dan maar die gaat met mensen uit die ik niet zo super vind. Ik ken je frustratie.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:07 schreef shifto het volgende:
[..]
Hmm misschien dat ik even binnen kom vallen. Wilde eigenlijk naar Monstersball maar ik heb zeikende vrienden, ze missen nog net een rollator.
Nu is het redelijk biomedisch (maar dan nét iets minder diepgaand, scheelt niet veel) en ook best geneeskundig (maar dan vooral over de normale ontwikkeling en heel weinig maar over ziektes). Volgend jaar mogen we het grootste deel van ons vakkenpakket kiezen en dan hebben we vakken die echt bij één van de twee richtingen horen, maar ook combinatievakken die dus raakvlakken hebben met beide richtingen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:00 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Wel interessante combi dan, wist niet dat ze dat gaven op de VU. Dat de twee aparte opleidingen bestonden wist ik idd wel, maar die combi niet. Vraag me wel af hoe ze dat dan combineren, het ene is toch veel dieper op de stof(mens) ingaand (biomedisch) en de ander is meer algemener (zorgen dat mensen en hun lichaam gezond zijn en blijven, positieve beïnvloeding).
Ik ben nu eerstejaars, maar het probleem is ook o.a. dat ik er niet genoeg geld voor heb.quote:Trouwens, met minder dan een jaar inschrijving kan je al een kamer krijgen via woningweb hoor, dus het loont altijd de moeite om het te proberen. Of je moet al laatstejaars zijn, dan is het misschien wat overdreven.
aaaawquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:32 schreef Muisraket het volgende:
Ik voel me wel een echte FOK!ker nu, nu iedereen uit is, bij vrienden/zijn vriendin zit of een andere nuttige bezigheid heeft en ik hier zit te wachten op mensen om mee te kletsen.
Forever alone.![]()
en die vent die je via fok kent? Kan je daar niet een keer mee uit dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:32 schreef Muisraket het volgende:
Ik voel me wel een echte FOK!ker nu, nu iedereen uit is, bij vrienden/zijn vriendin zit of een andere nuttige bezigheid heeft en ik hier zit te wachten op mensen om mee te kletsen.
Forever alone.![]()
Die woont niet in Brabant en ik moet vaak op zaterdag of zondag werken, dus dat komt niet altijd uit.quote:Op zondag 30 oktober 2011 08:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
en die vent die je via fok kent? Kan je daar niet een keer mee uit dan?![]()
Moggel!
Vrijdag moeten we meestal allebei naar school, dus dan zitten we echt heel brak in de klas/collegezaal als we donderdag uitgaan. Als ik vrijdag uitga, val ik dus waarschijnlijk in slaap op mijn werk en ik heb de laatste tijd al veel te veel vrijgevraagd, dus ik kan het echt niet maken om binnen korte tijd wéér vrij te vragen, tenzij het echt niet anders kan.quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:07 schreef BarrieButsers het volgende:
Goedemorgen
En op donderdag of vrijdag, muisraket?
Oke wel begrijpelijkquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:09 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Vrijdag moeten we meestal allebei naar school, dus dan zitten we echt heel brak in de klas/collegezaal als we donderdag uitgaan. Als ik vrijdag uitga, val ik dus waarschijnlijk in slaap op mijn werk en ik heb de laatste tijd al veel te veel vrijgevraagd, dus ik kan het echt niet maken om binnen korte tijd wéér vrij te vragen tenzij het echt niet anders kan.
Ach ja, met hem uitgaan op dit moment zou toch een slecht idee zijn. Kunnen we het over iets anders hebben?quote:
Tuurlijkquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ach ja, met hem uitgaan op dit moment zou toch een slecht idee zijn. Kunnen we het over iets anders hebben?
Monstersball was dus erg leuk?quote:
Ja was echt leuk. Sloeg op het feit dat ik alleen terug moest fietsen, zou met andere met de taxi terug gaan maar die gingen al om half 1 dus toen bleef fietsen maar overquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:26 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Monstersball was dus erg leuk?Sloeg dat zinnetje over God toevallig op een persoon die je kent?
Erg last van een kater, of valt het mee?
Ah zo. Blijf dan nog maar even liggen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja was echt leuk. Sloeg op het feit dat ik alleen terug moest fietsen, zou met andere met de taxi terug gaan maar die gingen al om half 1 dus toen bleef fietsen maar overHaha geen idee, ik durf nog niet op te staan eerlijk gezegd
En heb jij nog wat gedaan of toch maar zitten fokken?
Nouja ik heb niet heel actief gezocht naar topics, maar ik heb me wel vermaakt. En er kwamen mensen op msnquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:45 schreef BarrieButsers het volgende:
En was het een beetje boeiend op fok?Soms is het hier zaterdagnacht ook nog best druk, alleen gisteren blijkbaar niet zo
Haha daar hoef je je toch niet levenloos voor te voelenquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:46 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nouja ik heb niet heel actief gezocht naar topics, maar ik heb me wel vermaakt. En er kwamen mensen op msn. Man ik voel me levenloos nu. Maar goed, ik ga straks even naar Tilburg (koopzondag) dus dat heft het een beetje op.
Watjequote:
Durf jij al op te staan dan?quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Haha daar hoef je je toch niet levenloos voor te voelenDat is wel leuk inderdaad, nu ook lekkerr weer enzo
[..]
Watje
Jazeker, ben zelfs mn kamer aan het opruimenquote:Op zondag 30 oktober 2011 11:08 schreef shifto het volgende:
[..]
Durf jij al op te staan dan?Ik ben alweer 2uur in de weer..
Ja. en dan heb ik strax nog een 'date' ookquote:Op zondag 30 oktober 2011 11:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jazeker, ben zelfs mn kamer aan het opruimenGodver dat is wel lang
Deze keer ook met een fokster?quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:11 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja. en dan heb ik strax nog een 'date' ook
Maar vanavond ga ik stappen met mijn nichtEn die heeft alleen maar van die fabulous gay friends
Dat word denk ik nog wel wat.
Fabulous gay friends:quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:11 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja. en dan heb ik strax nog een 'date' ook
Maar vanavond ga ik stappen met mijn nichtEn die heeft alleen maar van die fabulous gay friends
Dat word denk ik nog wel wat.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:14 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Fabulous gay friends:En veel plezier op je date! Iemand die je IRL al kende of toevallig ook een fokker?
Hahaha nee zoals ik eerder al zei ben ik even klaar met de fokstersquote:Op zondag 30 oktober 2011 11:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Deze keer ook met een fokster?![]()
Fablous gay friendsMisschien komen daar nog wat leuke dames op af die jij dan in kan pikken
Wat foutquote:Op zondag 30 oktober 2011 11:17 schreef shifto het volgende:
[..]
[..]
Hahaha nee zoals ik eerder al zei ben ik even klaar met de fokstersKen haar via via. Ik laat nog wel weten hoe het ging.
En over die homo's. Als ze niet met mijn sjansen vind ik ze niet meer leuk!
Ja is toch zoquote:Op zondag 30 oktober 2011 11:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wat fout![]()
En veel plezier op je date
Haha, naast het feit dat ik hier sowieso om moest lachen omdat ik het grappig vond, maakt mij dit als niet-hetero ook best blij. Eens een keer wat anders dan mannen die homo's helemaal prima vinden, zolang ze maar niet met hem gaan flirten.quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:17 schreef shifto het volgende:
Als ze niet met mijn sjansen vind ik ze niet meer leuk!
Mijn onderdanen zijn wegquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:28 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Maar als koning ben ej toch gewoon de baas thuis?
Alleen thuis zijn is heeeerlijk!quote:
When you realize you're going to be home alone:quote:
Ja, over 2 weken zijn m'n ouders op vakantiequote:
Ben niet bang van geluidjesquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
When you realize you're going to be home alone:
Oh yeah, I’mma free bitch!
[ afbeelding ]
You hear the slightest noise:
[ afbeelding ]
Ik ook niet altijd, maar word er soms wel een klein beetje para van.quote:
Wat?quote:
Ach daar heb je Fok! toch voor?quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:20 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik ook niet altijd, maar word er soms wel een klein beetje para van.
Herkenbaarquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:20 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik ook niet altijd, maar word er soms wel een klein beetje para van.
Wow, serieus?quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
HerkenbaarHeb al een paar keer met een mes door het huis gelopen of half jankend mijn pa gebeld
Ah nee dat meen je nietquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
HerkenbaarHeb al een paar keer met een mes door het huis gelopen of half jankend mijn pa gebeld
Wat doe jij dan als je alleen thuis bent en je hoort iets ofzo?quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:24 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wow, serieus?Zo erg ben ik nog niet, gelukkig.
De eerste paar keer even kijken/roepen of mijn broertje thuis is of zo, daarna gewoon proberen te negeren.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wat doe jij dan als je alleen thuis bent en je hoort iets ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |