SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in het Plein.
De OP is hier te vinden.SPOILER: niet voor zwakke magen!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door bijdehand op 28-10-2011 21:21:01 ]Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Preust kerwl.quote:
Pas op daar buiten he, ze zijn niet allemaal zo als ons hier.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:41 schreef shifto het volgende:
Maar mensen, mijn leven roeptIk ga u allen verlaten voor eventjes!
Ik wilde het slotje, speciaal voor de TT. OP IS FIXEDquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik wilde het slotje, speciaal voor de TT. OP IS FIXED
Tja, het enige wat ik van tuxxx weet is die avatar van dr, dus in mijn gedachte is het gewoon een pinguinquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:38 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Een pinguïn nog wel!Maar leuk! Waar kom je eigenlijk vandaan dan?
Dat had ik niet eens door, van die pinguïn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:44 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Tja, het enige wat ik van tuxxx weet is die avatar van dr, dus in mijn gedachte is het gewoon een pinguin
En yep, leuk is het tot nu toe zeker in den Bosch, maar dat bedoelde je niet.
Ik kom oorspronkelijk uit den Helder, of all places...
Daarna heb ik in Maastricht en Amsterdam gestudeerd, om nu dus hier te belanden en in te burgeren met Bossche bollen en dingen als 'ik zoek het niet' of 'ons pap'..
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Beetje jammer alleen dat je je eigen uitkotst
Moest je hem vegetarisch pijpen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]![]()
Ik seksloosIk heb meer seks dan die ransaap met soa's.
Omdat je van (tennis)ballen houdtquote:
Doe jij maar.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Moest je hem vegetarisch pijpen?
Als je met hem gaat trouwen zal het er toch ooit van moeten komen...quote:
Hou je niet van status?quote:
Wat heeft iemand pijpen met status te maken? Behalve dat als je heel Den Bosch pijpt, je misschien een bepaalde status krijgt, maar daar gaat het nu niet over.quote:
Niks moetquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:48 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Als je met hem gaat trouwen zal het er toch ooit van moeten komen...
Lekkere status heb je dan ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:49 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wat heeft iemand pijpen met status te maken? Behalve dat als je heel Den Bosch pijpt, je misschien een bepaalde status krijgt, maar daar gaat het nu niet over.
Jij wilde eerst ook status en waardigheid krijgen dmv mijn penisquote:
Dat snap je niet, je bent een student en tuxxiekruxxie heeft het niet zo op studenten, die willen alleen maar status en geldquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:49 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wat heeft iemand pijpen met status te maken? Behalve dat als je heel Den Bosch pijpt, je misschien een bepaalde status krijgt, maar daar gaat het nu niet over.
Ik wilde niks, dat is het verschil.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij wilde eerst ook status en waardigheid krijgen dmv mijn penis
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik wilde niks, dat is het verschil.Ik zou je moeten aangeven.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat je van (tennis)ballen houdt
Nee ik wist serieus helemaal niks te verzinnenquote:
Wacht maar tot het moment totdat jij in de OP komt, dan kan je je lol pas op.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:54 schreef Muisraket het volgende:
Haha er staat nu ook echt vulva bij VV.
Ik kan nog weggaan hè.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wacht maar tot het moment totdat jij in de OP komt, dan kan je je lol pas op.
Tuurlijk, maar je laat me hier toch niet alleen hequote:
Hoezo alleen? BDH en Tuxxx posten hier net zo vaak als ik nu doe.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar je laat me hier toch niet alleen he
Ja maar bdh schijnt een jongentje te zijn en Tux een vrouwtje die zo nu en dan post en nouja anders is het ook zo saai.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:56 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hoezo alleen? BDH en Tuxxx posten hier net zo vaak als ik nu doe.
True that, maar dan heb ik wel ook weer wat van het land gezienquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:46 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat had ik niet eens door, van die pinguïn.
Maar wow, wat een reis. Den Helder, Maastricht (andere uithoek), Amsterdam en nu Den Bosch...
wilde nog langere beschrijving doenquote:
What teh fuckquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:54 schreef Muisraket het volgende:
Haha er staat nu ook echt vulva bij VV.
van niemand echt. mijn spant de kroonquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:09 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
What teh fuck
Zeg doe eens niet zo grappig BDH..
Vind persoonlijk mijn functie ook niet bepaald denderend
bdh moet dat woord nog wel leren spellenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:10 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Dacht dat ik koninklijke stadsomroeper was..
Degraderen ze me hier een beetje tot eunuch.. Laatste x dat ik keek hing alles er nog hoor![]()
Ghehe, dat zo te zien inderdaad welquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:11 schreef FedExpress het volgende:
[..]
bdh moet dat woord nog wel leren spellen
quote:
Wat romantisch naast elkaar fokkenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:19 schreef VulpesVulpes het volgende:
Dit topic blijft ook gewoon vliegen
Maar dank dat het gefixeerd is
We zitten niet naast elkaarquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
[..]
Wat romantisch naast elkaar fokken
Oh dat verpest wel een beetje de situatie natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:22 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
We zitten niet naast elkaarat zit helemaal aan de andere kant van de kamer..
Sorryquote:
quote:Koning BDH heeft samen met zijn schone deerne BB een grote bijeenkomst georganiseerd waarin hij de stedelingen hun nieuwe functies heeft toegewezen. Wij vertrouwen er allen natuurlijk op dat de koning dit in al zijn wijsheid heeft gedaan, dus de beschrijvingen zullen (op een klein foutje her en der) wel goed kloppen.
Zo heeft de eerwaarde koning om onduidelijke redenen, maar vast na een diepgaand onderzoek, besloten om KK tot zwarte ridder te slaan.
Ook heeft hij de functie van Hofnar toegewezen aan TM, laten wehopen dat deze hofnar een beetje grappig zal zijn.
Ook heeft hij de nieuwe bewoonster van het topic, MR, al meteen de liefde verklaard vanwege haar fan-zijn van scrubs. Oh-oh, als dit maar goed gaat, straks wordt koningin BB nog boos..
En dan loopt de nieuwe bewoonster van het topic nog wel eens het risico dat koningin BB
quote:zal eisen. Zou toch zonde zijn als de nieuwe bewoonster zo snel al door jaloezie aan haar einde komt.
Onze boze perverse tovenaar heeft van de Koning een nieuwe auto gekregen. Op die manier wordt het hem makkelijker gemaakt om in Vught nieuwe topicbewoonsters op te pikken. Het advies luidt dus ook om uw dochters vooral binnenshuis te houden. Mocht u het foute gelach van een valse tovenaar horen, ren dan snel naar een lichte plek waar meer mensen zijn. Zorg vooral dat u niet te dicht bij zijn Punto komt, want eenmaal in die auto gesleurd, is er geen hoop meer....
Tis maar dat je het weet!quote:
Goed om te weten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Tis maar dat je het weet!Een gewaarschuwd mens telt voor 2.
haha, ik lul ook maar watquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:57 schreef Muisraket het volgende:
Hulde, AT!![]()
Vughtse deernes vind ik echt 10x niets. Maar ja, komt ook omdat het voor de helft een kakdorp is natuurlijk.
Oh en wat die 'romance' betreft, ik ben al een soort van... ehm... contact aan het houden met een andere fokker, nee geen naam of username.Dus verwacht geen liefdesverklaring van mij aan één van de mannen hier, sorry.
Het is eigenlijk gewoon vriendschappelijk contact, maar dat is niet het hele verhaal. Er is nu niets boeiends over te vertellen, dus hierna hou ik erover op. Mocht er wel ooit iets spectaculairs gebeuren, dan laat ik het wel weten of zo.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:58 schreef FedExpress het volgende:
[..]
haha, ik lul ook maar watKen er niet veel.
Oew, muisje toch
quote:Muisraket breekt Fed's hart door hem glashard te zeggen dat ze al met iemand anders, en wij quoten, *contact aan het houden is*..
Laten we hopen dat de door liefdesverdriet gekwelde Fed geen gekke dingen gaat doen..
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:26 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Heet van de persen in Den Bosch!!
[..]
quote:
quote:
Deze reactie stelt mij teleurquote:
Misschien kan BB je wel opvrolijken.quote:
ik mis de muisquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:36 schreef Muisraket het volgende:
OMG hoezo kom ik eerst op een bunker?! Had natuurlijk dit moeten zijn:
[ afbeelding ]
Die zit er in.quote:
Had moeten zijn ja, nu heb je verloren.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:36 schreef Muisraket het volgende:
OMG hoezo kom ik eerst op een bunker?! Had natuurlijk dit moeten zijn:
[ afbeelding ]
Nee die ziet me niet zitten/staan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:35 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Misschien kan BB je wel opvrolijken.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Had moeten zijn ja, nu heb je verloren.
Ik weiger daarmee in te stemmen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Had moeten zijn ja, nu heb je verloren.
Geloof er helemaal niets van.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee die ziet me niet zitten/staan.
De koning wijst je verzoek af, maar je krijgt morgen wel opnieuw kans om te winnen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:44 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik weiger daarmee in te stemmen.
Helaas... ze heeft me irl afgewezen.quote:[..]
Geloof er helemaal niets van.
Ah serieus?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Helaas... ze heeft me irl afgewezen.
Nee, ik maak een grapjequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:48 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ah serieus?Sorry, dan hou ik erover op.
zo van PATS in zn gezicht jonguhquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:48 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ah serieus?Sorry, dan hou ik erover op.
Mij schuldig laten voelen!quote:
Ach irl kan ik je ook alles wijsmaken volgens mijquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:54 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Mij schuldig laten voelen!
(Ik ben echt te goedgelovig voor FOK!![]()
![]()
)
Zelfs jezelf heb je alles wijsgemaakt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach irl kan ik je ook alles wijsmaken volgens mij
Ik ben niet het allerdomste meisje wat je ooit zult vinden, maar ik vertrouw mensen wel (te) snel ja, dus als je redelijk geloofwaardige verhalen over je persoonlijke leven vertelt, trap ik er waarschijnlijk wel in.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach irl kan ik je ook alles wijsmaken volgens mij
Tuxxx, niet lullig bedoeld, maar dat je reageert als iemand iets negatiefs over je zegt, snap ik. Dat je zelf er steeds weer over begint, snap ik niet. Laat het gewoon joh.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zelfs jezelf heb je alles wijsgemaakt.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:59 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Tuxxx, niet lullig bedoeld, maar dat je reageert als iemand iets negatiefs over je zegt, snap ik. Dat je zelf er steeds weer over begint, snap ik niet. Laat het gewoon joh.
Zo bedoel ik het niet, meer dat ik me afvraag waarom ze dat doet omdat het er zo voor haar, denk ik, ook niet leuker op wordt. Was niet bedoeld als bashpoging, sorry als het zo over kwam.quote:
Ik kan de grootste crap vertellen en mensen blijven het gelovenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik ben niet het allerdomste meisje wat je ooit zult vinden, maar ik vertrouw mensen wel (te) snel ja, dus als je redelijk geloofwaardige verhalen over je persoonlijke leven vertelt, trap ik er waarschijnlijk wel in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |