SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in het Plein.
De OP is hier te vinden.SPOILER: niet voor zwakke magen!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door bijdehand op 28-10-2011 21:21:01 ]Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Preust kerwl.quote:
Pas op daar buiten he, ze zijn niet allemaal zo als ons hier.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:41 schreef shifto het volgende:
Maar mensen, mijn leven roeptIk ga u allen verlaten voor eventjes!
Ik wilde het slotje, speciaal voor de TT. OP IS FIXEDquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik wilde het slotje, speciaal voor de TT. OP IS FIXED
Tja, het enige wat ik van tuxxx weet is die avatar van dr, dus in mijn gedachte is het gewoon een pinguinquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:38 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Een pinguïn nog wel!Maar leuk! Waar kom je eigenlijk vandaan dan?
Dat had ik niet eens door, van die pinguïn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:44 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Tja, het enige wat ik van tuxxx weet is die avatar van dr, dus in mijn gedachte is het gewoon een pinguin
En yep, leuk is het tot nu toe zeker in den Bosch, maar dat bedoelde je niet.
Ik kom oorspronkelijk uit den Helder, of all places...
Daarna heb ik in Maastricht en Amsterdam gestudeerd, om nu dus hier te belanden en in te burgeren met Bossche bollen en dingen als 'ik zoek het niet' of 'ons pap'..
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Beetje jammer alleen dat je je eigen uitkotst
Moest je hem vegetarisch pijpen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]![]()
Ik seksloosIk heb meer seks dan die ransaap met soa's.
Omdat je van (tennis)ballen houdtquote:
Doe jij maar.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Moest je hem vegetarisch pijpen?
Als je met hem gaat trouwen zal het er toch ooit van moeten komen...quote:
Hou je niet van status?quote:
Wat heeft iemand pijpen met status te maken? Behalve dat als je heel Den Bosch pijpt, je misschien een bepaalde status krijgt, maar daar gaat het nu niet over.quote:
Niks moetquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:48 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Als je met hem gaat trouwen zal het er toch ooit van moeten komen...
Lekkere status heb je dan ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:49 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wat heeft iemand pijpen met status te maken? Behalve dat als je heel Den Bosch pijpt, je misschien een bepaalde status krijgt, maar daar gaat het nu niet over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |